DraxMustHurt Napisano 24 Maj 2015 Autor Napisano 24 Maj 2015 Może rzeczywiście więcej głębi by było, ale ogólnie trochę pojechałem perspektywę tutaj. Emejzing jak bardzo mózgownicę otwiera trenowanie czystej perspektywy na kartkach papieru - polecam. A tutaj Wiedźminowo:
DraxMustHurt Napisano 27 Maj 2015 Autor Napisano 27 Maj 2015 Zebrałem feedback, przemyślałem i Wiedźminowo V2:
DraxMustHurt Napisano 24 Czerwiec 2015 Autor Napisano 24 Czerwiec 2015 Tonaszkiców :P A tutaj początek serii tematycznych rysunków które sobie robię:
DraxMustHurt Napisano 26 Czerwiec 2015 Autor Napisano 26 Czerwiec 2015 WIP i chyba się zakopałem. To ten cudowny moment kiedy w pewnej chwili rysowania coś się przełącza w głowie i ilustracja przestaje mi się podobać. Jakieś sugestie? Na pewno muszę dopracować postacie, ale co jeszcze?
tr3buh Napisano 27 Czerwiec 2015 Napisano 27 Czerwiec 2015 przekozackie rysunki, świetnie ogarniasz perspektywę, samochodziki cud miód malina
abbaart369 Napisano 28 Czerwiec 2015 Napisano 28 Czerwiec 2015 Hej! Taaaak ^^ To tę teczkę miałam na myśli ^^ Kojarzę jak najbardziej ;) Bardzo fajnie ciśniesz. Zarówno szkice, speedy jak i te bardziej dopracowane prace (post 188 - niezła faza ;)). Te ostatnie rysunki w perspektywie. Kurczak, też trzeba mi takie rzeczy porysować (kiedyś rysowałam, teraz do tego staram się wrócić, ale... eee... za bardzo freestajluję :/). Bo to bardzo pomocne, a wcale nie takie proste. Tobie wychodzi to naprawdę nieźle - szczególnie samochody i samoloty. Swoją drogą - bardzo mi się podoba, że szkicujesz tradycyjnie. Uwielbiam tradycyjny szkic. Mam wrażenie, że on dużo uczy ;) Reasumując - świetna teczka :) Będę tu zaglądać :) Pozdro!
DraxMustHurt Napisano 29 Czerwiec 2015 Autor Napisano 29 Czerwiec 2015 (edytowane) @tr3buh Dzięki, cieszę się, że widać postęp, bo właśnie nad perspektywą teraz pracuję. @abbaart Te moje rysunki pojazdów to też jeszcze nie są takie typowo konstrukcyjne - można powiedzieć, ze pół na pół. Robie ja na razie bardziej żeby nauczyć się form, kształtów itd. i stosować je później do swoich, już w pełni sztywno i dokładnie konstruowanych rzeczy. W nowszych autach i bardziej sexy kształtach już zaczyna się trochę rozjeżdżać "eyeballowanie". A z samolotami to w ogólę się jeszcze jakoś nie lubię. Ale nie samą perspektywą żyję, więc obok zaczynam powrót do anatomii. Edytowane 30 Czerwiec 2015 przez DraxMustHurt
DraxMustHurt Napisano 5 Lipiec 2015 Autor Napisano 5 Lipiec 2015 I od czasu do czasu muszę sobie przypomnieć, że portrety to powinienem oglądać a nie malować. Czyjeś :P
abbaart369 Napisano 6 Lipiec 2015 Napisano 6 Lipiec 2015 Hej! Miło widziej, jak dobrze ciśniesz ^^ Fajnie Ci twarze wychodzą, co chcesz? :) Te na miniaturkach anatomicznych bardzo sugestywne i świetnie przedstawiające mimikę. A o kobitce już wiesz co myślę ;P Masz smykałkę do tych pojazdów, coraz lepiej Ci wychodzą, aż miło popatrzeć. To teraz może jakiś wyrenderowany, do końca, co? ;) Myślę, że by wyglądał świetnie :) Pozdrowienia!
DraxMustHurt Napisano 10 Lipiec 2015 Autor Napisano 10 Lipiec 2015 Powoli i nieśmiało wchodzę w renderowanie :p Chociaż i tak jeszcze chce duuużo w perspektywie ogarnąć. Za wszelką korektę i krytykę będę mega wdzięczny, bo renderowanie to temat miejscami trochę bardziej "na wyczucie" niż perspektywa, którą po prostu trzeba wyryć.
Agnieszka Antosiewicz Napisano 10 Lipiec 2015 Napisano 10 Lipiec 2015 O boże jaram się :D Super teczka!
DraxMustHurt Napisano 17 Lipiec 2015 Autor Napisano 17 Lipiec 2015 Dzięki za miłe słowa, ale do super to jeszcze 500 takich stron mi brakuje ;) Trochę walczyłem z trudnościami czysto technicznymi tutaj. Nie mogę jeszcze przeginać ze skomplikowaniem obiektów bo się sypią. I trochę więcej szkicu wokół szkicu, work in progress. Cały czas kombinuję tutaj jak rozłożyć walory żeby uzyskać lepszą czytelność tego szkicu, cały czas coś mi nie pasuje.
PolakParafii Napisano 17 Lipiec 2015 Napisano 17 Lipiec 2015 ło panie ale ciśniesz, czekam na tego ostatniego bo świetnie się zapowiada
tr3buh Napisano 18 Lipiec 2015 Napisano 18 Lipiec 2015 Za te 500 stron co piszesz to będziesz master of universe ;P
Coyote Napisano 22 Lipiec 2015 Napisano 22 Lipiec 2015 w dobrą strone to wszystko idzie. teraz tylko utrzymać tempo i za rok dwa będzie naprawdę super ;)
DraxMustHurt Napisano 23 Lipiec 2015 Autor Napisano 23 Lipiec 2015 Dzięki Mathias, morale boost zawsze na propsie! ;) Ostatnio siedziałem nad dwiema ilustracjami których nie mogę jeszcze wrzucić, poza tym dalszy rendering:
DraxMustHurt Napisano 30 Lipiec 2015 Autor Napisano 30 Lipiec 2015 Koncept dla studia Digital Imaginary: Dalsze renderowe zabawy:
PolakParafii Napisano 31 Lipiec 2015 Napisano 31 Lipiec 2015 Z jakieś książki bierzesz te rendery? scott? czy ktoś inny?
DraxMustHurt Napisano 31 Lipiec 2015 Autor Napisano 31 Lipiec 2015 W jakim sensie biorę? Jeśli chodzi o wyjaśnienie techniki to tak, "How to render" Robertsona
Varmer Napisano 19 Sierpień 2015 Napisano 19 Sierpień 2015 (edytowane) Bardzo fajna szamanka :) Trochę bym popracował nad anatomią (bark, przedramiona) i może trochę lepiej pokazał kierunek światła. Jeśli dobrze widzę to szamanka miała być schowana za skrzydłem? to też by się przydało to lepiej pokazać. Mały overpainting ode mnie >>over Pozdrawiam Edytowane 19 Sierpień 2015 przez Varmer
DraxMustHurt Napisano 20 Sierpień 2015 Autor Napisano 20 Sierpień 2015 Ogromne dzięki za mega trafną krytykę. Jest o niebo lepiej. Jedynie anatomie trochę mniej ruszałem, zależy mi, żeby była dość wątła i jade z refką. Jedno pytanie - dlaczego zamknąłeś dziób ptakowi? A tutaj rendering, wracamy po wakacjach:
Varmer Napisano 20 Sierpień 2015 Napisano 20 Sierpień 2015 Hej. Jeśli chodzi o dziób to po prostu coś mi tam nie pasowało z kompozycją (rzuciłem też trochę cienia na prawe ramię, bo jak dla mnie tak wyprostowana, mocno oświetlona ręka przyciąga strasznie wzrok, a raczej nie jest aż tak ważnym elementem tej ilustracji? ). Znowu mały obrazek >>link (linie trochę naciągane ale mniej więcej pokazują do czego zmierzałem). Pozdrawiam
abbaart369 Napisano 29 Sierpień 2015 Napisano 29 Sierpień 2015 Hej ;) A Ty ciśniesz i ciśniesz ;) i prawidłowo! Bardzo mi się podobają Twoje rendery. Fajny efekt. Szamanka coraz lepiej - jeszcze będziesz ją polerował? wg mnie wygląda już bardzo dobrze. Pozdrowienia!
DraxMustHurt Napisano 6 Wrzesień 2015 Autor Napisano 6 Wrzesień 2015 Nie będę już dłubał szamanki, odstawiona ;) Jako że ostatni Mad Max wymiata i rządzi, hołd dla niego! Rusty Justice :D
DraxMustHurt Napisano 12 Wrzesień 2015 Autor Napisano 12 Wrzesień 2015 Rendering refleksyjnych powierzchni. Oby tylko z renderu na render było lepiej :S
DraxMustHurt Napisano 14 Wrzesień 2015 Autor Napisano 14 Wrzesień 2015 Trochę przestałem kochać tą pracę żeby pociągnąć dalej :P
rymin Napisano 20 Wrzesień 2015 Napisano 20 Wrzesień 2015 Lineart spoko tylko nie wiem czemu nie zdecydowałeś się pokazać sufitu i prawej strony? Tak to wygląda jak część większego obrazka a zapowiada się obiecująco. Ten obrazek wyżej wygląda strasznie plastikowo- nie ma rozróżnienia materiału. Do tego wszędzie maznąłeś te odbicia gwiazd które są identyczne a w rzeczywistości tak nie wyglądają. Generalnie widać po tych wcześniejszych, że kierunek rozwoju jest dobry ale odważniej bym rozdzielał wszystkie zagięcia i zmiany materiałów. Pozdrawiam
DraxMustHurt Napisano 20 Wrzesień 2015 Autor Napisano 20 Wrzesień 2015 Co do tej kapsuły to racja, dużą winę za to ponosi też fakt, że nie użyłem refek do refleksu gwiazd. Nad rozróżnianiem materiałów właśnie pracuje i postaram się wyeliminować te błędy co zrobiłem powyżej. Dzięki!
DraxMustHurt Napisano 21 Październik 2015 Autor Napisano 21 Październik 2015 Trochę spóźniony update. Sporo malowane na laptopie na którym normalnie nie pracuję, teraz widzę, że w niektórych kolory są trochę zbyt ciemne/nasycone. Tutaj szkice dla klienta: I jedna z wielu ilustracji, trochę już leciwa, jakie robię dla nowej edycji RPGa KULT:
DraxMustHurt Napisano 8 Listopad 2015 Autor Napisano 8 Listopad 2015 Jeszcze parę zleceń do skończenia i w końcu będzie czas na swoje rzeczy. Tutaj studia do pracy, którą mam zamiar zrobić:
Tomasz G Napisano 8 Listopad 2015 Napisano 8 Listopad 2015 Nie czuć budulca pod tym płaszczem. Wydaje się jakby na koniu jechało samo ubranie. Chyba, że to tak ma być to sorki. Wiem, że to szkic. Natomiast cała reszta, z pędzlami włącznie na plus.
abbaart369 Napisano 21 Listopad 2015 Napisano 21 Listopad 2015 Człowiek, który ciśnie. Ciśnie, że aż widać, słychać i czuć ;) I nie, nie przesadzam :P Dobra. Może napiszę, co mi się NAJBARDZIEJ podoba (poza tym, że wszystko XD). 229 i MadMaxowy samochodzik, 231 - bardzo fajne wrażenie trójwymiarowości i że ten pojazd może w każdej chwili odlecieć, 233 już poleciało w kosmos ;) 236 - te koncepty ludzików są po prostu boskie, bardzo mi się podoba styl, w jakich je zrobiłeś - super byłoby zobaczyć więcej takich! Te szybkie miniaturki envirosików - też bardzo mi się podobają. Bardzo fajne i dzięki za zamieszczenie tej mega szybkiej wersji i tej z pewnymi detalami. Milo jest wiedzieć, jak to robisz :) To stalowe "coś" pod szkicami pojazdów - bardzo. No i ostatnie 3 z tego postu - miód na moje oczy. Studia konia - jestem na tak, bardzo zacne. Nie ma się do czego przyczepić... ^^ Przepraszam - tym razem tylko chwalę ;) Ciśnij dalej! Wymiatasz jak należy :D Pozdrowienia!
DraxMustHurt Napisano 16 Grudzień 2015 Autor Napisano 16 Grudzień 2015 Eksperymenty, pierdoły - głównie mniej udane :P Powoli próbuję wracać do pełnych kompozycji, opornie mi to idzie.
Tomasz G Napisano 17 Grudzień 2015 Napisano 17 Grudzień 2015 Ja sobie robię zapiski po polsku ale jak kto woli;). Bardzo fajne pojazdy te dwa na dole. W postaciach wciąż nie czuć budulca, gubisz proporcje. Niedawno kupiłem sobie polską wersję loomisia o rysowaniu ludzi. Pewnie książkę znasz, ale na pewno warto odświerzyć.
emenems Napisano 22 Grudzień 2015 Napisano 22 Grudzień 2015 Ta panienka w czerwieni mi się podoba z racji tego szkicowego "minimalizmu" w jakim ja namalowałeś , a jednak formy sie czyta....co do tego statku z planetą to się już wypowiadałem... ten statek powyżej bardoz mi się podoba w kwestii formy / designu... natomiast coś nie gra ze skalą.... nie wiem jak ma być duzy... w tej chwili inntuicja podpowiada że to co wielkości motocykla / skutera.... natomiast domyślam się że chodziło CI o coś o wiele większego...... już CI moge powiedzieć że to pewnie kwestia skali detalu jakiej użyłeś... gdyby ten statek był wielkości planety to te światełka i przecięcia w poszyciu byłyby nieporównywalnie mniejsze... , ale jak mówie ssam design generalnie mi się podoba. Co do tych studiów, dobry patent, sam robie coś podobnego, tylko zapewne większy burdel mam przy tym.. :P
DraxMustHurt Napisano 14 Styczeń 2016 Autor Napisano 14 Styczeń 2016 Dzięki za trafne uwagi panowie! I tak jak myślałem, pełnie ilustracje poszły i zboczyłem w stronę linii. Mam nieśmiałe plany trochę w niej zostać, bo ogólnie bardzo lubię linię: Jeszcze długa droga, szczególnie z organicznymi. Bardzo dobre ćwiczenia - linia zupełnie nie wybacza :P
tr3buh Napisano 15 Styczeń 2016 Napisano 15 Styczeń 2016 to http://i.imgur.com/WkDfQ84.jpg jest do jakiejs gierki?, bo chętnie bym sobie modelnął tego shipa jesli nie masz nic przeciwko ;]
SlawomirWolicki Napisano 15 Styczeń 2016 Napisano 15 Styczeń 2016 Postacie jeszcze do napracowania ale parę statków z górnej półki. Pdr.
DraxMustHurt Napisano 15 Styczeń 2016 Autor Napisano 15 Styczeń 2016 @tr3buh Do żadnej gierki, modeluj do woli :) Chętnie zobaczę rezultaty. @Slawomr Dzięki bardzo :)
wwysocki Napisano 15 Styczeń 2016 Napisano 15 Styczeń 2016 Pojazdy na propsie dużym. Jak fajnie trzymasz perspektywe przy wehikułach tak na postaci wszystko czy sie sypie. Więcej czasu poświęć konstrukcji i będzie gites. Wiadomo anatomia mogła by być lepsza wiadomo. Ale wyrobisz sie
tr3buh Napisano 16 Styczeń 2016 Napisano 16 Styczeń 2016 @tr3buh Do żadnej gierki, modeluj do woli :) Chętnie zobaczę rezultaty. dzięki, no troszkę nie jest w 100% wierne, delikatnie mówiąc ale to była taka "inspiracja" i robione na szybko tak więc dużo do poprawy ale chyba już nie będę przy tym siedział
DraxMustHurt Napisano 27 Styczeń 2016 Autor Napisano 27 Styczeń 2016 @tr3buh Oo, super go zobaczyć w 3D i trochę innej interpretacji. Dobra robota! Kilka osób już pytało o ten design, może powinienem jeszcze go dopracować pod portfolio? :) W czym modelowałeś/teksturowałeś? @wwysocki Dzięki dzięki! Racja, muszę podejść do postaci jak do pojazdu i zobaczyć co z tego będzie. Tymczasem: I projekcik do dalszego dopracowania, może jeszcze usiądę:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się