Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na początek 2 wipy, jeżeli ktoś będzie zainteresowany mogę zapostowac obrazki z blendera i zbrusha.

 

Model i mapki zbrush, render w blenderze.

attachment.php?attachmentid=181168&d=1336421972

 

Tutaj sculpt i render w blenderze.

attachment.php?attachmentid=181178&d=1336426993

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobra robota! widac ze niezle dajesz sobie rade w zbrushu, ale shader skory nie za bardzo wyszedl

Napisano

@Maqs bardzo dobrze to wygląda ;) zapodaj obrazki :) To jest sam czysty render czy robiłeś co nie co na nodach ?

Napisano
  • Autor

tr3buh tak wiem, może znajdę chwilkę jutro to pobawię się ustawieniami.

 

floo Shader mordki zrobiony w nodach w sumie nic skomplikowanego, ale wrzucę jutro kilka obrazków, jeśli chodzi o post produkcje to dodalem tylko dof'a, drugi obrazek prosto z blendera.

Napisano

Powrót w dobrym stylu, rozumiem, że drugi render to Cycles? Jak Ci się rzeźbi w Blenderze w porównaniu z ZBrushem?

Napisano

no prosze, dawno tu pana nie bylo panie maqs. Praca pochlania kazdego. Robisz gdzies postacie komercyjnie czy tylko dla fanu? Shejderek zacny. Przydaloby sie zlamac nieco symetrie na modelu.

Napisano
  • Autor

Od czasu do czasu zrobię coś freelance, ostatnio coraz rzadziej czyli bardziej dla zabawy.

Napisano
  • Autor

Mały update.

?di=4UWG

 

9belbn.jpg

Edytowane przez Maqs

Napisano

Nie znam się, ale jakoś to nierealnie wygląda, textura nie wygląda jak prawdziwa skóra. Sam sculpt fajny. PZDR.

Napisano

Ten ostatni noise na normalce wszystko imo psuje, na czaszce go widać i najbardziej na torsie, to bardziej kamień niż skóra. Nie wyważyłeś głębokości normali też, a może to kwestia rozłożenia uv. Te zmarszczki na brodzie i nad ustami nie dają rady. Na tych grubszych zmarszczkach typu czołowe, nad nosem i między ustami a nosem te tez za głęboka jest i nie najlepiej się układa. Oczy strasznie ciemno, a tak uwidocznione krosty dają efekt choroby popromiennej :) nie wiem czy zamierzone czy nie. Pod twarzą sam sculpt jest imo po prostu słaby i psuje odbiór. Poza tym to bardzo fajny renderek, podoba mi się wyraz twarzy, niby bez wyrazu, ale jednak. Uszy dodają uroku :)

Napisano

Z pierwszego postu jest kozak (wygladalo duzo lepiej), teraz faktycznie za duzy bump i sam material wypada gorzej od poprzedniego.

pozdro

Napisano
  • Autor

Dzięki za rady postaram się coś z tym zrobić, nie wiem tylko czy będę ruszał uszy, jeżeli będzie więcej opinii na NIE to coś poradzimy.

Puki co szybki renderek, chyba lepiej.

2w5kabn.jpg

Napisano

Hej jest lepiej, mialem napisac ze bump nadal za duzy, ale raczej jest wporzadku.

Uszy sa ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności