Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo mi się podoba. Masterclass.

 

Wszystko jest zrobione w 3d, czy są tu zakomponowane elementy 2d? (garniaki, torby?).

 

Plamki na ścianach to wynik zbyt małego samplingu, czy jakiś zamierzony efekt?

 

Klamka w drzwich w 2 renderze wydaje mi się w dzinym miejscu.

 

Generalnie super.

Napisano

hm, nieznam sie na dzisiejszej architekturze :P ale czy ubrania sie teraz w kibelku przechowuje? :) poza tym no to fajne :)

Napisano

hej dude a czy to nie bathroom bo kibelka to ja tu nie widze ;P...

Ogolnie ladnie tylko mnie3 tez zastanawiają te ubranie w tym kibelku/łazience ?.choc tak naprawde to na archi.... to ja sie nie znam :)

Napisano

I cóż ja mam teraz napisać.. na pewno nic konstruktywnego.

Bardzo ładne kolory (uwielbiam takie), klimat jak z kryminału jakiegoś (chodzi mi oczywiście o gatunek filmowy, a nie więzienie). Jeśli miał bym się czegoś czepiać to coś mi nie pasuje w kompozycji renderka nr1. Być może widok z za okna (o ile to okno) średnio pasuje do reszty. Poza tym jest super.

 

Ile się renderowało? Tydzień ? ;)

Napisano

Ja poczekam co autor powie na temat tych ubrań... bardzo mnie to intryguje... może to jest tak nowoczesne że aż o tym nie wiem ;] Może te rzeczy tam schną... albo ktoś ma pralnię parową ;] Pomysł bardzo fajny no i aranżacja wnętrza jest super. Bardzo mi isę to podoba...

Pozdr,

Beatou

Napisano

na codzien jestem dziatkiem klozetowym ale czasem dla rozrywki projektuje. ten kibelek to czesc koncepcyjnego projektu pokoju hotelowego. w jednym pomieszczeniu jest przedpokoj, garderoba, umywalka i prysznic, a za lustrem jest zamykany wc. wiem jest to kontrowersyjne rozwiazanie :)

 

technicznie, polowa pracy to fotomontaz i malowanie w fotosklepie.

Napisano

jesli dobrze rozumiem jest to bathroom polaczone z sypialnia (zreszta wspolczesne czesto spotykane rozwiazanie) wiec jest tam odrazu przebieralnia.... poprostu przejscie z sypialni do kibelka.... design swietny (twoj czy juz stwozony ?),kolorystyka tak jak wyzej..... , materialy idealne wiec 6/6 co wiecej mowic....gold gallery jak nic sie szykuje....

jaki render ?

jaki soft ?

ile render trwal ?

czy ubrania i torba to modele czy PS post produkt ?

Napisano

Właśnie się tak zastanawiałem co te rendery takie rysunkowe. Jedna uwaga: Ciuchy oddzel czymś (dobrze by komponowało szkło) od reszty bo jak ktoś lubi brać gorący dłuższy prysznic to będzie miał wszystkie rzecz mokre

Napisano

ciuchy, torby, buty, reczniki i inne duperele to foty. kolory mocno mieszane w szopie. model w rhino. render vray. rendertime ponad tydzien kazdy 3500x2600px na p4 2.8 2gb ram.

design wlasny.

Napisano

No nie moge.. tydzień?? Gratuluję cierpliwości... ale powiedz w między czasie miałeś odpalone jeszcze jednego maxa i robiłes następną scenę??? ;] Klimacior fajny no i tak jak koledzy mówili... niezłe połączenie... Mi pasuje wszystko w jednym... przynajmniej z sypialni do kibla nie ma daleko no i ubranie na wyciągniecie ręki ;] bomba ;]

 

Pozdr,

Beatou

Napisano

Wow! Superaśna pracka! Pytanko: jka ty wytrzymałeś ten tydzień renderingu? A co do klamiki to faktycznie jest za nisko, a i brodzik przydałoby się poprawić :)

Napisano

He he doszedles do wniosku ze trzeba nieco ogolny poziom forum podniesc?;-) coz napisac bardzo mi się podoba lubie nieprzekombinowane wnętrza, brawo:)

Marcin - po co tydzien renderowac, wystarczy w photoshopie przesunac albo wyrenderowac tylko kawałek:]

Napisano

bardzo fajny render i design. Czysto, nie nacickane :)

 

Nie zrozum mnie zle ale .... ehm na czym robiles render ? (wiem ze napisales ze P4 ale zapewne zrozumiesz aluzje :P)

 

[Wyedytowany dnia 6-7-2004 > Leru]

Napisano

Marcin_ps: fakt klamka powinna byc na 110cm a jest na 85 bo tak mi bardziej pasowalo kompzycyjnie ale w temacie brodzikow to masz male rozeznanie ;)

kru: 3500x2600px i 3500x3500 drukowane tak na oko do formatu ponad a3 kazdy.

marcin: tydzien to jeden sie liczyl i do tego ze 3 dni na irradiance map. w sumie miesiac bo mialem podczas tego projektu slynne wypadki z mobo.

 

co do samplingu to jest niski bo mialem tylko 3 tygodnie na 2 rendery i layout :). nie wiem co robie nie tak ale szybciej tego nie potrafie ustawic. przy takich scenach wewnetrznych gdzie prawie kazdy obiekt ma material z rozmytymi opdbiciami takie czasy to norma. a moze ma ktos pomysl na przyspieszenie?

Gość User190
Napisano

Witaj!!

Świetna praca.. podziwiam - klient chyba jest w pełni zadowolony!!

Co do 1szego rendera - cień padający na buciki jest chyba skopany... nie wiem co z nim jest nie tak, ale wiem, że jest... tak na oko to chyba z lewej przedniej strony bucika po lewej stronie powinien by cień rozciągający się od tego z półki.

 

Na 2gim renderze na łączeniu czarnej ścianyz sufitem wyszły Ci jakieś czarne plamki... no i ten wspomniany wcześniej sampling..

 

Poza tym jestem pod wrażeniem..

Co do przyspieszania - a próbował pan to brazilem?? :)

Napisano

masz cierpiliwość, tyle czekac na render, a co do samplingu to czy nie warto by go leciutko poprawic w pf gaussianem albo blurem( mam na mysli ta sciane przy drzwiach w 2 renderze, reszte zreszta tez)?

 

co do klamki i włacznikow w 2 renderze (jak wyżej wspominano) sa za nisko)

 

ogólnie positive, czasami widać niezgodności w oswietleniu na wstawionych obiektach, ale to pikus.

 

pozdro

Napisano

moim zdaniem wsyzstko swietnie wyglada, wspaniala praca ale czy odbicie lampki na szybie od prysznica nie jest zbyt wyrazne? czy taka szyba potrafila by tak wyraznie odbic lampke? nawet jesli tak to w takim razie bardziej powinno byc widac sufit skoro lampke widac tak wyraznie no ale moge sie myslic:) pozdrawiam naprawde wspaniala pracka

Napisano

Wygląda fajnie, no ale ten czas renderingu... nieee, musi sie dać szybciej. Czym to renderowałeś bo chyba jeszcze nie napisałeś??

Napisano

Ja natomiast jestem babcią klozetową i dlatego też tematyka kibelków bardzo mnie interesuje;-)

 

Chciałabym się dowiedzieć z czego jest okładzina na podłodze i ścianach - czy to jakaś lakierowana blacha?

Poza tym z czego jest blacik oraz w jaki sposób jest zamontowany w ścianie. Wygląd na dość gruby (chyba że to maskownice) i bardzo ciężki - możesz zdradzić konstrukcję mocowania?

No i jeszcze - w jaki sposób przymocowałeś ściankę szklaną do ściany (nie widzę tam żadnych uchwytów).

 

Będę wdzięczna za odpowiedź:-)

 

Pozdrawiam

Napisano

Design: Nie czuję się jakoś specjalnie mocny w tej dziedzinie, ale.... Naprawdę robi bardzo dobre wrażenie. Stylizacja i kolorystyka elementów... Pro :)

Aspekty techniczne: W sumie to to co mogę zarzucić to troszkę jednak za mało interakcji między renderingami a resztą... Brakuje troszkę cieni, troszkę rozbłysków wynikających z ich interakcji.

 

Pozdrawiam,

Napisano

wielka siostro: na podlodze i scianach prysznica jest fakturowana okladzina kauczukowa z rolki, spawana. blat razem ze scianka z lustrem ktora zamyka wc to stelaz stalowy obudowany plyta fornirowana. gora blatu to corian. scianka szklana mocowana bylaby w profilach ukrytych w podlodze i suficie. to projekt koncepcyjny wiec troche oszukiwalem ;)

 

dzieki za komentarze!

Gość Savoy
Napisano

Sporo roboty przy tym internalu

Wydaje mi sie że trochę ogólnie za ciemno i podłoga przesycona w niektórych miejscach.

Moje pierwsze podejście do internalu zakończyło się porażką.

Nie czepiam sie drobiazgów typu klamka itp. są niezauważalne ważny jest ogólny efekt dla klienta nikt oglądając prospekt nie będzie czepiał sie takich drobiazgów.

Napisano

witam,

1. to, co mi sie nasuwa jako pierwsze spostrzezenie to te drzwi w 2 gim renderze - jakies takie jakby nie z tej \"bajki\" - to koncepcja do istniejacego hotelu w ktorym chcialno zachowac \"zabytkowe\" drzwi wraz z ta duza rozbudowana futryna ;) czy takie sobie wymysliles??

2. ogolnie to podoba mi sie klimat renderow - teoretycznie realistyczny, ale z jakas taka \"lekka nutka dekadencji\" ;) odczuwa sie wrazenie jkaiegos spokoju bijacego z tego wnetrza pokoju hotelowego, duzy \"+\" za to :)

3. a od strony technicznej hehe... taki klimat niby realistyczny niby fotomontarz z ps... bardzo fajne, ale skoro wiekszosc i tak byla doklejona w ps, to nie rozumiem po co renderowac az tak dlugo (czytac z tak wysrubowanymi ustawieniami ??)... moze troche tu \"pofilozuje\" ale..

a/ wydaje mi sie ze mozna by zjechac z \"hemisphere radius\" dosc ostro - przy generowaniu irradance map zaoszczedzilbys z 2 dni ;) a kosztowalo by to Cie moze 10 min dziubania w ps retuszujac powstale artefakty ;)

b/ co do glossy reflection... moze w drugim renderze to mialo sens... al;e w 1 wszym ?? skoro i tak wszystkie ubranka w ps dodawales to i tak trzeba by je recznie \"odbijac\" w glossy powierzchniach - wiec mozna by z tego zrezygnowac na rzecz szybszego renderingu ;)

c/ a na koniec o rozdzielczosci ... ktos powiedzial ze dlaes za duza, bo 3500x3500... hmm jka na moje to chyba w sam raz... skoro dales to na A3 to akurat wypadlo ok 200 dpi wiec chyba b. dobrze przy tym formacie :)

4. dobra starczy tych \"uszczypliwosci\"... chcielam tylko powiedziec ze inwestor i tak nie zauwazylby roznicy gdybys pokazal mu wersje zoptymalizowana, co liczyla by sie powiedzmy na max 1 dziec i ta Twoja co sie liczyla 7 dni... (tak na marginesie... nie wiem czy pamietasz, kiedys w WIPie robilem \"stara cegielnie\" (3 area light, co prawda nie bylo chyba zadnego glossy) i scenki wnetrza liczyly sie po ok 30-60 min (1600x1200, Athlon 1600+, 512 Mb Ram)

 

pozdrawiam i zycze w przyszlosci krotszych renderow ;)

Napisano

moją opinie już znasz... design i podanie 5+

 

ciekawe co na to "inwestor". hehe

Napisano

o ile sie orientuje to na konkurs >>>C2 do wygrania : )

a co do pracy to niezgodny z normą przeswit do kibelka :) ale render jaknajbardziej zgodny...choc troszeczke zgadzam sie z panem boba

powodzenia

 

peter_muler

Napisano

a mi nie pasują te drzwi, niby wnętrze nowoczesne a ty jakieś drzwi stylizowane, podłoga podobnie, niby hotel a okładzina jak z autobusu lini podmiejskich i to właście tyle do czego można się przyczepić bo pomysł jest a czy dobry kwestia gustu.

Napisano

Wykonczenie pracy bardzo staranne czego mi szczeze mowiac brakuje ...mam pytanie czy sufit " podwieszany " a zwlaszcza lampki nie sa wrzucone za bardzo na prawa strone ( myslalem ze spowodowane jest wiekszym oswietleniem na lustro i umywaleczke ..ale podrugiej stronie jest garderoba i powiem szczeze ze moze to spowodowac trudnisc w doboze odpowiedniego garnituru czy tez zakietu ( widze tam kobiece buciki ) ....mam jeszce jedno pytanko czy (drugi kadr) te drzwi sa wyjsciowymi ??? chyba nie bo wchodzac do domu nichcialbym znajdowac sie w laziece ...??? a jezeli nie to aby sie rozebrac z ubrania wierzchniego dopiero po przejsciu przez sypialnie i inne pokoje ???

ja osobiscie oddzielil bym garderobe szafa wnekowa ....ale ja tam mieszkac niebede ...

 

powiem tak ze naprawde bardzo podoba mi sie wykonczenie ..a reszta no wedlug gustu :)

 

Pozdr

Napisano

raminez. to jest hotel. pokoj z lazienka dla 2 osob. koncept.

uklad lamp jest symetryczny wzgledem szerokich dwuskrzydlowych drzwi oprzesuwnych oddzielajacych przedpokoj z gaderoba i lazienka od pokoju. nie pokazalem tego na renderze ale lampki sa kierowane. nad lustrem oswietlaja (pionowo) blat z umywalka i twarz stojacej przed nim osoby. przy garederobie (pod katem) 2 swieca na ciuchy jedna na srodek pomieszczenia. wszystkie oprawy maja szeroki kat wiec ladnie rozpraszaja swiatlo. przynajmniej we vray`u ;)

Napisano

spoko to jest twoja wizja ktorej niepodwazam ..wyjasniles wszysto i oto mi chodzilo przespie sie z ta praca ...moze w lazience:) ale podziwim te wykonczenie ...kurde a tez tak chce :)

 

pomoz

 

:) pozdrowienia

Napisano
na codzien jestem dziatkiem klozetowym ale czasem dla rozrywki projektuje. ten kibelek to czesc koncepcyjnego projektu pokoju hotelowego..

 

Projekt.....niczego sobie.Fajny "kibelek". Troche mi jednak ta wykladzina nie pasuje.

Kojazy mi sie z tania tandeta, ktora tu widze w Bauhaus'zie.

pazdrawiam

Napisano

mCh - nie odkopuj starych wątków.... ja rozumiem, że chcesz nabić postów, ale to tak troszkę nie tego... ja rozumiem, że to galeria, ale no chyba sam rozumiesz.. :p

Napisano
ciuchy, torby, buty, reczniki i inne duperele to foty. kolory mocno mieszane w szopie. model w rhino. render vray. rendertime ponad tydzien kazdy 3500x2600px na p4 2.8 2gb ram.

design wlasny.

 

jak bys czytal caly watek to bys wiedzial ze material w maxie nic nie da ;)

Napisano

"technicznie, polowa pracy to fotomontaz i malowanie w fotosklepie."

Troche szkoda. Sprobuj sie pokusic o wymodelowanie calosci w 3D...

 

 

"Naprawdę robi bardzo dobre wrażenie. Stylizacja i kolorystyka elementów... Pro" .. a mnie jednak coś ta żółta torba gryzie...

Napisano
Kojazy mi sie z tania tandeta, ktora tu widze w Bauhaus'zie.

 

Sam nawet nie wiesz, jak się teraz narażasz... Uważaj z takimi opiniami, Bauhaus zje cię z kosteczkami, heh ;)

 

Nie żebym był jakimś fanem tego "ugrupowania", ale...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności