Napisano 27 Kwiecień 20159 l Autor Pumax. Ostatni run Soule/Pulido jest słodko naiwniusi, trudno polecać chociaż ma to swój dziwny urok. Do rysunków Pulido bardzo trudno mi przywyknąć ale ubóstwiam okładki Kevina Wady. Grass, dzięki oczywiście:)
Napisano 3 Maj 20159 l Pumax. Ostatni run Soule/Pulido jest słodko naiwniusi, trudno polecać chociaż ma to swój dziwny urok. Do rysunków Pulido bardzo trudno mi przywyknąć ale ubóstwiam okładki Kevina Wady. Dzięki! Chętnie je obadam, bo na razie to tylko męczę tego batmana :) A wip fajnie się zapowiada, czekam na finala :D
Napisano 3 Maj 20159 l Autor bolitic - nie ma tam ukrytych głębszych myśli. pumax - którego? bo tego jest hurt tytułów. Ja polecam Ms. Marvel, chyba najlepsze co aktualnie wychodzi. Polak, dzięki.
Napisano 3 Maj 20159 l Jak to nie będzie reszty kadrów? To chyba oczywiste że to idzie tak : kadr1 - lata komar, kadr -2 spojrzenie she hulk, kadr 3 - który jest już plus dorysować komara siedzącego na twarzy Ironamena, kadr 4 - głowa ironamena unosi się na orbicie - koniec. Od początku byłem pewien że oto chodzi ; )
Napisano 3 Maj 20159 l Aaa to zły strój ma w takim razie powinna być w samym ręczniku i wtedy można by się domyślać czemu chce pacnąć Pyma ; 0
Napisano 4 Maj 20159 l Rozumiem ze Ironman nie jest zachwycony majac Pyma na twarzy, a nie dlatego ze mu Hulkowa zaraz strzala sprzeda :P Jej oczeta i nos tylko jakby w innej perspektywie. Kolory i anatomia tak jakby bezbledne
Napisano 6 Maj 20159 l bolitic - nie ma tam ukrytych głębszych myśli. pumax - którego? bo tego jest hurt tytułów. Ja polecam Ms. Marvel, chyba najlepsze co aktualnie wychodzi. Polak, dzięki. ''Batman: Śmierć rodziny'' (ta kreska, te kolory
Napisano 6 Maj 20159 l Autor Niedługo komplementy od Moni będę warte krocie jako testimonials do resume:) To co pisze Snyder mi się podobało, ale pozostałe ze Śmierci w rodzinie zmuliły mnie tak okrutnie że nie dotrwałem. Capullo wiadomo- wymiata. Edytowane 6 Maj 20159 l przez biglebowsky
Napisano 6 Maj 20159 l hm, mnie w sumie zestresowała ta śmierć w rodzinie xD ale to chyba dobrze, bo jak mało który komiks na mnie podziałało mega :) No dobra, już nie spamie tu o komiksach i czekam na nowe wrzuty :D
Napisano 6 Maj 20159 l Autor A spam se, mój wątek to pozwalam. Podziałał na mnie to chyba Animal Man w wydaniu Granta Morrisona z 1988-90 ale to było chyba ze 2 latka temu. Polecam bardzo bo do tej pory jest to bardzo mocny materiał i niespecjalnie popularny w PL. I oczywiście jakoś w dużym stopniu ukształtował mnie Zabójczy żart z którego śmierć w rodzinie czerpie garściami.
Napisano 10 Maj 20159 l Dzięki za polecanie fajnych tytułów! Teraz tylko muszę jakimś cudem znaleźć czas, żeby to przeczytać :D (miasto niezłe, chyba moje ulubione z serii:> )
Napisano 25 Maj 20159 l Mam pytanko jak uzyskujesz taką fajną ziarnistość na całości, podejrzewam, że wrzucasz na koniec warstwę szumu? Sam robiłem podobnie ale nigdy nie wychodziło mi to tak gładko? Z góry dziękuję!
Napisano 25 Maj 20159 l Autor Dzięki ranholtzer i dzięki zły rymin: Na pracach do M&M jest mieszanka tekstur na overlayach: karton, gruboziarnisty papier zamazany grafitem i płótno, oraz szum z camera raw.
Napisano 26 Maj 20159 l Autor 50 minutowy speedzik w ramach łapania oddechu w pracy (znaczy w czasie czekania na obiad:P)
Napisano 19 Czerwiec 20159 l Autor Czas na ten ostatni obrazek z M&MX Kiedyś w dalekiej będą inne, z następnego projektu, myślę że generalnie bardziej udane.
Napisano 20 Czerwiec 20159 l Autor Dzięki PP :) Rymin zadał w pmce pytanie dotyczące tego ile czasu zajmowały kolorbordy do Halo, pozwalam sobie odpisać ogólnie i też zachęcam do tego żeby takie pytania zadawać ogólnie bez skrępowania. Nie pamiętam ile czasu było na cały projekt. Generalnie to trochę progresywny proces, powiedzmy że pierwsze obrazki to 4 do 6 godzinek bo się więcej szuka a ostatnie to jakieś 1,5-2, bo człek już lepiej zna materię. Jak na kolorbordy to one są i tak dalece zbyt szczegółowe, więc można szybciej. Ale uwaga ogólna: szybkość jest przereklamowana, serio nie skupiajcie się na tym, wiem, jest mnóstwo gamrołdów gdzie mówią jakie to ważne i w ogóle, bo to ważne, ale to przyjdzie z czasem. Najpierw jakość. Co komu po pracy zrobionej w godzinkę jak jej techniczna wartość uniemożliwia użytek? Edytowane 21 Czerwiec 20159 l przez biglebowsky
Napisano 20 Czerwiec 20159 l Jasna sprawa dzięki za odpowiedź! Swoją drogą jest wrzucaliście gdzieś na neta tą prezentację? Z chęcią bym jeszcze raz przejrzał ten proces? A co do pytań to następne (może niektóre są oczywiste ale nigdy nie robiłem w studiu dlatego mnie to ciekawi:D) Kompletnie zgadzam się z tym, że najpierw jakość- sam wolę posiedzieć nawet kilka dni żeby stworzyć co sam uznam za Pro jak na swój level. Zastanawia mnie jednak jak wydajnym trzeba być żeby być wartościowym dla takiego studia jak Platige czy innych nazwijmy to "większych graczy" (typu CD, Techland czy inne studia 3AAA). Bo podejrzewam, że jeśli ktoś osiągnie już zadowalający poziom to jednak musi w jakiś ramach czasowych się mieścić? ( Jeśli on robi pracę 16h kiedy wszyscy wokół robią ją w 5-6 np.) Pozdrawiam i Dzięki z góry! Rymin
Napisano 20 Czerwiec 20159 l fajnie że poruszyliście kwestię szybkości, akurat ostatnio dużo się nad tym zastanawiałem
Napisano 20 Czerwiec 20159 l Autor Rymin, studio prawdopodobnie będzie chciało żebyś zrobił pracę jak najszybciej i najchętniej pozwoli ci się zarżnąć byleby było na akord. Ty musisz sobie umieć wyznaczyć zdrową granicę która pozwoli ci zachować kreatywność, mieć czas na hobby, rodzinę etc. Musisz też być na tyle asertywny żeby nie pozwolić sobie wmówić głupot. Potrafię oczywiście określić co ile czasu mniej-więcej powinno zająć ale ten faktor bywa różny i spoko. Nie spotkałem się z opcją że jeden robi w 16 to co innym zajmuje 5-6. Bywa odwrotnie, większość robi coś w 16 ale wyjątek potrafi zrobić to w 5-6 i to czasem lepiej niż reszta. Jak pracujesz w firmie to prawdopodobnie ta firma nie będzie się śpieszyć z uczciwym i proporcjonalnym wynagrodzeniem cię za bycie non stop na dwukrotnym speedzie. Jak widzisz ze faktycznie radzisz sobie wyraźnie lepiej to idź na freelance. Inaczej też timingi wyglądają w biznesie giercowym a inaczej dla reklam. Gry w porównaniu do reklam to chill, relaks i wakacje:) Nie rozmawialiśmy z Arturem o upublicznieniu całej prezentacji, chyba bym się skłaniał do tego aby tego nie robić, najwyżej fragmenty (co by było o czym mówić na ewentualnych prezentacjach:)) W przyszłym tygodniu trochę moich obrazków wypuszczę. Edytowane 21 Czerwiec 20159 l przez biglebowsky
Napisano 20 Czerwiec 20159 l Nie no to nawet się nie oszukuję, że duże studio będzie dbało o moje zdrowie i rozwój osobisty. Akurat nie jestem już młodzieniaszkiem a asertywności uczyłem się jako inżynier na budowach więc o to się nie boję:D Co do freelancu to wydaje mi się, że powinien iść w kolejności po tym jak ma się już jakieś doświadczenie i umiejętności, no i znane "w branży" nazwisko. Ja chciałbym zacząć od roboty w studiu żeby uczyć się od lepszych ode mnie (i nadrobić tym brak edukacji stricte"artystycznej"). Z tą prezentacją zrozumiała sprawa ( jeszcze ktoś podpatrzy "wieloryba" i po karierze:D). Czekam na arty w takim razie! Pozdrawiam
Napisano 12 Lipiec 20159 l Super - wspaniala praca z walorem i kolorem - wyglda bardzo fotorealistycznie.
Napisano 12 Lipiec 20159 l Autor Dzięki. Mówię sobie że teraz już nie będzie fotoreal i potem się tak kończy jakoś.
Napisano 12 Lipiec 20159 l Ekstra pracka. Zgadzam sie z bolitic. :) kiedys chyba mi sie snila taka potwora O.O
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto