KLICEK Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 hehe bardzo fajne forum ... ale nie ma tam nic czego by nie bylo na cgtalku :) Ehehe nawet nasz H4sh sie tam udziela :) Co do tego speeda to dzisiaj postaram sie wrzucic obrazek , wedlug ktorego bedziemy speedowac, moze tak byc ? zaraz poszukam czegos fajnego , odrazu mowie ze nie bedzie to referka tylko zwykly obrazek zeby wysilic swoje glowy :P Ehehe tak sie milo zlozylo ze to 1 post na tej stronie wiec bedzie odrazu lepiej zaczac :) oto koncept : ZASADY: -Czas na jego wykonanie to 3 h -W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :) -Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu -Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p) -Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu -Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem -Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :) ps. Czas do zamieszczenia prac to : 3 wrzesien do polnocy - mam nadzieje ze dzieki temu zobaczymy wiele wiecej robocikow...
Salvator Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Napisano 1 Wrzesień 2004 jestem za, tylko podaj szczegółowe zasady "zabawy". Po prostu żeby dokładniej było wiadomo o co chodzi. edit: widzę obrazek, jutro mam dziesięć lekcji więc kiepsko będzie z czasem, ale się postaram wydzierżawić 3 godzinki. Może ustawić termin do północy jutro.
Pionier Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 Klicek i Salvator, ja jeszcze tak nie smigam jak Wy wiec nie bede lipy robil i jeszcze troszke pocwicze. A koncept bardzo fajny wybrales, tak czy owak pocwicze na nim:). Zobaczymy co wyjdzie. aha, da sie zmniejszyc pole "oddzialywania" podczas przesuwania vertexow jak jest sie w tweak? Fajne to forum ! + tu jakby ktos jeszcze nie byl: http://www.wings3d.com.br/loganindice.htm
KLICEK Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 Dodalem zasady :) @Pionier - mam nadzieje ze i tak wezmiesz udzial gwarantuje Ci ze po tym speedzie juz proram bedziesz znal na wylot @Sikham - dzieki ciesze sie ze Ci sie podoba @Salavator - mam nadzieje ze sie wyrobisz , ja tez mam jutro egzaminy wiec nie jest kolorowo :) ps. Niech bierze w tym udzial kazdy kto sie bawi w wingsie :)
MF Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 Ładny concept, wiec powalcze jutro ;) Ale może przedłużmy czas o jedną dobe, to może wiecej robocików powstanie ;)
Salvator Napisano 1 Wrzesień 2004 Autor Napisano 1 Wrzesień 2004 masz ustawione w tweak magnet, w prawym dolnym rogu masz w trybie tweak masz klawisze opcji, zresztą sam to sobie obczaj, po prostu klikasz [1], a jak chcesz to zmniejszyć to masz +/-.
KLICEK Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 ok powiedzmy ze skonczylem tego robocika :| na poczatku posralem proporcje i praktycznie zje.. psulem model modeling : prawie 3h model z meshsmothem : siateczka : zastanawiam sie nad texturkami, ale jakos dziwnie mi sie niechce :)
MF Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 Klicek: Fajny robocik ;) Marcin: Podawałem ten link w tym wątku ;)
Pionier Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 To co zrobilem, nie chcialo mi sie juz po 2h i 7min. Bo i z kompa musze juz zejsc wiec tyle. Cwiczenie fajne, zaczynam sie przyzwyczajac do programu. Ale efekt koncowy daleki od idealu. Cholernie boje sie Waszej reakcji, nie wiem czemu :P... Pozdrawiam
sikham Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 niemasz czego sie bać ;) tylko jakbyś rączek nieskopiował :)
Pionier Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 juz bo ;).. - raczki skopiowalem bo nie chcialo mi sie mysle jak zrobic ta 2, - zapomnialem na koncu edycji niktorych obiektow zamrozic lusterka ;) i widac jak wyglada.. - poczekam na kolejne koncepty :) !! powinno byc lepiej. Tzn. krok po kroku a bedzie dobrze. Pozdrawiam
KLICEK Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 KOZACKI !!! wrzucaj wiecej speedow :) ps. chcialbym przypomniec ze dzisiaj o 24 robimy juz cos nowego :)
KLICEK Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 Ok chyba nie ma co juz czekac do 24 , robocik cieszyl sie miernym , albo inaczej dopuszczajacym zainteresowaniem to teraz moze jakis doodles OTO KONCEPT: (dostarczony przez Pioniera thx) ZASADY: -Czas na jego wykonanie to 3 h -W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :) -Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu -Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p) -Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu -Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem -Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :) ps. Czas do zamieszczenia prac to : 4 wrzesien do polnocy - mam nadzieje ze tym razem bedzie wiecej prac
KLICEK Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 Darkelfu , zrobil bym wyjatek ale pozniej ludzie zaczna wrzucac maxowe rzeczy itp :| wiec lepiej by bylo gdyby byl to Wings. Naprawde program jest tak prosty ze mozna sie go nauczyc w jedno popoludnie. Ale ostatecznie mozesz wrzucic cos maxowego. Mam nadzieje ze mnie nie zlinczuja ;x ps. mysle ze znajomosc darmowego softu przyda sie kazdemu , darmowe nie oznacza gorsze tylko mniej znane i mnie lubiane :)
darkelf Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 buu, no to trudno - ale morda klickowa jest fajna.
KLICEK Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 darkelf nie mow nikomu tylko zrob i wrzuc i po krzyku nikt sie nie dowie :x szybciutko go obmapowalem i maznalem kilka texturek ... mapowanie : 15 min texturki : 20 min spieszylem sie bardzo bo musze wyskoczyc sie najebac ;o
Pionier Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 to mnie dobiles ;P zrobiles jeszcze texturki i mapowanie :/ i ogolny efekt lepszy niz moje wypociny. Gratki :), musze sie zaczac od Ciebie uczyc. Nie zrobilem glowy bo sie na niej zatrzymalem :/. Musze jeszcze duuuzp pocwiczyc.
KLICEK Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 Pionier postac mogla by byc super ale ... poprostu jest nie dopracowana. Staraj sie zrobic szybko caly model bez zadnych detali w ogole nic tylko same extrudy bierz tylko pod uwage stawy, potem ustaw proporcje jakie chcesz uzyskac i dopiero bierz sie za detale, zobaczysz ze przyspieszysz o 1h. Ok koniec biadolenia bierzemy sie za kolejnego doodlesa. O TO CONCEPT; TYM RAZEM PRACE MOZE WRZUCIC KAZDY NIE ZALEZNIE OD SOFTU JAKIEGO UZYWA! ZASADY: -Czas na jego wykonanie to 3 h -W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :) -Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu -Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p) -Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu -Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem -Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :) ps. Czas do zamieszczenia prac to : 5 wrzesien do polnocy - mam nadzieje ze tym razem bedzie wiecej prac qrde z picia mi nic nie wyszlo :| wiec bede mial okazje machnac dudlesa :)
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 nastepny doodles : modeling : 2:10 h przydalo by sie C&C tralalalalala ...
Predator Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 czesc:) Klicek widze ze niesle wymiatasz w Wingsie i kumpli do zabawy znalazles :) fajno :) hehe niezle te postacie sa :) rzeczywiscie tak prosto sie w tym programie modeluje jak to wszyscy pisza??. No nic moze kiedys sie pokusze i pobaiwe w winga narazie fascynacja maxem :P
Batou Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Już po terminie, ale trudno. Robiłem to wczoraj w nocy w XSI. W sumie 4h z modelowaniem, rigiem i wagowaniem. Strasznie długo, ale brakuje mi jeszcze wprawy w organice. ps. LoL. Dziś widzę, że 'trochę' odbiega od konceptu :D
Salvator Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Napisano 5 Wrzesień 2004 lol, widzę, że pod moje niebycie troszkę się pozmieniało, troszkę kontrowersyjny regulamin ostatniego speeda, ale co tam, nie róbmy problemów natury formalnej :] Może dzisiaj pobawię się w nowego dudlesa, bo tak trochę dawno nic tu nie wrzucałem, ale nie to że nic nie robiłem, nie nie nie, cięzko pracowałem :) Dobra, to ja narazie spadam, wrzucę później dzisiejszego dudlesa.
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Batou super doodlesik :) i calkiem niezly czas jak na to co zrobiles
Pionier Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 dzięki za rady Klicek:). Batou, gdzie siateczka?
Batou Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Oto siatka. Model jest wygładzony... jako low poly się nie nadaje. Od początku robiłem go pod mesh smooth`a.
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Batou jestem pod wrazeniem bardzo oszczednej siatki , moglbys wrzucic scriny np. jak sie nozki zginaja i paluuszki itp ? :)
mCh Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 niesamowite prace panowie. nie mam pojęcia, jak wy to robicie...
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 mCh poportu pracujemy nad soba polecam zebys rowniez sie przylaczyl. Ok panowie oblukalem swoje "ulubione" i znalazlem cos co powinno sie przydac nie tylko mi ale rowniez i wam (nie musicie dziekowac :p) http://maxrovat.sns.hu/subdiv/head.gif - modelowanie glowy http://maxrovat.sns.hu/subdiv/baymouth.gif - modelowanie zebow http://maxrovat.sns.hu/subdiv/bay_ear.gif - modelowanie ucha http://maxrovat.sns.hu/subdiv/head.gif - kolejna mordeczka http://maxrovat.sns.hu/subdiv/yoda.gif - modelowanie mistrza yody :o http://maxrovat.sns.hu/subdiv/edge_loop.gif - pokazane ladnie edge loopki na ciele http://www.wings3d.com.br/loganindice.htm - videotutoriale ... Jezeli ktos sie zastanawia nadal jak przebiegaja miesnie na mordce to polecam to : http://www.d.umn.edu/~ameredit/anatomysite/Muscles%20of%20the%20Face%20and%20Mouthnotes.htm http://www.cg.tuwien.ac.at/studentwork/CESCG/CESCG-2001/MSimunek/ Oblukam jeszcze bo mialem tego dosc duzo ... jak cos bede mial nowego to wrzuce odrazu
darkelf Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 takie moje proby, mam nadzieje, ze nikt mnie nie zbije ze nie w wings ;).. w koncu nie ma watku spidmodelingowego[z tego co zdarzylem zauwazyc jest ino siakies archywum]
darkelf Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 acha... czekam na nastepnego doodlesa bo chyba nie bede mial jak zdarzyc przed polnoca ;)
Pionier Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 odpusze sobie tego kolesia i pocwicze wpierw. Poza tym wychodze bo niby in-grid ma byc w Slupsku wiec i tak bym nie zdazlyl nic zrobic :). Klicek, fajne linki, niektorych nie znalem :).
Salvator Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Napisano 5 Wrzesień 2004 hej dzisiaj dorwałem się na chwilkę do kompa i zrobiłem dodlesika w jakieś niecałe dwie godzinki, nie starczyło niestety czasu na kończyny, ale i tak cieszę się, że cokolwiek zrobiłem, bo ostatnio z powodu braku czasu strasznie zaniedbałem speed wątek.
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Salavator - fajny modelik brakuje dopracowania :) A juz sie balem ze zrezygnowales :| .Mysle ze juz nikt nie wrzuci nic nowego to wrzucam nowy koncepcik odrazu :p Darkelfu - fajna gloweczka :) , mam nadzieje ze bedziesz juz regularnie wrzucal ... i podawaj czas w ktorym ja wykonales :p i siateczke oczywiscie. Mysle ze juz nikt nie wrzuci nic nowego to wrzucam nowy . OTO KONCEPT: ZASADY: -Czas na jego wykonanie to 1:30 h -W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :) -Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu -Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p) -Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu -Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem -Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :) ps. Czas do zamieszczenia prac to : 6 wrzesien do 22:00
Salvator Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Napisano 5 Wrzesień 2004 przesuń godzinę, bo ja wracam o tej porze ze szkoły ;] Daj około 21.
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 ok musialem szybko zrobic bo musze wyskoczyc : wiec modeling : 35 min
Salvator Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 nie, to zbyt bolesne żeby o tym mówić, ale powinniście znać prawdę ;] pracowałem pilnie nad dzisiejszym speedem przez regulaminową godzinkę i plask. Światła zgasły, komputer też, no i mój plik *wings.. nie istnieje. [*] zginął
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Ciesze się ze tyle osob wrzucilo swoje prace. Jestem zadowony z kazdej. @Salvator - Miales okazje popracowac jeszcze godzinke :) Ok trza juz zabrac sie za cos nowego nie bylo mnie kilka chwil i spoznilem sie ale juz wrzucam nastepny koncpecik :p OTO KONCEPT: ZASADY: -Czas na jego wykonanie to 3:30 h -W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :) -Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu -Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p) -Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu -Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem -Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :) ps. Czas do zamieszczenia prac to : 8 wrzesien do 24:00
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Ostatni niestety nie moj podeslal mi go jakis czas temu Pionier (thx) zebym go tutaj umiescil. ale staram sie nad soba pracowa i w 2d chociaz nie jest lekko ;p Okej kolejne gifki : http://www.semiote.com/progress/body.gif - modelowanie ciala :p chcialbym to robic tak szybko jak pokazuje to ten giff ;>
Marcin Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 Hapi berzdej to ju , hapi berzdej tu ju , hapi berzdej dear Salvator ... hapi berzdej to ju
Pionier Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 no ten koncept to chcialem sobie zostawic na duzo pozniej jak bede mial pojecie o modelowaniu czegos podobnego :). Dla mnie za wysokie progi, moze niech kolejne koncepty beda czyms latwiejszym?
Rekomendowane odpowiedzi