Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Otóż mam troszke zmodyfikowany cylinder. Teraz mam za zadanie zaokrąglić go tak, by ładnie wpasował się w krawędź. Próbowałem modyfikatorem bend, + ffd, ale za dużo poprawania, a efekt i tak w paru miejscach jest niezadowalający (jest nie równo). W związku z tym, mam pytanie, jak nadać cylindrowi kształt linii?

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, z tego co czytam to niewiele z tego wynoszę... daj jakieś screeny co masz - co chcesz mniej więcej osiągnąć. Wtedy może ja będę mógł pomóc Ci w jakiś sposób lub kto inny:) Pozdrawiam

Napisano

Hmm, strasznie nikonkretne pytanie zadales. Jaki soft , co za spline i jak to wogole ma wygladac? Jak 3dmax to zamiast cylindra zrob podobnego slajna do tego do którego chcesz dopasować tego cylindra i w maxie jest opcja nadania profilu tej krzywej (w opcjach Rendering zaznacz Enable in viewport i na dole Radial i tam ustal grubość i ilość polygonow na szerokości). A jak koniecznie chcesz tego cylindra i ffd+bend to może zwiększ il. poly na szerokości cylindra.

Napisano

Nawet nie musisz robić splajna ręcznie, zaznacz edge loopa na tym toporze i użyj create shape from selection. Potem tak jak MariushO napisał przerabiasz spline na cylinder. Albo jak Xiz0r - pathdeform na gotowy cylinder.

Napisano

tylko żeby nadać pathdeform, musisz mieć kształt, który będzie tym path. ale skoro już będziesz miał kształt to wystarczy tylko w tym kształcie w zakładce Rendering zaznaczyć Enable In Renderer i Enable In Viewport i wybrać przekrój Radial. Kształt z kolei możesz uzyskać w najprostszy sposób - tak jak opisał to Mafida

Napisano
  • Autor

Dzięki za pomoc. Teraz następna sprawa. Jak przyczepić ten oddzielny element do boxa? Próbowałem maksymalnie dokładnie go ustawić i collapsować vertexy (weldować też) i ciągle w miejscu trójkątów (trzymających koło) robi mi się po turbosmoothie ostry bałagan ;/ Powiem więcej. po prawo (na obrazku) jest ten sam element zrobiony oryginalnie i po Turbosmoothie wygląda idealnie...

http://oi50.tinypic.com/t5fvy8.jpg

Napisano

No jak, masz gotowe z jednej strony i nie mozesz z drugiej zrobić tak samo:D

Napisano
  • Autor

No mam, ale wielkości muszą być idealnie równe, więc wyciąłem element widoczny na obrazku i chce go wkleić z boku. Z tym, ze po wklejeniu nie wiem czemu siatka mi sie niszczy.

Napisano

Bo nie masz loopa na środku i vertex nie ma się z czym veldować (ten u góry i na dole)

Napisano
  • Autor

Ale ze mnie ośla łąka. @MrBuffoon ma racje. Nie mam loopa przez cały sześcian. Dzięki za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.