PIraT Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Długo męczony model do portfolio: Tekstura 2048 x 2048, ~13k tri. Hpoly: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/Chevy%20truck/test2.jpg.png.jpg.png Textures: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/Chevy%20truck/textures.jpg Wire: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27384435/Chevy%20truck/wire.jpg
MariushO Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 No wygląda to swietnie. Bardzo dobry model z niezla topolagia. W czym renerowane? marmoset czy jakiś silnik 3d? Niezłe texturki i oświetlenie modelu.
PIraT Napisano 21 Kwiecień 2013 Autor Napisano 21 Kwiecień 2013 Marmoset, do jakiegoś prawdziwego silnika może wrzucę jak będzie trochę wolnego i będzie czas zrobić fajna cube mapke. ;)
Sliterin Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Jest pobór, imo główna. Dwie rzeczy co mi nie siedzą to: pomysł na ten zderzak , ale nie jego wykonanie, te paski na masce powinny mieć materiał skórzany (wiadomo na wszystkich mapach) i zrobić lekką wypukłość na normalce. Oczywiście są to pierdoły a czytając, że model wymęczony domyślam się, że po prostu albo problemów tych pasków nie zauważyłeś albo po prostu stwierdziłeś walić to i jest dobrze. Kawał dobrej roboty z dodaniem lekkich detali na normalce na nadkolach, bo często ludzie o tym zapominają. Hmmm co tu jeszcze, ostatnio się zastanawiałem w której firmie możesz obecnie robić, ale widzę jeszcze usprawniasz folio. Pozdro edit: a nie zauważyłem, że paski są na hp w takim razie po prostu dałeś za ostre krawędzie bo na lowpoly jest prawie niewidoczne.
Kiao Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Zacny modelik, fajnie dobrana kolorystyka co pozwoliło ci stworzyć naprawdę fajny klimacik... Drobnostki to mirror widoczny na przednich błotnikach (mały biały akcent, jakoś się wybija przede wszystkim małą rzecz ale od razu oko zaczyna szukać więcej podobieństw) No i paseczki na masce, za małe i nieczytelne. Ale to duperele,.... model robi wrażenie:D
KMiklas Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 O panie, świetnie to wygląda. Ale żeś mi poprzeczkę podniósł... ;)
PIraT Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 Paseczki powinni być na geometrii, pewnie przy renderowaniu do portfolio ostatecznym, już z uwzględnieniem całego feedbacku poprawię to. ;D
bolitic Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Świetna robota - widziałbym to w Fallout 4
plutko Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Bardzo ladne. Tylko ten mirror sie rzuca mocno, poza tym piekne.
DonJakub Napisano 25 Kwiecień 2013 Napisano 25 Kwiecień 2013 WoooW ożywiłeś tą prawie obumarłą część forum ! Świetny model ! Popraw to co wyżej napisali i te mocne zarysowania na błotnikach, zwłaszcza na przednim. Widać, że jest to chamski pędzel z PSa ;> Nie miałeś problemu z ustawieniami normali na marmosecie ? P.S. Wrzućcie to na fronta - zasługuje chłopak.
mallow Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 Rewelacyjnie to wygląda. Szacun. 5 * ode mnie.
Jonasz_Real Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 Jak Marioza mawiał "Lux torpeda!" Piękne tekstury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się