Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Otóż mam troszke zmodyfikowany cylinder. Teraz mam za zadanie zaokrąglić go tak, by ładnie wpasował się w krawędź. Próbowałem modyfikatorem bend, + ffd, ale za dużo poprawania, a efekt i tak w paru miejscach jest niezadowalający (jest nie równo). W związku z tym, mam pytanie, jak nadać cylindrowi kształt linii?

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, z tego co czytam to niewiele z tego wynoszę... daj jakieś screeny co masz - co chcesz mniej więcej osiągnąć. Wtedy może ja będę mógł pomóc Ci w jakiś sposób lub kto inny:) Pozdrawiam

Napisano

Hmm, strasznie nikonkretne pytanie zadales. Jaki soft , co za spline i jak to wogole ma wygladac? Jak 3dmax to zamiast cylindra zrob podobnego slajna do tego do którego chcesz dopasować tego cylindra i w maxie jest opcja nadania profilu tej krzywej (w opcjach Rendering zaznacz Enable in viewport i na dole Radial i tam ustal grubość i ilość polygonow na szerokości). A jak koniecznie chcesz tego cylindra i ffd+bend to może zwiększ il. poly na szerokości cylindra.

Napisano

Nawet nie musisz robić splajna ręcznie, zaznacz edge loopa na tym toporze i użyj create shape from selection. Potem tak jak MariushO napisał przerabiasz spline na cylinder. Albo jak Xiz0r - pathdeform na gotowy cylinder.

Napisano

tylko żeby nadać pathdeform, musisz mieć kształt, który będzie tym path. ale skoro już będziesz miał kształt to wystarczy tylko w tym kształcie w zakładce Rendering zaznaczyć Enable In Renderer i Enable In Viewport i wybrać przekrój Radial. Kształt z kolei możesz uzyskać w najprostszy sposób - tak jak opisał to Mafida

Napisano

Dzięki za pomoc. Teraz następna sprawa. Jak przyczepić ten oddzielny element do boxa? Próbowałem maksymalnie dokładnie go ustawić i collapsować vertexy (weldować też) i ciągle w miejscu trójkątów (trzymających koło) robi mi się po turbosmoothie ostry bałagan ;/ Powiem więcej. po prawo (na obrazku) jest ten sam element zrobiony oryginalnie i po Turbosmoothie wygląda idealnie...

http://oi50.tinypic.com/t5fvy8.jpg

Napisano

No mam, ale wielkości muszą być idealnie równe, więc wyciąłem element widoczny na obrazku i chce go wkleić z boku. Z tym, ze po wklejeniu nie wiem czemu siatka mi sie niszczy.

Gość MrBuffoon
Napisano

Bo nie masz loopa na środku i vertex nie ma się z czym veldować (ten u góry i na dole)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności