Skocz do zawartości

character - girl no name


Selena

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

 

pracuję właśnie nad tą postacią, chcę lekko kreskówkową formę uzyskać, później dodam więcej datalu oczywiście. Wszystko wyrzezbione w zbrushu.

 

rely.jpg

Edytowane przez Selena
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Technicznie fajnie, ale jakbym zobaczył tą postać to nie patrząc na Autora śmiało bym mógł powiedzieć że to Seleny.. Nie wiem skąd to wynika ale wydaje mi się że chyba chodzi o twarz która jest bardzo ale to bardzo podobna do twarzy Twoich poprzednich postaci... Pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej- za szybko w szczegół wchodzisz. Kolana jak nowotwory, krzywe palce i przedramiona, dziwne okolice obojczyków i mięśnia mostkowo-obojczykowo-sutkowego (kocham tę nazwę). Proporcje trochę jak Barbie z anoreksją (nie, że źle), krzywe nogi, wielkie stopy i przyduże, pogniecione buty. Głowa i włosy bardzo ciekawie, choć te włosy z tyłu wydają się nienaturalnie rozwiewać. Gzie powieki ? Choć dodaje to głowie jakiegoś wyrazu. W tym momencie nie powinnaś być wyżej niż 2-3 sdv. Tak czy siak, obiecująco to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lee666 - dzięki za komentarz:) a z tymi detalami to nie jest tak źle, w sensie wszystko mam jako osobne meshe no i druga sprawa że tam jeszcze detalu w sumie nie ma.

JacekCichy - zmartwiłeś mnie:)...chociaż z drugiej strony praktycznie każdy artysta tak ma, szczególnie widać to na przykładzie 2d gdzie twarz albo ogólny charakter osoby się powtarza.

kotisded - kolana zmniejszę może trochę faktycznie, Proporcje takie miały być w sumie:) miała być taka trochę creepy ;) Gdy opisujesz jej gabaryty to w sumie miło się to czyta, bo tak miała właśnie wyglądać... Jest to model robiony dla czystej przyjemności w moim stylu, lubię przerysowane sylwetki. Jeśli chodzi o buty i powieki to może faktycznie to zmienię? włosy z tyłu też poprawię - dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Selena: Rozumiem gdzie z tym idziesz, wyraz jest świetny. Z tym mi się kojarzy.

 

Ale nie rozumiesz- jest niechlujnie, praktycznie wszystko z anatomii oprócz głowy. Patrz jak ci dziwnie idzie do tyłu noga pod kolanem, palce to tragedia, zarysy mięśni uda bardzo źle wyglądają, wszystko pod kolanem też strasznie, tył nóg pognieciony, tak samo przedramiona, choć te kształty mogą pokazać ciekawie żyły, ale dalej niechlujnie. Piersi dają fajny creepy efekt bo przy tej posturze to push-up i skarpetki :)

Zyskałabyś sporo na wyrazie IMO gdybyś skróciła bluzkę o dosłownie parę milimetrów i pokazała kości miedniczne. Mięśnie szyi nawet przy anoreksji za bardzo zarysowane- subtelniej. http://c.wrzuta.pl/wi6439/a414e63c0025b6a5454edca3/anoreksja

Buty można by związać sznurkiem parę cm. pod kolanem, też dałoby ciekawy element odbioru i zarysowałoby postać. + może wandamka owinięta wokół nadgarstka żeby nie było nudno? Coś we włosach.... Rozwiązana, powiewająca kokarda? ...tasiemka, tylko kobiety wiedzą jak to się nazywa. O! - wstążka ;)

Wytnij głowę, z ciału wywal wszystkie subdiwy powyżej drugiego i nie wchodź wyżej dopóki nie ustawisz wszystkiego tak jak być powinno. Powoli na następne poziomy i referencje na drugim monitorze!

A. i w chustę z tyłu ci wiatr wieje w przeciwną stronę co włosy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blinq - dzięki:)

Sebazx6r - dzięki, obcas to dobry pomysł.

Tak więc poprawiłam kolana, ręce (palce), buty (także obcas:), włosy z tyłu a także sznurówki, bluzkę i spódnicę. Na razie robię przerwę z tym modelem...później postaram się o fajne tekstury, więcej detalu i fakturę. Wszystko oczywiście chcę zrobić w zbrushu, tak dla ćwiczeń.

rel22.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie, aby uniknac podobnych twarzy to uzywam skrajnego low poly jako siatki albo i wogule start od sphere. Pierwsze co robie to zmieniam pozycie/szerokosc/dlugosc/glebokosc ust, oczu nosa zanim zaczne wogule cokolwiek modelowac. W ten sposob podstawa twarzy ma juz kompletnie inny wyglad i dodanie detalu to formalnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności