Napisano 19 Kwiecień 201311 l Wyspa z GoW:Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki (screeny już po optymalizacji, wersja chodząca na Xbox360) Gears of War: Judgment #1 Gears of War: Judgment #2 Gears of War: Judgment #3 Gears of War: Judgment #4 Gears of War: Judgment #5
Napisano 19 Kwiecień 201311 l No Panie - pieknie pieknie :) A powiedz jeszcze co znaczy: Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki Myslisz ze wyskoczysz z taka soczystoscia tutaj i nic wiecej nie napiszesz? :)
Napisano 19 Kwiecień 201311 l Judgment kojarzy mi się z tytułem płyty zespołu Anathema a Twój LD kojarzy mi sie z ***** i frontem.
Napisano 20 Kwiecień 201311 l Ale to przypadkiem nie świętej pamięci people can fly tworzyło na zlecenie? Ładne mapy i widać włożoną pracę, jednakże trochę rażą niskorozdzielcze textury i niedosyt porozrzucanych śmieci :P Ale zaliczam to do przywar starego xpudła.
Napisano 11 Maj 201311 l Bardzo fajnie to wygląda. Jeszcze nie grałem w Judgmenta, muszę nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że to nie koniec gier z uniwersum:]
Napisano 13 Maj 201311 l Niczym nie rozni sie od gisrow 1 poza lepszym swiatlem . Asety takie se noi watro by napisac co tu sie dokladnie robilo czy modle czy textury czy tylko meszowalo :P Mi sie to srednio podoba wszedzie widac "klockowatosc" . Girsy to dla mnie przyklad jak mozna zarznac dojna krowe ale wedlug mnie to wina 3 czesci byla mega slaba.
Napisano 18 Maj 201311 l No trochę brak słów, tylko Gearsi potrafią takie soki z silnika wycisnać. Cudowny design jak i kompozycja poziomów
Napisano 19 Maj 201311 l Bardzo ladne rzeczy. Klarowne, dobrze oswietlone, super robota. Podoba mi sie jak do Gearsow wrocily kolory :) Szkoda, ze nie w wiekszej rozdzialce, ale piszesz ze z X-a sciagane, wiec sie nie dalo. Co mi sie nie podoba, to fakt, ze zadna z tych miejscowek nie zapada w pamiec. Ot ladne lokacje, ale takie generyczne. Ale to raczej zasluga/wina kierownictwa art., ogolnego stylu gearsow i modularnosci. Napisz co robiles konkretnie... i moze cos wiecej o pracy nad levelem (ile osob, co kto robil, czas, jak duzo unikalnych obiektow itp.).