Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dawno nic nie pokazywałem, a że nadaża sie okazja to taki mały wipek, tym razem padło na motur, dość kultowy zdaje się :) Póki co przednie koło i początki widelca.

Materiały wstępne choć staram sie żeby nie były całkiem z czapy.

8a39bbc175158de3.jpg

199dc961e85ed456.jpg

bb3d8ee2ec413737.jpg

51922d0db9c6a3c4.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow

  • Odpowiedzi 166
  • Wyświetleń 31,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No w koncu pojawił sie bedzie na czym oczy zawiesic czekam na wiecej jak narazie jest super!

Napisano

O tak! dobrych motocykli nigdy za mało :) może zmotywuje mnie to do skończenia mojego BMW który już od dłuższego czasu wisi w wipie. Jednak ilość detali które pokazujesz na początku już mnie zdeklasowała :p

Napisano

Zapowiada się cudna maszyna, zresztą jak zwykle ;p

Dlaczego najbardziej charakterystyczny motocykl wehrmachtu nazwałeś bolidem wiejskiej młodzieży ;D wydaje mi się ze taki motor na wsi znajdę tylko u kolekcjonera ewentualnie zardzewiałą ramę u dziadka w stodole ;p

Przewidujesz go w niemieckim panzergrau w barwach wehrmachtu?

 

Edit: i oczywiście z koszem? ;p

Edytowane przez bober89

Napisano
  • Autor

bober: to kpina z marki jako takiej a szczególnie z kilkuletnich aut z grubymi karkami za kierownicą. Motur jest cool, bedzie z koszem w panzergrau zapewne.

Napisano

wybacz, zrozumiałem że chodzi Ci o ten konkretny motocykl ;p

Mówią, że BMW jest dla tych, którzy nie potrafią wymówić "Mercedes" ;p (osobiście nic do bmw nie mam ;p)

Czekam na kolejne upy ;)

Napisano

Miażdżący poziom detalu - ale to już norma w twoim wypadku.

Dzięki polskiej agrokulturze stare modele samochodów bmw trzymają dobry poziom cenowy.

Napisano

Pięknie to wygląda już na początku.

Te spawy dodają realizmu - czy to "welder" czy robisz swoim sposobem?

Czy jeśli można - jak... ?

:)

Napisano

Super

W końcu się wziąłeś za motocykle. Czekam na kolejne rendery.

pozdrawiam

Napisano

Paanie, welder to przy tym zabawka:D

Model zamiata, materialy nie dorównują mu poziomem ale i tak dobre.

Napisano
  • Autor

ilusion - "swoim" sposobem .

freedom - materiały traktuje póki co lekce, tylko na potrzeby wipa, popracuje nad nimi po skonczeniu modelu . thx!

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Pierwsza klasa tylko śledzić co będzie dalej ale już wiadomo ze będzie wypas! Powodzonka w dalszej pracy klimek!!

Napisano

Cześć Kliment! Jak zwykle zapowiada się super pracka! Mam pytanko do Ciebie... jak robisz ten taki chropowaty metal ? robisz mapke z efektem noise w PS'ie i potem nakładasz to na displacement map w materiale? To mi pierwsze wpadło na myśl ale jeszcze nie eksperymentowałem bo niestety mam małe kłopoty z kompem....

Napisano

jakbyś do swoich modeli robił tutki byłbyś bogaty :D dzięki za podpowiedź ;)

Napisano

nie uważasz, że ta tabliczka znamionowa to już przegięcie....

 

super model, pozdro

Napisano

Bardzo ladny model! i te detale tworzone z niemal zegarmistrzowska precyzja - bardzo fajnie...

 

Bede sledzil ten watek!

Napisano
  • Autor

Kellyg: obawiam się że ten motur bedzie miał ich jeszcze kilka i to kazdą inna :)

tylne lampki w komplecie:

a39c24c916d7ffab.jpg

9d95c08e9a8ceff6.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Kliment mozesz pokazac siatke na wyciecuy tego blotnka? Tzn ostatni render (jak mozna to przed zageszczeniem do wycicia po i po wycieciu :) jak to wyglada).

Napisano

Gruby detal! Masz ten motór gdzieś na biurku? :) Skąd bierzesz refki do modelowania tego motocykla?

Napisano

Pięknia praca - bardzo duży detal - podziwiam Twoje umiejętności!

 

Znalazlem troszkę zdjęć tego motocykla mam nadzieję, że się przydadzą:

[ Referki ]

Napisano
  • Autor

Sebazx6r - mozesz sprecyzowac miejsce które cie interesuje, bo nie wiem czy mówisz o lampce czy o rozcięciu błotnika....?

lampka przednia wózka:

d5d8ee41e7b181fa.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Rozumiem że kolega nie jest chętny do podzielenia się tajemnicą spawów ? Oczywiście nie naciskam :)

 

Edit@ Bo to chyba nie to z twojego podpisu ?

Napisano
  • Autor

Odpowiedziałem wyzej na pytanie o spawach, ale jeszcze raz, tak robię je dokładnie metodą z tego tuta .

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Częstotliwość i jakoś aktualizacji jest porażająca

Napisano
  • Autor

Freedom - nie przesadzaj, to zaledwie kilka drobnych elementów.

skonczone wewnętrzne mocowanie tylnego koła:

d387240b5ce72648.jpg

ee52fb9dbfc409a4.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Ja to mowie na podstawie wszystkich Twoich wipow;)

Napisano
  • Autor

Bober89- Odpowiedź jest prosta jak drut. Jak chcesz żeby cos wygladało tak jak w rzeczywistości, to pomijając sposoby znane tylko grafikom,( mam na myśli te wszystkie magiczne sztuczki które powodują ze cos wygląda po wyrendzeniu jak powinno), wystarczy zbudować model tak jak on wygląda w rzeczywistości ;). Np. taki klosz od swiatełka, ma swój kształt który wystarczy odtworzyć . To juz często, niestety nie jest tak proste jak sama odpowiedź. :D

Napisano

hmmm czyli rozumiem ze model lampki ma wyżłobienia na zewnątrz, a co z materiałem?

Napisano

Wyciecie takiego ksztaltu byloby problematyczne? Pytam bo wiekszosc modeli robilem poly by poly ale ludzie np Smoku robia pelna bryle smooth i dopiero tnal, a to juz roznie wyglada wtedy (trojkaty etc...)

Napisano
  • Autor

bober89 - klosz lampki ma wyżłobienia na zewnątrz inne a wewnatrz inne. Materiał to szkło, jesli kształt jest dobry to materiał szkła załatwi reszte( refracja, itd.).

Sebazx6r - Nie byłoby żadnego problemu, nie wycinałem bo jak napisałem tam nie ma otworu w błotniku. Jeśli ciąć cos to najlepiej po ms, ponownie editable poli po ms , cut i finalny ms potem.

Napisano

No a ja myślałem że mnie już niczym nie zaskoczysz :) . Model naprawdę daje radę .

Napisano

Jak zwykle kosmiczny detal, czekam na silnik :) Ja mam tylko jedno pytanko, skad Ty bierzesz takie dokladne refki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności