masater Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Jest jedna rzecz do której się przyczepie: oświetlenie. Ale wiem ze je zmienisz jak skończysz z teksturkami ;) A tak pozatym to wymiatasz :) tak trzymaj.
buczer Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 ja mam pytanie: zwykłe, nieuszczypliwe ciekawi mnie sposób w jaki powstaje obrazek. rozumiem ze scena modelowana jest od ogółu do szczegółu, natomiast wszystkie textury nakładasz jedna po drugiej. czy zatem masz jakas wizje cołosci, i wiesz jak bedie wygladac ostateczny obrazek, czy jest to kwestja dopracowywania?. wkoncu fajnych textur mozna zrobic tysiace ale nie wszystkie beda pasowac. skad wiesz ze uda ci sie wydobyc to co sobie zamierzyłes. sorry za lamerskie pytanie ale jestem totalnym amatorem 3d i ciekawi mnie jak sie robi prof. scene. pozdrawiam praca misie podoba
Faun Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 A mnie nie podoba się ten budynek. Jego architektura zupełnie nie pasuje do zabudowy doku. Przypomina raczej jakąś XIX wieczną halę targową (nawiasem mówiąc tę wrocławską...) No i te samoloty na niebie. Niepotrzebnie na siłę zagęszczasz scenę (co by tu wstawić jeszcze). Tak się przyglądam i nie wiem, w któą stronę rzeczone samolociki zmierzają (perspektywa). Cała reszta - respekt.
Faun Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Aha, jeszcze jedno. Spójrz na to wiadro. Straaasznie wielkie.
Hindus Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Faun - niemogłes edytowac postu i dopisac ? :P, dla mnie cały czas poziom pracy sie utrzymuje - boski.
uncle Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 co do textur: nie mam zielonego pojecia o texturowaniu, robie tak jak uwazam ze powinno byc, co zaobserwowalem z niemieckiej arch. jak mniej wiecej tam to wyglodalo i staram sie przenosic, czasem jest duzo improwizacji bo czarnobiale foty za wiele nie mowia, jak narazie to sa suche rendery, raczej na 100% beda tuningowane w ps'ie, to ze niektore nie pasuja, wiem, chociazby ten beton, i nie mam pomyslu jak go zastapic, ogolnie jak robie scene mam zarys wizji w glowie, w czasie robienia dopiero dbam o szczegoly, nie uzywam konceptow, nie chec m sie ich malowac, a ta scena to bylo natchniene, zrobielm model, pomyslalem ze mozna by go jakos przedstawic, no to zrobilem, ile scene robie, kilka dni moze, wszystkie obiekty na niej sa masakrycznie proste, textury nakladane byle jak.. niezgadniecie ale nigdzie nie uzylem unarpa, wszystko jest texturowane na uvw mapping, prawdopodobne nie uzyje unwarpa heheh uwv jest rownie doskonale, a przy tym szybciej sie nim mapuje, co do budynku, przecie pisalem ze to inspiracja hali targowej we wro - tak mi sie przynajmniej wydaje - co w nim nie pasuje? mi sie wydaje ze pasuje kompletnie, przeciez ta architektura byla duzo wczesniej niz 2 woja swiatowa, wiec budynek czasowo jest dobrze osadzony, przeciez portow sie nie buduje od tak z dnia na dzien, owszem mogelm zrobic inna scene, w bunkrze niemieckim , tak, uboty mialy swoje bunkry, ale tam mi sie nie podobalo ograniczenie przez sufit, tutaj tego nie mam, jeszcze raz podkreslam, scene robie dla siebie i tylko dla mojego widzimisie, a to ze budynek nie pasuje.. jak dla mnie pasuje i go nie rusze, udekoruje go jeszcze textura, dowale standardowy napis czarny, na bialym tle, niemcy lubili tak podpisywac budynki, moze jeszcze jakis bud. arch. maly dorzuce, pomysle co do wiaderka, temu ludzikowi , ktory jest referencja do skali wszystkich obietkow siega do wysokosci przekolana, czyli standardowe wiadro, a samoloty, sa bo sa, chcialem wrzucic na morzu jakis statek, ale pendzel chce samolot ;) nad statkem i tak jeszcze pomysle
Hindus Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 niepisz takich duzych postów ;) tylko pracuj..... jest extra...
RK Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Wyrywa szczękę. Jedno co jest nie tak to przejrzystość powietrza ale to sprawa na ostateczny render a nie na wip-y
Gość User190 Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Popracuj nad proporcjami - zwaliły CI sie trochę.... sprzęty wydają się mscami za duże w porównaniu do reszty... a co do texturek.. już chyba masz troszkę więcej :p
uncle Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 dzie sa zwalone proporcje? O_O mi sie wydaje ze sa dobre
Gość User190 Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 na screenie na górze.. wydaje się takie.. hmm.. masz chyba źle ustawioną kamerkę, bo tam wyżej to wiaderko wydaje się być olbrzymie :)
illy Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 FOV tak niszczy te proporcje (przynajmniej mi sie tak wydaje, moze to wiadro oddaj troszeczke od ekranu
uncle Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 pewnie dlatego ze kamera jest na wysokosci kolan:D podniose ja, fov jest na 45 stopni
Hindus Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 niewiem - wg mnie proporcje sa dobre - ogrom statku powoduje takie wrażenie, a wiaderko jest po prostu w duzej odległoscie od niego :P (wiem ze ludki bedą poprawione/wymienione (?) ale ten na rysunku ma nienaturalnie wygiętą konczyne*) pozdro i narka. *lewa ręka ;)
uncle Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 update porpawliem ta kamere, teraz juz chyba sie nic nie wydaje zaduze? i dorobilem wiecej textur
gallanodel Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 super robota!!! czekam na efekt końcowy
Ebor Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 robota super tylko jestem ciekawy jak to wyjdzie kiedy juz wszystko otekstutujesz... Ciekae czy unikniesz "zagmatwania" sceny ;)
Vorek Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Piękna robota, naprawdę cudo. Myślałeś nad zrobieniem wersji ostatecznej jako starej, zniszczonej czarno-białej (albo sepia) fotografii ? Efekt był by super. Pozdrawiam
Gość User190 Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Popracuj nad spójnością textur... mam nadzieję, że kolorki w finale podkręcisz w photoshopie :)
KoMic Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 good, nie mam co sie czepiac, mam tylko pyt ile poly ma cala scena ?
Gość User190 Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Uncle - w zaokrągleniu do tysiąca ;)
uncle Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 w sumie to nie wiem, ale dosc duzo ;) kolory beda podkrecone, spojnosc textur.. mozna jasniej? ja lama w tych sprawach, dizs nic nie zrobie bo musze hauturke odwalic;p
Gość User190 Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Co za leń :P jaśniej?? Hmm.. nieeee.... może ciemniej troszkę :) i niech niektóre kolory będą bardziej intensywne :)
Gość User190 Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Zlecenie ma - daj mu czas do jutra :)
Gość _Kreska_ Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 łoł! spasiona scena!!! alez tu jest szczegolow. Jedyne co mi jakos nie lezy to te samolote, ale pewnie sie nie znam:)
uncle Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 ja juz nie mam sily na dzis, model w jeden dzien O_o
uncle Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 podfiltrowalem textury w psie, powinno byc teraz lepiej, moze cos dzis jeszcze zrobie O_o aha, scena ma 870 k poly wszystkiego
kozioo Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Te podrdzewiale rury troszke łyso wygladają. Chyba bumpa pożałowałeś :) A trawka jakas czarna strasznie, i zbyt pod linijke rosnie. Poza tym gites ;>
qcoe Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Ciekawa Scena. Ale wole zobaczyc koncową scene :) Pozdro
Gość User190 Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Niech z tych rur z prawej strony coś się wylewa... skoro jest tam mokro to w okolicy powinien pojawić się zcarny osad rdzy.. Widzę, zę samolociki poprawiłeś... - heh.. dalej jakoś mi nie leżą :) Mam nadzieję, ze nie zapomnisz o mblurze i dymie z silników :) Wypadałoby już pomyśleć o niebie... bo do niego będziesz musiał dopasować resztę textur, żeby wszystko łądnie się komponowało.. :)
uncle Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 no bo to tresowana trawa;) mialem ja poprawic ale jakos narazie mi sie nie chce, napewno ja poprawie, a z rurami, cholera ciezko jakas texture dobrac bo to wszystko plasko wychodzi :| mimo ze jest tam bump eh
KLICEK Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 wujku to jest moj 2 ulubiony wip :P fajna ciekawa pracka z masa szczegulow. Powodzenia w dalszej pracy :)
KoMic Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 fantastycznie lecisz jak burza///: ] faktycznie ujecie lepsze a smiglo jak juz radzili madrzejsi textura nei ma co sie jeb...(chodzic na grzyby) : ]
DarK Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Pracka naprawde super, bardzo szczegolowa i to mi sie podoba :). Pozdrawiam
Hindus Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 ja tez sie podpisuje...............na WIP'ie rządzisz ;)
uncle Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 kto mi przysle 512 ramu?:P bo cos ise zaczyna juz ciac ;) bede musial troche textury i scnee zoptymalizowac i wywalic jakies 200k poligonow:D
Vorek Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 kto mi przysle 512 ramu?:P bo cos ise zaczyna juz ciac ;) bede musial troche textury i scnee zoptymalizowac i wywalic jakies 200k poligonow:D Znam ten ból i życzę Ci powodzenia bo szkoda żeby taka scenka nie wyszła tylko z powodu ograniczeń sprzętowych pozdro
uncle Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Napisano 27 Sierpień 2004 wyjdzie wyjdzie ;) jeszcze tylko ubot do otexturowania, bede musial nad tym przysiasc, moze przez weekend zrobie small update
Gość User190 Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 Na tym murku z prawej strony powinny być jakieś zacieki od kładki i barierki :) :P
SansSerif Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 wszystko ladnie ale na razie troche za duzo bez sensu porozrzucanych gratow. strasznie razi dzwig i slup-latarnia ktore sa bardzo mocnym akcentem, chyba za mocnym jesli za nimi bedzie tylko woda. ogolnie swietenie sie zapowiada ale pomyslu na razie nie czuje :\
Rekomendowane odpowiedzi