Napisano 27 Październik 201113 l Dawno nic nie pokazywałem, a że nadaża sie okazja to taki mały wipek, tym razem padło na motur, dość kultowy zdaje się :) Póki co przednie koło i początki widelca. Materiały wstępne choć staram sie żeby nie były całkiem z czapy. Edytowane 19 Listopad 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 27 Październik 201113 l No w koncu pojawił sie bedzie na czym oczy zawiesic czekam na wiecej jak narazie jest super!
Napisano 27 Październik 201113 l O tak! dobrych motocykli nigdy za mało :) może zmotywuje mnie to do skończenia mojego BMW który już od dłuższego czasu wisi w wipie. Jednak ilość detali które pokazujesz na początku już mnie zdeklasowała :p
Napisano 27 Październik 201113 l Zapowiada się cudna maszyna, zresztą jak zwykle ;p Dlaczego najbardziej charakterystyczny motocykl wehrmachtu nazwałeś bolidem wiejskiej młodzieży ;D wydaje mi się ze taki motor na wsi znajdę tylko u kolekcjonera ewentualnie zardzewiałą ramę u dziadka w stodole ;p Przewidujesz go w niemieckim panzergrau w barwach wehrmachtu? Edit: i oczywiście z koszem? ;p Edytowane 27 Październik 201113 l przez bober89
Napisano 27 Październik 201113 l Autor bober: to kpina z marki jako takiej a szczególnie z kilkuletnich aut z grubymi karkami za kierownicą. Motur jest cool, bedzie z koszem w panzergrau zapewne.
Napisano 27 Październik 201113 l wybacz, zrozumiałem że chodzi Ci o ten konkretny motocykl ;p Mówią, że BMW jest dla tych, którzy nie potrafią wymówić "Mercedes" ;p (osobiście nic do bmw nie mam ;p) Czekam na kolejne upy ;)
Napisano 28 Październik 201113 l Autor Więcej czasu trace na szukanie referencji, i oglądanie co jak wygląda i z czym sie łączy niz na samo modelowanie, ale tak to już jest. Początek ramy:
Napisano 28 Październik 201113 l Miażdżący poziom detalu - ale to już norma w twoim wypadku. Dzięki polskiej agrokulturze stare modele samochodów bmw trzymają dobry poziom cenowy.
Napisano 28 Październik 201113 l Pięknie to wygląda już na początku. Te spawy dodają realizmu - czy to "welder" czy robisz swoim sposobem? Czy jeśli można - jak... ? :)
Napisano 28 Październik 201113 l Super W końcu się wziąłeś za motocykle. Czekam na kolejne rendery. pozdrawiam
Napisano 28 Październik 201113 l Paanie, welder to przy tym zabawka:D Model zamiata, materialy nie dorównują mu poziomem ale i tak dobre.
Napisano 28 Październik 201113 l Autor ilusion - "swoim" sposobem . freedom - materiały traktuje póki co lekce, tylko na potrzeby wipa, popracuje nad nimi po skonczeniu modelu . thx! Edytowane 28 Październik 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 28 Październik 201113 l Autor hehehehe, no tak. ;) prawa strona mocowania tylnego koła czyli ciąg dalszy ramy:
Napisano 28 Październik 201113 l Pierwsza klasa tylko śledzić co będzie dalej ale już wiadomo ze będzie wypas! Powodzonka w dalszej pracy klimek!!
Napisano 30 Październik 201113 l Autor kolejny kroczek do przodu: Edytowane 30 Październik 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 30 Październik 201113 l Cześć Kliment! Jak zwykle zapowiada się super pracka! Mam pytanko do Ciebie... jak robisz ten taki chropowaty metal ? robisz mapke z efektem noise w PS'ie i potem nakładasz to na displacement map w materiale? To mi pierwsze wpadło na myśl ale jeszcze nie eksperymentowałem bo niestety mam małe kłopoty z kompem....
Napisano 30 Październik 201113 l Autor quffga- nois w bump :) jeszcze kilka elementów i rama wózka bedzie goto: Edytowane 30 Październik 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 31 Październik 201113 l jakbyś do swoich modeli robił tutki byłbyś bogaty :D dzięki za podpowiedź ;)
Napisano 31 Październik 201113 l nie uważasz, że ta tabliczka znamionowa to już przegięcie.... super model, pozdro
Napisano 31 Październik 201113 l Bardzo ladny model! i te detale tworzone z niemal zegarmistrzowska precyzja - bardzo fajnie... Bede sledzil ten watek!
Napisano 31 Październik 201113 l Autor Kellyg: obawiam się że ten motur bedzie miał ich jeszcze kilka i to kazdą inna :) tylne lampki w komplecie: Edytowane 31 Październik 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 31 Październik 201113 l Kliment mozesz pokazac siatke na wyciecuy tego blotnka? Tzn ostatni render (jak mozna to przed zageszczeniem do wycicia po i po wycieciu :) jak to wyglada).
Napisano 31 Październik 201113 l Gruby detal! Masz ten motór gdzieś na biurku? :) Skąd bierzesz refki do modelowania tego motocykla?
Napisano 31 Październik 201113 l Pięknia praca - bardzo duży detal - podziwiam Twoje umiejętności! Znalazlem troszkę zdjęć tego motocykla mam nadzieję, że się przydadzą: [ Referki ]
Napisano 31 Październik 201113 l Autor Sebazx6r - mozesz sprecyzowac miejsce które cie interesuje, bo nie wiem czy mówisz o lampce czy o rozcięciu błotnika....? lampka przednia wózka: Edytowane 31 Październik 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 31 Październik 201113 l Rozumiem że kolega nie jest chętny do podzielenia się tajemnicą spawów ? Oczywiście nie naciskam :) Edit@ Bo to chyba nie to z twojego podpisu ?
Napisano 31 Październik 201113 l Autor Odpowiedziałem wyzej na pytanie o spawach, ale jeszcze raz, tak robię je dokładnie metodą z tego tuta . Edytowane 1 Listopad 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 31 Październik 201113 l Autor Freedom - nie przesadzaj, to zaledwie kilka drobnych elementów. skonczone wewnętrzne mocowanie tylnego koła: Edytowane 1 Listopad 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 1 Listopad 201113 l Autor Bober89- Odpowiedź jest prosta jak drut. Jak chcesz żeby cos wygladało tak jak w rzeczywistości, to pomijając sposoby znane tylko grafikom,( mam na myśli te wszystkie magiczne sztuczki które powodują ze cos wygląda po wyrendzeniu jak powinno), wystarczy zbudować model tak jak on wygląda w rzeczywistości ;). Np. taki klosz od swiatełka, ma swój kształt który wystarczy odtworzyć . To juz często, niestety nie jest tak proste jak sama odpowiedź. :D
Napisano 1 Listopad 201113 l Autor Nie, oczywiscie ze nie wycinałem, raz- że nie było takiej potrzeby, dwa- w rzeczywistosci tam nie ma dziury pod spodem jest pełna blacha.
Napisano 1 Listopad 201113 l hmmm czyli rozumiem ze model lampki ma wyżłobienia na zewnątrz, a co z materiałem?
Napisano 1 Listopad 201113 l Wyciecie takiego ksztaltu byloby problematyczne? Pytam bo wiekszosc modeli robilem poly by poly ale ludzie np Smoku robia pelna bryle smooth i dopiero tnal, a to juz roznie wyglada wtedy (trojkaty etc...)
Napisano 1 Listopad 201113 l Autor bober89 - klosz lampki ma wyżłobienia na zewnątrz inne a wewnatrz inne. Materiał to szkło, jesli kształt jest dobry to materiał szkła załatwi reszte( refracja, itd.). Sebazx6r - Nie byłoby żadnego problemu, nie wycinałem bo jak napisałem tam nie ma otworu w błotniku. Jeśli ciąć cos to najlepiej po ms, ponownie editable poli po ms , cut i finalny ms potem.
Napisano 1 Listopad 201113 l No a ja myślałem że mnie już niczym nie zaskoczysz :) . Model naprawdę daje radę .
Napisano 1 Listopad 201113 l Elementy przy spawach to masz w tym polaczone czy w to sie nie bawisz tylko spawem przykrywasz?
Napisano 1 Listopad 201113 l Jak zwykle kosmiczny detal, czekam na silnik :) Ja mam tylko jedno pytanko, skad Ty bierzesz takie dokladne refki ?
Napisano 2 Listopad 201113 l Autor Skończone połączenie koła wózka z ramą: Edytowane 2 Listopad 201113 l przez kliment woroszyłow
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto