ldr Napisano 28 Listopad 2012 Napisano 28 Listopad 2012 (edytowane) Cześć, postanowiłem w końcu założyć swoją teczkę. Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie na temat prac, jak można je poprawić. Czyli ogólnie wskazówki żeby skill poszedł w górę :) Malunki zamykam w szuflandi, ponieważ jestem tylko amatorem :), który nieraz weźmie rysik do ręki i coś nabazgrze :D Speed jakieś 45 min. Edytowane 5 Grudzień 2012 przez ldr
Urbanboogie Napisano 28 Listopad 2012 Napisano 28 Listopad 2012 Robisz koncepty do jakiegoś nowego Indiany Jonesa? ;) Super rzeczy, szczególnie ta świątynia i rycerze, bardzo fajnie operujesz we wszystkich światłem!
Sidre Napisano 28 Listopad 2012 Napisano 28 Listopad 2012 Siemanko Bardzo fajna teczka sie zapowiada. Mi pierwszy sie podoba najbardziej.
Rotcore Napisano 28 Listopad 2012 Napisano 28 Listopad 2012 niezłe, naprawdę, ale widac tendencję do pokazywania postaci plecami ;P w pierwszym proporcje nieco padły
Miłosz3ds Napisano 28 Listopad 2012 Napisano 28 Listopad 2012 Fajnie! :) jednak na pewno musisz popracować nad perspektywą (4, 5 obrazek - posypały się zbiegi dość konkretnie :) ) pozdrawiam!
ldr Napisano 28 Listopad 2012 Autor Napisano 28 Listopad 2012 Robisz koncepty do jakiegoś nowego Indiany Jonesa? ;) Tak jak pisałem maluje dla zabawy, jestem fanem serii indiana i tyle :) niezłe, naprawdę, ale widac tendencję do pokazywania postaci plecami ;P w pierwszym proporcje nieco padły Tak faktycznie często tak robię :) Ale na swoją obronę mam starszy obrazek Fajnie! :) jednak na pewno musisz popracować nad perspektywą (4, 5 obrazek - posypały się zbiegi dość konkretnie :) ) pozdrawiam! W 5 wogóle nie patrzyłem na perspektywę przyznam się :) 4 przesyłam perspektywę, napewno bruk jest zwalony. I namioty mogą być nie dopasowane.