Napisano 13 Listopad 201113 l dzien dobry, 聽 model robie juz od jakiegos czasu ( ! ) juz troche mam go do艣膰 wiec to chyba finisz :) 聽 nie oszczedzalem specjalnie trojkatow, wyszlo 12500, teksturka 2048 dif, spec i normal 聽 聽 Pozdrawiam
Napisano 13 Listopad 201113 l no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)
Napisano 13 Listopad 201113 l 艢wietna robota, szczeg贸lnie ko艂a! Ale blacha z przodu troch臋 odstaje (ta przy ch艂odnicy?), no i blacha do okola k贸艂
Napisano 13 Listopad 201113 l 艢wietnie wysz艂o, gdzie艣 tam s膮 jakie艣 drobiazgi, ale szkoda imo zachodu na poprawki. Jedyne co, to gwiazda na masce za mocno "艣wieci" oraz za mask膮 wida膰, 偶e textura to mirror, mnie bynajmniej si臋 to rzuci艂o w oczy... :) no i wrzu膰 to w jaki艣 silnik. Cheers lad!
Napisano 14 Listopad 201113 l no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;) 聽 A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow 聽 Imo pracka zajebista 聽 Pozdro
Napisano 14 Listopad 201113 l Bardzo 艣licznie. A teraz zapraszam na Engine by strzeli膰 kilka fotek..;)
Napisano 14 Listopad 201113 l A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow 聽 Imo pracka zajebista Pozdro to 偶e co艣 mo偶na poprawi膰 nie oznacza od razu 偶e chodzi o jaki艣 b艂膮d. jest 艂adnie, chocia偶 sugerowa艂 bym zr贸偶nicowa膰 specular i 艂adniej oswietli膰 aby tego speca uwydatni膰
Napisano 14 Listopad 201113 l Autor dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D
Napisano 14 Listopad 201113 l dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D 聽 Spr贸bowa艂bym z osobnym materia艂em i blending mode ;)
Napisano 14 Listopad 201113 l no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;) 聽 ale ty mu zle zyczysz...
Napisano 14 Listopad 201113 l A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic? jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow 聽 Imo pracka zajebista 聽 Pozdro 聽 聽 Sereczku moj drogi:) mozna porpawic texturke bo np szpadelki sa czysciutkie, i z tylu pod nadkolem za czysto jak na tak uwalone kola:) ale po co ja sie pytam...poo coooo
Napisano 15 Listopad 201113 l Jak dla mnie cud miod i malina: ], moze faktycznie delikatny lift wewnatrz blotnikow, bo jest zbyt jazno, ale tak czy inaczej wymiata.
Napisano 15 Listopad 201113 l Fajne autko, podoba mi sie! Mam pytanie... mam wrazenie ze najpierw zrobiles high poly model, oteksturowales i tak dalej a potem wzuciles to na wersje low poly. Mistrzem nie jestem wiec moze sie myle ale jak uzyskac taki efekt jak masz na oponach np. Siatke masz tam bardzo low poly a wyglada podobnie jak high poly. Wypalasz to do jakiejs mapy displacement czy cos w tym rodzaju? A jesli tak to jak z obiektu high poly w maksie zrobic low poly ktory wyglada jak high poly.... oj, cos tu strasznie namieszalem. Mam nadzieje ze sie polapiesz ;)
Napisano 15 Listopad 201113 l robisz hi, przepalasz normal mape, ao, cavity na low, teksturujesz - efekt wyzej. ah Ci ludzie z fronta, edukowac za kazdym razem trzeba :D no offence :D
Napisano 15 Listopad 201113 l rozwin wiec prosze. mam tlumaczyc jak sie hp robi? gdzie kliknac zeby wypalic normala? jak uzyc cavity? pytal ogolnikowo to dostal, od szczegolow sa tutoriale w necie.
Napisano 16 Listopad 201113 l Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da? P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;)
Napisano 16 Listopad 201113 l owca, napisales to jakby to sie samo robilo i zajmowalo 3 minuty ;) 聽 Bo to si臋 samo robi. Komputery panie, komputery, one to robi膮.
Napisano 16 Listopad 201113 l Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da? P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;) 聽 Nie mozesz. Od tego jest google. Caivty mozesz wyciagnac z normala pluginem do photoshopa z xnormala. 聽 Bo to si臋 samo robi. Komputery panie, komputery, one to robi膮. 聽 I ciagle czekac na nie trzeba, prawda ? :)
Napisano 16 Listopad 201113 l Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pa艂膮ku i .50 doczepionej do niego i by艂 bo super :)
Napisano 20 Listopad 201113 l Ekstra Gazik. Wymuska艂e艣 go na cacy 10/10 Czy pracujesz na codzie艅 przy grach? Je偶eli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika.
Napisano 20 Listopad 201113 l Ekstra Gazik. Wymuska艂e艣 go na cacy 10/10 Czy pracujesz na codzie艅 przy grach? Je偶eli tak, to pracodawca ma znakomitego pracownika. 聽 Wi臋kszo艣膰 pracodawc贸w tego nie dostrzega lub po prostu nie docenia, niezalerznie od skilla pracownika.
Napisano 22 Listopad 201113 l 艢wietna robota, ale zanim to po艣lesz w 艣wiat zr贸b co艣 z przedni膮 osi膮 niech przynajmniej tak nie b艂yszczy, bo razi to po oczach. Ale za ca艂o艣膰 10/10 Szacunek :)
Napisano 22 Listopad 201113 l Autor dzieki wszystkim za pozytywne opinie :) 聽 Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pa艂膮ku i .50 doczepionej do niego i by艂 bo super :) 聽 myslalem o tym! ale doszedlem do wniosku ze lepiej zaczac cos nowego niz dalej dlubac ten sam model
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto