Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

oczywiście że mam inne refki z lepszym oświetleniem .. .po prostu za mało byłem na nich skupiony (ostatki ;) ) .. poprawki

neo2y.jpg

  • Odpowiedzi 124
  • Wyświetleń 32,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

chwilowe odejście od anatomii .. . jeden z bogów śmierci Zaraki Kenpachi.. (..rzeźba for fun).. .jakby ktoś nieznał

kenpachi.jpg

Edytowane przez lee666

Napisano

Zaraki całkiem fajnie wyszedł. Swojego czasu oglądałem Bleach, ale jakoś zaprzestałem tego procederu.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano
  • Autor

coś się opuszczam z progresem .. . tym razem przyszła pora na Mr. Fasole ;)

fasola.jpg

Napisano

Prócz karykaturalnego wygladu to raczej niewiele ma wspólnego z panem Atkinsonem. Ów pan ma trochę wieksze oczy,boki twarzy chyba Ci się rozjechały(zwłaszca dół), powinien mieć zdecydowanie bardziej zaznaczone brwi no i przy takiej minie zmarszczki na czole powinny być wyraźniejsze. Chociaż sama główka nawet przyjemna.

Napisano

O.. Demon tulejka... git majonez... przypomniałeś mi Bleach.... Zaraki... ten to był kozak... jedyny co sie Bankai nie nauczył... bo nie potrzebował :D fasola troche za głądki co nie?... mimo wszystko dobrze odwzorowujesz - idzei poznać kto to....

Napisano

zacząłeś wchodzić w drobne anatomiczne szczegóły a poza jest nie naturalna, moja idealna nie jest ale mysle ze sporo lepsza

684iea.png

 

polecam wiecej 2d

Napisano
  • Autor

rice ..dzięki za fatygę .. . uwzględniłem większość twoich wskazówek .. . pozostalem jednak przy bardziej zarysowanej żuchwie i nie wydętych mięśniach prostych brzucha ;) pozdro

postaw.jpg

Napisano

mi raczej chodziło o proporcje bo nadal są złe. Te szczegóły to sobie zostaw na potem

Napisano

Proporcje i twarz do wymiany + reszta ale tak czy siak za bardzo się pospieszyłeś ze szczegółem i niema sensu tego poprawiać teraz. Zacznij od bazy. Hop do 1 sdv, pooglądaj i poczytaj: link

Potem pewnie zauważysz, że głowa jest za mała ręce i nogi za długie.

Potem wrzuć referkę na głowę z tyłu i z boku i przyjrzyj się co nie pasuje. + Jak poczytasz o proporcjach i kanonie doszukasz się w tych moich maziajach poniżej sensu.

 

postaw.jpg

 

Zobaczysz, że będzie sporo move toola. Shift + D do oporu b, m, b i jechane. REFKI! I poczytaj wątek od początku bo dostałeś już wiele dobrych rad, a większość pomijasz.

Napisano

Lee666 jest gites , co prawda podchodzi pod superbohatera :D ale bardzo fajna sylwetka wychodzi. Na koniec moglbys zrobic asymetryczne te miesnie brzucha bo naprawde rzadko kiedy sa idealnie ulozone.

Ps: mniejsze lydki albo wieksze uda mu zrob :P

Napisano

no proporcje zdecydowanie lepsze, idzie to w dobry kierunku. Mi sie w oczy od razu rzuciły łopatki przedramię, kolana, okolice kości ogonowej to też do poprawki

Napisano

No i idzie w dobrą stronę.

 

To jest moment w którym lepiej jak byś używał zdjęć za referencje zamiast czyichś sculptów, co do brzucha etc.

Zwróć uwagę na okolice stawów rąk i nóg- kolana, łokcie i druga strona, jak tam ją nazwać + łączenia bicepsów i mięśni ud w tych okolicach + okolice łopatek.

Progres jest mocny Widać, że poczytałeś.

Przy głowie, trzymaj się kanonu. Zasady są po to żeby je łamać, ale trzeba je najpierw poznać. Zasady są takie same w rzeźbie i w 2d, ale proporcje i utrzymanie bryły w rzeźbie są niestety nieco trudniejsze. no... w sumime oczywiste.

http://ilojleen.blog.onet.pl/Trzy-sposoby-na-problemy-z-pro,2,ID411862151,n

 

edit: rice. heh... pisaliśmy w tym samym momencie, ale zdążyłem jeszcze zrobić placki i wyjść z psem :P

Napisano
  • Autor

Trochę poprawiłem .. choć bardziej skupiłem sie na zamontowaniu głowy z mojego dawnego modelu .. . (zetka wysypała się podczas retopologi ;( ..bidne 2gb ramu) w końcu wpadłem na pomysł projekcji wszystkich modeli na jednym choć i przy tym musiełem się naczekać

 

postacbkopia.jpg

Napisano

Trochę jest jeszcze o poprawy. Brzuch wyszedł trochę płasko, podpracuj go jeszcze bo wygląda plackowato. Mięśnie klatki piersiowej też mi do końca nie leżą, też trzeba je tu i ówdzie zaokrąglić. Troszkę glutowato jest (i może troszkę kwadratowo w niektórych miejscach), zejdź troszkę niżej w subdivach i powygładzaj niektóre nieptrzebne dołki itp. Chyba troszkę za duży dołek dałeś w miejscu gdzie deltoid wchodzi na plecy. Nie jestem pewien co do przedramienia, ale coś jest chyba nie tak jak trzeba, i biceps mógłby troszkę łagodniej się łączyć tam po łokciem.

Sądzę, że część błędów widziałeś sam, ale to po prostu takie stadium pracy i tak to wygląda.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano
  • Autor

dzięki Lucek ..tym razem Magnum kaliber 44 (zbrush jak zwykle ;) )

 

44kopia.jpg

Edytowane przez lee666

Napisano

Nieźle nie wiedziałem że można też takie rzeczy robić w zetce

Napisano

Bardzo ładne dwa ostatnie, jedyne co bym zmienił to znalazł/zrobił ładną alfkę i zmienił tego brzydkiego noisa który masz na rączce :)

Napisano

Dokładnie. Masz teraz noisemakera czy jak to się nazywa - da radę;)

Napisano
  • Autor

dzięki za rady ..rzeczywiście moglem zrobić to noisemakerem ... tak to jest dłubac coś do 4 nad ranem ;)

a tu powrót do murzyna ..spodnie w robocie ..

 

muyn2.jpg

Napisano

Jak dla mnie przedramie nadal do poprawy. Boczny brzucha powinien trochę chyba wyżej sięgać. Mięśnie brzcuha za płasko chyba, powinny być takie troszeczkę bułeczki ładniejsze. Granica pomiędzy nimi a tym wszystkim dookoła miejscami powinna być bardziej wyraźna. Zaznaczyłeś poszczególne włókna czy jak to tam nazwać na mięśniach klatki piersiowej, ale chyba troszkę za drobno wyszły i chyba nie zmierzają w dobrym kierunku powinny chyba iść pod pachę tak bardziej do deltoida na ramieniu tak jak tu, http://www.fitballs.eu/images/anatomia/m_z_przodu.jpg .

Jak mówiłem wcześniej nadal podtrzymuję, że biceps powinien troszeczkę łagodniej kończyć się przy stawie łokciowym.

Mam nadzieję, że moje biadolenie Ci w czymś pomoże i Ci nie przeszkadza. Wygląda już całkiem ładnie.

 

Pozdrawiam, Cyanide

Napisano

Cyanide: Tak jak mówisz + palce glutowate i błąd w łączeniu górnej częsci klatki piersiowej z mięśniami szyi. Brzuch od początku, trochę dokładniej i popraw plecy! :) Przeczytaj jeszcze raz posty zaczynając od odnetniNa w dół, bo teraz tylko się powtarzamy. Rób tak jak jest na referencji a nie jak ci się wydaje, że tam jest. Referencje z obrazków medycznych i zdjęć, nie z innych sculptów.

Napisano
  • Autor

rzeczywiście nie zrobilem tego co mówił Cyanide ..zbyt skupilem sie na wyrazie twarzy i detalach ......poprawiłem przedramie poszerzając je i zaznaczając m. nawrotny obły i porobilem ''bułeczki'' .. wrzucę następnym razem , a tu w między czasie maczeta

 

maczetac.jpg

Napisano
  • Autor

w sumie to moje pierwsze próby manipulacji materialem i kolorem ..reszta w robocie więc nie pokazuje ;) ..zna ktoś może jakies dobre tutki na temat renderingu BPR i lightcup'a??

 

mozyn.jpg

Napisano

Aktualnie wygląda jakby był z czekolady :D. Jakby miał jakiś zarost na teksturze czy delikatne przebarwienia, byłoby lepiej :).

Napisano

Lee- przesadziles z tymi przedramionami, sa zdecydowanie za szerokie, poza tym czemu modelujesz na takiej pozie ( z wypchnietymi barkami do tylu)? nie bedziesz go pozowal zostawiasz go tak jak teraz?Szrugsy chyba za duze ma, ale to w sumie kwestia gustu, nie takich dziwologow widzialem :)

Texturka nie najgorsza, moglbys jeszcze troche wiecej przebarwien zrobic.

Co do materialu to slabo wyszedl, trzeba by jeszcze psiedziec( koniecznie musisz material skory robic w zbrushu?).

Jedziesz dalej :)

 

Edit: Ta blizne tez na texturce podkoloruj, chyba powinna byc jasno rozowa, to tez zalezy od tego jak dlugo juz jest blizna mozliwe ze chcesz zrobic swieza rane z krwia xD

Napisano
  • Autor

dzięki za komenta ..tak kadr przycialem ze przedramie wygląda na szerokie ale to tesame które widac strone wcześniej .. blizna raczej stara będzie dlatego jest ciemna choć pewnie zrobie jeszcze ciemniejszą ... jakiś czas temu próbowałem sił z Mayą ale topornie mi to idzie ..postać będzie szła w strone kamery dodam skręt tułowia głowy troche w łokciach i git ;) tak.. z sciągniętymi barkami i wypietą klatą .. feel like boss ;)

Napisano
  • Autor

dodano sss .. puki niema komentarzy będę podmieniał stary materiał na najnowszy w jednym poście ..tak żeby teczki nie zaśmiecać

 

test6z.jpg

Edytowane przez lee666

Napisano

Niesamowity efekt, gdy się spojrzy na tę pracę, a następnie wróci do tych pierwszych modeli postaci. Niezły progres, a praca sama w sobie też miła dla oka. :)

Napisano

te szwy na spodniach trochę toporne, proponuje zmienić alphe. kiedyś na polycount znalazłem kilka ciekawych, tu masz jedną, wystarczy wrzucić do brusha stitch, nie pamiętam czy trzeba zmieniać midvalue.

seamjpg_rsxeewr.jpg

Napisano

wrzuc screen od frontu i z boku całej postawy i oddzielne dla głowy, moze byc z ortographic mode. Ramiona wydają się być ciut za nisko (albo szyja z głową za wysoko), te szramy na klacie wyglądają dziwnie. Z twarzą jakby coś z nosem nie grało.

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

Necro- dzięki za slodycze;)

bakteria- szwy itak zniknęły pod polipaintingiem ..ale dzięki przyda sie na przyszłość

rice- następnym razem wrzucę front i tył w kolorze i materiale .. tu masz twarz od frontu na dole strony ..nic w niej nie zmieniałem poza opuszczeniem powiek i koncików ust ..http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81097&page=4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności