Skocz do zawartości

Obiekt 3D - Jeep Willys


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

dzien dobry,

 

model robie juz od jakiegos czasu ( ! ) juz troche mam go dość wiec to chyba finisz :)

 

nie oszczedzalem specjalnie trojkatow, wyszlo 12500, teksturka 2048 dif, spec i normal

 

LP_1.jpg

LP_2.jpg

LP_3.jpg

LP_wire.jpg

wilis01.jpg

wilis02.jpg

wilis03.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetnie wyszło, gdzieś tam są jakieś drobiazgi, ale szkoda imo zachodu na poprawki. Jedyne co, to gwiazda na masce za mocno "świeci" oraz za maską widać, że textura to mirror, mnie bynajmniej się to rzuciło w oczy... :) no i wrzuć to w jakiś silnik. Cheers lad!

Napisano
no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)

 

A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

 

Imo pracka zajebista

 

Pozdro

Napisano
A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

 

Imo pracka zajebista

Pozdro

to że coś można poprawić nie oznacza od razu że chodzi o jakiś błąd.

jest ładnie, chociaż sugerował bym zróżnicować specular i ładniej oswietlić aby tego speca uwydatnić

Napisano

dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie

To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D

Napisano
dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie

To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D

 

Spróbowałbym z osobnym materiałem i blending mode ;)

Napisano
A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

 

Imo pracka zajebista

 

Pozdro

 

 

Sereczku moj drogi:) mozna porpawic texturke bo np szpadelki sa czysciutkie, i z tylu pod nadkolem za czysto jak na tak uwalone kola:) ale po co ja sie pytam...poo coooo

Napisano

Fajne autko, podoba mi sie! Mam pytanie... mam wrazenie ze najpierw zrobiles high poly model, oteksturowales i tak dalej a potem wzuciles to na wersje low poly. Mistrzem nie jestem wiec moze sie myle ale jak uzyskac taki efekt jak masz na oponach np. Siatke masz tam bardzo low poly a wyglada podobnie jak high poly. Wypalasz to do jakiejs mapy displacement czy cos w tym rodzaju? A jesli tak to jak z obiektu high poly w maksie zrobic low poly ktory wyglada jak high poly.... oj, cos tu strasznie namieszalem. Mam nadzieje ze sie polapiesz ;)

Napisano

robisz hi, przepalasz normal mape, ao, cavity na low, teksturujesz - efekt wyzej.

ah Ci ludzie z fronta, edukowac za kazdym razem trzeba :D no offence :D

Napisano

rozwin wiec prosze. mam tlumaczyc jak sie hp robi? gdzie kliknac zeby wypalic normala? jak uzyc cavity? pytal ogolnikowo to dostal, od szczegolow sa tutoriale w necie.

Napisano

Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da?

P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;)

Napisano
Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da?

P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;)

 

Nie mozesz. Od tego jest google. Caivty mozesz wyciagnac z normala pluginem do photoshopa z xnormala.

 

Bo to się samo robi. Komputery panie, komputery, one to robią.

 

I ciagle czekac na nie trzeba, prawda ? :)

Napisano
Ekstra Gazik. Wymuskałeś go na cacy 10/10

Czy pracujesz na codzień przy grach? Jeżeli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika.

 

Większość pracodawców tego nie dostrzega lub po prostu nie docenia, niezalerznie od skilla pracownika.

Napisano

Świetna robota, ale zanim to poślesz w świat zrób coś z przednią osią niech przynajmniej tak nie błyszczy, bo razi to po oczach.

Ale za całość 10/10 Szacunek :)

Napisano

dzieki wszystkim za pozytywne opinie :)

 

Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pałąku i .50 doczepionej do niego i był bo super :)

 

myslalem o tym! ale doszedlem do wniosku ze lepiej zaczac cos nowego niz dalej dlubac ten sam model

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności