Christian Noir Stein Napisano 19 Kwiecień 2013 Share Napisano 19 Kwiecień 2013 Wyspa z GoW:Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki (screeny już po optymalizacji, wersja chodząca na Xbox360) Gears of War: Judgment #1 Gears of War: Judgment #2 Gears of War: Judgment #3 Gears of War: Judgment #4 Gears of War: Judgment #5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 19 Kwiecień 2013 Share Napisano 19 Kwiecień 2013 Cóż powiedzieć brak słów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 19 Kwiecień 2013 Share Napisano 19 Kwiecień 2013 No Panie - pieknie pieknie :) A powiedz jeszcze co znaczy: Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki Myslisz ze wyskoczysz z taka soczystoscia tutaj i nic wiecej nie napiszesz? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 19 Kwiecień 2013 Share Napisano 19 Kwiecień 2013 Judgment kojarzy mi się z tytułem płyty zespołu Anathema a Twój LD kojarzy mi sie z ***** i frontem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q'bot Napisano 20 Kwiecień 2013 Share Napisano 20 Kwiecień 2013 Ale to przypadkiem nie świętej pamięci people can fly tworzyło na zlecenie? Ładne mapy i widać włożoną pracę, jednakże trochę rażą niskorozdzielcze textury i niedosyt porozrzucanych śmieci :P Ale zaliczam to do przywar starego xpudła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 23 Kwiecień 2013 Share Napisano 23 Kwiecień 2013 Kawał dobrej roboty : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezils Napisano 10 Maj 2013 Share Napisano 10 Maj 2013 Widac duzo pracy, nice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 11 Maj 2013 Share Napisano 11 Maj 2013 Bardzo fajnie to wygląda. Jeszcze nie grałem w Judgmenta, muszę nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że to nie koniec gier z uniwersum:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 13 Maj 2013 Share Napisano 13 Maj 2013 Niczym nie rozni sie od gisrow 1 poza lepszym swiatlem . Asety takie se noi watro by napisac co tu sie dokladnie robilo czy modle czy textury czy tylko meszowalo :P Mi sie to srednio podoba wszedzie widac "klockowatosc" . Girsy to dla mnie przyklad jak mozna zarznac dojna krowe ale wedlug mnie to wina 3 czesci byla mega slaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość piofoks Napisano 14 Maj 2013 Share Napisano 14 Maj 2013 Pięknie to wygląda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comander_barnik Napisano 18 Maj 2013 Share Napisano 18 Maj 2013 No trochę brak słów, tylko Gearsi potrafią takie soki z silnika wycisnać. Cudowny design jak i kompozycja poziomów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 19 Maj 2013 Share Napisano 19 Maj 2013 Bardzo ladne rzeczy. Klarowne, dobrze oswietlone, super robota. Podoba mi sie jak do Gearsow wrocily kolory :) Szkoda, ze nie w wiekszej rozdzialce, ale piszesz ze z X-a sciagane, wiec sie nie dalo. Co mi sie nie podoba, to fakt, ze zadna z tych miejscowek nie zapada w pamiec. Ot ladne lokacje, ale takie generyczne. Ale to raczej zasluga/wina kierownictwa art., ogolnego stylu gearsow i modularnosci. Napisz co robiles konkretnie... i moze cos wiecej o pracy nad levelem (ile osob, co kto robil, czas, jak duzo unikalnych obiektow itp.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi