Napisano 21 Luty 201213 l Autor oczywiście że mam inne refki z lepszym oświetleniem .. .po prostu za mało byłem na nich skupiony (ostatki ;) ) .. poprawki
Napisano 29 Luty 201213 l Autor chwilowe odejście od anatomii .. . jeden z bogów śmierci Zaraki Kenpachi.. (..rzeźba for fun).. .jakby ktoś nieznał Edytowane 29 Luty 201213 l przez lee666
Napisano 29 Luty 201213 l Zaraki całkiem fajnie wyszedł. Swojego czasu oglądałem Bleach, ale jakoś zaprzestałem tego procederu. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 29 Luty 201213 l Nice :)... Ja wqrtce tez siadam do organiki :)... Tylko jeszcze pare hardsurface :)... Tak trzymaj :).
Napisano 10 Marzec 201213 l Autor coś się opuszczam z progresem .. . tym razem przyszła pora na Mr. Fasole ;)
Napisano 11 Marzec 201213 l Prócz karykaturalnego wygladu to raczej niewiele ma wspólnego z panem Atkinsonem. Ów pan ma trochę wieksze oczy,boki twarzy chyba Ci się rozjechały(zwłaszca dół), powinien mieć zdecydowanie bardziej zaznaczone brwi no i przy takiej minie zmarszczki na czole powinny być wyraźniejsze. Chociaż sama główka nawet przyjemna.
Napisano 25 Marzec 201212 l Autor luźny freestyle w zbrushu na temat Shinigami ..Japońskiego boga śmierci ..a tu matte painting http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=79382&page=2 Edytowane 25 Marzec 201212 l przez lee666
Napisano 27 Marzec 201212 l O.. Demon tulejka... git majonez... przypomniałeś mi Bleach.... Zaraki... ten to był kozak... jedyny co sie Bankai nie nauczył... bo nie potrzebował :D fasola troche za głądki co nie?... mimo wszystko dobrze odwzorowujesz - idzei poznać kto to....
Napisano 23 Kwiecień 201212 l zacząłeś wchodzić w drobne anatomiczne szczegóły a poza jest nie naturalna, moja idealna nie jest ale mysle ze sporo lepsza polecam wiecej 2d
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Autor rice ..dzięki za fatygę .. . uwzględniłem większość twoich wskazówek .. . pozostalem jednak przy bardziej zarysowanej żuchwie i nie wydętych mięśniach prostych brzucha ;) pozdro
Napisano 23 Kwiecień 201212 l to sobie obejrzyj http://nickzucc.blogspot.com/2008/08/human-male-athletic-final-model.html i to http://nickzucc.blogspot.com/2008/04/anatomical-reference-sheets.html
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Autor http://www.empik.com/anatomia-dla-artystow,319213,ksiazka-p?gclid=CKbk58rwy68CFYow3wod3TM_cQ wystarczy że to ciągle ogladam ;)
Napisano 23 Kwiecień 201212 l mi raczej chodziło o proporcje bo nadal są złe. Te szczegóły to sobie zostaw na potem
Napisano 26 Kwiecień 201212 l Proporcje i twarz do wymiany + reszta ale tak czy siak za bardzo się pospieszyłeś ze szczegółem i niema sensu tego poprawiać teraz. Zacznij od bazy. Hop do 1 sdv, pooglądaj i poczytaj: link Potem pewnie zauważysz, że głowa jest za mała ręce i nogi za długie. Potem wrzuć referkę na głowę z tyłu i z boku i przyjrzyj się co nie pasuje. + Jak poczytasz o proporcjach i kanonie doszukasz się w tych moich maziajach poniżej sensu. Zobaczysz, że będzie sporo move toola. Shift + D do oporu b, m, b i jechane. REFKI! I poczytaj wątek od początku bo dostałeś już wiele dobrych rad, a większość pomijasz.
Napisano 12 Maj 201212 l Nie zgubiłeś przypadkiem kilku mięśni brzucha? :D http://www.menshealth.pl/m/187/anatom_brzuch-ca09efb26415eada164937d59a312907.png
Napisano 12 Maj 201212 l Autor Make My Day ..rozumiem że ty masz wyraźnie zaznaczone te mięśnie bez żadnego fałdu tłuszczowego ;) ... tu jedna z moich refek do porownania http://mojette.deviantart.com/gallery/?offset=48#/dvijac
Napisano 12 Maj 201212 l Lee666 jest gites , co prawda podchodzi pod superbohatera :D ale bardzo fajna sylwetka wychodzi. Na koniec moglbys zrobic asymetryczne te miesnie brzucha bo naprawde rzadko kiedy sa idealnie ulozone. Ps: mniejsze lydki albo wieksze uda mu zrob :P
Napisano 12 Maj 201212 l no proporcje zdecydowanie lepsze, idzie to w dobry kierunku. Mi sie w oczy od razu rzuciły łopatki przedramię, kolana, okolice kości ogonowej to też do poprawki
Napisano 12 Maj 201212 l No i idzie w dobrą stronę. To jest moment w którym lepiej jak byś używał zdjęć za referencje zamiast czyichś sculptów, co do brzucha etc. Zwróć uwagę na okolice stawów rąk i nóg- kolana, łokcie i druga strona, jak tam ją nazwać + łączenia bicepsów i mięśni ud w tych okolicach + okolice łopatek. Progres jest mocny Widać, że poczytałeś. Przy głowie, trzymaj się kanonu. Zasady są po to żeby je łamać, ale trzeba je najpierw poznać. Zasady są takie same w rzeźbie i w 2d, ale proporcje i utrzymanie bryły w rzeźbie są niestety nieco trudniejsze. no... w sumime oczywiste. http://ilojleen.blog.onet.pl/Trzy-sposoby-na-problemy-z-pro,2,ID411862151,n edit: rice. heh... pisaliśmy w tym samym momencie, ale zdążyłem jeszcze zrobić placki i wyjść z psem :P
Napisano 23 Maj 201212 l Autor Trochę poprawiłem .. choć bardziej skupiłem sie na zamontowaniu głowy z mojego dawnego modelu .. . (zetka wysypała się podczas retopologi ;( ..bidne 2gb ramu) w końcu wpadłem na pomysł projekcji wszystkich modeli na jednym choć i przy tym musiełem się naczekać
Napisano 23 Maj 201212 l Trochę jest jeszcze o poprawy. Brzuch wyszedł trochę płasko, podpracuj go jeszcze bo wygląda plackowato. Mięśnie klatki piersiowej też mi do końca nie leżą, też trzeba je tu i ówdzie zaokrąglić. Troszkę glutowato jest (i może troszkę kwadratowo w niektórych miejscach), zejdź troszkę niżej w subdivach i powygładzaj niektóre nieptrzebne dołki itp. Chyba troszkę za duży dołek dałeś w miejscu gdzie deltoid wchodzi na plecy. Nie jestem pewien co do przedramienia, ale coś jest chyba nie tak jak trzeba, i biceps mógłby troszkę łagodniej się łączyć tam po łokciem. Sądzę, że część błędów widziałeś sam, ale to po prostu takie stadium pracy i tak to wygląda. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 23 Maj 201212 l Autor Cyanide .. ja też się ciesze że cie widze ;) .. rzeczywiście wiedzialem o dolku i przedramionach do poprawy ..reszte także uwzglednie .. to jest walka o perfekcje http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?168792&p=953417&viewfull=1
Napisano 1 Czerwiec 201212 l Autor dzięki Lucek ..tym razem Magnum kaliber 44 (zbrush jak zwykle ;) ) Edytowane 1 Czerwiec 201212 l przez lee666
Napisano 1 Czerwiec 201212 l Bardzo ładne dwa ostatnie, jedyne co bym zmienił to znalazł/zrobił ładną alfkę i zmienił tego brzydkiego noisa który masz na rączce :)
Napisano 2 Czerwiec 201212 l Autor dzięki za rady ..rzeczywiście moglem zrobić to noisemakerem ... tak to jest dłubac coś do 4 nad ranem ;) a tu powrót do murzyna ..spodnie w robocie ..
Napisano 2 Czerwiec 201212 l Jak dla mnie przedramie nadal do poprawy. Boczny brzucha powinien trochę chyba wyżej sięgać. Mięśnie brzcuha za płasko chyba, powinny być takie troszeczkę bułeczki ładniejsze. Granica pomiędzy nimi a tym wszystkim dookoła miejscami powinna być bardziej wyraźna. Zaznaczyłeś poszczególne włókna czy jak to tam nazwać na mięśniach klatki piersiowej, ale chyba troszkę za drobno wyszły i chyba nie zmierzają w dobrym kierunku powinny chyba iść pod pachę tak bardziej do deltoida na ramieniu tak jak tu, http://www.fitballs.eu/images/anatomia/m_z_przodu.jpg . Jak mówiłem wcześniej nadal podtrzymuję, że biceps powinien troszeczkę łagodniej kończyć się przy stawie łokciowym. Mam nadzieję, że moje biadolenie Ci w czymś pomoże i Ci nie przeszkadza. Wygląda już całkiem ładnie. Pozdrawiam, Cyanide
Napisano 2 Czerwiec 201212 l Cyanide: Tak jak mówisz + palce glutowate i błąd w łączeniu górnej częsci klatki piersiowej z mięśniami szyi. Brzuch od początku, trochę dokładniej i popraw plecy! :) Przeczytaj jeszcze raz posty zaczynając od odnetniNa w dół, bo teraz tylko się powtarzamy. Rób tak jak jest na referencji a nie jak ci się wydaje, że tam jest. Referencje z obrazków medycznych i zdjęć, nie z innych sculptów.
Napisano 3 Czerwiec 201212 l Autor rzeczywiście nie zrobilem tego co mówił Cyanide ..zbyt skupilem sie na wyrazie twarzy i detalach ......poprawiłem przedramie poszerzając je i zaznaczając m. nawrotny obły i porobilem ''bułeczki'' .. wrzucę następnym razem , a tu w między czasie maczeta
Napisano 6 Czerwiec 201212 l Autor w sumie to moje pierwsze próby manipulacji materialem i kolorem ..reszta w robocie więc nie pokazuje ;) ..zna ktoś może jakies dobre tutki na temat renderingu BPR i lightcup'a??
Napisano 7 Czerwiec 201212 l Aktualnie wygląda jakby był z czekolady :D. Jakby miał jakiś zarost na teksturze czy delikatne przebarwienia, byłoby lepiej :).
Napisano 12 Czerwiec 201212 l Lee- przesadziles z tymi przedramionami, sa zdecydowanie za szerokie, poza tym czemu modelujesz na takiej pozie ( z wypchnietymi barkami do tylu)? nie bedziesz go pozowal zostawiasz go tak jak teraz?Szrugsy chyba za duze ma, ale to w sumie kwestia gustu, nie takich dziwologow widzialem :) Texturka nie najgorsza, moglbys jeszcze troche wiecej przebarwien zrobic. Co do materialu to slabo wyszedl, trzeba by jeszcze psiedziec( koniecznie musisz material skory robic w zbrushu?). Jedziesz dalej :) Edit: Ta blizne tez na texturce podkoloruj, chyba powinna byc jasno rozowa, to tez zalezy od tego jak dlugo juz jest blizna mozliwe ze chcesz zrobic swieza rane z krwia xD
Napisano 12 Czerwiec 201212 l Autor dzięki za komenta ..tak kadr przycialem ze przedramie wygląda na szerokie ale to tesame które widac strone wcześniej .. blizna raczej stara będzie dlatego jest ciemna choć pewnie zrobie jeszcze ciemniejszą ... jakiś czas temu próbowałem sił z Mayą ale topornie mi to idzie ..postać będzie szła w strone kamery dodam skręt tułowia głowy troche w łokciach i git ;) tak.. z sciągniętymi barkami i wypietą klatą .. feel like boss ;)
Napisano 13 Czerwiec 201212 l Autor dodano sss .. puki niema komentarzy będę podmieniał stary materiał na najnowszy w jednym poście ..tak żeby teczki nie zaśmiecać Edytowane 14 Czerwiec 201212 l przez lee666
Napisano 18 Czerwiec 201212 l Niesamowity efekt, gdy się spojrzy na tę pracę, a następnie wróci do tych pierwszych modeli postaci. Niezły progres, a praca sama w sobie też miła dla oka. :)
Napisano 18 Czerwiec 201212 l te szwy na spodniach trochę toporne, proponuje zmienić alphe. kiedyś na polycount znalazłem kilka ciekawych, tu masz jedną, wystarczy wrzucić do brusha stitch, nie pamiętam czy trzeba zmieniać midvalue.
Napisano 18 Czerwiec 201212 l wrzuc screen od frontu i z boku całej postawy i oddzielne dla głowy, moze byc z ortographic mode. Ramiona wydają się być ciut za nisko (albo szyja z głową za wysoko), te szramy na klacie wyglądają dziwnie. Z twarzą jakby coś z nosem nie grało. Pozdro
Napisano 18 Czerwiec 201212 l Autor Necro- dzięki za slodycze;) bakteria- szwy itak zniknęły pod polipaintingiem ..ale dzięki przyda sie na przyszłość rice- następnym razem wrzucę front i tył w kolorze i materiale .. tu masz twarz od frontu na dole strony ..nic w niej nie zmieniałem poza opuszczeniem powiek i koncików ust ..http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81097&page=4
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto