Napisano 10 Czerwiec 201311 l a tak bardziej serio to tutaj ludzie zebrali rendery z CGforum gdzie ludzie to testowali.. etc.. http://www.blenderartists.org/forum/showthread.php?285231-Redshift3D-first-fully-GPU-accelerated-biased-renderer
Napisano 10 Czerwiec 201311 l Te czasy renderu przy takiej jakości to jakaś bajka. Czekam na więcej info i plugin do blendka. :)
Napisano 10 Czerwiec 201311 l Biorąc pod uwagę, ze robiąc coś profesjonalnie można sobie pozwolić na Titana, to wszystko wyglada wręcz oszałamiająco.
Napisano 10 Czerwiec 201311 l Biorąc pod uwagę, ze robiąc coś profesjonalnie można sobie pozwolić na Titana, to wszystko wyglada wręcz oszałamiająco.Do renderu lepiej GTX690, ma więcej Coreów, chyba że ten renderer wykorzystuje podwójną precyzję, ale nie sądze. Co innego jak masz duże sceny, to Titan lepszy bo ma 6 giga ramu, a 690 2Gb. Obrazki wyglądają nieźle!! :D
Napisano 10 Czerwiec 201311 l Lol ale przeciez blender osiaga praktycznie zblizone czasy na titanie dokladnie to samo.
Napisano 10 Czerwiec 201311 l Y nie? GTX titan BMW renderuje w 38 sekund. Redshift 3D renderuje mazdę w 39 sekund. Napewno w interiorach Redshift będzie szybszy bo cycles ma z tym problemem. i jest to w future to-do do rozwiązania. Ale na boga te rendery są podobnie szybkie a jeden jest biased a drugi unbiased. Z czego Redshift jest tylko single GPU. :D więc jak masz 2 karty to Cycles go niszczy. Wystarczy wiedzieć jakie materiały i jak zoptymalizować dobrze scenę a renderuje się naprawdę szybko. Druga sprawa RedShift, jest dopiero totalnie beta, i w sumie nie ma ani jednej farmy do niego a do cyclesa a i owszem i to GPU. Pomysł jest bardzo dobry, czekam na finalną wersję jakąś :D gdzieś tak za rok ^^
Napisano 10 Czerwiec 201311 l Redshift 3D renderuje mazdę w 39 sekund. Zdajesz sobie sprawe żeby te testy były miarodajne scena musi być identycza a docelowy render powinien mieć możliwie taką samą jakość? Tutaj masz inną scenę, inną rozdzielczość i inną jakość. WTF?
Napisano 10 Czerwiec 201311 l nie mnie j jednak są to bardzo bliżone prędkości renderowania! a ludzie otwierają oczy jakby nic takiego na rynku nie było.. i nagle o Ale rendering na GPU jest szybki A Octane i Cycles wcześniej nie istnialo?
Napisano 10 Czerwiec 201311 l no tak ale na Octane/Cycles jak dasz scenę ze szkłem i kaustyką , to się prędzej pochlastasz niż zejdziesz poniżej 40 sekund, żeby ładnie zredukować szum :) Jednak biasowe silniki mają ten proces oszukany, a unbiasowy będzie Ci liczył "full fizycznie" o wiele dłużej.
Napisano 10 Czerwiec 201311 l BMW ma włączone światło w reflektorach, i jest to zrobione jako emiterem jest spirala w lampie która jest schowana za 2 warstwami szkła więc jest trochę tej kaustyki jak by nie było a podłoga to jeden wielki glossy jak całą scena i zeszło poniżej minuty więc nie tak dokońca to jest tak że jak jest szkło to wieczność. Fakt faktem jak się zrobi naprawdę coś zawansowanego to się dłużej od szumia. ale takie proste sprawy jak kieliszki w interiorach czy lampy to szybko leci. :D głównym problemem cycles jest szum w interiorze i nad tym musza się skupić bo tak to jest bardzo szybki. Ja lubię ten silnik może nie za GPU ale za system robienia materiałów nodami, w Octane też niby są ale mi nie podchodzą te w cycles są przejrzyste i naprawdę sporo można nimi zdziałąć a i proceduralne materiały też dobrze się robi. czego np zrobić w octane nie potrafię.
Napisano 10 Czerwiec 201311 l A czy ktoś to testuje? Tu by się przydał Zed do testów ;) Niestety nie testuje :) Chociaz bardzo chcialbym testowac kazdy silnik i jego nowa wersje ktora pojawia sie na rynku ;) Czasu jednak ostatnio baaardzo malo wiec - dobrze ze chociaz z informacjami jestem w miare na biazaco ;) Ciakwy silnik sie zapowiada. Czasy renderow swietne i jakosc tez niczego sobie... Tym bardziej ze karty graficzne na ktorych je liczono sa w zasiegu wiekszosci grafikow - ktorzy oczywiscie nie sprzedaja swojej pracy za "stowke" ;) Tak wiec nie sa to jakies cuda na patyku mielone na platformach z NASA. Wyglada na to ze GPU zadomowi sie w naszym workflow szybciej niz sie wydawalo. Sam zaczynam powoli myslec o tym zeby za czas jakis wpakowac mocarna grafe do kompa i zobaczyc na ile te gpu cacuszka sa w stanie sprostac wymaganiom podczas pracy przy bardziej zlozonych projektach komercyjnych. Sam jestem Ciekaw jakie beda roznice pomiedzy RedShiftem, Octanem, Cycles czy nawet irayem zakladajac ze renderujemy ta sama scene, w miare podobne shadery i rozdzielczosci.
Napisano 11 Czerwiec 201311 l Też nie rozumiem tego porównania unbiased renderera ( Octane/ Cycles) do biased z mnóstwem trików. Z założenia biased powinien być szybszy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto