Napisano 21 Kwiecień 201311 l Długo męczony model do portfolio: Tekstura 2048 x 2048, ~13k tri. Hpoly: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/Chevy%20truck/test2.jpg.png.jpg.png Textures: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/Chevy%20truck/textures.jpg Wire: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/Chevy%20truck/wire.jpg
Napisano 21 Kwiecień 201311 l No wygląda to swietnie. Bardzo dobry model z niezla topolagia. W czym renerowane? marmoset czy jakiś silnik 3d? Niezłe texturki i oświetlenie modelu.
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Autor Marmoset, do jakiegoś prawdziwego silnika może wrzucę jak będzie trochę wolnego i będzie czas zrobić fajna cube mapke. ;)
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Jest pobór, imo główna. Dwie rzeczy co mi nie siedzą to: pomysł na ten zderzak , ale nie jego wykonanie, te paski na masce powinny mieć materiał skórzany (wiadomo na wszystkich mapach) i zrobić lekką wypukłość na normalce. Oczywiście są to pierdoły a czytając, że model wymęczony domyślam się, że po prostu albo problemów tych pasków nie zauważyłeś albo po prostu stwierdziłeś walić to i jest dobrze. Kawał dobrej roboty z dodaniem lekkich detali na normalce na nadkolach, bo często ludzie o tym zapominają. Hmmm co tu jeszcze, ostatnio się zastanawiałem w której firmie możesz obecnie robić, ale widzę jeszcze usprawniasz folio. Pozdro edit: a nie zauważyłem, że paski są na hp w takim razie po prostu dałeś za ostre krawędzie bo na lowpoly jest prawie niewidoczne.
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Zacny modelik, fajnie dobrana kolorystyka co pozwoliło ci stworzyć naprawdę fajny klimacik... Drobnostki to mirror widoczny na przednich błotnikach (mały biały akcent, jakoś się wybija przede wszystkim małą rzecz ale od razu oko zaczyna szukać więcej podobieństw) No i paseczki na masce, za małe i nieczytelne. Ale to duperele,.... model robi wrażenie:D
Napisano 22 Kwiecień 201311 l Autor Paseczki powinni być na geometrii, pewnie przy renderowaniu do portfolio ostatecznym, już z uwzględnieniem całego feedbacku poprawię to. ;D
Napisano 25 Kwiecień 201311 l WoooW ożywiłeś tą prawie obumarłą część forum ! Świetny model ! Popraw to co wyżej napisali i te mocne zarysowania na błotnikach, zwłaszcza na przednim. Widać, że jest to chamski pędzel z PSa ;> Nie miałeś problemu z ustawieniami normali na marmosecie ? P.S. Wrzućcie to na fronta - zasługuje chłopak.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto