Orangegraphics Napisano 17 Grudzień 2012 Napisano 17 Grudzień 2012 (edytowane) Ponieważ nie samymi renderami człowiek żyje pokazuje modele nad którymi miałem przyjemność pracować w okresie letnim: Wszystkie przygotowane pod turbosmooth, soft to 3ds max 2011: Uwaga, duże obrazki! Edytowane 17 Grudzień 2012 przez Orangegraphics
Orangegraphics Napisano 17 Grudzień 2012 Autor Napisano 17 Grudzień 2012 (edytowane) ciąg dalszy ( ograniczenie obrazków na jeden post) Edytowane 17 Grudzień 2012 przez Orangegraphics
mirach Napisano 17 Grudzień 2012 Napisano 17 Grudzień 2012 Bardzo fajna robota, ale stół nie ma zmarszczek ;)
bolitic Napisano 17 Grudzień 2012 Napisano 17 Grudzień 2012 Super generalnie! Trochę jednak dziwi super oszczędność / jakość w pierwszych, a już np w fotelu pod koniec zdecydowanie za dużo poligonów.
arturprx2 Napisano 17 Grudzień 2012 Napisano 17 Grudzień 2012 Xiz0r, modele na wypasie! brakuje jedynie linków do pobrania :P
Orangegraphics Napisano 18 Grudzień 2012 Autor Napisano 18 Grudzień 2012 No stół zmarszczek nie ma niestety:) arturprx2 co do linków modele robione na zlecenie więc nie mi decydować o tym, ale cieszę się że się podoba
adam_m Napisano 19 Grudzień 2012 Napisano 19 Grudzień 2012 Fajne zmarszczki :) Robione techniką z tutka Indiana czy to raczej ZB?
Orangegraphics Napisano 20 Grudzień 2012 Autor Napisano 20 Grudzień 2012 wszystkie modele zrobione bez ZB, czysty poly modeling w maxie 2011. Ciężko powiedzieć czy techniką z tutka Indiana( rozumiem że chodzi o tej gdzie robi poduszki słuchawek?) Generalnie robione metodą: -Dobrze zrobiona baza z odpowiednio idącymi loopami -subdiv x1 -collapse do edit poly i dodawanie detali -subdiv x1 -collapse do edit poly i dodawanie zmarszczek Wszytko loopy, connecty, oraz cut. Wszystkie szwy, przeszycia, zagięcia na jednym meshu robione, żadnego "create shape from selection" Jeśli będą chętni to mogę wrzucić jakieś screeny siatki podczas tworzenia bo mam poszczególne stepy niektórych modeli zapisane
adam_m Napisano 20 Grudzień 2012 Napisano 20 Grudzień 2012 No to sie napracowałes z tym dzierganiem zmarszczek. Szacun. Jasne, wrzuć siatki.
peter_f Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 Fantastyczne modele! Szczególnie skórzane sofy wyglądają niesamowicie. Czy możesz pokazać te screeny z poszczególnych subdiv, o których wspominałeś? I czy możesz pokazać siatkę np. "porada bryant" przed wygładzeniem? Pozdrawiam Piter
Orangegraphics Napisano 28 Grudzień 2012 Autor Napisano 28 Grudzień 2012 Zupełnie zapomniałem o tych siatkach, żadnego ruchu tu nie było i mi umknęło jakoś Dzięki peter_f. skleciłem taką prostą animkę przedstawiająca poszczególne etapy bryanta: https://dl.dropbox.com/u/15119845/bryant.swf 1
mirach Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 Hej, nie zauwazylem ze to wrzuciles, bardzo fajnie wyglada proces, tez lubie takie dlubanie jak mam czas :)
floo Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 @Xiz0r modele bardzo ładne. Siateczki możesz śmiało wrzucić, zawsze można podpatrzeć tajne techniki modelowania :)
Orangegraphics Napisano 29 Grudzień 2012 Autor Napisano 29 Grudzień 2012 Cieszę się że się podoba, modelowanie takie wcale nie jest bardzo czasochłonne jak się wcześniej człowiek zasdtanowi " jak to zrobić". Dobrze przemyśleć proces modelowania, i pomyśleć jak zrobić by się nie narobić. floo- wszystkie siatki masz w 1 poście Pozdrawiam
picky Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 Witam fachowców. Jestem świeży i mam kilka pytań. Mam do zrobienia projekt szafy. Kilka obiektów tworzących całość. Wymiary z pamięci lub katalogu. Jak to zrobić wygodnie, mam na myśli z wymiarowanie, położenie obiektów względem siebie itp. Szybka profesjonalna robota. Dotychczas robiłem to ustawiając vertexy w układzie biorąc pod uwagę współrzędne(dużo przeliczania i zabawy). Podkładanie map, rysunków nie ma mowy ponieważ nie dokładnie wychodzi. Jakie są narzędzia do modelowania technicznego(może tak to nazwę) w 3dsmax.
natas Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 Jak masz wymiary z katalogu to w czym problem skoro w maxie masz też możesz wymiarować w cm,mm,...zależy co ustawisz o miarkach nie wspominając http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=65352
picky Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 Chodzi mi o modelowanie(nie prostych brył, np extrude mogę ustawić na wymiar, ale jeśli mam to zrobić pod jakimś kątem i nie używam extrude to mam problem, jak mam zmienić część bryły to przeciągam verteksy na "oko" , następnie sprawdzam po współrzędnych albo tworze box o jednym z wymiarów potrzebnych i przesuwam według niego(tworze obiekty pomocnicze). Mam wrażenie, że ten sposób jest prymitywny na ten program dlatego szukam lepszego rozwiązania. Zainteresuje się obiektami helpers. Pozdrawiam
pecet Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 Trochę wątek zaśmiecacie. Wracając do tematu, to niby nieoteksturowane modele nudnych mebli a robią wrażenie ;)
Monio Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 Fajne te modele. Trochę to musiało pracy kosztować ale pewnie sobie ładnie workflow wyrobiłeś do tych zmarszczek. Dzięki za siatki, tutek obrazkowy byłby bardzo pomocny.
picky Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 pecet: nie znalazłem podobnego wątku, nie chciałem robić nowego pewnie kolejnego; Xzis0r: jak mogłem; prace super pzdr; all: podajcie mi link do modelowania jakiegoś obiektu(najlepiej technicznego) według projektu, chce zobaczyć jak się modeluje według wzoru, z bardzo dużą dokładnością do oryginału
Orangegraphics Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 Pecet : dzięki wielkie, cieszę się że się dobrze prezentuje całość Monio: No troszkę pracy było, ale jak się dobrze przemyśli sposób tworzenia i kolejność do jest to duża przyjemność. JEśli chodzi o tutka to ciężko z czasem u mnie ostatnio, może kiedyś. Picky, dzięki wielkie, jeśli chodzi o bardzo dokłądne modelowanie do wymiarów, to 3ds max jest złym narzędziem do tego, tutaj jakiś cadowski program chyba by lepiej zadziałał
Rekomendowane odpowiedzi