vision3d Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Typowo reklamowy projekt:) Za zadanie mialem odtworzenie wnetrza samolotu (z duzym naciskiem na detal foteli, ktore byly najbardziej widoczne po cropie pod druk) oraz dopasowanie perspektywy pod ujecie z sesji. Calosc powstala w ciagu kilku dni roboczych. Calosc renderowalem w Vrayu (uzywalem dosc podstawowych swiatel vray plane + direct spot'y). Dodatkowo wyrenderowany zostal sam cien pod postacie (mmniej wiecej dopasowalem polozenie wirtualnych manekinow wzgledem modeli z sesji). Po wiecej info i maly step-by-stepy odsylam na moja strone i facebooka http://www.facebook.com/pk3dstudio:) Credits: Photo by: Rdk.com.pl Agency: Grandes Kochonos Client: Play CGI: PK3D Studio Retouching: holubowicz.com Production: Photoby
MF Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Super robota Piotrze ! Bardzo ładny detal. Pozdrawiam.
Lucek Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Ładne nogi - doskonała robota. A tak na poważnie to bardzo dobra robota i kompozycja. Szczególnie modeling.
3d_operator Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Super praca. Jak zrobiłes stebnówkę na siedzeniach? Można prosić siatkę dla 4 lub 5 rendera?
vision3d Napisano 14 Wrzesień 2012 Autor Napisano 14 Wrzesień 2012 sposoby sa conajmniej 2-3:) jedne z najszybszych to wyciagniecie krzywej/sciezki i uzycie spacing tool.
arturprx2 Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Im niżej ,puls coraz wyższy. Rozłożyłeś na łopaty, czapy z głów!!
thecrev Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Mógłbys pokażać bliżej model krzesła/fotela na którym oni siedzą? z siatką i bez?
3d_operator Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 sposoby sa conajmniej 2-3:) jedne z najszybszych to wyciagniecie krzywej/sciezki i uzycie spacing tool. Próbowałem tej metody i nie ma szans, żeby tak dobrze wygladało jak u Ciebie. Przy bardziej "pofałdowanej" tkaninie, obiekty na krzywej nie ustawiają się równo w stosunku do ścieżki. Chyba, że czegoś nie wiem.
Lis Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Świetne. Mi najbardziej podoba się wykładzina ;)
vision3d Napisano 15 Wrzesień 2012 Autor Napisano 15 Wrzesień 2012 dzieki :) 3d_operator - tam jest opcja follow, wazne zebys mial poprawnie pivoty ustawione, gdizes byl w sieci na to dobry tutek. dorzucam siateczki:
deshu Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 Pięknie siedzą. Fajny detal. Miło zobaczyć jak perfekcje z bryk przenosisz na coś innego:) P.s. gdzie takie puste samoloty robią? ;P
Tomasz_87 Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 Możesz pokazać dla pierwszego i drugiego ujęcia rendery z widocznymi manekinami?
mrkrzysiek Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 super jak się czepiać to tylko okna za malo TS:)
Loozack Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 Details... details everywhere... Dywanik z paprochami i pofalowanymi krawędziami mnie rozłożył, świetne. Pozdrawiam.
Polg Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 Swietna robota, jak wyzej Loozack pisze, detal wykladzinki rozklada. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi