Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ponieważ nie samymi renderami człowiek żyje pokazuje modele nad którymi miałem przyjemność pracować w okresie letnim:

 

Wszystkie przygotowane pod turbosmooth, soft to 3ds max 2011:

 

Uwaga, duże obrazki!

 

porada%20alcide.jpg

 

porada%20alcide_1.jpg

 

porada%20bryant.jpg

 

porada%20bryant_1.jpg

 

porada%20bryant2.jpg

 

porada%20bryant2_1.jpg

 

Porada%20boleria.jpg

 

Porada%20boleria_1.jpg

 

porada%20bolero.jpg

 

porada%20bolero_1.jpg

 

Porada%20icaro.jpg

 

Porada%20icaro_1.jpg

 

BPA%20Sydney.jpg

 

BPA%20Sydney_1.jpg

 

BPA%20Sydney2.jpg

 

BPA%20Sydney2_1.jpg

 

bonaldo%20peanut%20b.jpg

 

bonaldo%20peanut%20b_1.jpg

Edytowane przez Orangegraphics
  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wszystkie modele zrobione bez ZB, czysty poly modeling w maxie 2011.

 

Ciężko powiedzieć czy techniką z tutka Indiana( rozumiem że chodzi o tej gdzie robi poduszki słuchawek?)

 

Generalnie robione metodą:

 

-Dobrze zrobiona baza z odpowiednio idącymi loopami

-subdiv x1

-collapse do edit poly i dodawanie detali

-subdiv x1

-collapse do edit poly i dodawanie zmarszczek

 

Wszytko loopy, connecty, oraz cut. Wszystkie szwy, przeszycia, zagięcia na jednym meshu robione, żadnego "create shape from selection"

 

Jeśli będą chętni to mogę wrzucić jakieś screeny siatki podczas tworzenia bo mam poszczególne stepy niektórych modeli zapisane

Napisano

Fantastyczne modele! Szczególnie skórzane sofy wyglądają niesamowicie. Czy możesz pokazać te screeny z poszczególnych subdiv, o których wspominałeś? I czy możesz pokazać siatkę np. "porada bryant" przed wygładzeniem?

 

Pozdrawiam

Piter

Napisano

Cieszę się że się podoba, modelowanie takie wcale nie jest bardzo czasochłonne jak się wcześniej człowiek zasdtanowi " jak to zrobić".

 

Dobrze przemyśleć proces modelowania, i pomyśleć jak zrobić by się nie narobić.

 

floo- wszystkie siatki masz w 1 poście

 

 

 

Pozdrawiam

Napisano

Witam fachowców. Jestem świeży i mam kilka pytań. Mam do zrobienia projekt szafy. Kilka obiektów tworzących całość. Wymiary z pamięci lub katalogu. Jak to zrobić wygodnie, mam na myśli z wymiarowanie, położenie obiektów względem siebie itp. Szybka profesjonalna robota. Dotychczas robiłem to ustawiając vertexy w układzie biorąc pod uwagę współrzędne(dużo przeliczania i zabawy). Podkładanie map, rysunków nie ma mowy ponieważ nie dokładnie wychodzi. Jakie są narzędzia do modelowania technicznego(może tak to nazwę) w 3dsmax.

Napisano

Chodzi mi o modelowanie(nie prostych brył, np extrude mogę ustawić na wymiar, ale jeśli mam to zrobić pod jakimś kątem i nie używam extrude to mam problem, jak mam zmienić część bryły to przeciągam verteksy na "oko" , następnie sprawdzam po współrzędnych albo tworze box o jednym z wymiarów potrzebnych i przesuwam według niego(tworze obiekty pomocnicze). Mam wrażenie, że ten sposób jest prymitywny na ten program dlatego szukam lepszego rozwiązania. Zainteresuje się obiektami helpers.

 

Pozdrawiam

Napisano

Fajne te modele. Trochę to musiało pracy kosztować ale pewnie sobie ładnie workflow wyrobiłeś do tych zmarszczek.

Dzięki za siatki, tutek obrazkowy byłby bardzo pomocny.

Napisano

pecet: nie znalazłem podobnego wątku, nie chciałem robić nowego pewnie kolejnego;

Xzis0r: jak mogłem; prace super pzdr;

all: podajcie mi link do modelowania jakiegoś obiektu(najlepiej technicznego) według projektu, chce zobaczyć jak się modeluje według wzoru, z bardzo dużą dokładnością do oryginału

Napisano

Pecet : dzięki wielkie, cieszę się że się dobrze prezentuje całość

Monio: No troszkę pracy było, ale jak się dobrze przemyśli sposób tworzenia i kolejność do jest to duża przyjemność. JEśli chodzi o tutka to ciężko z czasem u mnie ostatnio, może kiedyś.

Picky, dzięki wielkie, jeśli chodzi o bardzo dokłądne modelowanie do wymiarów, to 3ds max jest złym narzędziem do tego, tutaj jakiś cadowski program chyba by lepiej zadziałał




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności