Napisano 29 Lipiec 200420 l Witam. Będzie to astronauta. Siadłem sobie tak i zacząłem modelować i w trakcie wpadłem na astronautę. Mam tylko takie pytanie, gdyż zainstalowałem sobie v-ray`a i właśnie nim to liczyłem, tyle że mam problem z cieniami, dlaczego powstają mi takie kwadraciaste cienie ? jaka może być tego przyczyna gdyż v-ray`em liczę dopiero od 2 dni i chyba to jego przyczyna gdyż nigdy mi coś takiego się nie pojawiało .....
Napisano 29 Lipiec 200420 l moze sprobuj poszukac tam czegos takiego jak sampling do cieni ja osobiscie nie znam sie na tym ale jak w brazilu mailem podobny problem tylko ogolnie z calym projekem to zwiekszylem sampling w brazilu i wszystko bylo oki:) pozdrawiam lecz nie wiem czy pomoglem ale nie zaszkodzi sprobowac:) moze pomoc:) pozdrawiam
Napisano 29 Lipiec 200420 l Autor no właśnie próbowałem w samplingu ale to nic nie daje ... przerzuciłem się właśnie z brazila i próbuję w v-ray`u, gdyż szybciej liczy, ale za cholere nie wiem jak się tego pozbyć ....
Napisano 29 Lipiec 200420 l Jak narazie bym sobie tym glowy nie zawracal, te cinie nadaja fajny look tak wiec zaczekaj z tym do finalnego renderu. Fajna postac z tego wyjdzie.
Napisano 29 Lipiec 200420 l Autor aż tak nad tym nie płaczę :) tyle że, chciałbym wiedzieć czemu to tak wychodzi ... najwyżej wyliczę w brazilu :)
Napisano 30 Lipiec 200420 l Czy moglbys pokazac siateczke?? A co do modelu to zapowiada sie znakomita pracka:) Pozdro
Napisano 30 Lipiec 200420 l no glowka zaiste sliczna, zaden superheros ani poserowa kobitka, porzadna, charakterna i nieefekciarska twarz. Co do cieni to jakich uzywasz?
Napisano 30 Lipiec 200420 l Autor cienie to vray shadow (area) z direct light`a + vray light (jako skylight portal) ... a co do siatki to chciałbym zaznaczyć, że jest to mój pierwszy box modeling takze może być trochę błędów .... dopiero staram się okiełznać tą metodę gdyż wcześniej modelowałem na spline`ach zresztą jest to moja druga głowa .... pierwsza była anielica pozdro
Napisano 30 Lipiec 200420 l hmm ja wlasnie modeluje na spline'ch coś nei moge sie przekonać do modelowanai z box'a. Ale Tobie wyszło całkiem ładnie.
Napisano 30 Lipiec 200420 l Autor "Ebor" przerzuć się na box`a, 2x szybciej i łatwiej nad tyn wszystkim zapanować ... proponuję abyś zrobił sibie na spline`ach zarys bryły i przekonwertował to na editable poly, ja tak właśnie zrobiłem ... pewnie później dojdę do wprawy i będę zaczynał z boxa ... pozdro
Napisano 30 Lipiec 200420 l Piękny model. Jestem pełen podziwu dla ludzi potrafiących wyrzeźbić postać z charakterem. Trzeba mieć chyba do tego talent. Zawsze kiedy próbuję zrobić jakąś twarz to wychodzi mi płaska, plastikowa i bezosobowa. Powodzenia i czekam na więcej.
Napisano 31 Lipiec 200420 l Niezle ... calkiem niezle ... troche nie naturalnie. bo jest takie hmmm doskonaly troche no nie ??
Napisano 31 Lipiec 200420 l A ja się przyczepię do symetrii twarzy, bo wszyscy(prawie) modelują symeryczne twarze, a żaden, powtarzam ŻADEN człowiek na ziemi nie ma symetrycznej twarzy. A poza tym jak najbardziej mi sie podoba.
Napisano 31 Lipiec 200420 l Autor Symetrię oczywiście się poprawi. To oczywiste, że żaden człowiek nie ma symetrycznej twarzy, lecz modelowanie symetryczne jest oczywiście o wiele szybsze, poprawki zrobi się później ... niesty update`y będą powolne gdyż zaczął się Jarmark Św. Dominika w Gdańsku i sprzedajemy obrazki, także dużo czasu na 3D mi nie zostanie...a kasa potrzebna :) Pozdrawiam
Napisano 3 Sierpień 200420 l Model b. ładny. A co do problemu z kanciastymi cieniami to w tym directcie w VrayShadows params zaznacz magiczną funkcje Smooth surface shadows :) ... Pozdro
Napisano 4 Sierpień 200420 l 1. swietna praca, ale pozbadz sie trojkatow, bo przy animacji ci sie spieprzy ciaglosc. widze ze czesto masz po 2 trojkaty obok siebie co nie ma najmniejszego sensu, bo usuwasz pomiedzy nimi krawedz i juz masz kwadrat. 2. masz za gesta siatke, taki poziom detali jaki masz teraz mozna wymodelowac o wiele mniejszym kosztem. czym prostsza siatka tym latwiej animowac. nawet jesli nie masz takiego zamiaru to jest to dobry nawyk, bo przeciez kiedy bedziesz robic animki; albo ktos inny bedzie, za pomoca twoich modeli
Napisano 14 Październik 200420 l Autor Witam. Po strasznie długiej przerwie wróciłem do 3D (nareszcie) oto efekt ... poprawiłem siatkę i dodałem próbną teksturkę (na razie tylko w okolicach oka) Pozdro
Napisano 14 Październik 200420 l a pokaz cala twaz ;) bo cos czuje ze tu paru osobom tez trzeba bedzie nowa szczeke zafundować ;)
Napisano 14 Październik 200420 l Autor więcej pokazać mogę jedynie to ... wyżej i niżej jeszcze nie oteksturowane ... i ten render bez "displace" ... gdyż mam na razie tylko prawą część ... :) pozdro
Napisano 15 Październik 200420 l extra :) , co jest oczywiste kiedy Twoj nick jest przy tytule tematu:)
Napisano 15 Październik 200420 l widze ze bedzie niezly model, moze to przez te cienie ale dziurki od nosa wygladaja troche dziwnie, pozatym dobry poczatek pozdro
Napisano 15 Październik 200420 l Faktycznie dziurki od nosa sa jakby za duze. Takto nie ma sie czego uczepic :)
Napisano 15 Październik 200420 l gratuluję, jeżeli to dopiero Twój 2 model głowy to ... zaprawdę muszę Ci powiedzieć ,że masz talent. Ja też się męczę nad swoim modelem ale ciągle nie jestem zadowolony :( oprócz tego widzę że muszę koniecznie odpalić V-raya - wypas renderek ! żadnymi proporcjami bym się przejmował na Twoim miejscu, każda twarz jest inna, ważne żeby miała jakiś wyraz - a ta ma ! i to jest ważne -h4sh- święta prawda z tymi trójkątami, trzeba tego unikać jak ognia :) wypatrzyłem też kilka ścianek z 5, 6 a nawet chyba z 8 vertexami - tego też unikaj bo przy MS zrobi Ci się kaszana - magiczna liczba to 4 :) ale nie zawsze się da pozdrawiam
Napisano 19 Październik 200420 l Autor oto kolejny update... popracowałem trochę nad korpusem... jeszcze do poprawek ale wrzucam i pozdrawiam
Napisano 19 Październik 200420 l co mu się stało z prawym okiem ?! ;) p.s.ładnie dopracowane szczegóły w skafandrze
Napisano 19 Październik 200420 l Ojoooojjj ładniutkie...... naprawde ... nic ci wtykać nie będe bo wygląda super.... aa propo cienie z 1 ręderka coś w sobie miały chmmm może gdyby ten Jpg potraktować filtrem rudającym malowanie pędzlem to efekt by był ciekawyy ...?
Napisano 19 Październik 200420 l baaardzo ładne jeśli to twój drugi ludzik to chciałbym zobaczyc piątego :D ja bym tylko napompował mu bardziej ten skafander, szczególnie na widoku z profilu nie widac że to kawał skomplikowanego ciężkiego ciucha, bo jakoś za bardzo do ciała przylega
Napisano 19 Październik 200420 l myslałem ze wole twoje wektorowe robociki.... ;) sorry ze tylko słodze ale na modelowaniu zupełnie sie nie znam i ciezko mi cos sensownego dodac.
Napisano 20 Październik 200420 l ja również jestem pod dużym wrażeniem twoich umiejętności! jednakże mam kilka uwag: -czaszka wydaje mi się nazbyt wysoka -rzuchwa może troiche za bardzo uproszczona,zaokrąglona -ogólnie proporcjami przypomina mi twarz dziecka(szczególnie uszy) ale są różne czaszki i rózne rzuchwy:) pozdrawiam
Napisano 20 Październik 200420 l mmm ladnie, jestes jednym z tych osobnikow ktorzy zmuszaja mnie abym dawal z siebie wiecej :)
Napisano 20 Październik 200420 l zapowiada sie kolejna kosmiczna pracka :) . gratulacje udanego jak do tej pory modelu twarzy zobaczymy co wykroisz z tym skafanderm czekam na updaty.
Napisano 21 Październik 200420 l Render "ludek9" (ten an face) mi sie STRASZNIE podoba. Jestem ledwo po Odyseii Kosmicznej i moze dlatego. Uwazam, ze tak powinien wygladac koncowy render, w takim kadrze, w takim swietle, o! Jak to mowia (chociaz tego nie znosze): gratuluje! ;)
Napisano 29 Październik 200420 l no fajnie sie zapowiada. mam atrzezenia co do tych fałd na kombinezonie ajkies takie za ostre. no chyab ze to taki amterial specjalny a na tym kompletnie sie neiznam hehe. kawal dobrej robotki i pozdrawiam
Napisano 29 Październik 200420 l dobryeiczoR ! no... jak na moj gust to prawie kul. nie podoba mi sie ... 1. ten pieprzony global przez ktory nie widac bryly, nie widac bledow w siatce.... w ogole model robi sie plaski i nie widac tak naprawde pracy jaka sie wlozylo w model. nie wiem skad ta glupia maniera przy prezentowaniu obektow. 2. w oczy zucaja sie barki. sa za nisko. przynajmniej tak to wyglada. moze kolo ma taka budowe... hm... wez jeszcze pod uwage ze kombinezon pewnie ma swoja grubosc no i jak sadze calkiem spora grubosc. 3.nie podobaja mi sie usta. kaciki ust... ogolnie tam troszke slabo jest. jakis dziwne kanty... faudki... 4. czaszka jakos tak dziwnie pofaudowana. 5. generalnie glowa ma troszke dziwne proporcje... 6. oko... prawie git... kaciki mi sie nie podobaja. po pierwsze ksztalt jest inny a po drugie u ciebie wyglada na to ze oba sa na tej samej glebokosci. wewnetrzny powinien byc wysuniety bardziej do przodu. co do zuchwy sie nie czepiam.... bo widzialem ludzi z taka drobna zuchwa... wiec moze byc. wiecej nie widac dzieki globalowi. nos i luk brwiowy chyba mi sie podobaja ale nie wiem.... bo nic nie widac... dzieki globalowi. ooo... spogladnalem na siatke i nos juz mi sie nie podoba. tyle odemnie. pozdrawiam. P.
Napisano 29 Październik 200420 l Model milusi.. oprócz uwag, które napisał P. (ty brutalu :P) do poprawy są też dziurki w nosie - zbyt kanciaste.. a tak poza tym to zapowiada się niczego sobie modelik!!
Napisano 1 Listopad 200420 l Autor Witam ponownie :) Poprawiłem kąciki ust i oczu ... poprawiłem także nos ... oto apdejty :) ... Co do barków ... to ja wiem ... może trochę rzeczywiście .... Co do kombinezonu ... to nie chodzi mi o taki kombinezon co się w przestrzeń kosmiczną zapuszczają (ten gruby) tylko taki cieńszy (pomarańczowy) jak ktoś wie jaki .... zresztą kombinezon jeszcze nie skończony :) pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto