adek Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 Na blogu w Autodesk Area Ken Pimentel postanowił troszeczkę podrażnić się czytelnikami zamieszczając obrazy i wideo niskiej jakości związane z nowościami jakie zobaczymy w nowym 3ds max zachęcając tym samym czytelników do zgadywania. Jeśli padnie poprawna odpowiedź - pojawi się szersze wyjaśnienie. Do dnia dzisiejszego pojawiły się dwa wpisy. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2242
mateusz_s Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 1: wygląda na jakiś real-time'owy renderer, 2: yupi będzie można wyginać główki
uncle Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 pierwsze to pewnie jakas nowa wersja gownianego reaktora, a drugie to stary bend, nie kumam:D
Adam_Guzowski Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 ...to nowy modyfikator "Press-HopeWillWork" Czekam jeszcze na "HopeNoCrashMyScene"
ApaczoS Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 (edytowane) W pierwszym widać Pbomb i vortexa, pudełka mają modyfikator MassFX Rigid Body, więc zgaduję, że MassFX będzie korzystał z Forces. Dla mnie trochę bez sensu(kmina z MassFX), zważywszy na to, że jest Pflow Box 2 i 3, i mają się świetnie. Zamiast bawić się z MassFX mogliby zaimplementować Boxy na stałe. Bend to jakiś żart. Edit: "You're not supposed to be seeing this...", taaaa, jasne:) Edytowane 17 Luty 2012 przez ApaczoS
Piro Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 strzelam: quasi-realtimowe operacje fizyczne na physx (cellfactor much) oraz benda z automatycznym retopo (jak w nowym Zbrushu) :D
czaps Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 może dodadzą wsparcie GPU dla geforców zamiast Quadro czy Tesla ? ;)) pozdro czaps
Zed Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 Pewnie nowy, lepszy Nitrous 2 - tak wydajny ze spokojnie bedzie smigal na s3 virge z 1 mb ramu ;)
Grave Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 Czy mi się zdaje, czy zamiast Editable Poly/Mesh, ma tam Elastic Mesh?
deshu Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 Czy mi się zdaje, czy zamiast Editable Poly/Mesh, ma tam Elastic Mesh? Tak, i polega to na tym, że nie mozna na tym dokonywac operacji z Edit Poly/Mesh, ale np bend, taper, nie wiem czy FFD, i podobno modyfikator skin. Po prostu jest duzo mniej obciazajacy, w zamian za mniejsze mozliwosci. Dodatkowo, na Elastic Mesh, czy jakkolwiek sie to nazywa, można narzucić modyfikator Edit Poly, i wtedy traci on swoje wlaściwości:)
Grave Napisano 17 Luty 2012 Napisano 17 Luty 2012 Jeśli tak, to właśnie na takie coś czekałem :D Ciekawe jak to się naprawdę nazywa, bo nie idzie normalnie rozczytać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się