kliment woroszyłow Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 (edytowane) Dawno nic nie pokazywałem, a że nadaża sie okazja to taki mały wipek, tym razem padło na motur, dość kultowy zdaje się :) Póki co przednie koło i początki widelca. Materiały wstępne choć staram sie żeby nie były całkiem z czapy. Edytowane 19 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
wiecho Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 No w koncu pojawił sie bedzie na czym oczy zawiesic czekam na wiecej jak narazie jest super!
gof Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 O tak! dobrych motocykli nigdy za mało :) może zmotywuje mnie to do skończenia mojego BMW który już od dłuższego czasu wisi w wipie. Jednak ilość detali które pokazujesz na początku już mnie zdeklasowała :p
bober89 Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 (edytowane) Zapowiada się cudna maszyna, zresztą jak zwykle ;p Dlaczego najbardziej charakterystyczny motocykl wehrmachtu nazwałeś bolidem wiejskiej młodzieży ;D wydaje mi się ze taki motor na wsi znajdę tylko u kolekcjonera ewentualnie zardzewiałą ramę u dziadka w stodole ;p Przewidujesz go w niemieckim panzergrau w barwach wehrmachtu? Edit: i oczywiście z koszem? ;p Edytowane 27 Październik 2011 przez bober89
kliment woroszyłow Napisano 27 Październik 2011 Autor Napisano 27 Październik 2011 bober: to kpina z marki jako takiej a szczególnie z kilkuletnich aut z grubymi karkami za kierownicą. Motur jest cool, bedzie z koszem w panzergrau zapewne.
bober89 Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 wybacz, zrozumiałem że chodzi Ci o ten konkretny motocykl ;p Mówią, że BMW jest dla tych, którzy nie potrafią wymówić "Mercedes" ;p (osobiście nic do bmw nie mam ;p) Czekam na kolejne upy ;)
kliment woroszyłow Napisano 28 Październik 2011 Autor Napisano 28 Październik 2011 Więcej czasu trace na szukanie referencji, i oglądanie co jak wygląda i z czym sie łączy niz na samo modelowanie, ale tak to już jest. Początek ramy:
infected Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Miażdżący poziom detalu - ale to już norma w twoim wypadku. Dzięki polskiej agrokulturze stare modele samochodów bmw trzymają dobry poziom cenowy.
illusion Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Pięknie to wygląda już na początku. Te spawy dodają realizmu - czy to "welder" czy robisz swoim sposobem? Czy jeśli można - jak... ? :)
siwy Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Super W końcu się wziąłeś za motocykle. Czekam na kolejne rendery. pozdrawiam
FF Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Paanie, welder to przy tym zabawka:D Model zamiata, materialy nie dorównują mu poziomem ale i tak dobre.
kliment woroszyłow Napisano 28 Październik 2011 Autor Napisano 28 Październik 2011 (edytowane) ilusion - "swoim" sposobem . freedom - materiały traktuje póki co lekce, tylko na potrzeby wipa, popracuje nad nimi po skonczeniu modelu . thx! Edytowane 28 Październik 2011 przez kliment woroszyłow 1
Bonifatz Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 powrócił ! POWRÓCIŁ! !! Łelkom bek Kliment !:D
kliment woroszyłow Napisano 28 Październik 2011 Autor Napisano 28 Październik 2011 hehehehe, no tak. ;) prawa strona mocowania tylnego koła czyli ciąg dalszy ramy:
wiecho Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Pierwsza klasa tylko śledzić co będzie dalej ale już wiadomo ze będzie wypas! Powodzonka w dalszej pracy klimek!!
kliment woroszyłow Napisano 29 Październik 2011 Autor Napisano 29 Październik 2011 Na dzisiaj tyle, ostatnie rendy:
kliment woroszyłow Napisano 30 Październik 2011 Autor Napisano 30 Październik 2011 (edytowane) kolejny kroczek do przodu: Edytowane 30 Październik 2011 przez kliment woroszyłow
guffqa Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 Cześć Kliment! Jak zwykle zapowiada się super pracka! Mam pytanko do Ciebie... jak robisz ten taki chropowaty metal ? robisz mapke z efektem noise w PS'ie i potem nakładasz to na displacement map w materiale? To mi pierwsze wpadło na myśl ale jeszcze nie eksperymentowałem bo niestety mam małe kłopoty z kompem....
kliment woroszyłow Napisano 30 Październik 2011 Autor Napisano 30 Październik 2011 (edytowane) quffga- nois w bump :) jeszcze kilka elementów i rama wózka bedzie goto: Edytowane 30 Październik 2011 przez kliment woroszyłow
guffqa Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 jakbyś do swoich modeli robił tutki byłbyś bogaty :D dzięki za podpowiedź ;)
kellyq Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 nie uważasz, że ta tabliczka znamionowa to już przegięcie.... super model, pozdro
olafpozoga Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 super te miejsca po spawaniu widać....
The PixeLord Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Bardzo ladny model! i te detale tworzone z niemal zegarmistrzowska precyzja - bardzo fajnie... Bede sledzil ten watek!
kliment woroszyłow Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 (edytowane) Kellyg: obawiam się że ten motur bedzie miał ich jeszcze kilka i to kazdą inna :) tylne lampki w komplecie: Edytowane 31 Październik 2011 przez kliment woroszyłow
Sebazx6r Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Kliment mozesz pokazac siatke na wyciecuy tego blotnka? Tzn ostatni render (jak mozna to przed zageszczeniem do wycicia po i po wycieciu :) jak to wyglada).
Slim_ Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Gruby detal! Masz ten motór gdzieś na biurku? :) Skąd bierzesz refki do modelowania tego motocykla?
Mihu Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Pięknia praca - bardzo duży detal - podziwiam Twoje umiejętności! Znalazlem troszkę zdjęć tego motocykla mam nadzieję, że się przydadzą: [ Referki ]
kliment woroszyłow Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 (edytowane) Sebazx6r - mozesz sprecyzowac miejsce które cie interesuje, bo nie wiem czy mówisz o lampce czy o rozcięciu błotnika....? lampka przednia wózka: Edytowane 31 Październik 2011 przez kliment woroszyłow
Zernat Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Rozumiem że kolega nie jest chętny do podzielenia się tajemnicą spawów ? Oczywiście nie naciskam :) Edit@ Bo to chyba nie to z twojego podpisu ?
kliment woroszyłow Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 (edytowane) Odpowiedziałem wyzej na pytanie o spawach, ale jeszcze raz, tak robię je dokładnie metodą z tego tuta . Edytowane 1 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
FF Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Częstotliwość i jakoś aktualizacji jest porażająca
kliment woroszyłow Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 (edytowane) Freedom - nie przesadzaj, to zaledwie kilka drobnych elementów. skonczone wewnętrzne mocowanie tylnego koła: Edytowane 1 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
FF Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Ja to mowie na podstawie wszystkich Twoich wipow;)
bober89 Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 W jaki sposób robisz te świetne lampki? Deklasujesz!
kliment woroszyłow Napisano 1 Listopad 2011 Autor Napisano 1 Listopad 2011 Bober89- Odpowiedź jest prosta jak drut. Jak chcesz żeby cos wygladało tak jak w rzeczywistości, to pomijając sposoby znane tylko grafikom,( mam na myśli te wszystkie magiczne sztuczki które powodują ze cos wygląda po wyrendzeniu jak powinno), wystarczy zbudować model tak jak on wygląda w rzeczywistości ;). Np. taki klosz od swiatełka, ma swój kształt który wystarczy odtworzyć . To juz często, niestety nie jest tak proste jak sama odpowiedź. :D
kliment woroszyłow Napisano 1 Listopad 2011 Autor Napisano 1 Listopad 2011 Nie, oczywiscie ze nie wycinałem, raz- że nie było takiej potrzeby, dwa- w rzeczywistosci tam nie ma dziury pod spodem jest pełna blacha.
bober89 Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 hmmm czyli rozumiem ze model lampki ma wyżłobienia na zewnątrz, a co z materiałem?
Sebazx6r Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 Wyciecie takiego ksztaltu byloby problematyczne? Pytam bo wiekszosc modeli robilem poly by poly ale ludzie np Smoku robia pelna bryle smooth i dopiero tnal, a to juz roznie wyglada wtedy (trojkaty etc...)
kliment woroszyłow Napisano 1 Listopad 2011 Autor Napisano 1 Listopad 2011 bober89 - klosz lampki ma wyżłobienia na zewnątrz inne a wewnatrz inne. Materiał to szkło, jesli kształt jest dobry to materiał szkła załatwi reszte( refracja, itd.). Sebazx6r - Nie byłoby żadnego problemu, nie wycinałem bo jak napisałem tam nie ma otworu w błotniku. Jeśli ciąć cos to najlepiej po ms, ponownie editable poli po ms , cut i finalny ms potem.
Vorenus Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 No a ja myślałem że mnie już niczym nie zaskoczysz :) . Model naprawdę daje radę .
kliment woroszyłow Napisano 1 Listopad 2011 Autor Napisano 1 Listopad 2011 A czym że to tym razem ?:D kolejne elementy:
Sebazx6r Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 Elementy przy spawach to masz w tym polaczone czy w to sie nie bawisz tylko spawem przykrywasz?
maciek.m Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 Jak zwykle kosmiczny detal, czekam na silnik :) Ja mam tylko jedno pytanko, skad Ty bierzesz takie dokladne refki ?
kliment woroszyłow Napisano 1 Listopad 2011 Autor Napisano 1 Listopad 2011 maciek.m - w necie jest wszystko, wystarczy poszperać ;)
kliment woroszyłow Napisano 2 Listopad 2011 Autor Napisano 2 Listopad 2011 (edytowane) Skończone połączenie koła wózka z ramą: Edytowane 2 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się