Napisano 8 Maj 201212 l Na początek 2 wipy, jeżeli ktoś będzie zainteresowany mogę zapostowac obrazki z blendera i zbrusha. Model i mapki zbrush, render w blenderze. Tutaj sculpt i render w blenderze.
Napisano 8 Maj 201212 l dobra robota! widac ze niezle dajesz sobie rade w zbrushu, ale shader skory nie za bardzo wyszedl
Napisano 8 Maj 201212 l @Maqs bardzo dobrze to wygląda ;) zapodaj obrazki :) To jest sam czysty render czy robiłeś co nie co na nodach ?
Napisano 8 Maj 201212 l Autor tr3buh tak wiem, może znajdę chwilkę jutro to pobawię się ustawieniami. floo Shader mordki zrobiony w nodach w sumie nic skomplikowanego, ale wrzucę jutro kilka obrazków, jeśli chodzi o post produkcje to dodalem tylko dof'a, drugi obrazek prosto z blendera.
Napisano 9 Maj 201212 l Powrót w dobrym stylu, rozumiem, że drugi render to Cycles? Jak Ci się rzeźbi w Blenderze w porównaniu z ZBrushem?
Napisano 12 Maj 201212 l no prosze, dawno tu pana nie bylo panie maqs. Praca pochlania kazdego. Robisz gdzies postacie komercyjnie czy tylko dla fanu? Shejderek zacny. Przydaloby sie zlamac nieco symetrie na modelu.
Napisano 13 Maj 201212 l Autor Od czasu do czasu zrobię coś freelance, ostatnio coraz rzadziej czyli bardziej dla zabawy.
Napisano 8 Czerwiec 201212 l Nie znam się, ale jakoś to nierealnie wygląda, textura nie wygląda jak prawdziwa skóra. Sam sculpt fajny. PZDR.
Napisano 8 Czerwiec 201212 l Czołem! Te uszyska nie są za wielkie i za grube? Bump zmniejsz bo wygląda jak poparzony! :)
Napisano 9 Czerwiec 201212 l Ten ostatni noise na normalce wszystko imo psuje, na czaszce go widać i najbardziej na torsie, to bardziej kamień niż skóra. Nie wyważyłeś głębokości normali też, a może to kwestia rozłożenia uv. Te zmarszczki na brodzie i nad ustami nie dają rady. Na tych grubszych zmarszczkach typu czołowe, nad nosem i między ustami a nosem te tez za głęboka jest i nie najlepiej się układa. Oczy strasznie ciemno, a tak uwidocznione krosty dają efekt choroby popromiennej :) nie wiem czy zamierzone czy nie. Pod twarzą sam sculpt jest imo po prostu słaby i psuje odbiór. Poza tym to bardzo fajny renderek, podoba mi się wyraz twarzy, niby bez wyrazu, ale jednak. Uszy dodają uroku :)
Napisano 9 Czerwiec 201212 l Z pierwszego postu jest kozak (wygladalo duzo lepiej), teraz faktycznie za duzy bump i sam material wypada gorzej od poprzedniego. pozdro
Napisano 9 Czerwiec 201212 l Autor Dzięki za rady postaram się coś z tym zrobić, nie wiem tylko czy będę ruszał uszy, jeżeli będzie więcej opinii na NIE to coś poradzimy. Puki co szybki renderek, chyba lepiej.
Napisano 12 Czerwiec 201212 l Hej jest lepiej, mialem napisac ze bump nadal za duzy, ale raczej jest wporzadku. Uszy sa ok.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto