Christian Noir Stein Napisano 19 Kwiecień 2013 Napisano 19 Kwiecień 2013 Wyspa z GoW:Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki (screeny już po optymalizacji, wersja chodząca na Xbox360) Gears of War: Judgment #1 Gears of War: Judgment #2 Gears of War: Judgment #3 Gears of War: Judgment #4 Gears of War: Judgment #5
soshka.cg Napisano 19 Kwiecień 2013 Napisano 19 Kwiecień 2013 No Panie - pieknie pieknie :) A powiedz jeszcze co znaczy: Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki Myslisz ze wyskoczysz z taka soczystoscia tutaj i nic wiecej nie napiszesz? :)
natas Napisano 19 Kwiecień 2013 Napisano 19 Kwiecień 2013 Judgment kojarzy mi się z tytułem płyty zespołu Anathema a Twój LD kojarzy mi sie z ***** i frontem.
Q'bot Napisano 20 Kwiecień 2013 Napisano 20 Kwiecień 2013 Ale to przypadkiem nie świętej pamięci people can fly tworzyło na zlecenie? Ładne mapy i widać włożoną pracę, jednakże trochę rażą niskorozdzielcze textury i niedosyt porozrzucanych śmieci :P Ale zaliczam to do przywar starego xpudła.
PLS Napisano 11 Maj 2013 Napisano 11 Maj 2013 Bardzo fajnie to wygląda. Jeszcze nie grałem w Judgmenta, muszę nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że to nie koniec gier z uniwersum:]
jacenty Napisano 13 Maj 2013 Napisano 13 Maj 2013 Niczym nie rozni sie od gisrow 1 poza lepszym swiatlem . Asety takie se noi watro by napisac co tu sie dokladnie robilo czy modle czy textury czy tylko meszowalo :P Mi sie to srednio podoba wszedzie widac "klockowatosc" . Girsy to dla mnie przyklad jak mozna zarznac dojna krowe ale wedlug mnie to wina 3 czesci byla mega slaba.
comander_barnik Napisano 18 Maj 2013 Napisano 18 Maj 2013 No trochę brak słów, tylko Gearsi potrafią takie soki z silnika wycisnać. Cudowny design jak i kompozycja poziomów
plutko Napisano 19 Maj 2013 Napisano 19 Maj 2013 Bardzo ladne rzeczy. Klarowne, dobrze oswietlone, super robota. Podoba mi sie jak do Gearsow wrocily kolory :) Szkoda, ze nie w wiekszej rozdzialce, ale piszesz ze z X-a sciagane, wiec sie nie dalo. Co mi sie nie podoba, to fakt, ze zadna z tych miejscowek nie zapada w pamiec. Ot ladne lokacje, ale takie generyczne. Ale to raczej zasluga/wina kierownictwa art., ogolnego stylu gearsow i modularnosci. Napisz co robiles konkretnie... i moze cos wiecej o pracy nad levelem (ile osob, co kto robil, czas, jak duzo unikalnych obiektow itp.).
Rekomendowane odpowiedzi