Napisano 22 Luty 201213 l Zgodnie z przewidywaniami na horyzoncie pojawia sie kolejna wersja ZBrusha. Tym razem z nowosci mozna wymienic usprawnienia fiber mesh (z wbudowana mozliwoscia eksportu krzywych), znany z mudboxa vector displacement czy nowy plugin NoiseMaker. http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?166505-Announcing-ZBrush-4R3&p=932819&viewfull=1#post932819
Napisano 22 Luty 201213 l Może to nie miejsce odpowiednie...ale nie omieszkam sobie zapytać..orientuje się ktoś w ogóle w czym lepszy - użyteczniejszy jest ten "vector displacement map" od zwykłego displacementa ?
Napisano 22 Luty 201213 l zwykly displacement dziala w obrebie normalnych, vector displacement dziala po wektorach, czyli teoretycznie mozesz miec "bumpa na bumpach"
Napisano 22 Luty 201213 l Może to nie miejsce odpowiednie...ale nie omieszkam sobie zapytać..orientuje się ktoś w ogóle w czym lepszy - użyteczniejszy jest ten "vector displacement map" od zwykłego displacementa ? Mozna robić odkształcenia typu "grzybek" na przykład.Tu dobrze to widać i tutaj W normalnym displace taki element jak ucho nie wyrenderuje sie prawidłowo na takim prostym modelu jak w drugim filmiku.
Napisano 23 Luty 201213 l Nie ukrywajmy że ten update wychodzi tak szybko R2b również z powodu ogromnej ilości małych bugów w wersji R2B. Mimo to nowe funkcje są bardzo miłe i wszystkie są przydatne.
Napisano 23 Luty 201213 l No nie da się tego ukryć:) Po prostu wtedy się ze wszystkim nie wyrobili na czas, wiec dali sobie kolejny miesiąc, a na dodatek, jak Monio napisał, poprawili nie jeden błąd:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto