Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jeszcze raz wszystkich... Chcę wam zaprezentować po raz kolejny moją prace...:P Pierwsza tego typu u mnie. Na razie są same "straszne" rendery... Nie mniej jednak dzieki waszej pomocy poprawię ten łeb i wyrenderuję film który już zaanimowałem... Proszę o dokładne uwagi w tym co zmienić i o zainteresowanie i chętne pisanie o pracy:)

 

Dzięki z góry;)

 

Render1.jpg

 

Render3.jpg

 

Render2.jpg

 

Render4.jpg

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem... dostałem nagane za publikacje pracy w galerii bo za wczesnie podobno na skończoną wiec chce wysłuchać opini co poprawić... coś ze światłem nie tak jest podobno i z skin shaderem ale nie dowiedziałem się co... a oczy jak paciorki a nie oczy... ale dzięki że się podoba;) czyli 1-0 dla mnie:D:D:D

Napisano

Mam do was pytanie... w tych renderach normalkę mam podpiętą pod bumpa... a jak chce ją podpiąć pod displacement to mi całą twarz puchnie...:( nie wiem jak to poprawnie zrobić aby zmarszczki i pory sie zagłębiły a reszta została jak nalezy?

Napisano (edytowane)

No raczej pod displacement podpina się mapke displacement a nie normalke;).Blura w opcjach mapy material editorze zjechałeś na 0,001?

 

Jak chcesz displacement to wypal mape disp.Normalke mozesz podkrecić w PS albo w mat edytorze zwiekszyć oddziaływanie powyżej 1,0 ale mogą być kiepskie efekty;)

Edytowane przez mafida
Napisano

patrz o blurze zapomniałem... dobrze ze przypomniałeś:)mapkę displace wypaliłęm z zbrusha ale jest ten sam efekt...wiesz moderator mowił ze takie rzeczy do displacement a nie do bumpa...

Napisano

Możesz miec bumpa i diplacement jednocześnie.Drobne detale w bumpie,grube na displacemencie.

Jak dla mnie to główka wygląda spoko pod animacje,w ruchu i tak nikt nie zauważy;)

Napisano

a tak na przyszłość możesz mi wyjaśnić jak się to robi żeby za pomocą displace zrobić zagłębienia? bez puchniecia siatki?:P aby ruszał tylko to co ma się zagłębić a nie zostawiając zagłębienia i wypychając reszte?

Napisano

tak???to mnie zaskoczyłes bo myślałem ze od ustawień materiału i map:)myslałem ze moze to działa tak zę zmarchy robisz białe w mapie i displace dajesz na -. ale to najgorsze ze SSS2 w Vrayu nie ma mozliwosci ustawienia go na -...:/

Napisano

Zależy jak renderer odczytuje mape disp.Chodzi o neutralną wartość koloru-to co powyżej będzie wystawać a to co poniżej będzie właśnie zagłębione.Poszukaj sobie jakiś tutorial co tam trzeba poustawiać w Vray.

Napisano

No proszę ile to rzeczy się człowiek dowiaduje przypadkiem... Przy Vrayu trzeba dodać modyfikator VrayDisplacement do objektu i tam odpowiednio ustawić:)

Napisano

He he a to już chyba kwestia natury...na zdjęciu nie ma gotek nawet trochę siwych ale ja troche dodałem...no ale może z większą ilością będzie lepiej wyglądały...

 

Wrzucam render z mniejszymi refleksami w oczach ale nie wiem czy nie za mało bo takie martwe mi się wydają... render jest ogólnie troszkę słabszej jakości wiec niewielkie różnice na skórze są:)

 

Render5.jpg

Napisano (edytowane)
jak z czasem renderu?

 

Facet jeszcze nie miał zarostu na początku rednerowania. A poważnie to super głowa, usta ma trochę kobiece tylko.

 

włoski robił cebulkami :)

Edytowane przez Bohomaz
Napisano (edytowane)

Tak wcześniej był bez włosów:P co niektórzy widzę się orientują...:) Czas tych renderów na początku to ok. 2,5 - 3h... Niestety... Animka bedzie w słabszej jakości bo ograniczeniem jest mój core2duo 2,27...:( Bedzie trzeba w przyszłości na i7 postawić...:) skróciło by się pewnie do 20minut:) Włośki to banał:) standardowy modyfikator Maxa:)tylko renderowany przez Vray:) Ale fajnie wyszły bo nikt się nie czepia że nie naturalne...:) A usta może zbyt błyszczące?? co zmienić myślisz?

 

Ps. Piękne portfolio jaras co musiałbym zrobić aby dostać się do takiej branży???;)

Edytowane przez sebos18
Napisano

Sebos18 z czasem renderu to troche przesadzone jak na animke. Zapewne wlosy dlugo liczy, probowales bez wlosow ile to zajmie?

Edit: Popraw sobie texture na uchu.

Napisano

tak włosy pewnie... ale wiesz trochę łagodniej silnik ustawię i mniejszą rozdzielczość i może mniej włosów dam też... albo puszcze je renderem oddzielnie na lżejszych ustawieniach i później w AE skleję:P co radzisz? animka ma 1400klatek

Napisano

jezeli to standardowe kłaki z maxa to wystarczy dodac w render passach hair i gotowe, policzy osobno pass dla wlosow za jednym strzałem, przy takiej ilosci będzie troszkę dłuzej renderował ale nie jakos hardkorowo

Napisano

Mam ustawione hair passes na 3:)do czego tak na prawde to słuzy?jak doda się to troszkę miękko wygladają bardziej ale nie wiem jak to działa:)

Napisano

to akurat odpowiada ze przezroczystosc koncowek włosów a ja mowię o render elementsach (w zakladce rendering) gdzie mozesz dodac osobny passik do wlosow ktory pozniej połaczysz z modelem w kompozycji

Napisano (edytowane)

A no i jest problem... w Vray nie ma oodzielnego pasu dla włosów... Mental owszem ma... wiec to odpada... Bede chyba renderował poprzez matte/shadow oddzielnie na lzejszych trochę ustawieniach vraya...

Edytowane przez sebos18
Napisano

Sebos18 wyrenderuj w ten sposob o ktorym piszesz czyli osobno, w tym przypadku nie potrzebujesz passa od wlosow bo niby po co? skoro bedziesz mial je na osobnej warstwie, pass osobny od wlosow bylby ci wtedy potrzebny gdybys to renderowal razem, ale co by to zmienilo z szybkoscia renderingu? nic.

Napisano

No właśnie:P wic chyba lepiej będzie tak jak mówie:)włosy dość długo się renderują same...no ale cóż robią efekt...:) wiec tak musi być trochę zmniejsze ilość i detale i zobaczymy jak bedzie się prezentowało:) a co do refleksów to environment HDRI...

Napisano

Moge sie przy okazji spytac jak robisz mapki subdermal epidermal i back? Mam ochote zabrac sie za mentalowego skinshadera w Maya. Za bardzo nie wiem jak sie zabrac do tekstur.

Napisano

Tutaj masz niezły tutek do mayki

 

 

jest nawet pokazane jak oswietlić i textury zrobic:)

 

co do hairfarma to jak z efektem końcowym i modelowaniem włosów?vray ma swój ale strasznie mało mozna nim zdziałac w modelowaniu...

Napisano

Witam ponownie:)

 

Możecie mi pomóc w renderingu? Nie wiem jak sobie poradzić z migotaniem pikseli przy animacji... nie wiem może za mało subdivision???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności