Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 198
  • Wyświetleń 15,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest jedna rzecz do której się przyczepie: oświetlenie. Ale wiem ze je zmienisz jak skończysz z teksturkami ;) A tak pozatym to wymiatasz :) tak trzymaj.

Napisano

ja mam pytanie: zwykłe, nieuszczypliwe

ciekawi mnie sposób w jaki powstaje obrazek. rozumiem ze scena modelowana jest od ogółu do szczegółu, natomiast wszystkie textury nakładasz jedna po drugiej. czy zatem masz jakas wizje cołosci, i wiesz jak bedie wygladac ostateczny obrazek, czy jest to kwestja dopracowywania?. wkoncu fajnych textur mozna zrobic tysiace ale nie wszystkie beda pasowac. skad wiesz ze uda ci sie wydobyc to co sobie zamierzyłes.

sorry za lamerskie pytanie ale jestem totalnym amatorem 3d i ciekawi mnie jak sie robi prof. scene.

pozdrawiam

praca misie podoba

Napisano

A mnie nie podoba się ten budynek. Jego architektura zupełnie nie pasuje do zabudowy doku. Przypomina raczej jakąś XIX wieczną halę targową (nawiasem mówiąc tę wrocławską...) No i te samoloty na niebie. Niepotrzebnie na siłę zagęszczasz scenę (co by tu wstawić jeszcze). Tak się przyglądam i nie wiem, w któą stronę rzeczone samolociki zmierzają (perspektywa). Cała reszta - respekt.

Napisano

Aha, jeszcze jedno. Spójrz na to wiadro. Straaasznie wielkie.

Napisano

Faun - niemogłes edytowac postu i dopisac ? :P, dla mnie cały czas poziom pracy sie utrzymuje - boski.

Napisano
  • Autor

co do textur: nie mam zielonego pojecia o texturowaniu, robie tak jak uwazam ze powinno byc, co zaobserwowalem z niemieckiej arch. jak mniej wiecej tam to wyglodalo i staram sie przenosic, czasem jest duzo improwizacji bo czarnobiale foty za wiele nie mowia, jak narazie to sa suche rendery, raczej na 100% beda tuningowane w ps'ie, to ze niektore nie pasuja, wiem, chociazby ten beton, i nie mam pomyslu jak go zastapic, ogolnie jak robie scene mam zarys wizji w glowie, w czasie robienia dopiero dbam o szczegoly, nie uzywam konceptow, nie chec m sie ich malowac, a ta scena to bylo natchniene, zrobielm model, pomyslalem ze mozna by go jakos przedstawic, no to zrobilem, ile scene robie, kilka dni moze, wszystkie obiekty na niej sa masakrycznie proste, textury nakladane byle jak.. niezgadniecie ale nigdzie nie uzylem unarpa, wszystko jest texturowane na uvw mapping, prawdopodobne nie uzyje unwarpa heheh uwv jest rownie doskonale, a przy tym szybciej sie nim mapuje,

 

co do budynku, przecie pisalem ze to inspiracja hali targowej we wro - tak mi sie przynajmniej wydaje - co w nim nie pasuje? mi sie wydaje ze pasuje kompletnie, przeciez ta architektura byla duzo wczesniej niz 2 woja swiatowa, wiec budynek czasowo jest dobrze osadzony, przeciez portow sie nie buduje od tak z dnia na dzien,

 

owszem mogelm zrobic inna scene, w bunkrze niemieckim , tak, uboty mialy swoje bunkry, ale tam mi sie nie podobalo ograniczenie przez sufit, tutaj tego nie mam, jeszcze raz podkreslam, scene robie dla siebie i tylko dla mojego widzimisie, a to ze budynek nie pasuje.. jak dla mnie pasuje i go nie rusze, udekoruje go jeszcze textura, dowale standardowy napis czarny, na bialym tle, niemcy lubili tak podpisywac budynki, moze jeszcze jakis bud. arch. maly dorzuce, pomysle

 

co do wiaderka, temu ludzikowi , ktory jest referencja do skali wszystkich obietkow siega do wysokosci przekolana, czyli standardowe wiadro,

 

a samoloty, sa bo sa, chcialem wrzucic na morzu jakis statek, ale pendzel chce samolot ;) nad statkem i tak jeszcze pomysle

Napisano

niepisz takich duzych postów ;) tylko pracuj..... jest extra...

Napisano

Wyrywa szczękę. Jedno co jest nie tak to przejrzystość powietrza ale to sprawa na ostateczny render a nie na wip-y

Napisano

Popracuj nad proporcjami - zwaliły CI sie trochę.... sprzęty wydają się mscami za duże w porównaniu do reszty... a co do texturek.. już chyba masz troszkę więcej :p

Napisano

na screenie na górze.. wydaje się takie.. hmm.. masz chyba źle ustawioną kamerkę, bo tam wyżej to wiaderko wydaje się być olbrzymie :)

Napisano

FOV tak niszczy te proporcje (przynajmniej mi sie tak wydaje, moze to wiadro oddaj troszeczke od ekranu

Napisano
  • Autor

pewnie dlatego ze kamera jest na wysokosci kolan:D

 

podniose ja, fov jest na 45 stopni

Napisano

niewiem - wg mnie proporcje sa dobre - ogrom statku powoduje takie wrażenie, a wiaderko jest po prostu w duzej odległoscie od niego :P (wiem ze ludki bedą poprawione/wymienione (?) ale ten na rysunku ma nienaturalnie wygiętą konczyne*)

 

pozdro i narka.

 

*lewa ręka ;)

Napisano
  • Autor

update

 

porpawliem ta kamere, teraz juz chyba sie nic nie wydaje zaduze?

i dorobilem wiecej textur

 

scena_36.jpg

Napisano

robota super tylko jestem ciekawy jak to wyjdzie kiedy juz wszystko otekstutujesz... Ciekae czy unikniesz "zagmatwania" sceny ;)

Napisano

Piękna robota, naprawdę cudo. Myślałeś nad zrobieniem wersji ostatecznej jako starej, zniszczonej czarno-białej (albo sepia) fotografii ? Efekt był by super.

 

Pozdrawiam

Napisano

Popracuj nad spójnością textur... mam nadzieję, że kolorki w finale podkręcisz w photoshopie :)

Napisano

good, nie mam co sie czepiac, mam tylko pyt ile poly ma cala scena ?

Napisano

Uncle - w zaokrągleniu do tysiąca ;)

Napisano
  • Autor

w sumie to nie wiem, ale dosc duzo ;)

kolory beda podkrecone, spojnosc textur.. mozna jasniej? ja lama w tych sprawach, dizs nic nie zrobie bo musze hauturke odwalic;p

Napisano

Co za leń :P jaśniej?? Hmm.. nieeee.... może ciemniej troszkę :) i niech niektóre kolory będą bardziej intensywne :)

Napisano

Zlecenie ma - daj mu czas do jutra :)

Napisano

łoł! spasiona scena!!! alez tu jest szczegolow. Jedyne co mi jakos nie lezy to te samolote, ale pewnie sie nie znam:)

Napisano

Pochwal się co zrobiłeś :) :P

Napisano
  • Autor

podfiltrowalem textury w psie, powinno byc teraz lepiej, moze cos dzis jeszcze zrobie O_o

 

aha, scena ma 870 k poly wszystkiego

 

scena_37.jpg

Napisano

Te podrdzewiale rury troszke łyso wygladają. Chyba bumpa pożałowałeś :) A trawka jakas czarna strasznie, i zbyt pod linijke rosnie. Poza tym gites ;>

Napisano

Ciekawa Scena. Ale wole zobaczyc koncową

 

scene :) Pozdro

Napisano

Niech z tych rur z prawej strony coś się wylewa... skoro jest tam mokro to w okolicy powinien pojawić się zcarny osad rdzy..

Widzę, zę samolociki poprawiłeś... - heh.. dalej jakoś mi nie leżą :) Mam nadzieję, ze nie zapomnisz o mblurze i dymie z silników :) Wypadałoby już pomyśleć o niebie... bo do niego będziesz musiał dopasować resztę textur, żeby wszystko łądnie się komponowało.. :)

Napisano
  • Autor

no bo to tresowana trawa;) mialem ja poprawic ale jakos narazie mi sie nie chce, napewno ja poprawie, a z rurami, cholera ciezko jakas texture dobrac bo to wszystko plasko wychodzi :| mimo ze jest tam bump eh

Napisano

fantastycznie lecisz jak burza///: ] faktycznie ujecie lepsze a smiglo jak juz radzili madrzejsi textura nei ma co sie jeb...(chodzic na grzyby) : ]

Napisano

Pracka naprawde super, bardzo szczegolowa i to mi sie podoba :). Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

kto mi przysle 512 ramu?:P bo cos ise zaczyna juz ciac ;) bede musial troche textury i scnee zoptymalizowac i wywalic jakies 200k poligonow:D

Napisano
kto mi przysle 512 ramu?:P bo cos ise zaczyna juz ciac ;) bede musial troche textury i scnee zoptymalizowac i wywalic jakies 200k poligonow:D

 

Znam ten ból i życzę Ci powodzenia bo szkoda żeby taka scenka nie wyszła tylko z powodu ograniczeń sprzętowych

 

pozdro

Napisano
  • Autor

wyjdzie wyjdzie ;) jeszcze tylko ubot do otexturowania, bede musial nad tym przysiasc, moze przez weekend zrobie

 

small update

 

scena_38.jpg

Napisano

Na tym murku z prawej strony powinny być jakieś zacieki od kładki i barierki :) :P

Napisano

wszystko ladnie ale na razie troche za duzo bez sensu porozrzucanych gratow.

strasznie razi dzwig i slup-latarnia ktore sa bardzo mocnym akcentem, chyba za mocnym jesli za nimi bedzie tylko woda.

ogolnie swietenie sie zapowiada ale pomyslu na razie nie czuje :\

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności