Napisano 13 Listopad 201113 l dzien dobry, model robie juz od jakiegos czasu ( ! ) juz troche mam go dość wiec to chyba finisz :) nie oszczedzalem specjalnie trojkatow, wyszlo 12500, teksturka 2048 dif, spec i normal Pozdrawiam
Napisano 13 Listopad 201113 l no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)
Napisano 13 Listopad 201113 l Świetna robota, szczególnie koła! Ale blacha z przodu trochę odstaje (ta przy chłodnicy?), no i blacha do okola kół
Napisano 13 Listopad 201113 l Świetnie wyszło, gdzieś tam są jakieś drobiazgi, ale szkoda imo zachodu na poprawki. Jedyne co, to gwiazda na masce za mocno "świeci" oraz za maską widać, że textura to mirror, mnie bynajmniej się to rzuciło w oczy... :) no i wrzuć to w jakiś silnik. Cheers lad!
Napisano 14 Listopad 201113 l no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;) A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow Imo pracka zajebista Pozdro
Napisano 14 Listopad 201113 l Bardzo ślicznie. A teraz zapraszam na Engine by strzelić kilka fotek..;)
Napisano 14 Listopad 201113 l A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow Imo pracka zajebista Pozdro to że coś można poprawić nie oznacza od razu że chodzi o jakiś błąd. jest ładnie, chociaż sugerował bym zróżnicować specular i ładniej oswietlić aby tego speca uwydatnić
Napisano 14 Listopad 201113 l Autor dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D
Napisano 14 Listopad 201113 l dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D Spróbowałbym z osobnym materiałem i blending mode ;)
Napisano 14 Listopad 201113 l no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;) ale ty mu zle zyczysz...
Napisano 14 Listopad 201113 l A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow Imo pracka zajebista Pozdro Sereczku moj drogi:) mozna porpawic texturke bo np szpadelki sa czysciutkie, i z tylu pod nadkolem za czysto jak na tak uwalone kola:) ale po co ja sie pytam...poo coooo
Napisano 15 Listopad 201113 l Jak dla mnie cud miod i malina: ], moze faktycznie delikatny lift wewnatrz blotnikow, bo jest zbyt jazno, ale tak czy inaczej wymiata.
Napisano 15 Listopad 201113 l Fajne autko, podoba mi sie! Mam pytanie... mam wrazenie ze najpierw zrobiles high poly model, oteksturowales i tak dalej a potem wzuciles to na wersje low poly. Mistrzem nie jestem wiec moze sie myle ale jak uzyskac taki efekt jak masz na oponach np. Siatke masz tam bardzo low poly a wyglada podobnie jak high poly. Wypalasz to do jakiejs mapy displacement czy cos w tym rodzaju? A jesli tak to jak z obiektu high poly w maksie zrobic low poly ktory wyglada jak high poly.... oj, cos tu strasznie namieszalem. Mam nadzieje ze sie polapiesz ;)
Napisano 15 Listopad 201113 l robisz hi, przepalasz normal mape, ao, cavity na low, teksturujesz - efekt wyzej. ah Ci ludzie z fronta, edukowac za kazdym razem trzeba :D no offence :D
Napisano 15 Listopad 201113 l rozwin wiec prosze. mam tlumaczyc jak sie hp robi? gdzie kliknac zeby wypalic normala? jak uzyc cavity? pytal ogolnikowo to dostal, od szczegolow sa tutoriale w necie.
Napisano 16 Listopad 201113 l Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da? P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;)
Napisano 16 Listopad 201113 l owca, napisales to jakby to sie samo robilo i zajmowalo 3 minuty ;) Bo to się samo robi. Komputery panie, komputery, one to robią.
Napisano 16 Listopad 201113 l Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da? P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;) Nie mozesz. Od tego jest google. Caivty mozesz wyciagnac z normala pluginem do photoshopa z xnormala. Bo to się samo robi. Komputery panie, komputery, one to robią. I ciagle czekac na nie trzeba, prawda ? :)
Napisano 16 Listopad 201113 l Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pałąku i .50 doczepionej do niego i był bo super :)
Napisano 20 Listopad 201113 l Ekstra Gazik. Wymuskałeś go na cacy 10/10 Czy pracujesz na codzień przy grach? Jeżeli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika.
Napisano 20 Listopad 201113 l Ekstra Gazik. Wymuskałeś go na cacy 10/10 Czy pracujesz na codzień przy grach? Jeżeli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika. Większość pracodawców tego nie dostrzega lub po prostu nie docenia, niezalerznie od skilla pracownika.
Napisano 22 Listopad 201113 l Świetna robota, ale zanim to poślesz w świat zrób coś z przednią osią niech przynajmniej tak nie błyszczy, bo razi to po oczach. Ale za całość 10/10 Szacunek :)
Napisano 22 Listopad 201113 l Autor dzieki wszystkim za pozytywne opinie :) Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pałąku i .50 doczepionej do niego i był bo super :) myslalem o tym! ale doszedlem do wniosku ze lepiej zaczac cos nowego niz dalej dlubac ten sam model
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto