Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Pochwalę się wizkami, które popełniłem do pracy dyplomowej. Jak w końcu szczęśliwie się obronię, to dorzucę plansze projektowe.

Render zewnętrzny robił się ok 5 godzin w 3300x4800 px, render wewnętrzny ok 30 godzin (na trzy razy, po 10 godzin). Później trzeba doliczyć po kilka godzin zabawy w PS (malowanie brudu i uszkodzeń, color grading, itd). Efekt końcowy widać poniżej.

rg1eW.jpg

WfU0U.jpg

Edytowane przez kozioo
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo dobre wizualizacje. Tylko ta woda wygląda jak morze rtęci.

Ale górna połowa wnętrza naprawdę klimatyczna. :)

Napisano

Dość dobre tylko pewne elementy niedopracowane. Barierka na pierwszym planie tak wygłaskana, ze aż razi. Bez zniekształceń, spawów i mocowań. W oddali pręty wiszące z betonem, że strach podchodzić pod nie. Śrubki przydałyby się w deskach ławek. Wprawdzie są to detale ale jednak są.

Napisano

Bardzo fajny klimat na obrazkach, podoba mi sie mokre drewno, cegła wewnątrz. Przydało by się trochę jeszcze detali dopracować, np. o ktorych Tores wspomniał, ale ogólnie dobra robota.

Napisano

Dzięki za komentarze :) W 100% zgadzam się, że brakuje różnych detali. Niestety cały ten projekt zajął mi stanowczo za dużo czasu i podczas robienia wizek czułem duże zmęczenie materiału. W każdym razie cieszę się, że ogólne wrażenia pozytywne!

 

Tores - wiszące pręty z betonem zamierzone w 100%, projekt zakłada zostawienie bryły torpedowni w stanie ruiny. Te wiszące na zbrojeniu kawałki byłyby najprawdopodobniej zabezpieczone siatką stalową.

Napisano

Moja okolica... znam obiekt z dość bliska (ponton rządzi). Fajnie zobaczyć torpedownię w innym ujęciu. Przyczepiłbym się tylko do wystających kontenerów. Gdynia za bardzo już mi się z nimi kojarzy. Pomyśl o mewach na Babich Dołach jest ich tam pełno.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności