Huter Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Screen jest wymagany? Czy tak zwyczajnie chcesz zobaczyć? ... Za kilka godzin edytuje poprzedni post i dodam - teraz nie mam czasu :(
Huter Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Dla mnie screen to ... eee ... screen z podglądu ... :) ... a to co widzisz to wyrenderowany obrazek ... fakt - nie było ... bo dałem dobry link, ale zapomniałem wysłać na serwer :P ... dla tego nie było ...
tob01 Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 a la mnie screen to poprostu zrzut z ekranu czyli w tym przypadku na ekranie powinien byc render wiec screen rendera :)
tweety Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 heh. jak scanline to scanline. :] modelling+mapping ok. 5min rendering: 0hr 0min 2sec uploading picture: 8sec posting time: 1min 12sec :D :D A na serio to może skończycie z czymś takim jak parominutowe przeróbki maxowego primitiva :P Pozdrawiam
schottkey Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Takie cos wyskrobalem, w sumie srednio speedzik jak sie zabralem za zmiane loga, no ale wrzucam i tak. 3ds(vray) + paint
tob01 Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 chlopaki macie polskie tutki na temat vraya? jak z nim zacząc... i wogole dla very beginner vrayowcow...
Huter Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Mi się najbardziej podoba pierwszy ... ale dużo chyba nie modelowałeś ;) ... scatter?
tob01 Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 A co myslicie o tym? niestety kora mi ciagle nie chce wyjsc nie wiem jaką teksture na to drzewo dać i jeszcze w jednym miejscu trawa jest w powietrzu ale mozna pomyslec ze zaraz tam jest gorka i koles kosi trawe i ta trawa akurat tam leci :P hehe moze macie jakąs teksture kory pasujacej do takiego drzewa... ono ma byc stare takie... Huter: tak scatter...
Huter Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Hunter: tak scatter... Ja się stresuje gdy ktoś mnie nazywa Hunter, zwłaszcza, że na tym forum jest taki user ... Drzewo mi się nie podoba ...
tob01 Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 sorki juz poprawilem... ale chcialbym poznac jeszcze opinie pozostalych
dariusz Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 IMO: Drzewo mi się nie podoba ... :D gałezie sa kwadratowe, wygladaja jak schody, czy cos podobnego. widze ze poczatki, wiec pracuj dalej... powodzenia
tob01 Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 są kwadratowe bo spruchnaily :P hehehe ale to wina tutka nie wiem kiedy go ktos pisal bo pisalo daj 4 segmenty bo jak dasz wiecej to ci zamrozi kompa z deczka dziwne :/ ale zrobilem tak a pozniej nie dalo sie tego cofnąc wiec musialo zostać tak... jak jest... no ale faktycznie drzewo jak sie perzyjrzec kwadratowe... ale dzieki za krytyke i prawde... wkoncu trzeba sie uczyc na blędach...
dariusz Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 daj na drzewo modyfikator meshsmooth, nie musi byc kanciaste.
tob01 Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 tyle ze to gow... daje... Robie na 2 a wyglada prawie tak samo...tylko siatki wiecej:/ i wogole nie przepadam za ms'em
sanki Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 taki tam kfiatek na szybko, calkowicie z glowy ok. 30-40 min. bo duzo zmienialem
hcpiter Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Tyle jestem juz na forum a nie dodałem swojego speeda :D Puszki spray`u: Modeling: MODO Render: Vray Time 10 min :)
krzyhhh Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 sanki: cool kwiatek :) hcpiter3d: czy o czymś nie zapomniałeś ?? :D np pokazać ten render ;) (czy tylko mi nie wyświetla :/ ) (+) no już git;) super puszeczki . ale szczerze mówiąć to takich w realu jeszcze nie widziałem ;)
nielot007 Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 nie chce tu nic sugerowac ale troche odbiegacie od tematu :) gdyz to nie jest speed rendering tylko speed modeling a modelingu to tu ciezko sie dopatrzyc ;) hc--> fajna pucha :D
imprecis Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Moje noworoczne postawienie (troche pozne :) ) bede wrzucal 1 speeda/tydzien albo czesciej ;) Zaczynam od dzisiaj. Facjata, czas to ok 50min. Bez ref. (chyba widac :) ) I wire ( udalo sie wszystko na quadach zrobic :D ) : Btw. Troche odbiegacie od tematu, tak jak nielot napisal to speed modeling a nie speed rendering ;) Prosilbym rowniez o przywrocenie zasady 1post/1picture ;)
imprecis Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Znowu ja ;) Tym razem koles z fajnymi cyckami ;) Czas trudno tu okreslic, caly model zajal mi ok 1:40h (reszty nie pokaze bo razem to nie za bardzo to wyglada), glowa tutaj to bylo ok 40min roboty, w sumie to pewno kolo godziny ;) Co do siaty to trojkaty sa tylko na sutkach by byly ostre ;)
Huter Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Ale bestia :) Ja znów ze speedem ... Sam model powstawał około 40 minut ... miałem duży problem z sprężyną ale ostatecznie mi się udało ...
*NicoN_ Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 rendering ~13,7sekund... Blender+yafray, bardzo speed "modeling" ~7-10min
himek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 fajne spinacze Huter :) ale nie pokazales tego nad czym sie najbardziej nameczyles -- sprezynki :) mogles zrobic te spinacze z przezroczystego mat :)
Szymeq Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 hehe takie cus dzisiaj zrobione jakies 1 -1:20 h narazie glowa moze bedzie reszta baza jest ale pomysle jeszcze:] wiecej tutaj http://img110.imageshack.us/my.php?image=reek1up.jpg
JunioR Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Witam ! A taki sobie speedzik zrobiłem w wolnym czasie modeling niecałe 6min
Huter Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 fajne spinacze Huter :) ale nie pokazales tego nad czym sie najbardziej nameczyles -- sprezynki :) mogles zrobic te spinacze z przezroczystego mat :) Tak wygląda z dużym zoomem :> ... kąty troche zwalone, ale z prawidłowej odległości tego nie widać ... prblem z modelowaniem sprezyny był bliski zero ... to zwykły Helix z przeciągniętymi polygonami i parmoa extrude ... problem mi sprawiło doposaowanie do reszty modelu ... na początku dziura była za mała ... helix o dobrej średnicy wyglądał jakby z nitki ... gdy pogrubiłem ... było tak ciasno, że wyglądało to tak jakby ktoś wepchał "coś" w dzuirę. musiałem znów poprawić dziurę ... potem znowu dopasować helix... a potem znowu mi proporcje nie odpowiadały ... po kilku podejsciach wyszło całkiem dobrze ... :)
tweety Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Junior: o ile texturka mi się podoba (pożyczysz??) to tyle materiał za bardzo połyskliwy. a tak poza tym to co to jest? :)
MaGuu Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 tweety: http://www.offi.com/products/tables/magtable.html - chyba to ?:] Czyli kawałek drewna na gazety za 139 dolców :D
tweety Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 aaaa... faktycznie. było coś takiego :] [+] dzięks Junior :]
JunioR Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 tweetyproszem :p [+] edit: chciałem pokazac ze to nie tylko kawałek drewna na gazety, ale bardzo ciekawy mebel, mozna na nim postawic, np. laptopa i wiele innych przedmiotów :p
JunioR Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 dobra przesadziłem z tymi "paroma innymi przedmiotami", niech bedzie ze tylko laptop i ksiązki :p
MaGuu Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 No racja :P Ale jak by nie patrzeć - szybki spoko model :D a Huter jak zrobiłes ta spręzynę? bo jeśli splainem to nie lepiej było dac smooth na tych zagieciach? :D
Huter Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 [...] a Huter jak zrobiłes ta spręzynę? bo jeśli splainem to nie lepiej było dac smooth na tych zagieciach? :D Bajer polega na tym, że jest :) ... ja tam troche leniwie oszcządzałem na siateczce i oto wynik ;)
Huter Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Kolejny speed by ja ... 32 minuty ... 3ds max Miał być otwarty, a w nim jakieś długopisy no ale dorwała mnie inna robota :( ...
Maceo Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 JunioR - sam wymyśliłeś, czy zobaczyłeś w necie? Widziałem identyczny do kupienia i się po prostu zastanawiam (też na gazety był).
krzyhhh Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 tweety: http://www.offi.com/products/tables/magtable.html - chyba to ?:] Czyli kawałek drewna na gazety za 139 dolców :D Maceo: to już chyba było wyjaśnione. ;) aha i speed* ... stara praca chyba z przed roku. Czasu roboty nie pamiętam.. wiem ,że więcej się nad texturami męczyłem..niż nad samym modelem. aha i jeszcze jedno :) dlaczego jeszcze Speed Modelling 3D nie ma obrazka ... niech ktośedytuje ten pierwszy post ;) np. Salvator >) :)
Huter Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 hunter ten material ssa :P Co ty masz z tym hunterem?
Simple_man Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Ja daję dwa speedy w jednym wejściu (po co robić smietnik) Pierwszy w temacie plac zabaw (1h), drugi w temacie UFO(2h).
Rekomendowane odpowiedzi