KLICEK Napisano 29 Październik 2004 Napisano 29 Październik 2004 fajnie fajnie ale te ujecie troche dziwne pod wzgledem broni ;) moze jednak gangsa stajl byl by lepszy :)
RK Napisano 30 Październik 2004 Autor Napisano 30 Październik 2004 Ujęcie dziwne bo kamera 25 i strasznie wyciąga :). Pożyjemy- zobaczymy a póki co- wesołych świąt wszystkim.
KLICEK Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 dzieki swieto zmarlych napewno bedzie szczesliwe i wesole ;)
pchelka Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 hmm a jakim silnikem będziesz finał renderować??? mniemam że scanline ... ale gdyby brazilem to ...mmm to było by coś nie z tej ziemi. :P
Bacry Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 RK w Maya siedzi:D Włosy mi zdecydowanie nie leżą. Zbyt sztywne. Za to tekstury bardzo przyjemne:D Pracuj dalej. Oby starczyło wytrwałości, bo z czasem zaczyna się projektem zwyczajnie wym... Pozdrowienia
RK Napisano 30 Październik 2004 Autor Napisano 30 Październik 2004 Bacry, gdzieś Ty się chłopie podziewał ? Kopę lat... Włosy chyba zostawię jak są- bardziej miękkie wychodzą mało "mangowo" (no dobra, wyglądają jakby ją krowa ozorem). Renderowane będzie częsciowo Maya software renderer (głównie włosy) a częściowo Mental Ray.
Bacry Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 Gdzie ja się nie podziewałem:D Długo było by opowiadać a w dodatku trzeba by potem forum zamknąć ;) Szkoda, że nie starczyło czasu na DgitechMedia:( A wracając do włosów to może udało by się przenieść splajny z maxowego shaga??
RK Napisano 18 Listopad 2004 Autor Napisano 18 Listopad 2004 @Neo3DSMax- Wiele Ci nie pomogę- maxa używam tylko w pracy i wyłącznie jako konwertera plików- jestem z nim wybitnie niekompatybilny. Popytaj gdzie indziej.
asblaze Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 Neo.... najpierw wymodeluj postaci... wszystkie elementy świata... a potem pokryj materiałami.... następnie popracuj nad dobrym renderem...
_michal Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 Neo -> http://www.cgchannel.com/news/viewfeature.jsp?newsid=3512&pageid=0 fakt, że w 3d były tła, ale zawsze coś. Proponuję poczytac wywiad.
Gość CODA Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 1. Straaaasznie rozcząchrana :) uczesz ją jakoś :P 2. Ten element stroju na klatce piersiowej... całkowicie zakrywa biust :) powinna mieć coś bardziej obcisłego... Poza tym fajnie zrobione... podoba mi się...
RK Napisano 26 Listopad 2004 Autor Napisano 26 Listopad 2004 Mamy. Opanuj podstawy. Jeśli już modelowanie postaci i animacja ciuchów sprawia Ci kłopot to odpuść robienie czegoś tak skomplikowanego jak Ghost.
uncle Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 >Więc problem jest dość troche spory. No chyba że postacie narysuje w innym programe przy pomocy tableta. To łatwiej będzie ale dłużej bo trzeba będzie klatka po klatce rysować. hahahahhahahhaa jaki tekst omfg umarlem
Kris_R Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 Ubania to też bryła, siatka... cały sęk polega na właściwej ich deformacji... i różne są sposoby aby wyglądało to przekonywująco. Jednak obecne programy do symulacji dynamicznej ciuchów radzą sobie z fizyką bardzo dobrze i sporo rzeczy odbywa się automatycznie. Choćby zintegrowany z maxem Reactor Havoca... wiadomo że zależnie od potrzeb, złożoności symulacji, wymaganego poziomu realizmu, ludzie sięgają po różne metody symulacji ale zasada działania przeważnie jest taka sama
kozioo Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 ehh... przecież Kriss napisał ze jest zintegrowany:| btw, jak masz wiecej pytan to proponuje załozyc osobny wątek w odpowiednim dziale. Ja na miejscu RK bym sie zdenerwował ;)
Salvator Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 ten wątek to jakiś żart :) jeśli nauczyć ludzi korzystać z googla i własnego mózgu, to ten wątek nie przekraczałby kilku postów ;]
Salvator Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 to się zgłoś z pretensjami do discreet ;] proszę, zastanów się trochę, nie musisz topić swoich żalów w forum, bo nie do tego służy, zgłoś się do kogoś kto się na tym zna dyskretnie na priva i zorientuj się w materii zanim odezwiesz się na forum.
RK Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 Taaa... no to pogadaliśmy. Ja miałem dość dłubania i korzystając z chwili czasu zrobiłem postać na podstawie 2 tomu komiksu. Po prawej siatka, po lewej smooth proxy. Jutro pewnie pomaluję o ile nie spieprzę czegoś tak jak dziś- siatkę robiłem trzy razy.
RK Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 A nie wiem- miałem blueprint skądś z sieci. Jak na normalne proporcje to napewno za małe a inne rzeczy za duże (a zresztą cholera wie- może normalne- w sumie skoro zwracasz uwagę tylko na dłonie to chyba zostaje mi tylko pogratulować Ci koleżanek ;) - moje mają duże wyłącznie dłonie). Dzięki za komentarz.
KLICEK Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 Ne no patrzelam pod katem mangi czy Bog wie czego ;)
Hindus Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 model niezły :D tylko jak tak patrze na ten render z bronią to ta prawa ręka troche za chuda (mysle). Pozdro. Klimaty GITS ? http://www.cgnetworks.com/story_custom.php?story_id=347&page=1 :D
Loozack Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 hmm, całkiem przyjemne wymiary ma ta pani :)
RK Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 Tak wygląda pani w materiałach bazowych, bez tekstur... wersja mangowa oczywiście, oparta na komiksie. Chyba coraz mi dalej od filmu ale coraz zabawniej się robi. Szare to baza, bez wygładzania.
RK Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 Trochę przerobiłem jej czapeczkę według własnego pomysłu- musze jeszcze dodać te obłe kształty (mają być półprzezroczystym pomarańczowym "czymś"), za to z anten chyba zrezygnuję.
RK Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 No i nie wytrzymałem- zrenderowałem w lepszej jakości. Z GITS to już nie ma wiele wspólnego (no dobra, tak naprawdę wszystko oprócz głowy jest takie jak w jego mandze ale to głowa ustawia całą postać) ale że ciągle chcę bawić się tym co robił Shirow- nazwa zostaje... póki co
Duda Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Jak dla mnie to jest lekko kanciasta (strój na ramionach) oraz ma nienaturalnej wielkości piersi... :)
KLICEK Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 tam odrazu nienaturalnej wielkości piersi... :) takie powinny byc u kazdej z pań ;)
Duda Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 eeee tam...za duże też nie powinny być bo z czasem owe panie miałyby problemy z kręgosłupem z powodu przeciążen :) Poza tym jakoś dziwnie wchodzą jej pod pachy i są śmiesznie spiczaste :/
RK Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 O gustach się nie dyskutuje :) W pierwowzorze są zdaje sie jeszcze bardziej spiczaste i jeszcze większe.
RK Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 @ Jaras- nie, mój ideał to matka 12 dzieci z Zambezi której najmłodszy dzieciak może swobodnie grać w piłkę i ssać pierś równocześnie, tylko że jakbym ją wkleił to wszystkich by palce bolały od scrollowania w obie strony...
jaras Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 RK - cóż Ci na to moge odpowiedzieć ? ... - ROTFL :) p.s. ona nie jest z Zambezii ! jak już to z Japoni sądząc po ... oczach :)
KLICEK Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 oj RK sie zezloscil ;( ojejq no babka jest spoko, dawaj wiecej updejtow jest dobrze a innych sie nie sluchaj ;)
Leru Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 RK -> świetny model, błyszczący materiał podkreśla jej kształty, które się IMHO bardzo ładnie prezentują :) W komiksach różnego rodzaju piersi Kobiet są przeważnie takie przesadzone (dla przykładu: Tomb Rider, Heavy Metal, Spawn i wiele innych) co wygląda po prostu dobrze. Zapewne podobnie jak super bohaterownie mają niektóre cechy (np muskulatura) niezwykle rozwinięte, podobnie i super bohaterki czy takiego typu Panie powinny mieć to czy tamto podkreślone. Jeszcze raz gratuluję i życzę powodzenia w dalszej pracy.
RK Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 @ Leru- dzieki za dobre słowo- zrobię co będę umiał Skończyłe rig i zaczynam nieśmiało animację- od sceny skoku z helikoptera. Już widzę że ciężko będzie wszystko tak pozgrywać żeby nie wyglądało na za bardzo plastikowe- wnętrza to wnętrza, nie ma problemu- łatwo opanować światła i wywołać wrażenie ruchu ale tam gdzie w grę wchodzi niebo- koszmar. To pierwszy render, z wyłączonymi odbiciami, przy trzech źródłach światła. Coś mi strasznie nie siedzi- muszę pogrzebać przy rendererze. Jeśli ktoś z Was renderował cartoony w Mayi- będę zobowiązany.
RK Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 Myślę że do postaci użyję takich materiałów. Główna zaleta to to że renderuje się piorunem- raytracing właściwie nie ma sensu w ujęciach całej postaci a do detalu zawsze można go włączyć. Światła niezmienione, czas renderingu to sekundy ( w porównaniu do kilkudziesięciu sekund przy poprzednim ujęciu).
Pionier Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Podoba mi sie poza, jezeli chodzi o render cartoonowy - imo troche za bardzo cartoonowo. Nie wiem nic na temat "Ghost in the shell", nie wiem co to jest itd wiec moze moj komentarz duzo Ci nie pomoze ale uwazam ze w dobra strone praca idzie. Wymaga dopracowania, ale przeciez od tego jest WIP... Czekam na kolejne rendery Pozdrawiam.
RK Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 Wiesz- jeśli chodzi o GITS to właściwie trudno powiedzieć żeby to miało dużo wspólnego z pierwowzorem. Cieszę się że mogę pobawić się bez kogoś kto stoi nad uchem i mówi "no nie, oczy mają być zielone bo taki jest kolor logo" . Mam nadzieję że niedługo pokażę pierwsze ruchome obrazki. Dzięki za komentarz
blood_brother Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Wydaje mi sie ze jezeli to ma byc poza lotu ze skoku:) to wierzch stopy powinien isc w jednej lini z powierzchnia piszczela. Moze nie dokladnie ale mniej wiecej mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi. No i chyba stopy powinny byc razem jezeli ona chce szybko spasc:) Zreszta nie wiem nie skakalem jeszcze z helikoptera. A co do renderow z niebem i tak dalej to moze jezeli masz dostep do kamerki jakiejs to nakrec pare filmikow spadajacych przedmiotow z niebem w tle i obserwuj jak to wyglada a pozniej staraj sie to przeniesc na ekran:) Ale znowu powiem ze sie znam co jest zgodne z prawda.
KLICEK Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 za ostatni render masz odemnie 5 gwiazdek :)
Bacry Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Ładny cartoon. A ułozenie ciała rzeczywiście powinno być troszkę inne. Bardzdiej wygięta, stopy obciągnięte (bez skojarzeń) i głowa też wygięta. Dorobił byś te szczegóły z hełmu i było by super. Powodzenia Bacry
Loozack Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Neo3DSMax, załóż osobny wątek bo nie jest zbyt grzeczne wpychanie się ze swoją pracą na cudzy topic :| zwłaszcza jeżeli to jest topic związany z GITSem :>
0-Arh+ Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Fajna, fajna ta Motoko ale: - czy naprawde musi mieć makijaż jak cmentarna dama ;) - czy naprawde konieczny jest ten pieprzyk a'la madonna... w kontraście z białą skóra.. Fuj! Przez te dwa czynniki kobitka bardziej zbliża się do jakiegoś klubu dla fetyszystów i odbiega coraz dalej od GITS. Ogólnie bardzo fajny ten ostatni obrazek ale ja bym chętniej zobaczył to w jeszcze większym skrócie perspektywicznym.
RK Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 Wielkie dzięki za komentarze. Ułożenie ciała- pewnie macie rację- moje doświadczenia w tej dziedzinie ograniczają się do spadnięcia na dupę ze śliwki a z kolei to co pokazują czasem na fotkach ze skoków miewa tak cudaczne pozy, że nijak z tym do ładu nie dojdę. Bardziej mnie martwi jak ona ma trzymać cały ekwipunek @ Neo3smax- widzę że masz problemy ze zrozumieniem pewnych reguł więc wytłumaczę zanim zacznę być nieuprzejmy. Każdy user zakłada topiki poświęcone swoim pracom po to, żeby pokazać je innym i usłyszeć co o nich myślą. Nic co nie jest związane z komentarzami do prac nie powinno tam trafiać. Komentując prace Bacrego czy Klicka nie piszę że mój pies jest chory bo w niczym mu to nie pomoże i jedynym czego mógłbym się spodziewać w odpowiedzi jest "nie interesuje mnie to" podane w formacie ogólnowojskowym (przekład dla kobiet i pacyfistów "ch... mnie to obchodzi"). Podobnie kiedy sam chcę usłyszeć komentarze na temat swoich prac to nie do końca interesuje mnie gdzie, kto, co i za co kupuje i co z tym zrobi. Załóż swój topic i wszystkim będzie przyjemniej, bo mi dziwne komentarze na tematy niezwiązane powoli zaczynają działać na nerwy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się