adek Napisano 15 Luty 2012 Share Napisano 15 Luty 2012 Na blogu w Autodesk Area Ken Pimentel postanowił troszeczkę podrażnić się czytelnikami zamieszczając obrazy i wideo niskiej jakości związane z nowościami jakie zobaczymy w nowym 3ds max zachęcając tym samym czytelników do zgadywania. Jeśli padnie poprawna odpowiedź - pojawi się szersze wyjaśnienie. Do dnia dzisiejszego pojawiły się dwa wpisy. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2242 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 15 Luty 2012 Share Napisano 15 Luty 2012 Zgaduje, że nie będzie działać ...nie oglądając Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dellay Napisano 15 Luty 2012 Share Napisano 15 Luty 2012 A tu coś dla Majki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 15 Luty 2012 Share Napisano 15 Luty 2012 Jak wejdziesz w linki to działa Smoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comander_barnik Napisano 16 Luty 2012 Share Napisano 16 Luty 2012 nie zdradziłbym FFD dla benda... tfu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pikok Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 jakiś nowy force?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 1: wygląda na jakiś real-time'owy renderer, 2: yupi będzie można wyginać główki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 pierwsze to pewnie jakas nowa wersja gownianego reaktora, a drugie to stary bend, nie kumam:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_Guzowski Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 ...to nowy modyfikator "Press-HopeWillWork" Czekam jeszcze na "HopeNoCrashMyScene" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 (edytowane) W pierwszym widać Pbomb i vortexa, pudełka mają modyfikator MassFX Rigid Body, więc zgaduję, że MassFX będzie korzystał z Forces. Dla mnie trochę bez sensu(kmina z MassFX), zważywszy na to, że jest Pflow Box 2 i 3, i mają się świetnie. Zamiast bawić się z MassFX mogliby zaimplementować Boxy na stałe. Bend to jakiś żart. Edit: "You're not supposed to be seeing this...", taaaa, jasne:) Edytowane 17 Luty 2012 przez ApaczoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 strzelam: quasi-realtimowe operacje fizyczne na physx (cellfactor much) oraz benda z automatycznym retopo (jak w nowym Zbrushu) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaps Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 może dodadzą wsparcie GPU dla geforców zamiast Quadro czy Tesla ? ;)) pozdro czaps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
^.^ Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 czySZby dobłe wspałcie głafiki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zed Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 Pewnie nowy, lepszy Nitrous 2 - tak wydajny ze spokojnie bedzie smigal na s3 virge z 1 mb ramu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 Czy mi się zdaje, czy zamiast Editable Poly/Mesh, ma tam Elastic Mesh? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 Czy mi się zdaje, czy zamiast Editable Poly/Mesh, ma tam Elastic Mesh? Tak, i polega to na tym, że nie mozna na tym dokonywac operacji z Edit Poly/Mesh, ale np bend, taper, nie wiem czy FFD, i podobno modyfikator skin. Po prostu jest duzo mniej obciazajacy, w zamian za mniejsze mozliwosci. Dodatkowo, na Elastic Mesh, czy jakkolwiek sie to nazywa, można narzucić modyfikator Edit Poly, i wtedy traci on swoje wlaściwości:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 17 Luty 2012 Share Napisano 17 Luty 2012 Jeśli tak, to właśnie na takie coś czekałem :D Ciekawe jak to się naprawdę nazywa, bo nie idzie normalnie rozczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się