Skocz do zawartości

scena 3d: (pierwsze textury)ix c


uncle

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 198
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ja mam pytanie: zwykłe, nieuszczypliwe

ciekawi mnie sposób w jaki powstaje obrazek. rozumiem ze scena modelowana jest od ogółu do szczegółu, natomiast wszystkie textury nakładasz jedna po drugiej. czy zatem masz jakas wizje cołosci, i wiesz jak bedie wygladac ostateczny obrazek, czy jest to kwestja dopracowywania?. wkoncu fajnych textur mozna zrobic tysiace ale nie wszystkie beda pasowac. skad wiesz ze uda ci sie wydobyc to co sobie zamierzyłes.

sorry za lamerskie pytanie ale jestem totalnym amatorem 3d i ciekawi mnie jak sie robi prof. scene.

pozdrawiam

praca misie podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie nie podoba się ten budynek. Jego architektura zupełnie nie pasuje do zabudowy doku. Przypomina raczej jakąś XIX wieczną halę targową (nawiasem mówiąc tę wrocławską...) No i te samoloty na niebie. Niepotrzebnie na siłę zagęszczasz scenę (co by tu wstawić jeszcze). Tak się przyglądam i nie wiem, w któą stronę rzeczone samolociki zmierzają (perspektywa). Cała reszta - respekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do textur: nie mam zielonego pojecia o texturowaniu, robie tak jak uwazam ze powinno byc, co zaobserwowalem z niemieckiej arch. jak mniej wiecej tam to wyglodalo i staram sie przenosic, czasem jest duzo improwizacji bo czarnobiale foty za wiele nie mowia, jak narazie to sa suche rendery, raczej na 100% beda tuningowane w ps'ie, to ze niektore nie pasuja, wiem, chociazby ten beton, i nie mam pomyslu jak go zastapic, ogolnie jak robie scene mam zarys wizji w glowie, w czasie robienia dopiero dbam o szczegoly, nie uzywam konceptow, nie chec m sie ich malowac, a ta scena to bylo natchniene, zrobielm model, pomyslalem ze mozna by go jakos przedstawic, no to zrobilem, ile scene robie, kilka dni moze, wszystkie obiekty na niej sa masakrycznie proste, textury nakladane byle jak.. niezgadniecie ale nigdzie nie uzylem unarpa, wszystko jest texturowane na uvw mapping, prawdopodobne nie uzyje unwarpa heheh uwv jest rownie doskonale, a przy tym szybciej sie nim mapuje,

 

co do budynku, przecie pisalem ze to inspiracja hali targowej we wro - tak mi sie przynajmniej wydaje - co w nim nie pasuje? mi sie wydaje ze pasuje kompletnie, przeciez ta architektura byla duzo wczesniej niz 2 woja swiatowa, wiec budynek czasowo jest dobrze osadzony, przeciez portow sie nie buduje od tak z dnia na dzien,

 

owszem mogelm zrobic inna scene, w bunkrze niemieckim , tak, uboty mialy swoje bunkry, ale tam mi sie nie podobalo ograniczenie przez sufit, tutaj tego nie mam, jeszcze raz podkreslam, scene robie dla siebie i tylko dla mojego widzimisie, a to ze budynek nie pasuje.. jak dla mnie pasuje i go nie rusze, udekoruje go jeszcze textura, dowale standardowy napis czarny, na bialym tle, niemcy lubili tak podpisywac budynki, moze jeszcze jakis bud. arch. maly dorzuce, pomysle

 

co do wiaderka, temu ludzikowi , ktory jest referencja do skali wszystkich obietkow siega do wysokosci przekolana, czyli standardowe wiadro,

 

a samoloty, sa bo sa, chcialem wrzucic na morzu jakis statek, ale pendzel chce samolot ;) nad statkem i tak jeszcze pomysle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popracuj nad proporcjami - zwaliły CI sie trochę.... sprzęty wydają się mscami za duże w porównaniu do reszty... a co do texturek.. już chyba masz troszkę więcej :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na screenie na górze.. wydaje się takie.. hmm.. masz chyba źle ustawioną kamerkę, bo tam wyżej to wiaderko wydaje się być olbrzymie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem - wg mnie proporcje sa dobre - ogrom statku powoduje takie wrażenie, a wiaderko jest po prostu w duzej odległoscie od niego :P (wiem ze ludki bedą poprawione/wymienione (?) ale ten na rysunku ma nienaturalnie wygiętą konczyne*)

 

pozdro i narka.

 

*lewa ręka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech z tych rur z prawej strony coś się wylewa... skoro jest tam mokro to w okolicy powinien pojawić się zcarny osad rdzy..

Widzę, zę samolociki poprawiłeś... - heh.. dalej jakoś mi nie leżą :) Mam nadzieję, ze nie zapomnisz o mblurze i dymie z silników :) Wypadałoby już pomyśleć o niebie... bo do niego będziesz musiał dopasować resztę textur, żeby wszystko łądnie się komponowało.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto mi przysle 512 ramu?:P bo cos ise zaczyna juz ciac ;) bede musial troche textury i scnee zoptymalizowac i wywalic jakies 200k poligonow:D

 

Znam ten ból i życzę Ci powodzenia bo szkoda żeby taka scenka nie wyszła tylko z powodu ograniczeń sprzętowych

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności