Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Może to nie miejsce odpowiednie...ale nie omieszkam sobie zapytać..orientuje się ktoś w ogóle w czym lepszy - użyteczniejszy jest ten "vector displacement map" od zwykłego displacementa ?

Napisano

zwykly displacement dziala w obrebie normalnych, vector displacement dziala po wektorach, czyli teoretycznie mozesz miec "bumpa na bumpach"

  • Confused 1
Napisano
Może to nie miejsce odpowiednie...ale nie omieszkam sobie zapytać..orientuje się ktoś w ogóle w czym lepszy - użyteczniejszy jest ten "vector displacement map" od zwykłego displacementa ?

 

Mozna robić odkształcenia typu "grzybek" na przykład.Tu dobrze to widać

i tutaj

 

W normalnym displace taki element jak ucho nie wyrenderuje sie prawidłowo na takim prostym modelu jak w drugim filmiku.

Napisano

Nie ukrywajmy że ten update wychodzi tak szybko R2b również z powodu ogromnej ilości małych bugów w wersji R2B.

Mimo to nowe funkcje są bardzo miłe i wszystkie są przydatne.

Napisano

No nie da się tego ukryć:)

 

Po prostu wtedy się ze wszystkim nie wyrobili na czas, wiec dali sobie kolejny miesiąc, a na dodatek, jak Monio napisał, poprawili nie jeden błąd:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności