ledyr Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 dzien dobry, model robie juz od jakiegos czasu ( ! ) juz troche mam go dość wiec to chyba finisz :) nie oszczedzalem specjalnie trojkatow, wyszlo 12500, teksturka 2048 dif, spec i normal Pozdrawiam
Bruneq Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)
PIraT Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Świetna robota, szczególnie koła! Ale blacha z przodu trochę odstaje (ta przy chłodnicy?), no i blacha do okola kół
Chico Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 jest fajno. na szybie to kompresja jpg czy co tam sie stalo ?
Dziudziu Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Świetnie wyszło, gdzieś tam są jakieś drobiazgi, ale szkoda imo zachodu na poprawki. Jedyne co, to gwiazda na masce za mocno "świeci" oraz za maską widać, że textura to mirror, mnie bynajmniej się to rzuciło w oczy... :) no i wrzuć to w jakiś silnik. Cheers lad!
sysol Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 pieeekny jest ... wrzucaj screeny z jakiegos engina ...
AkkA Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 No popatrz i skonczyles :), piekny modelik i texury.
_michal Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 Bardzo fajny, gratki. PS. gupi dithering na szybie :P
plutko Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 Bardzo ladny model. Zwlaszcza kola, ktore super wygladaja.
SereCk Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;) A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow Imo pracka zajebista Pozdro
Persh Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 Bardzo ślicznie. A teraz zapraszam na Engine by strzelić kilka fotek..;)
Valery Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow Imo pracka zajebista Pozdro to że coś można poprawić nie oznacza od razu że chodzi o jakiś błąd. jest ładnie, chociaż sugerował bym zróżnicować specular i ładniej oswietlić aby tego speca uwydatnić
ledyr Napisano 14 Listopad 2011 Autor Napisano 14 Listopad 2011 dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D
PIraT Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D Spróbowałbym z osobnym materiałem i blending mode ;)
Gomez Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;) ale ty mu zle zyczysz...
Bruneq Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow Imo pracka zajebista Pozdro Sereczku moj drogi:) mozna porpawic texturke bo np szpadelki sa czysciutkie, i z tylu pod nadkolem za czysto jak na tak uwalone kola:) ale po co ja sie pytam...poo coooo
KoMic Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Jak dla mnie cud miod i malina: ], moze faktycznie delikatny lift wewnatrz blotnikow, bo jest zbyt jazno, ale tak czy inaczej wymiata.
Kruku Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Dobrze widzieć że z tego HP wyszła taka ładna praca, gratki ;]
goat91 Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Fajne autko, podoba mi sie! Mam pytanie... mam wrazenie ze najpierw zrobiles high poly model, oteksturowales i tak dalej a potem wzuciles to na wersje low poly. Mistrzem nie jestem wiec moze sie myle ale jak uzyskac taki efekt jak masz na oponach np. Siatke masz tam bardzo low poly a wyglada podobnie jak high poly. Wypalasz to do jakiejs mapy displacement czy cos w tym rodzaju? A jesli tak to jak z obiektu high poly w maksie zrobic low poly ktory wyglada jak high poly.... oj, cos tu strasznie namieszalem. Mam nadzieje ze sie polapiesz ;)
Chico Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 robisz hi, przepalasz normal mape, ao, cavity na low, teksturujesz - efekt wyzej. ah Ci ludzie z fronta, edukowac za kazdym razem trzeba :D no offence :D
Bruneq Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 owca, napisales to jakby to sie samo robilo i zajmowalo 3 minuty ;)
Chico Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 rozwin wiec prosze. mam tlumaczyc jak sie hp robi? gdzie kliknac zeby wypalic normala? jak uzyc cavity? pytal ogolnikowo to dostal, od szczegolow sa tutoriale w necie.
goat91 Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da? P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;)
_michal Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 owca, napisales to jakby to sie samo robilo i zajmowalo 3 minuty ;) Bo to się samo robi. Komputery panie, komputery, one to robią.
Chico Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da? P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;) Nie mozesz. Od tego jest google. Caivty mozesz wyciagnac z normala pluginem do photoshopa z xnormala. Bo to się samo robi. Komputery panie, komputery, one to robią. I ciagle czekac na nie trzeba, prawda ? :)
hunterkill Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pałąku i .50 doczepionej do niego i był bo super :)
guffqa Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 Gratulację głównej...mi się bardzo podoba ;)
Pafnucy Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Ekstra Gazik. Wymuskałeś go na cacy 10/10 Czy pracujesz na codzień przy grach? Jeżeli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika.
Valery Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Ekstra Gazik. Wymuskałeś go na cacy 10/10 Czy pracujesz na codzień przy grach? Jeżeli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika. Większość pracodawców tego nie dostrzega lub po prostu nie docenia, niezalerznie od skilla pracownika.
Krowdel Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 Świetna robota, ale zanim to poślesz w świat zrób coś z przednią osią niech przynajmniej tak nie błyszczy, bo razi to po oczach. Ale za całość 10/10 Szacunek :)
ledyr Napisano 22 Listopad 2011 Autor Napisano 22 Listopad 2011 dzieki wszystkim za pozytywne opinie :) Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pałąku i .50 doczepionej do niego i był bo super :) myslalem o tym! ale doszedlem do wniosku ze lepiej zaczac cos nowego niz dalej dlubac ten sam model
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się