Skocz do zawartości

Sneak peek: 3ds Max’s new MassFX physics system


jefim

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Warto jeszcze zastrzec to, co by Wam ślinotok powstrzymać. :

 

Autodesk wishes to caution you that this video reflects technology research, and that actual events or results could differ materially from the video seen here. Also, this video is not intended to be a promise or guarantee of future delivery of products, services or features but merely reflects technology research, which may change. Purchasing decisions should not be made based upon reliance on this video. Autodesk does not assume any obligation to update any statements we make to reflect events that occur or circumstances that exist after the date of this technology preview.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no fajnie pięknie , ale osobiście to bym wolał że autodesk dopracowało sterowniki pod Quadro serii x800 i starszych

no i może jeszcze pogrzebało trochę przy nitrous'ie.

patrząc na filmik powyżej aż się ciśnie żeby wspomnieć też żeby to wszystko miało możliwości liczenia się na jakiejś Tesli nie obciążając głównego GPU lub CPU .wtedy takie rewelacje miały by sens w 100% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja do książki zażaleń chciałbym dodać liczenie clotha na wszystkich rdzeniach

 

i te pozostale 99% funkcji w maxie tez dobrze zeby korzystalo z wiecej niz 1 jaja :) Nie mowie zaraz ze ze wszystkich na 100% no ale chociaz z kilku po trochu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj taaak - najwieksza bolaczka maxa to ze w 99% kozysta tylko z jednego rdzenia, najpowazniejszy argument dla ktorego warto by sie zastanowic nad przesiadka na np. Softimage. Mam jednak nadzieje ze w dobie dzisiejszego parcia na coraz wieksza ilosc corow w procach zaczna cos dzialac w tej kwesti - oby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez slyszalem ze tak jest to w planie - jednak od wersji 2010 czyli tej ktora zaczela projekt exb nic w tej kwestji nie drglo, dodali za to mase niepotrzebnych smieci ktore sa mi kompletnie nie potrzebne. Miejmy nadzieje ze w nadchodzacej wersji pojawi sie choc zwiastun nadchodzacych zmian w tym kiedunku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_LoGaN_

 

Pierwotnie Excalibur miał być właśnie planem 3 etapowym dla 3dsmax z tego co pamiętam. Pierwsza jego faza miała ruszyć już 2010 bodajże a w tym roku zgodnie z tym projektem miałaby się zakończyć niby. Co z tego wyjdzie zobaczymy za miesiąc , półtora.

 

pozdro

 

czaps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RealTime jest, zgdzam się ale pewnie potrzeba do tego 4 quadów albo gpu - monstera :/ mogliby rozpisać maxa na nowo zeby stabilniejszy była nie takie zabawki dodają wciaż..

 

EDIT:

Zgadzam się ... potwierdziło moje przypuszczenia, jak usłyszałem zdanie : "there is in two Quadro FX 5000 cards here" ;-()

A no właśnie.... ubiegł mnie kolega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności