lee666 Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 (edytowane) Witam ..konto na maxie miałem dosyć długo ale prawie nic nie zamieszczałem .. ... najpierw parę o mojej ulubionej tematyce ;) .. jestem samoukiem inspirującym się keithem thompsonem .. wiem że moje rysunki mają błędy i zawsze może być lepiej .. [ATTACH=CONFIG]90314[/ATTACH] Edytowane 26 Marzec 2015 przez lee666
badassky Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 (edytowane) Cześć.Mój faworyt to pierwszy i ostatni, reszta też jest bardzo fajna ale jedynym minusem jest pan w kapeluszu , wydaję mi się że ma mnóstwo błędów w anatomii. Edytowane 8 Październik 2011 przez badassky
lee666 Napisano 9 Styczeń 2012 Autor Napisano 9 Styczeń 2012 założyłem teczke 3d a o teczce 2d zapomniałem ;) trzeba coś z tym zrobić
karola-j Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Część prac znam z Digarta. Również lubię prace Keitha Thompsona, w większości twoich rysunków da się wyczuć inspiracje tym artystą. Pracuj dalej, bo część prac jest naprawdę dobrych, mimo iż mają niedociągnięcia (głównie anatomiczne). W pracach czysto ołówkowych staraj się korzystać z urozmaiconej kreski, cieniowania oraz zróżnicowania materiałów. Dla przykładu: bardzo przemawia do mnie pierwszy i czwarty, ale już (od końca) czwarty i piąty nudzą monotonnym oświetleniem oraz płaską bryłą i brakiem przestrzeni pomimo wycieniowania. Z ciekawości spytam skąd w tym mrocznym zestawieniu komiksowy Obelix? ; )
lee666 Napisano 11 Styczeń 2012 Autor Napisano 11 Styczeń 2012 ten obeliks to projekt dużego szablonu który został zrobiony jako grafitii w pewnym nielegalnym miejscu publicznym
lee666 Napisano 13 Marzec 2012 Autor Napisano 13 Marzec 2012 Koncept na bitwe CAB M530 Bezzałogowy robot humanoidalny. Pierwsze testy z ludzkim mózgiem pokazały że jest on zbyt nieobliczalny dla świata maszyn. plotka głosi że miało to związek z nieprzewidywalnością podświadomości. Roboty uznały że lekkomyślnym byłoby wyposażyć ludzki mózg w najnowszą technologie i broń. Został on wyposażony w technologie z 2080roku. W tym samym roku został zabity Bruce Paren, właściciel mózgu. Robot pełnił rolę sprzątacza powojennego. Żywił się wszystkim co dawało energie cieplną podczas palenia w piecu, zamykanym włazem zrobionym z nagrobka zmarłego. Poddany exterminacji w 2350r. z powodu braku zastosowania (koniec wojny zakończony zagładą ludzkości)
Poxo Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 Fajne prace, jest duży potencjał, wydaj mi się że masz podobny problem do mnie, tzn za bardzo skupiasz się na detalu zapominając o oświetleniu i o budowaniu bryły walorem i kolorem. Moim zdecydowanym faworytem jest ten stwór w lesie, bardzo fajny projekt, ilustracja jest "pełna" kompozycyjnie i tam już działasz tym światłem i kolorem całkiem widocznie. Pomijając małe kłopoty z proporcjami wydaję mi się że kolor i walor jest teraz najważniejszym zadaniem stojącym przed tobą, przy twojej fantazji i specyficznym klimacie po opanowaniu tych zagadnień może być prawdziwy ogień.
RaVirr Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 W ostatnim fajny dizajn, szkoda, że perspektywa padła.
lee666 Napisano 13 Marzec 2012 Autor Napisano 13 Marzec 2012 Poxo ..twoje krytyczne oko jest leprze niz komplementy ;) .. . ciągle szukam swojej niszy .. i rzeczywiście największy problem to kolor bo bardzo długo rysowałem tylko ołówkiem
GrzegorzPrzybys Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 Jak dla mnie osobiście to zbyt duża inspiracja Thompsonem. Fajnie jest podpatrzyć jakiś klimat czy jakieś rozwiązania ale oglądając to czuję się jakby oglądał jego prace tylko w gorszym wykonaniu. Nie obraź się, bo to są dość mocne słowa ale moim zdaniem robisz sobie krzywdę. Wycofaj się z tego i poćwicz ogólny warsztat a dzięki temu będziesz mógł bardziej świadomie czerpać z jego dorobku i wykształcić coś nowego i bardziej twojego.
pumax Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 O, kojarzę Ciebie z Digarta :)Co do prac bardzo podobają mi się nr 1 i 4 z pierwszego postu. Co do najnowszej hm... może coś w tym faktycznie jest, że praca za bardzo jest w stylu Keith'a. Nie miej jednak design i detal jak dla mnie bomba :)
lee666 Napisano 13 Marzec 2012 Autor Napisano 13 Marzec 2012 jak to dobrze że niema tu takiego lania wody jak na digarcie;)
lee666 Napisano 17 Marzec 2012 Autor Napisano 17 Marzec 2012 ołówek na bok .. teraz coś w pełni digitalnego ;) .. (photoshop+wacom intuos4)
lee666 Napisano 25 Marzec 2012 Autor Napisano 25 Marzec 2012 Matte painting w poarciu o swój model w zbrushu http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81097&page=6
tr3buh Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 z poprzednniego obrazka gosc wyglada jak fioletowy carnage ;] niezle, podoba mi sie
lee666 Napisano 13 Maj 2012 Autor Napisano 13 Maj 2012 częściowy mate. .. model w zbrushu reszta w PSie http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81097&page=3
lee666 Napisano 31 Grudzień 2012 Autor Napisano 31 Grudzień 2012 Jeden portret i dwie nieśmiałe próby z kolorem ..intuos4 ..SAI
Sebazx6r Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 Ładne rysunki. Długo już rysujesz. Przypuszczam, że od dziecka. Też bym tak chciał, ale u mnie od 0 to............. hero...
kamesanin Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 to kruko czerwono nitkowo zyłkowe dobre:] napieraj obywatelu napieraj
lee666 Napisano 3 Lipiec 2013 Autor Napisano 3 Lipiec 2013 pięciodniowy trening expresji twarzy ;) ..od trzeciego dnia średnio schodziło pół godziny na jedną twarz
Yoa Napisano 4 Sierpień 2013 Napisano 4 Sierpień 2013 Brakuje mi czegoś w Twoich pracach, właściwie dalej nie wiem czego dokładnie. Najnowsza praca niespecjalnie przypadła mi do gustu, ze względu na kolorystykę, jakąś taką niespójność, której do końca nie rozumiem. Ale wrócę do poprzedniego ćwiczenia: http://img191.imageshack.us/img191/64/o2jj.jpg Zobacz na pierwszy i ostatni portret. Zobacz na postęp. Według mnie jest ogromna różnica i mam nadzieję, że będziesz dużo ćwiczył. Trzymam kciuki! c:
lee666 Napisano 18 Październik 2013 Autor Napisano 18 Październik 2013 O_O Widzę że przyda sie odświeżenie teczki .. aktualnie trwają prace nad Voxelfieldem https://www.facebook.com/voxelfield http://voxelfield.com/devblog/ .. .poniżej można zobaczyć postacie pilotów w których będziemy sie wcielać podczas rozgrywki ...może moje rysunki nie są najwyższych lotów ale z każdym kolejnym staram sie zwiększyć skila ..i obiecuje poprawić każdego z nich tak aby przed wydaniem gry wszystkie miały wyrównany poziom . Pozytywna krytyka mile widziana ;) (nad logiem i oficjalną stroną też trwają prace) Jack Rose Paul Gray Foxi ICE Yumiko Lee 1
adek Napisano 18 Październik 2013 Napisano 18 Październik 2013 Niezły oldschool! To ma być ala pixart? Logo dosyć mocno rozprasza, ale klimat starych gier zachowany.
lee666 Napisano 18 Październik 2013 Autor Napisano 18 Październik 2013 Tak ..chcemy zachować klimat cyberpunka w starym stylu nawiązując do samej gry która działa na silniku woxelowym czyli deko retro ;)
lee666 Napisano 18 Październik 2013 Autor Napisano 18 Październik 2013 Projekt noża dla Lee - - - Połączono posty - - - a tu coś z innej beczki ..anioł rysowany w Sai ..2 wieczorki ..w rozdzielczości tapety na pulpit jak ktoś chce ;)
lee666 Napisano 22 Październik 2013 Autor Napisano 22 Październik 2013 minione 4 godzinki .. rysowana z teledysku
QbisieQ Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 Jeżeli chodzi o Voxelfielda to całkiem fajne koncepty postaci, ale moim zdaniem zdecydowanie za dużo miękkich pędzli i wielkich połaci tekstur. Trochę więcej odważnych kresek by się przydało, głębszych cieni i jakichś odbić kolorów. Portrety całkiem fajne, ale jak dla mnie też trochę, za bardzo rozmyte, za miękkie. Ostatni najlepszy pod tym względem :)
lee666 Napisano 27 Październik 2013 Autor Napisano 27 Październik 2013 dzięki za opinie .. wezmę ją pod uwage przy dopracowywaniu postaci przed wypuszczeniem gry;)
lee666 Napisano 27 Październik 2013 Autor Napisano 27 Październik 2013 (edytowane) Zombiaki, roboty, postacie cyberpunkowe,portrety, ..elfa jeszcze nie było ;) dzięki QbisieQ za wytknięcie błędów ..man nadzieje że jest lepiej Edytowane 5 Listopad 2013 przez lee666
QbisieQ Napisano 30 Październik 2013 Napisano 30 Październik 2013 Praca z elfem / elfką (to ma rodzaj żeński ?) bardzo nierówna. Tło i ciało całkiem fajnie Ci wyszło. Super cienie od drzew. Tylka okolice mostka jakieś dziwne, nie jestem pewien czy to cienie od gałęzi/liści czy jakieś średnio udane zaznaczenie bryły? Niestety twarz i włosy - szczególnie włosy, strasznie odstają jakościowo ;/ Jeszcze się doczepię, że chyba powinna więcej głębszego cienia rzucać na gałąź, na której siedzi, np. koło jej lewego podudzia.
lee666 Napisano 1 Listopad 2013 Autor Napisano 1 Listopad 2013 (edytowane) dzięki ..poprawie Elfa w wolnej chwili ;) Edytowane 1 Listopad 2013 przez lee666
lee666 Napisano 5 Listopad 2013 Autor Napisano 5 Listopad 2013 Elfka poprawiona ..podmieniłem w poście wyżej ;)
lee666 Napisano 6 Listopad 2013 Autor Napisano 6 Listopad 2013 (edytowane) jak widać po gifie ..przy tworzeniu pilota do voxelfielda mamy burze mózgów ;D https://www.facebook.com/voxelfield Edytowane 7 Listopad 2013 przez lee666
Coyote Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 http://max3d.pl/tutoriale/298/ Jako eksperyment zabawie się tą wersją nanosząc na rękę trochę jasnego waloru z twarzy i trochę ciemnego z pod pachy. Jest to błąd bardzo często popełniany przez młodych grafików, którzy zamiast lokalnej skali waloru, operują skala globalna dla całego obiektu, czy nawet sceny. Efekt sprawił, że nasza ręka wygląda teraz nienaturalnie i zbyt wypukło w porównaniu do reszty ciała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się