Skocz do zawartości

Jak nadać cylindrowi kształt splajna


Wizzardius

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam troszke zmodyfikowany cylinder. Teraz mam za zadanie zaokrąglić go tak, by ładnie wpasował się w krawędź. Próbowałem modyfikatorem bend, + ffd, ale za dużo poprawania, a efekt i tak w paru miejscach jest niezadowalający (jest nie równo). W związku z tym, mam pytanie, jak nadać cylindrowi kształt linii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hmm, strasznie nikonkretne pytanie zadales. Jaki soft , co za spline i jak to wogole ma wygladac? Jak 3dmax to zamiast cylindra zrob podobnego slajna do tego do którego chcesz dopasować tego cylindra i w maxie jest opcja nadania profilu tej krzywej (w opcjach Rendering zaznacz Enable in viewport i na dole Radial i tam ustal grubość i ilość polygonow na szerokości). A jak koniecznie chcesz tego cylindra i ffd+bend to może zwiększ il. poly na szerokości cylindra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko żeby nadać pathdeform, musisz mieć kształt, który będzie tym path. ale skoro już będziesz miał kształt to wystarczy tylko w tym kształcie w zakładce Rendering zaznaczyć Enable In Renderer i Enable In Viewport i wybrać przekrój Radial. Kształt z kolei możesz uzyskać w najprostszy sposób - tak jak opisał to Mafida

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Teraz następna sprawa. Jak przyczepić ten oddzielny element do boxa? Próbowałem maksymalnie dokładnie go ustawić i collapsować vertexy (weldować też) i ciągle w miejscu trójkątów (trzymających koło) robi mi się po turbosmoothie ostry bałagan ;/ Powiem więcej. po prawo (na obrazku) jest ten sam element zrobiony oryginalnie i po Turbosmoothie wygląda idealnie...

http://oi50.tinypic.com/t5fvy8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności