Napisano 28 Wrzesień 201113 l Witam ..konto na maxie miałem dosyć długo ale prawie nic nie zamieszczałem .. ... najpierw parę o mojej ulubionej tematyce ;) .. jestem samoukiem inspirującym się keithem thompsonem .. wiem że moje rysunki mają błędy i zawsze może być lepiej .. [ATTACH=CONFIG]90314[/ATTACH] Edytowane 26 Marzec 20159 l przez lee666
Napisano 29 Wrzesień 201113 l Cześć.Mój faworyt to pierwszy i ostatni, reszta też jest bardzo fajna ale jedynym minusem jest pan w kapeluszu , wydaję mi się że ma mnóstwo błędów w anatomii. Edytowane 8 Październik 201113 l przez badassky
Napisano 9 Styczeń 201213 l Autor założyłem teczke 3d a o teczce 2d zapomniałem ;) trzeba coś z tym zrobić
Napisano 10 Styczeń 201213 l Część prac znam z Digarta. Również lubię prace Keitha Thompsona, w większości twoich rysunków da się wyczuć inspiracje tym artystą. Pracuj dalej, bo część prac jest naprawdę dobrych, mimo iż mają niedociągnięcia (głównie anatomiczne). W pracach czysto ołówkowych staraj się korzystać z urozmaiconej kreski, cieniowania oraz zróżnicowania materiałów. Dla przykładu: bardzo przemawia do mnie pierwszy i czwarty, ale już (od końca) czwarty i piąty nudzą monotonnym oświetleniem oraz płaską bryłą i brakiem przestrzeni pomimo wycieniowania. Z ciekawości spytam skąd w tym mrocznym zestawieniu komiksowy Obelix? ; )
Napisano 11 Styczeń 201213 l Autor ten obeliks to projekt dużego szablonu który został zrobiony jako grafitii w pewnym nielegalnym miejscu publicznym
Napisano 13 Marzec 201212 l Autor Koncept na bitwe CAB M530 Bezzałogowy robot humanoidalny. Pierwsze testy z ludzkim mózgiem pokazały że jest on zbyt nieobliczalny dla świata maszyn. plotka głosi że miało to związek z nieprzewidywalnością podświadomości. Roboty uznały że lekkomyślnym byłoby wyposażyć ludzki mózg w najnowszą technologie i broń. Został on wyposażony w technologie z 2080roku. W tym samym roku został zabity Bruce Paren, właściciel mózgu. Robot pełnił rolę sprzątacza powojennego. Żywił się wszystkim co dawało energie cieplną podczas palenia w piecu, zamykanym włazem zrobionym z nagrobka zmarłego. Poddany exterminacji w 2350r. z powodu braku zastosowania (koniec wojny zakończony zagładą ludzkości)
Napisano 13 Marzec 201212 l Fajne prace, jest duży potencjał, wydaj mi się że masz podobny problem do mnie, tzn za bardzo skupiasz się na detalu zapominając o oświetleniu i o budowaniu bryły walorem i kolorem. Moim zdecydowanym faworytem jest ten stwór w lesie, bardzo fajny projekt, ilustracja jest "pełna" kompozycyjnie i tam już działasz tym światłem i kolorem całkiem widocznie. Pomijając małe kłopoty z proporcjami wydaję mi się że kolor i walor jest teraz najważniejszym zadaniem stojącym przed tobą, przy twojej fantazji i specyficznym klimacie po opanowaniu tych zagadnień może być prawdziwy ogień.
Napisano 13 Marzec 201212 l Autor Poxo ..twoje krytyczne oko jest leprze niz komplementy ;) .. . ciągle szukam swojej niszy .. i rzeczywiście największy problem to kolor bo bardzo długo rysowałem tylko ołówkiem
Napisano 13 Marzec 201212 l Jak dla mnie osobiście to zbyt duża inspiracja Thompsonem. Fajnie jest podpatrzyć jakiś klimat czy jakieś rozwiązania ale oglądając to czuję się jakby oglądał jego prace tylko w gorszym wykonaniu. Nie obraź się, bo to są dość mocne słowa ale moim zdaniem robisz sobie krzywdę. Wycofaj się z tego i poćwicz ogólny warsztat a dzięki temu będziesz mógł bardziej świadomie czerpać z jego dorobku i wykształcić coś nowego i bardziej twojego.
Napisano 13 Marzec 201212 l O, kojarzę Ciebie z Digarta :)Co do prac bardzo podobają mi się nr 1 i 4 z pierwszego postu. Co do najnowszej hm... może coś w tym faktycznie jest, że praca za bardzo jest w stylu Keith'a. Nie miej jednak design i detal jak dla mnie bomba :)
Napisano 17 Marzec 201212 l Autor ołówek na bok .. teraz coś w pełni digitalnego ;) .. (photoshop+wacom intuos4)
Napisano 25 Marzec 201212 l Autor Matte painting w poarciu o swój model w zbrushu http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81097&page=6
Napisano 25 Marzec 201212 l z poprzednniego obrazka gosc wyglada jak fioletowy carnage ;] niezle, podoba mi sie
Napisano 13 Maj 201212 l Autor częściowy mate. .. model w zbrushu reszta w PSie http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81097&page=3
Napisano 4 Czerwiec 201311 l Ładne rysunki. Długo już rysujesz. Przypuszczam, że od dziecka. Też bym tak chciał, ale u mnie od 0 to............. hero...
Napisano 3 Lipiec 201311 l Autor pięciodniowy trening expresji twarzy ;) ..od trzeciego dnia średnio schodziło pół godziny na jedną twarz
Napisano 4 Sierpień 201311 l Brakuje mi czegoś w Twoich pracach, właściwie dalej nie wiem czego dokładnie. Najnowsza praca niespecjalnie przypadła mi do gustu, ze względu na kolorystykę, jakąś taką niespójność, której do końca nie rozumiem. Ale wrócę do poprzedniego ćwiczenia: http://img191.imageshack.us/img191/64/o2jj.jpg Zobacz na pierwszy i ostatni portret. Zobacz na postęp. Według mnie jest ogromna różnica i mam nadzieję, że będziesz dużo ćwiczył. Trzymam kciuki! c:
Napisano 18 Październik 201311 l Autor O_O Widzę że przyda sie odświeżenie teczki .. aktualnie trwają prace nad Voxelfieldem https://www.facebook.com/voxelfield http://voxelfield.com/devblog/ .. .poniżej można zobaczyć postacie pilotów w których będziemy sie wcielać podczas rozgrywki ...może moje rysunki nie są najwyższych lotów ale z każdym kolejnym staram sie zwiększyć skila ..i obiecuje poprawić każdego z nich tak aby przed wydaniem gry wszystkie miały wyrównany poziom . Pozytywna krytyka mile widziana ;) (nad logiem i oficjalną stroną też trwają prace) Jack Rose Paul Gray Foxi ICE Yumiko Lee
Napisano 18 Październik 201311 l Niezły oldschool! To ma być ala pixart? Logo dosyć mocno rozprasza, ale klimat starych gier zachowany.
Napisano 18 Październik 201311 l Autor Tak ..chcemy zachować klimat cyberpunka w starym stylu nawiązując do samej gry która działa na silniku woxelowym czyli deko retro ;)
Napisano 18 Październik 201311 l Autor Projekt noża dla Lee - - - Połączono posty - - - a tu coś z innej beczki ..anioł rysowany w Sai ..2 wieczorki ..w rozdzielczości tapety na pulpit jak ktoś chce ;)
Napisano 26 Październik 201311 l Jeżeli chodzi o Voxelfielda to całkiem fajne koncepty postaci, ale moim zdaniem zdecydowanie za dużo miękkich pędzli i wielkich połaci tekstur. Trochę więcej odważnych kresek by się przydało, głębszych cieni i jakichś odbić kolorów. Portrety całkiem fajne, ale jak dla mnie też trochę, za bardzo rozmyte, za miękkie. Ostatni najlepszy pod tym względem :)
Napisano 27 Październik 201311 l Autor dzięki za opinie .. wezmę ją pod uwage przy dopracowywaniu postaci przed wypuszczeniem gry;)
Napisano 27 Październik 201311 l Autor Zombiaki, roboty, postacie cyberpunkowe,portrety, ..elfa jeszcze nie było ;) dzięki QbisieQ za wytknięcie błędów ..man nadzieje że jest lepiej Edytowane 5 Listopad 201311 l przez lee666
Napisano 30 Październik 201311 l Praca z elfem / elfką (to ma rodzaj żeński ?) bardzo nierówna. Tło i ciało całkiem fajnie Ci wyszło. Super cienie od drzew. Tylka okolice mostka jakieś dziwne, nie jestem pewien czy to cienie od gałęzi/liści czy jakieś średnio udane zaznaczenie bryły? Niestety twarz i włosy - szczególnie włosy, strasznie odstają jakościowo ;/ Jeszcze się doczepię, że chyba powinna więcej głębszego cienia rzucać na gałąź, na której siedzi, np. koło jej lewego podudzia.
Napisano 1 Listopad 201311 l Autor dzięki ..poprawie Elfa w wolnej chwili ;) Edytowane 1 Listopad 201311 l przez lee666
Napisano 6 Listopad 201311 l Autor jak widać po gifie ..przy tworzeniu pilota do voxelfielda mamy burze mózgów ;D https://www.facebook.com/voxelfield Edytowane 7 Listopad 201311 l przez lee666
Napisano 6 Listopad 201311 l http://max3d.pl/tutoriale/298/ Jako eksperyment zabawie się tą wersją nanosząc na rękę trochę jasnego waloru z twarzy i trochę ciemnego z pod pachy. Jest to błąd bardzo często popełniany przez młodych grafików, którzy zamiast lokalnej skali waloru, operują skala globalna dla całego obiektu, czy nawet sceny. Efekt sprawił, że nasza ręka wygląda teraz nienaturalnie i zbyt wypukło w porównaniu do reszty ciała.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto