maciek.m Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 (edytowane) Nie ma co Berger inspiruje :) Postanowiłem sprobowac sil przy nowym bmw, wiem ze nie bedzie latwo i nie wiem czy podolam ale probowac zawsze mozna :P Bede wzucal powoli postępy prac :) Komentarze mile widziane:p Narazie mam malutko ale wzucam:) ps. srodek maski bedzie pozniej poprawiony. Edytowane 14 Maj 2012 przez maciek.m
maciek.m Napisano 31 Grudzień 2011 Autor Napisano 31 Grudzień 2011 Dzieki incorect, przydadzą się :) Na dzis tyle: Szcześliwego nowego roku :)
incorect Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 Na autach się nie znam, ale jak jest progres to jest dobrze :) Udanej imprezy :D
thecrev Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 ładnie idzie, mógłbyś powiedzieć co to za metoda na te ostre krawędzie i jak ją zrobić? może jakieś tutki czy coś bo ja nie znalazłem, byłbym wdzięczny.
Kubajaniak Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 Zapewne metoda, którą jeśli się nie mylę zasiał na forum Berger Zobacz sobie jego tutek. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76184
Berger Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 Wmawianie, że ja zasiałem tą metodę zaczyna mnie lekko irytować. Nie ja jestem autorem tej metody i wiem, że była stostowana na forum zanim w ogóle zacząłem modelować.
maciek.m Napisano 1 Styczeń 2012 Autor Napisano 1 Styczeń 2012 Oj spokojnie :) thecrev juz chyba bedziesz wszystko wiedzial jak obejzysz ten tutek. Jednak ta metoda ma duza wade, jesli robisz ostre krawedzie i potem domodelujesz kawalek auta to wszystko Ci sie sypie, wyskakuja w roznych niepozadanych miejscach te krawedzie a tam gdzie byly znikaja, i trzeba od nowa je nadawac :/ Ale czasami warto sie pomeczyc i zobaczyc czy jest rowno po nadaniu ostrych krawedzi.
Berger Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 Zamiast nadawać parametr crease w MS można użyć róznych ID dla polygonów i nadać modyfikator TurboSmooth z opcją use smoothing groups, wtedy nic się nie sypie ;)
NV Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 maciek.m : Super Portfolio :) Mam nadzieje ze BMW wyjdzie jeszcze lepiej niż subaru
maciek.m Napisano 1 Styczeń 2012 Autor Napisano 1 Styczeń 2012 Berger dzieki za podpowiedz :) NV fajnie ze sie podoba portfolio, tylko jakos pracy nie chce przyciagnac :P Dzis maly up bo do 15 zdychalem po sylwku :P Ciezki ten tylek jest...
makbol Napisano 1 Styczeń 2012 Napisano 1 Styczeń 2012 Pewnie to dopiero szkic krawędzi ale boczne i cała reszta jest zdecydowanie za ostra.
maciek.m Napisano 2 Styczeń 2012 Autor Napisano 2 Styczeń 2012 tak to dopiero szkic aby zlapac ksztalty itd. Dzis probowalem ugrysc przedni zderzak... te znikajace ostre krawedzie mnie wykanczaja... Ale nie o tym teraz chcialem. Wyskakuje mi w kilku miejscach takie cos, i ani to nie jest meshsmooth z crease na iles ustawione, ani nie ma tam podwojnych punktow, nie mam pojecia jak to usunac. Jakies pomysly :)?
Berger Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Usuń modyfikatory, convert to editable mesh i potem ponownie do poly, powino pomóc.
maciek.m Napisano 2 Styczeń 2012 Autor Napisano 2 Styczeń 2012 Dzieki, pomoglo :) To narazie tak wyglada przod, wymyslilem system zakanczania tych ostrych lini i jakos sie sprawdza :)
Berger Napisano 2 Styczeń 2012 Napisano 2 Styczeń 2012 Straszne żylety zrobiłeś z tych krawędzi, na renderze nie będzie to ładnie wyglądać.
maciek.m Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 Masz racje, rozluznilem wszystki krawedzie, jeszcze niektore bede musial bardziej. A tak sie przedstawia stan prac na dzis:
incorect Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 No super :) Zaczyna przypominać samochód :) A co do krawędzie to rzeczywiście wiele lepiej teraz wyglądają Tak trzymaj
maciek.m Napisano 8 Styczeń 2012 Autor Napisano 8 Styczeń 2012 Tak hdri w slocie environment i do tego vray dome z ta sama hdrka, jak dla mnie ladniej wyglada, zwieksza efekt cienia i odblaskow :) Upik przedniego swiatla, jeszcze bede poprawial te elementy swiecace bo narazie tam jest disp i nie wyglada to za fajnie, narazie nie mam pomyslu na to.
Boomagz Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Super! Dobry detal, szykuje się fajna praca. Mam taką małą prośbę mógłbyś pokazać screeny materiału lakieru?
martix69 Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 no ładnie ładnie, lakier widze taki jak na mesiu Bergera :) lampa naprawde kozak, heh też bym chciał mieć takie umiejętności....
maciek.m Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Napisano 10 Styczeń 2012 @Boomagz lakier kiedys dostalem od Sjon'a troche go zmodyfikowałem tylko, w slocie bump jest dodany noise dla faktory lakieru. @martix69 miło że się podoba. Faktycznie spodobała mi się ta faktóra lakieru i tez pokombinowalem. Mini upik ponizej, to lekkie wybrzuszenie nad przednia klamka juz poprawilem :)
Smoku Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Ten bump wygląda trochę nie realistycznie, ale mimo wszystko dobrze. Modelik czadowy. I proszę, FAKTURY ;] Powodzenia
Berger Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Podciągnij jeszce ten model, choćby wokół klamki i zejścia ostrej linii w nadkole ;)
maciek.m Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 Smoku popracuje jeszcze nad tym bumpem, ale przygladalem sie ostatnio na parkingu z bliska nowemu BMW i nie widzialem tej struktury, wiec jeszcze pomysle czy ja wogole robic. Quentin dzieki, powoli robie :) Berger poprawilem to zejscie ostrej lini, sam oceń czy lepiej, klamki tez troche poprawilem bo sie krzywilo pod nimi :P No dobra dzisiaj czas na następny up :) Dzis wymodelowalem troche tylu, jest jeszcze gorszy niz przod :P Ja nie wiem, ze musialem taki trudny model sobie wziąć:P Jeszcze bede poprawiał niektore miejsca bo lekko sie gnie, a nie ktore pewnie zostaną :P
maciek.m Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 eh, nie moglem dodac poprzez edit zdjec bo w oknie edycji wyswietlaja sie zdjecia pod ktorymi nie da sie nic napisac... Dorobiłem felge :
illusion Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 No pięknie idzie, poziom wykonania i pierwsze rendery pokazują ja wysoko jest umieszczona poprzeczka. Przy okazji, możesz podpowiedzieć jak robiłeś szwy tapicerki w swoim Subaru? Czy model trzeba jakoś specjalnie przygotować do tego czy jak...? od paru dni meczę się z fotelem do merca i powiem szczerze idzie ciężko, używałeś spacing tool czy jakiś displacement?
Napoleon czy'de Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 Klapa krzyfo, ale za to ładny detal : )
maciek.m Napisano 18 Styczeń 2012 Autor Napisano 18 Styczeń 2012 @illusion co do subaru to na fotelach jest disp ale to do materialu, szwy sa powiedzmy wymodelowane w linku masz siatke fotela i na szybko rozrysowany przekruj szwa z zaznaczonymi liniami jako punkty http://img535.imageshack.us/img535/3497/sufosiatki.jpg @Napoleon czy'de moglbys pokazac albo powiedziec w ktorym miejscu wypatrzyles fale ?:) Dzisiaj meczylem sie nad opona, bierznik robilem kilka razy na poczatku mocno odstawal co do moich oczekiwan :) Troche tez posiedzialem nad materialami felgi.
illusion Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 Oo dzięki wielkie( piękna siatka fotela) :) Widzę, że w dobrym kierunku moje starania szły... a sam szew rozmieszczałeś spacing toolem czy path constrain? Opona wygląda jak zdjęcie z katalogu. Nic mniej nic więcej.
maciek.m Napisano 18 Styczeń 2012 Autor Napisano 18 Styczeń 2012 illusion szczeze to nawet nie wiem co to sa za opcje co wymieniles :P poprostu rozlozylem tak siatke zeby byla mniej wiecej tam gdzie szwy, a potem recznie je zrobilem. Zaznaczylem linie potem chamfer chamfer extrude :) Dozucam jeszcze render materialow felgi...robil sie ponad 2h :/ moze to przez mapke disp 4k na oponie albo przez same refleksyjne materialy. Zacisk wstawilem od subaru, nie wiem czy bede nowy modelowal (z lenistwa, i tak nie bedzie go widac:P
MM3D Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 No pięknie Panie :)...zapowiada się kolejny wypasiony model w Twoim wykonaniu. Opona to całość disp? Pozdro
blood_brother Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 Tarcza to chyba z betonu jest:P Mógłbyś pokazać kilka siatek auta?
SereCk Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 a po cholere 50 subdiva dla glossa refl i refr ?
Napoleon czy'de Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Co do lini klapy nie jestem pewien bo nie porównywałem z oryginałem. Po prostu wydaje się dziwna :) Uploaded with ImageShack.us
maciek.m Napisano 19 Styczeń 2012 Autor Napisano 19 Styczeń 2012 @MM3D opona tylko napisy dispem, bierznik to model, ktory swoja droga ma od cholery poly.... @plasti chcialem zeby byla tak lakierowana, ale cos jeszcze pomysle, poza tym to sa rendery bez zadnej obrobki, pozniej bedzie troche inaczej wygladac :) @blood_brother tarcza jest ceramiczna a nie metalowa, ale juz zauwazylem przegladajac zdjecia ze musi byc prawie czarna z lekkimi refleksami, a siateczki ponizej :) @SereCk a nie wiem :P zmniejszylem to juz. @Napoleon czy'de a faktycznie niektore z nich poprawie a niektore to nawet nie wiem co wypatrzyles :P No i taka zabawa w renderowanie :)
plasti Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 na tym renderze juz sie prezentuja lepiej :]
siter90 Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 (edytowane) Super model ! Jestem ciekaw końca. jedyna uwaga: patrząc na wlot do silnika jest to M3 :) bo ma 8 czarnych żeberek, zwykła "trójka" ma ich 12 sztuk i są one od frontu chrom a po bokach są czarne i mają inny kształt niż te z M-ki, nie są "kanciate" tylko bardziej płynne. Zderak też masz od M3 czyli będzie sportowa :) pozdrawiam P. Edytowane 19 Styczeń 2012 przez siter90
maciek.m Napisano 19 Styczeń 2012 Autor Napisano 19 Styczeń 2012 (edytowane) plasti jak to na renderze:) ale raczej bedzie inaczej. siter90 ja tez jestem ciekawy konca :P A nie rozumiem co chciales przekazac tym "jedyna uwaga: pa...." to chyba nie uwaga tylko spostrzezenie :P Sa 3 wersje tego bmw, ja robie ta: http://img.netcarshow.com/BMW-3-Series_2012_1600x1200_wallpaper_0a.jpg ale nie ma na niej zadnego oznaczenia ze to M. Edit. siter90 a nie wiem czy to synonimy nie znam sie :P Taki maly tescik zapalonych swiatelek, troche dziwnie wylada bo nie ma jednego kola z tylu, i zla perspektywa, ale narazie nie chodzi o to :P Edytowane 19 Styczeń 2012 przez maciek.m
siter90 Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Przepraszam, moja pomyłka, to jest po prostu sportowa wersja 3ki, M-ka dopiero będzie. Czyli sportowa odmiana trójki. Co do uwaga-spostrzeżenie to chyba synonimy :)
plasti Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 no materialy duzo od sceny zaleza, na tym nowym zas mi sie niepodoba :P pozdro
Napoleon czy'de Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Ta szpara między kloszem a nadkolem wali po oczach :)
maciek.m Napisano 21 Styczeń 2012 Autor Napisano 21 Styczeń 2012 (edytowane) @plasti bede jeszcze walczyl z ujeciem na zewnatrz. @Napoleon czy'de fakt klosz mi sie przesunal zle po skopiowaniu i nie ma srodka nadkola, pozniej bedzie wszystko na bum cyk cyk:P poprawiam pomalu tez te blędy co wytknales :) A na dzis taki upik, lusterko, szyby boczne wraz z "oramowaniem", antena na dachu, klosze swiatel(nie wiem czy bede je poprawial i tak beda przezroczyste:)) i odblaskow, tlumik , i jakies plastiki pod spodem. Edit. Ale trzeba sie nameczyc zeby zrobic edita posta.... nawet jak sie usunie zdjecia i na nowo zaladuje to i tak odpalaja sie jako zdjecia i nie da sie pisac... No nic udalo sie i daje mini upa napisu na tylnej klapie :) Edit :) Dodałem tylnie światla, wsumie zaczalem modelowac je wczoraj w nocy, ciezko bylo bo nie widac za wiele przez te chromy... Edytowane 22 Styczeń 2012 przez maciek.m
maciek.m Napisano 22 Styczeń 2012 Autor Napisano 22 Styczeń 2012 Dobra starczy tych editow :) Taki tescik scenki, modelowanie raczej juz zakonczone.
Orangegraphics Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 ale się wyrobiłeś, tempo masz zabójcze, wygląda naprawdę świetnie. materiał felg wygląda słabo środek wymodelowany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się