Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może to nie miejsce odpowiednie...ale nie omieszkam sobie zapytać..orientuje się ktoś w ogóle w czym lepszy - użyteczniejszy jest ten "vector displacement map" od zwykłego displacementa ?

Napisano

zwykly displacement dziala w obrebie normalnych, vector displacement dziala po wektorach, czyli teoretycznie mozesz miec "bumpa na bumpach"

Napisano
Może to nie miejsce odpowiednie...ale nie omieszkam sobie zapytać..orientuje się ktoś w ogóle w czym lepszy - użyteczniejszy jest ten "vector displacement map" od zwykłego displacementa ?

 

Mozna robić odkształcenia typu "grzybek" na przykład.Tu dobrze to widać

i tutaj

 

W normalnym displace taki element jak ucho nie wyrenderuje sie prawidłowo na takim prostym modelu jak w drugim filmiku.

Napisano

Nie ukrywajmy że ten update wychodzi tak szybko R2b również z powodu ogromnej ilości małych bugów w wersji R2B.

Mimo to nowe funkcje są bardzo miłe i wszystkie są przydatne.

Napisano

No nie da się tego ukryć:)

 

Po prostu wtedy się ze wszystkim nie wyrobili na czas, wiec dali sobie kolejny miesiąc, a na dodatek, jak Monio napisał, poprawili nie jeden błąd:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności