lee666 Napisano 21 Luty 2012 Autor Napisano 21 Luty 2012 oczywiście że mam inne refki z lepszym oświetleniem .. .po prostu za mało byłem na nich skupiony (ostatki ;) ) .. poprawki
lee666 Napisano 22 Luty 2012 Autor Napisano 22 Luty 2012 kolejny łepek do kolekcji ..może zgadniecie co to za zawodnik ;)
lee666 Napisano 29 Luty 2012 Autor Napisano 29 Luty 2012 (edytowane) chwilowe odejście od anatomii .. . jeden z bogów śmierci Zaraki Kenpachi.. (..rzeźba for fun).. .jakby ktoś nieznał Edytowane 29 Luty 2012 przez lee666
Cyanide Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Zaraki całkiem fajnie wyszedł. Swojego czasu oglądałem Bleach, ale jakoś zaprzestałem tego procederu. Pozdrawiam, Cyanide.
Sebazx6r Napisano 29 Luty 2012 Napisano 29 Luty 2012 Nice :)... Ja wqrtce tez siadam do organiki :)... Tylko jeszcze pare hardsurface :)... Tak trzymaj :).
lee666 Napisano 10 Marzec 2012 Autor Napisano 10 Marzec 2012 coś się opuszczam z progresem .. . tym razem przyszła pora na Mr. Fasole ;)
Chasdiel Napisano 11 Marzec 2012 Napisano 11 Marzec 2012 Prócz karykaturalnego wygladu to raczej niewiele ma wspólnego z panem Atkinsonem. Ów pan ma trochę wieksze oczy,boki twarzy chyba Ci się rozjechały(zwłaszca dół), powinien mieć zdecydowanie bardziej zaznaczone brwi no i przy takiej minie zmarszczki na czole powinny być wyraźniejsze. Chociaż sama główka nawet przyjemna.
lee666 Napisano 25 Marzec 2012 Autor Napisano 25 Marzec 2012 (edytowane) luźny freestyle w zbrushu na temat Shinigami ..Japońskiego boga śmierci ..a tu matte painting http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=79382&page=2 Edytowane 25 Marzec 2012 przez lee666
Papa Pio Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 O.. Demon tulejka... git majonez... przypomniałeś mi Bleach.... Zaraki... ten to był kozak... jedyny co sie Bankai nie nauczył... bo nie potrzebował :D fasola troche za głądki co nie?... mimo wszystko dobrze odwzorowujesz - idzei poznać kto to....
lee666 Napisano 23 Kwiecień 2012 Autor Napisano 23 Kwiecień 2012 Z zapytaniem o anatomie ..pomijając kwestie samej twarzy
rice Napisano 23 Kwiecień 2012 Napisano 23 Kwiecień 2012 zacząłeś wchodzić w drobne anatomiczne szczegóły a poza jest nie naturalna, moja idealna nie jest ale mysle ze sporo lepsza polecam wiecej 2d
lee666 Napisano 23 Kwiecień 2012 Autor Napisano 23 Kwiecień 2012 rice ..dzięki za fatygę .. . uwzględniłem większość twoich wskazówek .. . pozostalem jednak przy bardziej zarysowanej żuchwie i nie wydętych mięśniach prostych brzucha ;) pozdro
rice Napisano 23 Kwiecień 2012 Napisano 23 Kwiecień 2012 to sobie obejrzyj http://nickzucc.blogspot.com/2008/08/human-male-athletic-final-model.html i to http://nickzucc.blogspot.com/2008/04/anatomical-reference-sheets.html
lee666 Napisano 23 Kwiecień 2012 Autor Napisano 23 Kwiecień 2012 http://www.empik.com/anatomia-dla-artystow,319213,ksiazka-p?gclid=CKbk58rwy68CFYow3wod3TM_cQ wystarczy że to ciągle ogladam ;)
rice Napisano 23 Kwiecień 2012 Napisano 23 Kwiecień 2012 mi raczej chodziło o proporcje bo nadal są złe. Te szczegóły to sobie zostaw na potem
lee666 Napisano 23 Kwiecień 2012 Autor Napisano 23 Kwiecień 2012 proszę słucham .. co jest jeszcze źle ?? ;)
kotisded Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 Proporcje i twarz do wymiany + reszta ale tak czy siak za bardzo się pospieszyłeś ze szczegółem i niema sensu tego poprawiać teraz. Zacznij od bazy. Hop do 1 sdv, pooglądaj i poczytaj: link Potem pewnie zauważysz, że głowa jest za mała ręce i nogi za długie. Potem wrzuć referkę na głowę z tyłu i z boku i przyjrzyj się co nie pasuje. + Jak poczytasz o proporcjach i kanonie doszukasz się w tych moich maziajach poniżej sensu. Zobaczysz, że będzie sporo move toola. Shift + D do oporu b, m, b i jechane. REFKI! I poczytaj wątek od początku bo dostałeś już wiele dobrych rad, a większość pomijasz.
Make My Day Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 Nie zgubiłeś przypadkiem kilku mięśni brzucha? :D http://www.menshealth.pl/m/187/anatom_brzuch-ca09efb26415eada164937d59a312907.png
lee666 Napisano 12 Maj 2012 Autor Napisano 12 Maj 2012 Make My Day ..rozumiem że ty masz wyraźnie zaznaczone te mięśnie bez żadnego fałdu tłuszczowego ;) ... tu jedna z moich refek do porownania http://mojette.deviantart.com/gallery/?offset=48#/dvijac
odnetniN Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 Lee666 jest gites , co prawda podchodzi pod superbohatera :D ale bardzo fajna sylwetka wychodzi. Na koniec moglbys zrobic asymetryczne te miesnie brzucha bo naprawde rzadko kiedy sa idealnie ulozone. Ps: mniejsze lydki albo wieksze uda mu zrob :P
rice Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 no proporcje zdecydowanie lepsze, idzie to w dobry kierunku. Mi sie w oczy od razu rzuciły łopatki przedramię, kolana, okolice kości ogonowej to też do poprawki
kotisded Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 No i idzie w dobrą stronę. To jest moment w którym lepiej jak byś używał zdjęć za referencje zamiast czyichś sculptów, co do brzucha etc. Zwróć uwagę na okolice stawów rąk i nóg- kolana, łokcie i druga strona, jak tam ją nazwać + łączenia bicepsów i mięśni ud w tych okolicach + okolice łopatek. Progres jest mocny Widać, że poczytałeś. Przy głowie, trzymaj się kanonu. Zasady są po to żeby je łamać, ale trzeba je najpierw poznać. Zasady są takie same w rzeźbie i w 2d, ale proporcje i utrzymanie bryły w rzeźbie są niestety nieco trudniejsze. no... w sumime oczywiste. http://ilojleen.blog.onet.pl/Trzy-sposoby-na-problemy-z-pro,2,ID411862151,n edit: rice. heh... pisaliśmy w tym samym momencie, ale zdążyłem jeszcze zrobić placki i wyjść z psem :P
lee666 Napisano 12 Maj 2012 Autor Napisano 12 Maj 2012 wszystko poprawie ;) ..kotisded dzięki za tutka ..bardzo fajny
lee666 Napisano 23 Maj 2012 Autor Napisano 23 Maj 2012 Trochę poprawiłem .. choć bardziej skupiłem sie na zamontowaniu głowy z mojego dawnego modelu .. . (zetka wysypała się podczas retopologi ;( ..bidne 2gb ramu) w końcu wpadłem na pomysł projekcji wszystkich modeli na jednym choć i przy tym musiełem się naczekać
Cyanide Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Trochę jest jeszcze o poprawy. Brzuch wyszedł trochę płasko, podpracuj go jeszcze bo wygląda plackowato. Mięśnie klatki piersiowej też mi do końca nie leżą, też trzeba je tu i ówdzie zaokrąglić. Troszkę glutowato jest (i może troszkę kwadratowo w niektórych miejscach), zejdź troszkę niżej w subdivach i powygładzaj niektóre nieptrzebne dołki itp. Chyba troszkę za duży dołek dałeś w miejscu gdzie deltoid wchodzi na plecy. Nie jestem pewien co do przedramienia, ale coś jest chyba nie tak jak trzeba, i biceps mógłby troszkę łagodniej się łączyć tam po łokciem. Sądzę, że część błędów widziałeś sam, ale to po prostu takie stadium pracy i tak to wygląda. Pozdrawiam, Cyanide.
lee666 Napisano 23 Maj 2012 Autor Napisano 23 Maj 2012 Cyanide .. ja też się ciesze że cie widze ;) .. rzeczywiście wiedzialem o dolku i przedramionach do poprawy ..reszte także uwzglednie .. to jest walka o perfekcje http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?168792&p=953417&viewfull=1
lee666 Napisano 28 Maj 2012 Autor Napisano 28 Maj 2012 (edytowane) prosty model mini uzi w Zetce Edytowane 31 Maj 2012 przez lee666
lee666 Napisano 1 Czerwiec 2012 Autor Napisano 1 Czerwiec 2012 (edytowane) dzięki Lucek ..tym razem Magnum kaliber 44 (zbrush jak zwykle ;) ) Edytowane 1 Czerwiec 2012 przez lee666
Slim_ Napisano 1 Czerwiec 2012 Napisano 1 Czerwiec 2012 Nieźle nie wiedziałem że można też takie rzeczy robić w zetce
Coyote Napisano 1 Czerwiec 2012 Napisano 1 Czerwiec 2012 Bardzo ładne dwa ostatnie, jedyne co bym zmienił to znalazł/zrobił ładną alfkę i zmienił tego brzydkiego noisa który masz na rączce :)
Lucek Napisano 1 Czerwiec 2012 Napisano 1 Czerwiec 2012 Dokładnie. Masz teraz noisemakera czy jak to się nazywa - da radę;)
lee666 Napisano 2 Czerwiec 2012 Autor Napisano 2 Czerwiec 2012 dzięki za rady ..rzeczywiście moglem zrobić to noisemakerem ... tak to jest dłubac coś do 4 nad ranem ;) a tu powrót do murzyna ..spodnie w robocie ..
Cyanide Napisano 2 Czerwiec 2012 Napisano 2 Czerwiec 2012 Jak dla mnie przedramie nadal do poprawy. Boczny brzucha powinien trochę chyba wyżej sięgać. Mięśnie brzcuha za płasko chyba, powinny być takie troszeczkę bułeczki ładniejsze. Granica pomiędzy nimi a tym wszystkim dookoła miejscami powinna być bardziej wyraźna. Zaznaczyłeś poszczególne włókna czy jak to tam nazwać na mięśniach klatki piersiowej, ale chyba troszkę za drobno wyszły i chyba nie zmierzają w dobrym kierunku powinny chyba iść pod pachę tak bardziej do deltoida na ramieniu tak jak tu, http://www.fitballs.eu/images/anatomia/m_z_przodu.jpg . Jak mówiłem wcześniej nadal podtrzymuję, że biceps powinien troszeczkę łagodniej kończyć się przy stawie łokciowym. Mam nadzieję, że moje biadolenie Ci w czymś pomoże i Ci nie przeszkadza. Wygląda już całkiem ładnie. Pozdrawiam, Cyanide
kotisded Napisano 2 Czerwiec 2012 Napisano 2 Czerwiec 2012 Cyanide: Tak jak mówisz + palce glutowate i błąd w łączeniu górnej częsci klatki piersiowej z mięśniami szyi. Brzuch od początku, trochę dokładniej i popraw plecy! :) Przeczytaj jeszcze raz posty zaczynając od odnetniNa w dół, bo teraz tylko się powtarzamy. Rób tak jak jest na referencji a nie jak ci się wydaje, że tam jest. Referencje z obrazków medycznych i zdjęć, nie z innych sculptów.
lee666 Napisano 3 Czerwiec 2012 Autor Napisano 3 Czerwiec 2012 rzeczywiście nie zrobilem tego co mówił Cyanide ..zbyt skupilem sie na wyrazie twarzy i detalach ......poprawiłem przedramie poszerzając je i zaznaczając m. nawrotny obły i porobilem ''bułeczki'' .. wrzucę następnym razem , a tu w między czasie maczeta
lee666 Napisano 6 Czerwiec 2012 Autor Napisano 6 Czerwiec 2012 w sumie to moje pierwsze próby manipulacji materialem i kolorem ..reszta w robocie więc nie pokazuje ;) ..zna ktoś może jakies dobre tutki na temat renderingu BPR i lightcup'a??
Make My Day Napisano 7 Czerwiec 2012 Napisano 7 Czerwiec 2012 Aktualnie wygląda jakby był z czekolady :D. Jakby miał jakiś zarost na teksturze czy delikatne przebarwienia, byłoby lepiej :).
odnetniN Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 Lee- przesadziles z tymi przedramionami, sa zdecydowanie za szerokie, poza tym czemu modelujesz na takiej pozie ( z wypchnietymi barkami do tylu)? nie bedziesz go pozowal zostawiasz go tak jak teraz?Szrugsy chyba za duze ma, ale to w sumie kwestia gustu, nie takich dziwologow widzialem :) Texturka nie najgorsza, moglbys jeszcze troche wiecej przebarwien zrobic. Co do materialu to slabo wyszedl, trzeba by jeszcze psiedziec( koniecznie musisz material skory robic w zbrushu?). Jedziesz dalej :) Edit: Ta blizne tez na texturce podkoloruj, chyba powinna byc jasno rozowa, to tez zalezy od tego jak dlugo juz jest blizna mozliwe ze chcesz zrobic swieza rane z krwia xD
lee666 Napisano 12 Czerwiec 2012 Autor Napisano 12 Czerwiec 2012 dzięki za komenta ..tak kadr przycialem ze przedramie wygląda na szerokie ale to tesame które widac strone wcześniej .. blizna raczej stara będzie dlatego jest ciemna choć pewnie zrobie jeszcze ciemniejszą ... jakiś czas temu próbowałem sił z Mayą ale topornie mi to idzie ..postać będzie szła w strone kamery dodam skręt tułowia głowy troche w łokciach i git ;) tak.. z sciągniętymi barkami i wypietą klatą .. feel like boss ;)
lee666 Napisano 13 Czerwiec 2012 Autor Napisano 13 Czerwiec 2012 (edytowane) dodano sss .. puki niema komentarzy będę podmieniał stary materiał na najnowszy w jednym poście ..tak żeby teczki nie zaśmiecać Edytowane 14 Czerwiec 2012 przez lee666
Necro Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 Niesamowity efekt, gdy się spojrzy na tę pracę, a następnie wróci do tych pierwszych modeli postaci. Niezły progres, a praca sama w sobie też miła dla oka. :)
bakteria Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 te szwy na spodniach trochę toporne, proponuje zmienić alphe. kiedyś na polycount znalazłem kilka ciekawych, tu masz jedną, wystarczy wrzucić do brusha stitch, nie pamiętam czy trzeba zmieniać midvalue.
rice Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 wrzuc screen od frontu i z boku całej postawy i oddzielne dla głowy, moze byc z ortographic mode. Ramiona wydają się być ciut za nisko (albo szyja z głową za wysoko), te szramy na klacie wyglądają dziwnie. Z twarzą jakby coś z nosem nie grało. Pozdro
lee666 Napisano 18 Czerwiec 2012 Autor Napisano 18 Czerwiec 2012 Necro- dzięki za slodycze;) bakteria- szwy itak zniknęły pod polipaintingiem ..ale dzięki przyda sie na przyszłość rice- następnym razem wrzucę front i tył w kolorze i materiale .. tu masz twarz od frontu na dole strony ..nic w niej nie zmieniałem poza opuszczeniem powiek i koncików ust ..http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81097&page=4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się