Nezumi Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 Zgodnie z przewidywaniami na horyzoncie pojawia sie kolejna wersja ZBrusha. Tym razem z nowosci mozna wymienic usprawnienia fiber mesh (z wbudowana mozliwoscia eksportu krzywych), znany z mudboxa vector displacement czy nowy plugin NoiseMaker. http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?166505-Announcing-ZBrush-4R3&p=932819&viewfull=1#post932819
operonxyz Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 Może to nie miejsce odpowiednie...ale nie omieszkam sobie zapytać..orientuje się ktoś w ogóle w czym lepszy - użyteczniejszy jest ten "vector displacement map" od zwykłego displacementa ?
VoNd Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 zwykly displacement dziala w obrebie normalnych, vector displacement dziala po wektorach, czyli teoretycznie mozesz miec "bumpa na bumpach" 1
mafida Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 Może to nie miejsce odpowiednie...ale nie omieszkam sobie zapytać..orientuje się ktoś w ogóle w czym lepszy - użyteczniejszy jest ten "vector displacement map" od zwykłego displacementa ? Mozna robić odkształcenia typu "grzybek" na przykład.Tu dobrze to widać i tutaj W normalnym displace taki element jak ucho nie wyrenderuje sie prawidłowo na takim prostym modelu jak w drugim filmiku.
Monio Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 Nie ukrywajmy że ten update wychodzi tak szybko R2b również z powodu ogromnej ilości małych bugów w wersji R2B. Mimo to nowe funkcje są bardzo miłe i wszystkie są przydatne.
deshu Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 No nie da się tego ukryć:) Po prostu wtedy się ze wszystkim nie wyrobili na czas, wiec dali sobie kolejny miesiąc, a na dodatek, jak Monio napisał, poprawili nie jeden błąd:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się