Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hehe bardzo fajne forum ... ale nie ma tam nic czego by nie bylo na cgtalku :)

 

Ehehe nawet nasz H4sh sie tam udziela :)

 

Co do tego speeda to dzisiaj postaram sie wrzucic obrazek , wedlug ktorego bedziemy speedowac, moze tak byc ? zaraz poszukam czegos fajnego , odrazu mowie ze nie bedzie to referka tylko zwykly obrazek zeby wysilic swoje glowy :P

 

Ehehe tak sie milo zlozylo ze to 1 post na tej stronie wiec bedzie odrazu lepiej zaczac :)

 

oto koncept :

rob1.jpg

rob2.jpg

rob3.jpg

ZASADY:

-Czas na jego wykonanie to 3 h

-W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :)

-Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu

-Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p)

-Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu

-Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem

-Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :)

 

 

ps. Czas do zamieszczenia prac to : 3 wrzesien do polnocy - mam nadzieje ze dzieki temu zobaczymy wiele wiecej robocikow...

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jestem za, tylko podaj szczegółowe zasady "zabawy". Po prostu żeby dokładniej było wiadomo o co chodzi.

edit: widzę obrazek, jutro mam dziesięć lekcji więc kiepsko będzie z czasem, ale się postaram wydzierżawić 3 godzinki. Może ustawić termin do północy jutro.

Napisano

Klicek i Salvator, ja jeszcze tak nie smigam jak Wy wiec nie bede lipy robil i jeszcze troszke pocwicze. A koncept bardzo fajny wybrales, tak czy owak pocwicze na nim:). Zobaczymy co wyjdzie.

 

aha, da sie zmniejszyc pole "oddzialywania" podczas przesuwania vertexow jak jest sie w tweak?

 

Fajne to forum !

 

+ tu jakby ktos jeszcze nie byl:

http://www.wings3d.com.br/loganindice.htm

Napisano

Dodalem zasady :)

 

@Pionier - mam nadzieje ze i tak wezmiesz udzial gwarantuje Ci ze po tym speedzie juz proram bedziesz znal na wylot

@Sikham - dzieki ciesze sie ze Ci sie podoba

@Salavator - mam nadzieje ze sie wyrobisz , ja tez mam jutro egzaminy wiec nie jest kolorowo :)

 

ps. Niech bierze w tym udzial kazdy kto sie bawi w wingsie :)

Napisano

Ładny concept, wiec powalcze jutro ;)

 

Ale może przedłużmy czas o jedną dobe, to może wiecej robocików powstanie ;)

Napisano

masz ustawione w tweak magnet, w prawym dolnym rogu masz w trybie tweak masz klawisze opcji, zresztą sam to sobie obczaj, po prostu klikasz [1], a jak chcesz to zmniejszyć to masz +/-.

Napisano

ok powiedzmy ze skonczylem tego robocika :|

na poczatku posralem proporcje i praktycznie zje.. psulem model

modeling : prawie 3h

model z meshsmothem :

c.jpg

siateczka :

c1.jpg

 

zastanawiam sie nad texturkami, ale jakos dziwnie mi sie niechce :)

Napisano

To co zrobilem, nie chcialo mi sie juz po 2h i 7min. Bo i z kompa musze juz zejsc wiec tyle. Cwiczenie fajne, zaczynam sie przyzwyczajac do programu. Ale efekt koncowy daleki od idealu.

 

Cholernie boje sie Waszej reakcji, nie wiem czemu :P...

 

Pozdrawiam

Napisano

juz bo ;)..

 

- raczki skopiowalem bo nie chcialo mi sie mysle jak zrobic ta 2,

- zapomnialem na koncu edycji niktorych obiektow zamrozic lusterka ;) i widac jak wyglada..

- poczekam na kolejne koncepty :) !! powinno byc lepiej. Tzn. krok po kroku a bedzie dobrze.

 

Pozdrawiam

Napisano

Ok chyba nie ma co juz czekac do 24 , robocik cieszyl sie miernym , albo inaczej dopuszczajacym zainteresowaniem to teraz moze jakis doodles

 

OTO KONCEPT: (dostarczony przez Pioniera thx)

 

d1.jpg

 

 

 

ZASADY:

-Czas na jego wykonanie to 3 h

-W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :)

-Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu

-Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p)

-Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu

-Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem

-Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :)

 

 

ps. Czas do zamieszczenia prac to : 4 wrzesien do polnocy - mam nadzieje ze tym razem bedzie wiecej prac

Napisano

Darkelfu , zrobil bym wyjatek ale pozniej ludzie zaczna wrzucac maxowe rzeczy itp :| wiec lepiej by bylo gdyby byl to Wings. Naprawde program jest tak prosty ze mozna sie go nauczyc w jedno popoludnie. Ale ostatecznie mozesz wrzucic cos maxowego. Mam nadzieje ze mnie nie zlinczuja ;x

 

ps. mysle ze znajomosc darmowego softu przyda sie kazdemu , darmowe nie oznacza gorsze tylko mniej znane i mnie lubiane :)

Napisano

darkelf nie mow nikomu tylko zrob i wrzuc i po krzyku nikt sie nie dowie :x

 

szybciutko go obmapowalem i maznalem kilka texturek ...

mapowanie : 15 min

texturki : 20 min

 

doodles1.jpg

 

spieszylem sie bardzo bo musze wyskoczyc sie najebac ;o

Napisano

to mnie dobiles ;P zrobiles jeszcze texturki i mapowanie :/ i ogolny efekt lepszy niz moje wypociny. Gratki :), musze sie zaczac od Ciebie uczyc. Nie zrobilem glowy bo sie na niej zatrzymalem :/. Musze jeszcze duuuzp pocwiczyc.

Napisano

Pionier postac mogla by byc super ale ... poprostu jest nie dopracowana. Staraj sie zrobic szybko caly model bez zadnych detali w ogole nic tylko same extrudy bierz tylko pod uwage stawy, potem ustaw proporcje jakie chcesz uzyskac i dopiero bierz sie za detale, zobaczysz ze przyspieszysz o 1h. Ok koniec biadolenia bierzemy sie za kolejnego doodlesa.

 

O TO CONCEPT; TYM RAZEM PRACE MOZE WRZUCIC KAZDY NIE ZALEZNIE OD SOFTU JAKIEGO UZYWA!

 

d2.jpg

 

 

ZASADY:

 

-Czas na jego wykonanie to 3 h

-W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :)

-Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu

-Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p)

-Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu

-Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem

-Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :)

 

 

ps. Czas do zamieszczenia prac to : 5 wrzesien do polnocy - mam nadzieje ze tym razem bedzie wiecej prac

 

qrde z picia mi nic nie wyszlo :| wiec bede mial okazje machnac dudlesa :)

Napisano

czesc:) Klicek widze ze niesle wymiatasz w Wingsie i kumpli do zabawy znalazles :) fajno :) hehe niezle te postacie sa :) rzeczywiscie tak prosto sie w tym programie modeluje jak to wszyscy pisza??.

No nic moze kiedys sie pokusze i pobaiwe w winga narazie fascynacja maxem :P

Napisano

Już po terminie, ale trudno. Robiłem to wczoraj w nocy w XSI. W sumie 4h z modelowaniem, rigiem i wagowaniem. Strasznie długo, ale brakuje mi jeszcze wprawy w organice.

 

ps. LoL. Dziś widzę, że 'trochę' odbiega od konceptu :D

Napisano

lol, widzę, że pod moje niebycie troszkę się pozmieniało,

troszkę kontrowersyjny regulamin ostatniego speeda, ale co tam, nie róbmy problemów natury formalnej :]

Może dzisiaj pobawię się w nowego dudlesa, bo tak trochę dawno nic tu nie wrzucałem, ale nie to że nic nie robiłem, nie nie nie, cięzko pracowałem :)

Dobra, to ja narazie spadam, wrzucę później dzisiejszego dudlesa.

Napisano

mCh poportu pracujemy nad soba polecam zebys rowniez sie przylaczyl.

 

Ok panowie oblukalem swoje "ulubione" i znalazlem cos co powinno sie przydac nie tylko mi ale rowniez i wam (nie musicie dziekowac :p)

 

http://maxrovat.sns.hu/subdiv/head.gif - modelowanie glowy

http://maxrovat.sns.hu/subdiv/baymouth.gif - modelowanie zebow

http://maxrovat.sns.hu/subdiv/bay_ear.gif - modelowanie ucha

http://maxrovat.sns.hu/subdiv/head.gif - kolejna mordeczka

http://maxrovat.sns.hu/subdiv/yoda.gif - modelowanie mistrza yody :o

http://maxrovat.sns.hu/subdiv/edge_loop.gif - pokazane ladnie edge loopki na ciele

http://www.wings3d.com.br/loganindice.htm - videotutoriale ...

 

Jezeli ktos sie zastanawia nadal jak przebiegaja miesnie na mordce to polecam to :

http://www.d.umn.edu/~ameredit/anatomysite/Muscles%20of%20the%20Face%20and%20Mouthnotes.htm

http://www.cg.tuwien.ac.at/studentwork/CESCG/CESCG-2001/MSimunek/

 

Oblukam jeszcze bo mialem tego dosc duzo ... jak cos bede mial nowego to wrzuce odrazu

Napisano

takie moje proby, mam nadzieje, ze nikt mnie nie zbije ze nie w wings ;).. w koncu nie ma watku spidmodelingowego[z tego co zdarzylem zauwazyc jest ino siakies archywum]

mordor.jpg

Napisano

odpusze sobie tego kolesia i pocwicze wpierw. Poza tym wychodze bo niby in-grid ma byc w Slupsku wiec i tak bym nie zdazlyl nic zrobic :). Klicek, fajne linki, niektorych nie znalem :).

Napisano

hej

dzisiaj dorwałem się na chwilkę do kompa i zrobiłem dodlesika w jakieś niecałe dwie godzinki, nie starczyło niestety czasu na kończyny, ale i tak cieszę się, że cokolwiek zrobiłem, bo ostatnio z powodu braku czasu strasznie zaniedbałem speed wątek.

Napisano

Salavator - fajny modelik brakuje dopracowania :) A juz sie balem ze zrezygnowales :| .Mysle ze juz nikt nie wrzuci nic nowego to wrzucam nowy koncepcik odrazu :p

Darkelfu - fajna gloweczka :) , mam nadzieje ze bedziesz juz regularnie wrzucal ... i podawaj czas w ktorym ja wykonales :p i siateczke oczywiscie.

 

Mysle ze juz nikt nie wrzuci nic nowego to wrzucam nowy .

 

OTO KONCEPT:

 

ti.jpg

 

ZASADY:

-Czas na jego wykonanie to 1:30 h

-W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :)

-Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu

-Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p)

-Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu

-Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem

-Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :)

 

 

ps. Czas do zamieszczenia prac to : 6 wrzesien do 22:00

Napisano

nie, to zbyt bolesne żeby o tym mówić, ale powinniście znać prawdę ;]

pracowałem pilnie nad dzisiejszym speedem przez regulaminową godzinkę i plask. Światła zgasły, komputer też, no i mój plik *wings.. nie istnieje. [*] zginął

Napisano

Ciesze się ze tyle osob wrzucilo swoje prace. Jestem zadowony z kazdej.

 

@Salvator - Miales okazje popracowac jeszcze godzinke :)

 

Ok trza juz zabrac sie za cos nowego nie bylo mnie kilka chwil i spoznilem sie ale juz wrzucam nastepny koncpecik :p

 

OTO KONCEPT:

 

cop.jpg

 

ZASADY:

-Czas na jego wykonanie to 3:30 h

-W tym czasie kazdy musi zrobic plan minimum czyli sama sylwetke. Jezeli starczy mu czasu to pakuje w to cos tyle detali ile sie da :)

-Postac musi byc choc troche podobna do tej z conceptu

-Mozna zarowno zrobic ja w pozycji takiej jak na concepcie bardzo z rozlozonymi raczkami itp. (wings nie ma kosci :p)

-Jezeli ktos ma ochote zrobic texturki do modelu to moze na to przeznaczyc 2 h + rendering w yafrayu , toxicu , badz pov reyu

-Postac moze byc zarowno low poly jak i z meshsmoothem

-Wrzucamy render badz screna oraz siatki zeby wytknac bledy :)

 

 

ps. Czas do zamieszczenia prac to : 8 wrzesien do 24:00

Napisano

no ten koncept to chcialem sobie zostawic na duzo pozniej jak bede mial pojecie o modelowaniu czegos podobnego :). Dla mnie za wysokie progi, moze niech kolejne koncepty beda czyms latwiejszym?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności