Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 136
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

RK w Maya siedzi:D Włosy mi zdecydowanie nie leżą. Zbyt sztywne. Za to tekstury bardzo przyjemne:D

Pracuj dalej. Oby starczyło wytrwałości, bo z czasem zaczyna się projektem zwyczajnie wym...

Pozdrowienia

Napisano

Bacry, gdzieś Ty się chłopie podziewał ? Kopę lat... Włosy chyba zostawię jak są- bardziej miękkie wychodzą mało "mangowo" (no dobra, wyglądają jakby ją krowa ozorem).

 

Renderowane będzie częsciowo Maya software renderer (głównie włosy) a częściowo Mental Ray.

Napisano

Gdzie ja się nie podziewałem:D Długo było by opowiadać a w dodatku trzeba by potem forum zamknąć ;) Szkoda, że nie starczyło czasu na DgitechMedia:(

A wracając do włosów to może udało by się przenieść splajny z maxowego shaga??

Napisano

@Neo3DSMax- Wiele Ci nie pomogę- maxa używam tylko w pracy i wyłącznie jako konwertera plików- jestem z nim wybitnie niekompatybilny. Popytaj gdzie indziej.

Napisano

1. Straaaasznie rozcząchrana :) uczesz ją jakoś :P

2. Ten element stroju na klatce piersiowej... całkowicie zakrywa biust :) powinna mieć coś bardziej obcisłego...

 

Poza tym fajnie zrobione... podoba mi się...

Napisano

Mamy. Opanuj podstawy. Jeśli już modelowanie postaci i animacja ciuchów sprawia Ci kłopot to odpuść robienie czegoś tak skomplikowanego jak Ghost.

Napisano

>Więc problem jest dość troche spory. No chyba że postacie narysuje w innym programe przy pomocy tableta. To łatwiej będzie ale dłużej bo trzeba będzie klatka po klatce rysować.

 

hahahahhahahhaa jaki tekst omfg umarlem

Napisano

Ubania to też bryła, siatka... cały sęk polega na właściwej ich deformacji... i różne są sposoby aby wyglądało to przekonywująco. Jednak obecne programy do symulacji dynamicznej ciuchów radzą sobie z fizyką bardzo dobrze i sporo rzeczy odbywa się automatycznie. Choćby zintegrowany z maxem Reactor Havoca... wiadomo że zależnie od potrzeb, złożoności symulacji, wymaganego poziomu realizmu, ludzie sięgają po różne metody symulacji ale zasada działania przeważnie jest taka sama

Napisano

ehh... przecież Kriss napisał ze jest zintegrowany:|

 

btw, jak masz wiecej pytan to proponuje załozyc osobny wątek w odpowiednim dziale. Ja na miejscu RK bym sie zdenerwował ;)

Napisano

to się zgłoś z pretensjami do discreet ;] proszę, zastanów się trochę, nie musisz topić swoich żalów w forum, bo nie do tego służy, zgłoś się do kogoś kto się na tym zna dyskretnie na priva i zorientuj się w materii zanim odezwiesz się na forum.

Napisano

Taaa... no to pogadaliśmy. Ja miałem dość dłubania i korzystając z chwili czasu zrobiłem postać na podstawie 2 tomu komiksu. Po prawej siatka, po lewej smooth proxy. Jutro pewnie pomaluję o ile nie spieprzę czegoś tak jak dziś- siatkę robiłem trzy razy.

Napisano

A nie wiem- miałem blueprint skądś z sieci. Jak na normalne proporcje to napewno za małe a inne rzeczy za duże (a zresztą cholera wie- może normalne- w sumie skoro zwracasz uwagę tylko na dłonie to chyba zostaje mi tylko pogratulować Ci koleżanek ;) - moje mają duże wyłącznie dłonie).

 

Dzięki za komentarz.

Napisano

Tak wygląda pani w materiałach bazowych, bez tekstur... wersja mangowa oczywiście, oparta na komiksie. Chyba coraz mi dalej od filmu ale coraz zabawniej się robi. Szare to baza, bez wygładzania.

Napisano

Trochę przerobiłem jej czapeczkę według własnego pomysłu- musze jeszcze dodać te obłe kształty (mają być półprzezroczystym pomarańczowym "czymś"), za to z anten chyba zrezygnuję.

Napisano

No i nie wytrzymałem- zrenderowałem w lepszej jakości. Z GITS to już nie ma wiele wspólnego (no dobra, tak naprawdę wszystko oprócz głowy jest takie jak w jego mandze ale to głowa ustawia całą postać) ale że ciągle chcę bawić się tym co robił Shirow- nazwa zostaje... póki co

Napisano

eeee tam...za duże też nie powinny być bo z czasem owe panie miałyby problemy z kręgosłupem z powodu przeciążen :) Poza tym jakoś dziwnie wchodzą jej pod pachy i są śmiesznie spiczaste :/

Napisano

@ Jaras- nie, mój ideał to matka 12 dzieci z Zambezi której najmłodszy dzieciak może swobodnie grać w piłkę i ssać pierś równocześnie, tylko że jakbym ją wkleił to wszystkich by palce bolały od scrollowania w obie strony...

Napisano

RK -> świetny model, błyszczący materiał podkreśla jej kształty, które się IMHO bardzo ładnie prezentują :) W komiksach różnego rodzaju piersi Kobiet są przeważnie takie przesadzone (dla przykładu: Tomb Rider, Heavy Metal, Spawn i wiele innych) co wygląda po prostu dobrze. Zapewne podobnie jak super bohaterownie mają niektóre cechy (np muskulatura) niezwykle rozwinięte, podobnie i super bohaterki czy takiego typu Panie powinny mieć to czy tamto podkreślone.

 

Jeszcze raz gratuluję i życzę powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

@ Leru- dzieki za dobre słowo- zrobię co będę umiał

 

Skończyłe rig i zaczynam nieśmiało animację- od sceny skoku z helikoptera. Już widzę że ciężko będzie wszystko tak pozgrywać żeby nie wyglądało na za bardzo plastikowe- wnętrza to wnętrza, nie ma problemu- łatwo opanować światła i wywołać wrażenie ruchu ale tam gdzie w grę wchodzi niebo- koszmar. To pierwszy render, z wyłączonymi odbiciami, przy trzech źródłach światła. Coś mi strasznie nie siedzi- muszę pogrzebać przy rendererze. Jeśli ktoś z Was renderował cartoony w Mayi- będę zobowiązany.

Napisano

Myślę że do postaci użyję takich materiałów. Główna zaleta to to że renderuje się piorunem- raytracing właściwie nie ma sensu w ujęciach całej postaci a do detalu zawsze można go włączyć. Światła niezmienione, czas renderingu to sekundy ( w porównaniu do kilkudziesięciu sekund przy poprzednim ujęciu).

Napisano

Podoba mi sie poza, jezeli chodzi o render cartoonowy - imo troche za bardzo cartoonowo. Nie wiem nic na temat "Ghost in the shell", nie wiem co to jest itd wiec moze moj komentarz duzo Ci nie pomoze ale uwazam ze w dobra strone praca idzie. Wymaga dopracowania, ale przeciez od tego jest WIP...

 

Czekam na kolejne rendery

 

Pozdrawiam.

Napisano

Wiesz- jeśli chodzi o GITS to właściwie trudno powiedzieć żeby to miało dużo wspólnego z pierwowzorem. Cieszę się że mogę pobawić się bez kogoś kto stoi nad uchem i mówi "no nie, oczy mają być zielone bo taki jest kolor logo" . Mam nadzieję że niedługo pokażę pierwsze ruchome obrazki.

 

Dzięki za komentarz

Napisano

Wydaje mi sie ze jezeli to ma byc poza lotu ze skoku:) to wierzch stopy powinien isc w jednej lini z powierzchnia piszczela. Moze nie dokladnie ale mniej wiecej mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi. No i chyba stopy powinny byc razem jezeli ona chce szybko spasc:) Zreszta nie wiem nie skakalem jeszcze z helikoptera.

 

A co do renderow z niebem i tak dalej to moze jezeli masz dostep do kamerki jakiejs to nakrec pare filmikow spadajacych przedmiotow z niebem w tle i obserwuj jak to wyglada a pozniej staraj sie to przeniesc na ekran:) Ale znowu powiem ze sie znam co jest zgodne z prawda.

Napisano

Ładny cartoon. A ułozenie ciała rzeczywiście powinno być troszkę inne. Bardzdiej wygięta, stopy obciągnięte (bez skojarzeń) i głowa też wygięta. Dorobił byś te szczegóły z hełmu i było by super.

Powodzenia Bacry

Napisano

Neo3DSMax, załóż osobny wątek bo nie jest zbyt grzeczne wpychanie się ze swoją pracą na cudzy topic :| zwłaszcza jeżeli to jest topic związany z GITSem :>

Napisano

Fajna, fajna ta Motoko ale:

- czy naprawde musi mieć makijaż jak cmentarna dama ;)

- czy naprawde konieczny jest ten pieprzyk a'la madonna... w kontraście z białą skóra.. Fuj!

Przez te dwa czynniki kobitka bardziej zbliża się do jakiegoś klubu dla fetyszystów i odbiega coraz dalej od GITS.

 

Ogólnie bardzo fajny ten ostatni obrazek ale ja bym chętniej zobaczył to w jeszcze większym skrócie perspektywicznym.

Napisano

Wielkie dzięki za komentarze. Ułożenie ciała- pewnie macie rację- moje doświadczenia w tej dziedzinie ograniczają się do spadnięcia na dupę ze śliwki a z kolei to co pokazują czasem na fotkach ze skoków miewa tak cudaczne pozy, że nijak z tym do ładu nie dojdę. Bardziej mnie martwi jak ona ma trzymać cały ekwipunek

 

@ Neo3smax- widzę że masz problemy ze zrozumieniem pewnych reguł więc wytłumaczę zanim zacznę być nieuprzejmy. Każdy user zakłada topiki poświęcone swoim pracom po to, żeby pokazać je innym i usłyszeć co o nich myślą. Nic co nie jest związane z komentarzami do prac nie powinno tam trafiać. Komentując prace Bacrego czy Klicka nie piszę że mój pies jest chory bo w niczym mu to nie pomoże i jedynym czego mógłbym się spodziewać w odpowiedzi jest "nie interesuje mnie to" podane w formacie ogólnowojskowym (przekład dla kobiet i pacyfistów "ch... mnie to obchodzi"). Podobnie kiedy sam chcę usłyszeć komentarze na temat swoich prac to nie do końca interesuje mnie gdzie, kto, co i za co kupuje i co z tym zrobi. Załóż swój topic i wszystkim będzie przyjemniej, bo mi dziwne komentarze na tematy niezwiązane powoli zaczynają działać na nerwy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności