Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dawno nic nie pokazywałem, a że nadaża sie okazja to taki mały wipek, tym razem padło na motur, dość kultowy zdaje się :) Póki co przednie koło i początki widelca.

Materiały wstępne choć staram sie żeby nie były całkiem z czapy.

8a39bbc175158de3.jpg

199dc961e85ed456.jpg

bb3d8ee2ec413737.jpg

51922d0db9c6a3c4.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
  • Odpowiedzi 166
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O tak! dobrych motocykli nigdy za mało :) może zmotywuje mnie to do skończenia mojego BMW który już od dłuższego czasu wisi w wipie. Jednak ilość detali które pokazujesz na początku już mnie zdeklasowała :p

Napisano (edytowane)

Zapowiada się cudna maszyna, zresztą jak zwykle ;p

Dlaczego najbardziej charakterystyczny motocykl wehrmachtu nazwałeś bolidem wiejskiej młodzieży ;D wydaje mi się ze taki motor na wsi znajdę tylko u kolekcjonera ewentualnie zardzewiałą ramę u dziadka w stodole ;p

Przewidujesz go w niemieckim panzergrau w barwach wehrmachtu?

 

Edit: i oczywiście z koszem? ;p

Edytowane przez bober89
Napisano

wybacz, zrozumiałem że chodzi Ci o ten konkretny motocykl ;p

Mówią, że BMW jest dla tych, którzy nie potrafią wymówić "Mercedes" ;p (osobiście nic do bmw nie mam ;p)

Czekam na kolejne upy ;)

Napisano

Cześć Kliment! Jak zwykle zapowiada się super pracka! Mam pytanko do Ciebie... jak robisz ten taki chropowaty metal ? robisz mapke z efektem noise w PS'ie i potem nakładasz to na displacement map w materiale? To mi pierwsze wpadło na myśl ale jeszcze nie eksperymentowałem bo niestety mam małe kłopoty z kompem....

Napisano

Rozumiem że kolega nie jest chętny do podzielenia się tajemnicą spawów ? Oczywiście nie naciskam :)

 

Edit@ Bo to chyba nie to z twojego podpisu ?

Napisano

Bober89- Odpowiedź jest prosta jak drut. Jak chcesz żeby cos wygladało tak jak w rzeczywistości, to pomijając sposoby znane tylko grafikom,( mam na myśli te wszystkie magiczne sztuczki które powodują ze cos wygląda po wyrendzeniu jak powinno), wystarczy zbudować model tak jak on wygląda w rzeczywistości ;). Np. taki klosz od swiatełka, ma swój kształt który wystarczy odtworzyć . To juz często, niestety nie jest tak proste jak sama odpowiedź. :D

Napisano

Wyciecie takiego ksztaltu byloby problematyczne? Pytam bo wiekszosc modeli robilem poly by poly ale ludzie np Smoku robia pelna bryle smooth i dopiero tnal, a to juz roznie wyglada wtedy (trojkaty etc...)

Napisano

bober89 - klosz lampki ma wyżłobienia na zewnątrz inne a wewnatrz inne. Materiał to szkło, jesli kształt jest dobry to materiał szkła załatwi reszte( refracja, itd.).

Sebazx6r - Nie byłoby żadnego problemu, nie wycinałem bo jak napisałem tam nie ma otworu w błotniku. Jeśli ciąć cos to najlepiej po ms, ponownie editable poli po ms , cut i finalny ms potem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności