Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Typowo reklamowy projekt:) Za zadanie mialem odtworzenie wnetrza samolotu (z duzym naciskiem na detal foteli, ktore byly najbardziej widoczne po cropie pod druk) oraz dopasowanie perspektywy pod ujecie z sesji. Calosc powstala w ciagu kilku dni roboczych. Calosc renderowalem w Vrayu (uzywalem dosc podstawowych swiatel vray plane + direct spot'y). Dodatkowo wyrenderowany zostal sam cien pod postacie (mmniej wiecej dopasowalem polozenie wirtualnych manekinow wzgledem modeli z sesji).

 

Po wiecej info i maly step-by-stepy odsylam na moja strone i facebooka http://www.facebook.com/pk3dstudio:)

 

Credits:

 

Photo by: Rdk.com.pl

Agency: Grandes Kochonos

Client: Play

CGI: PK3D Studio

Retouching: holubowicz.com

Production: Photoby

 

step9z.jpg

 

step9b.jpg

 

step13g.jpg

 

step10y.jpg

 

step11m.jpg

 

step12d.jpg

 

step14m.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
sposoby sa conajmniej 2-3:) jedne z najszybszych to wyciagniecie krzywej/sciezki i uzycie spacing tool.

 

Próbowałem tej metody i nie ma szans, żeby tak dobrze wygladało jak u Ciebie. Przy bardziej "pofałdowanej" tkaninie, obiekty na krzywej nie ustawiają się równo w stosunku do ścieżki. Chyba, że czegoś nie wiem.

Napisano

dzieki :)

 

3d_operator - tam jest opcja follow, wazne zebys mial poprawnie pivoty ustawione, gdizes byl w sieci na to dobry tutek.

 

dorzucam siateczki:

 

 

 

step17.jpg

 

step18.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności