Maqs Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Na początek 2 wipy, jeżeli ktoś będzie zainteresowany mogę zapostowac obrazki z blendera i zbrusha. Model i mapki zbrush, render w blenderze. Tutaj sculpt i render w blenderze.
tr3buh Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 dobra robota! widac ze niezle dajesz sobie rade w zbrushu, ale shader skory nie za bardzo wyszedl
floo Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 @Maqs bardzo dobrze to wygląda ;) zapodaj obrazki :) To jest sam czysty render czy robiłeś co nie co na nodach ?
Maqs Napisano 8 Maj 2012 Autor Napisano 8 Maj 2012 tr3buh tak wiem, może znajdę chwilkę jutro to pobawię się ustawieniami. floo Shader mordki zrobiony w nodach w sumie nic skomplikowanego, ale wrzucę jutro kilka obrazków, jeśli chodzi o post produkcje to dodalem tylko dof'a, drugi obrazek prosto z blendera.
mookie Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Powrót w dobrym stylu, rozumiem, że drugi render to Cycles? Jak Ci się rzeźbi w Blenderze w porównaniu z ZBrushem?
PrzemaSS_POL_1 Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Z deka to Bruce Willis, ale mogę się mylić. pzdr, Fajnie.
Gomez Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 no prosze, dawno tu pana nie bylo panie maqs. Praca pochlania kazdego. Robisz gdzies postacie komercyjnie czy tylko dla fanu? Shejderek zacny. Przydaloby sie zlamac nieco symetrie na modelu.
Maqs Napisano 13 Maj 2012 Autor Napisano 13 Maj 2012 Od czasu do czasu zrobię coś freelance, ostatnio coraz rzadziej czyli bardziej dla zabawy.
Maqs Napisano 8 Czerwiec 2012 Autor Napisano 8 Czerwiec 2012 (edytowane) Mały update. Edytowane 8 Czerwiec 2012 przez Maqs
sylwex1982 Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Nie znam się, ale jakoś to nierealnie wygląda, textura nie wygląda jak prawdziwa skóra. Sam sculpt fajny. PZDR.
Miłosz3ds Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Czołem! Te uszyska nie są za wielkie i za grube? Bump zmniejsz bo wygląda jak poparzony! :)
kotisded Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 Ten ostatni noise na normalce wszystko imo psuje, na czaszce go widać i najbardziej na torsie, to bardziej kamień niż skóra. Nie wyważyłeś głębokości normali też, a może to kwestia rozłożenia uv. Te zmarszczki na brodzie i nad ustami nie dają rady. Na tych grubszych zmarszczkach typu czołowe, nad nosem i między ustami a nosem te tez za głęboka jest i nie najlepiej się układa. Oczy strasznie ciemno, a tak uwidocznione krosty dają efekt choroby popromiennej :) nie wiem czy zamierzone czy nie. Pod twarzą sam sculpt jest imo po prostu słaby i psuje odbiór. Poza tym to bardzo fajny renderek, podoba mi się wyraz twarzy, niby bez wyrazu, ale jednak. Uszy dodają uroku :)
odnetniN Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 Z pierwszego postu jest kozak (wygladalo duzo lepiej), teraz faktycznie za duzy bump i sam material wypada gorzej od poprzedniego. pozdro
Maqs Napisano 9 Czerwiec 2012 Autor Napisano 9 Czerwiec 2012 Dzięki za rady postaram się coś z tym zrobić, nie wiem tylko czy będę ruszał uszy, jeżeli będzie więcej opinii na NIE to coś poradzimy. Puki co szybki renderek, chyba lepiej.
odnetniN Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 Hej jest lepiej, mialem napisac ze bump nadal za duzy, ale raczej jest wporzadku. Uszy sa ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się