Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

dzien dobry,

model robie juz od jakiegos czasu ( ! ) juz troche mam go do艣膰 wiec to chyba finisz :)

nie oszczedzalem specjalnie trojkatow, wyszlo 12500, teksturka 2048 dif, spec i normal

LP_1.jpg

LP_2.jpg

LP_3.jpg

LP_wire.jpg

wilis01.jpg

wilis02.jpg

wilis03.jpg

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 31
  • Wy艣wietle艅 9,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)

Napisano

艢wietna robota, szczeg贸lnie ko艂a! Ale blacha z przodu troch臋 odstaje (ta przy ch艂odnicy?), no i blacha do okola k贸艂

Napisano

艢wietnie wysz艂o, gdzie艣 tam s膮 jakie艣 drobiazgi, ale szkoda imo zachodu na poprawki. Jedyne co, to gwiazda na masce za mocno "艣wieci" oraz za mask膮 wida膰, 偶e textura to mirror, mnie bynajmniej si臋 to rzuci艂o w oczy... :) no i wrzu膰 to w jaki艣 silnik. Cheers lad!

Napisano
no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)

A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

Imo pracka zajebista

Pozdro

Napisano

Bardzo 艣licznie. A teraz zapraszam na Engine by strzeli膰 kilka fotek..;)

Napisano
A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

Imo pracka zajebista

Pozdro

to 偶e co艣 mo偶na poprawi膰 nie oznacza od razu 偶e chodzi o jaki艣 b艂膮d.

jest 艂adnie, chocia偶 sugerowa艂 bym zr贸偶nicowa膰 specular i 艂adniej oswietli膰 aby tego speca uwydatni膰

Napisano
  • Autor

dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie

To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D

Napisano
dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie

To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D

Spr贸bowa艂bym z osobnym materia艂em i blending mode ;)

Napisano
no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)

ale ty mu zle zyczysz...

Napisano
A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

Imo pracka zajebista

Pozdro

Sereczku moj drogi:) mozna porpawic texturke bo np szpadelki sa czysciutkie, i z tylu pod nadkolem za czysto jak na tak uwalone kola:) ale po co ja sie pytam...poo coooo

Napisano

Jak dla mnie cud miod i malina: ], moze faktycznie delikatny lift wewnatrz blotnikow, bo jest zbyt jazno, ale tak czy inaczej wymiata.

Napisano

Dobrze widzie膰 偶e z tego HP wysz艂a taka 艂adna praca, gratki ;]

Napisano

Fajne autko, podoba mi sie! Mam pytanie... mam wrazenie ze najpierw zrobiles high poly model, oteksturowales i tak dalej a potem wzuciles to na wersje low poly. Mistrzem nie jestem wiec moze sie myle ale jak uzyskac taki efekt jak masz na oponach np. Siatke masz tam bardzo low poly a wyglada podobnie jak high poly. Wypalasz to do jakiejs mapy displacement czy cos w tym rodzaju? A jesli tak to jak z obiektu high poly w maksie zrobic low poly ktory wyglada jak high poly.... oj, cos tu strasznie namieszalem. Mam nadzieje ze sie polapiesz ;)

Napisano

robisz hi, przepalasz normal mape, ao, cavity na low, teksturujesz - efekt wyzej.

ah Ci ludzie z fronta, edukowac za kazdym razem trzeba :D no offence :D

Napisano

rozwin wiec prosze. mam tlumaczyc jak sie hp robi? gdzie kliknac zeby wypalic normala? jak uzyc cavity? pytal ogolnikowo to dostal, od szczegolow sa tutoriale w necie.

Napisano

Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da?

P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;)

Napisano
owca, napisales to jakby to sie samo robilo i zajmowalo 3 minuty ;)

Bo to si臋 samo robi. Komputery panie, komputery, one to robi膮.

Napisano
Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da?

P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;)

Nie mozesz. Od tego jest google. Caivty mozesz wyciagnac z normala pluginem do photoshopa z xnormala.

Bo to si臋 samo robi. Komputery panie, komputery, one to robi膮.

I ciagle czekac na nie trzeba, prawda ? :)

Napisano

Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pa艂膮ku i .50 doczepionej do niego i by艂 bo super :)

Napisano

Ekstra Gazik. Wymuska艂e艣 go na cacy 10/10

Czy pracujesz na codzie艅 przy grach? Je偶eli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika.

Napisano
Ekstra Gazik. Wymuska艂e艣 go na cacy 10/10

Czy pracujesz na codzie艅 przy grach? Je偶eli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika.

Wi臋kszo艣膰 pracodawc贸w tego nie dostrzega lub po prostu nie docenia, niezalerznie od skilla pracownika.

Napisano

艢wietna robota, ale zanim to po艣lesz w 艣wiat zr贸b co艣 z przedni膮 osi膮 niech przynajmniej tak nie b艂yszczy, bo razi to po oczach.

Ale za ca艂o艣膰 10/10 Szacunek :)

Napisano
  • Autor

dzieki wszystkim za pozytywne opinie :)

Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pa艂膮ku i .50 doczepionej do niego i by艂 bo super :)

myslalem o tym! ale doszedlem do wniosku ze lepiej zaczac cos nowego niz dalej dlubac ten sam model

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci