Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam ..konto na maxie miałem dosyć długo ale prawie nic nie zamieszczałem .. ... najpierw parę o mojej ulubionej tematyce ;) .. jestem samoukiem inspirującym się keithem thompsonem .. wiem że moje rysunki mają błędy i zawsze może być lepiej .. pulabm.jpgmagczasukopia.jpgdevilkopia.jpgftgyeeekopia.jpgpopierdalak2.jpgzomfinkopia.jpg[ATTACH=CONFIG]90314[/ATTACH]

Edytowane przez lee666
  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Cześć.Mój faworyt to pierwszy i ostatni, reszta też jest bardzo fajna ale jedynym minusem jest pan w kapeluszu , wydaję mi się że ma mnóstwo błędów w anatomii.

Edytowane przez badassky
Napisano

Część prac znam z Digarta. Również lubię prace Keitha Thompsona, w większości twoich rysunków da się wyczuć inspiracje tym artystą.

 

Pracuj dalej, bo część prac jest naprawdę dobrych, mimo iż mają niedociągnięcia (głównie anatomiczne). W pracach czysto ołówkowych staraj się korzystać z urozmaiconej kreski, cieniowania oraz zróżnicowania materiałów. Dla przykładu: bardzo przemawia do mnie pierwszy i czwarty, ale już (od końca) czwarty i piąty nudzą monotonnym oświetleniem oraz płaską bryłą i brakiem przestrzeni pomimo wycieniowania.

 

Z ciekawości spytam skąd w tym mrocznym zestawieniu komiksowy Obelix? ; )

Napisano

Koncept na bitwe CAB

 

M530 Bezzałogowy robot humanoidalny. Pierwsze testy z ludzkim mózgiem pokazały że jest on zbyt nieobliczalny dla świata maszyn. plotka głosi że miało to związek z nieprzewidywalnością podświadomości.

Roboty uznały że lekkomyślnym byłoby wyposażyć ludzki mózg w najnowszą technologie i broń. Został on wyposażony w technologie z 2080roku. W tym samym roku został zabity Bruce Paren, właściciel mózgu.

Robot pełnił rolę sprzątacza powojennego. Żywił się wszystkim co dawało energie cieplną podczas palenia w piecu, zamykanym włazem zrobionym z nagrobka zmarłego.

Poddany exterminacji w 2350r. z powodu braku zastosowania (koniec wojny zakończony zagładą ludzkości)

 

robotkopiag.jpg

Napisano

Fajne prace, jest duży potencjał, wydaj mi się że masz podobny problem do mnie, tzn za bardzo skupiasz się na detalu zapominając o oświetleniu i o budowaniu bryły walorem i kolorem. Moim zdecydowanym faworytem jest ten stwór w lesie, bardzo fajny projekt, ilustracja jest "pełna" kompozycyjnie i tam już działasz tym światłem i kolorem całkiem widocznie. Pomijając małe kłopoty z proporcjami wydaję mi się że kolor i walor jest teraz najważniejszym zadaniem stojącym przed tobą, przy twojej fantazji i specyficznym klimacie po opanowaniu tych zagadnień może być prawdziwy ogień.

Napisano

Poxo ..twoje krytyczne oko jest leprze niz komplementy ;) .. . ciągle szukam swojej niszy .. i rzeczywiście największy problem to kolor bo bardzo długo rysowałem tylko ołówkiem

Napisano

Jak dla mnie osobiście to zbyt duża inspiracja Thompsonem. Fajnie jest podpatrzyć jakiś klimat czy jakieś rozwiązania ale oglądając to czuję się jakby oglądał jego prace tylko w gorszym wykonaniu. Nie obraź się, bo to są dość mocne słowa ale moim zdaniem robisz sobie krzywdę. Wycofaj się z tego i poćwicz ogólny warsztat a dzięki temu będziesz mógł bardziej świadomie czerpać z jego dorobku i wykształcić coś nowego i bardziej twojego.

Napisano

O, kojarzę Ciebie z Digarta :)Co do prac bardzo podobają mi się nr 1 i 4 z pierwszego postu. Co do najnowszej hm... może coś w tym faktycznie jest, że praca za bardzo jest w stylu Keith'a. Nie miej jednak design i detal jak dla mnie bomba :)

Napisano

Brakuje mi czegoś w Twoich pracach, właściwie dalej nie wiem czego dokładnie. Najnowsza praca niespecjalnie przypadła mi do gustu, ze względu na kolorystykę, jakąś taką niespójność, której do końca nie rozumiem.

Ale wrócę do poprzedniego ćwiczenia: http://img191.imageshack.us/img191/64/o2jj.jpg

Zobacz na pierwszy i ostatni portret. Zobacz na postęp. Według mnie jest ogromna różnica i mam nadzieję, że będziesz dużo ćwiczył. Trzymam kciuki! c:

Napisano

O_O Widzę że przyda sie odświeżenie teczki .. aktualnie trwają prace nad Voxelfieldem https://www.facebook.com/voxelfield http://voxelfield.com/devblog/ .. .poniżej można zobaczyć postacie pilotów w których będziemy sie wcielać podczas rozgrywki ...może moje rysunki nie są najwyższych lotów ale z każdym kolejnym staram sie zwiększyć skila ..i obiecuje poprawić każdego z nich tak aby przed wydaniem gry wszystkie miały wyrównany poziom . Pozytywna krytyka mile widziana ;) (nad logiem i oficjalną stroną też trwają prace)

 

Jack

7e1v.jpg

Rose

jdse.jpg

Paul Gray

2vv5.jpg

Foxi

3whh.png

ICE

d5vd.jpg

Yumiko

2hjd.png

Lee

g286.jpg

  • Like 1
Napisano

Projekt noża dla Lee

4zji.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

a tu coś z innej beczki ..anioł rysowany w Sai ..2 wieczorki ..w rozdzielczości tapety na pulpit jak ktoś chce ;)

e3ux.png

Napisano

Jeżeli chodzi o Voxelfielda to całkiem fajne koncepty postaci, ale moim zdaniem zdecydowanie za dużo miękkich pędzli i wielkich połaci tekstur. Trochę więcej odważnych kresek by się przydało, głębszych cieni i jakichś odbić kolorów.

Portrety całkiem fajne, ale jak dla mnie też trochę, za bardzo rozmyte, za miękkie. Ostatni najlepszy pod tym względem :)

Napisano (edytowane)

Zombiaki, roboty, postacie cyberpunkowe,portrety, ..elfa jeszcze nie było ;) dzięki QbisieQ za wytknięcie błędów ..man nadzieje że jest lepiej

jt6k.png

Edytowane przez lee666
Napisano

Praca z elfem / elfką (to ma rodzaj żeński ?) bardzo nierówna. Tło i ciało całkiem fajnie Ci wyszło. Super cienie od drzew. Tylka okolice mostka jakieś dziwne, nie jestem pewien czy to cienie od gałęzi/liści czy jakieś średnio udane zaznaczenie bryły? Niestety twarz i włosy - szczególnie włosy, strasznie odstają jakościowo ;/ Jeszcze się doczepię, że chyba powinna więcej głębszego cienia rzucać na gałąź, na której siedzi, np. koło jej lewego podudzia.

Napisano

http://max3d.pl/tutoriale/298/

 

Jako eksperyment zabawie się tą wersją nanosząc na rękę trochę jasnego waloru z twarzy i trochę ciemnego z pod pachy. Jest to błąd bardzo często popełniany przez młodych grafików, którzy zamiast lokalnej skali waloru, operują skala globalna dla całego obiektu, czy nawet sceny.

 

Efekt sprawił, że nasza ręka wygląda teraz nienaturalnie i zbyt wypukło w porównaniu do reszty ciała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności