Selena Napisano 30 Marzec 2012 Napisano 30 Marzec 2012 (edytowane) hej, pracuję właśnie nad tą postacią, chcę lekko kreskówkową formę uzyskać, później dodam więcej datalu oczywiście. Wszystko wyrzezbione w zbrushu. Edytowane 30 Marzec 2012 przez Selena
tr3buh Napisano 30 Marzec 2012 Napisano 30 Marzec 2012 super, podoba mi sie, bedziesz pozniej tworzyc low-poly i tekstury?
Selena Napisano 30 Marzec 2012 Autor Napisano 30 Marzec 2012 tr3buh - nie wiem czy lowpoly, ale tekstury na pewno:) dzięki lee666 - tak wiem, bo to dopiero taki wstępny zarys... później chcę więcej detalu nanieść i poprawić pewne rzeczy
lee666 Napisano 30 Marzec 2012 Napisano 30 Marzec 2012 robisz jak ja kiedyś .. wchodzisz w detal zostawiajac sobie coś do czego trzeba bedzie wracać i poprawić później .. . to jak bieganie do sklepu tam i spowrotem .. życzę cierpliwości na każdym subdivie ;)
JacekCichy Napisano 30 Marzec 2012 Napisano 30 Marzec 2012 Technicznie fajnie, ale jakbym zobaczył tą postać to nie patrząc na Autora śmiało bym mógł powiedzieć że to Seleny.. Nie wiem skąd to wynika ale wydaje mi się że chyba chodzi o twarz która jest bardzo ale to bardzo podobna do twarzy Twoich poprzednich postaci... Pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy ;)
kotisded Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 Tak jak kolega wyżej- za szybko w szczegół wchodzisz. Kolana jak nowotwory, krzywe palce i przedramiona, dziwne okolice obojczyków i mięśnia mostkowo-obojczykowo-sutkowego (kocham tę nazwę). Proporcje trochę jak Barbie z anoreksją (nie, że źle), krzywe nogi, wielkie stopy i przyduże, pogniecione buty. Głowa i włosy bardzo ciekawie, choć te włosy z tyłu wydają się nienaturalnie rozwiewać. Gzie powieki ? Choć dodaje to głowie jakiegoś wyrazu. W tym momencie nie powinnaś być wyżej niż 2-3 sdv. Tak czy siak, obiecująco to wygląda.
Selena Napisano 31 Marzec 2012 Autor Napisano 31 Marzec 2012 lee666 - dzięki za komentarz:) a z tymi detalami to nie jest tak źle, w sensie wszystko mam jako osobne meshe no i druga sprawa że tam jeszcze detalu w sumie nie ma. JacekCichy - zmartwiłeś mnie:)...chociaż z drugiej strony praktycznie każdy artysta tak ma, szczególnie widać to na przykładzie 2d gdzie twarz albo ogólny charakter osoby się powtarza. kotisded - kolana zmniejszę może trochę faktycznie, Proporcje takie miały być w sumie:) miała być taka trochę creepy ;) Gdy opisujesz jej gabaryty to w sumie miło się to czyta, bo tak miała właśnie wyglądać... Jest to model robiony dla czystej przyjemności w moim stylu, lubię przerysowane sylwetki. Jeśli chodzi o buty i powieki to może faktycznie to zmienię? włosy z tyłu też poprawię - dziękuję.
Vega Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 Palce trochę dziwne i wygląda jakby miała nogi za długie, a tułów krótszy ;) Pozdr.
kotisded Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 Selena: Rozumiem gdzie z tym idziesz, wyraz jest świetny. Z tym mi się kojarzy. Ale nie rozumiesz- jest niechlujnie, praktycznie wszystko z anatomii oprócz głowy. Patrz jak ci dziwnie idzie do tyłu noga pod kolanem, palce to tragedia, zarysy mięśni uda bardzo źle wyglądają, wszystko pod kolanem też strasznie, tył nóg pognieciony, tak samo przedramiona, choć te kształty mogą pokazać ciekawie żyły, ale dalej niechlujnie. Piersi dają fajny creepy efekt bo przy tej posturze to push-up i skarpetki :) Zyskałabyś sporo na wyrazie IMO gdybyś skróciła bluzkę o dosłownie parę milimetrów i pokazała kości miedniczne. Mięśnie szyi nawet przy anoreksji za bardzo zarysowane- subtelniej. http://c.wrzuta.pl/wi6439/a414e63c0025b6a5454edca3/anoreksja Buty można by związać sznurkiem parę cm. pod kolanem, też dałoby ciekawy element odbioru i zarysowałoby postać. + może wandamka owinięta wokół nadgarstka żeby nie było nudno? Coś we włosach.... Rozwiązana, powiewająca kokarda? ...tasiemka, tylko kobiety wiedzą jak to się nazywa. O! - wstążka ;) Wytnij głowę, z ciału wywal wszystkie subdiwy powyżej drugiego i nie wchodź wyżej dopóki nie ustawisz wszystkiego tak jak być powinno. Powoli na następne poziomy i referencje na drugim monitorze! A. i w chustę z tyłu ci wiatr wieje w przeciwną stronę co włosy.
tr3buh Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 maly offtop: kotisded ta kobieta na zdjeciu to Calista Flockhart( Ally McBeal)? nie gadaj że jest aż taką straszną anorektyczką, chyba że to fotomontaż albo to nie jest ona ;] sorki za offtop.
Selena Napisano 2 Kwiecień 2012 Autor Napisano 2 Kwiecień 2012 Vega - palce już poprawiam, natomiast nogi chciałam aby były bardzo długie:) kotisded - dziękuję za porady:) wezmę je pod uwagę
blinq Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 Bardzo fajnie! Jak poprawisz te bugi o ktorych była mowa to będzię bombeczka! ;)
Sebazx6r Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 Chej bardzo mi sie podoba Twoja praca (nie tylko ta). Zamiast dlugich nog proponowalbym troche krotsze ale na 10cm obcasie :). Bedzie wygladac bardziej naturalnie.
Selena Napisano 3 Kwiecień 2012 Autor Napisano 3 Kwiecień 2012 blinq - dzięki:) Sebazx6r - dzięki, obcas to dobry pomysł. Tak więc poprawiłam kolana, ręce (palce), buty (także obcas:), włosy z tyłu a także sznurówki, bluzkę i spódnicę. Na razie robię przerwę z tym modelem...później postaram się o fajne tekstury, więcej detalu i fakturę. Wszystko oczywiście chcę zrobić w zbrushu, tak dla ćwiczeń.
mafida Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Dłonie troche niedorobione jeszcze, kłykcie (czy jak to sie nazywa - http://en.wikipedia.org/wiki/Knuckles) wyglądają jakby nie w tym miejscu były i za wielkie. Spódniczka pokrzywiona w diabły ;). Reszta mi sie podoba,fajny styl i dynamicznie i wogóle:)
Selena Napisano 3 Kwiecień 2012 Autor Napisano 3 Kwiecień 2012 mafidia - faktycznie pominęłam kłykcie XD :) a spódnicę postaram się poprawić, dziękuje.
Piotr Słomowicz Napisano 7 Kwiecień 2012 Napisano 7 Kwiecień 2012 Osobiscie, aby uniknac podobnych twarzy to uzywam skrajnego low poly jako siatki albo i wogule start od sphere. Pierwsze co robie to zmieniam pozycie/szerokosc/dlugosc/glebokosc ust, oczu nosa zanim zaczne wogule cokolwiek modelowac. W ten sposob podstawa twarzy ma juz kompletnie inny wyglad i dodanie detalu to formalnosc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się