Skocz do zawartości

CryEngine 3 - możliwości silnika fizycznego


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Z ciekawości, jeśli byłaby taka możliwość chętnie odpaliłbym demo u siebie. Ale rozumiem, że marne szanse, że to pojawi się w takiej formie. Chyba, że to właśnie na E3 jest przygotowywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie dadzą plamy tak jak z 2 to będzie ok chyba że znowu wyjdzie docelowo pod konsole z dx9.

Miłosz3ds w carmageddona to bym pograł :D tak chętnie jak w blooda może kiedyś go odświeżą.

Ciekawe co z tego będzie ale nie widzę tam nic animowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomo - nie widzisz nic animowanego, bo to początki praktycznego sposobu przetwarzania trójwymiarowego - woksele miast poly. Tylko jakoś mi ciężko uwierzyć że ta demonstracja jest prawdziwa, boję się, że jaja robią :) jeszcze dalej problematyczna sprawa, co wtedy z animacją, przypinaniem szkieletu itp.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update możliwości silnika:

 

 

Co do filmiku, moim zdaniem spokojnie mogli by to skrócić do 45 sekund. Ale i tak warto zobaczyć.

 

jego twórcy (dokładnie dwóch panów) wycofała się z twierdzenia, że będzie to wsadzone do CryEngine. Pracują jednak nad demem silnika, w którym będzie można przetestować kraksy :)

 

Tutaj strona firmy BeamNG:

 

http://beamng.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności