Napisano 24 Maj 20159 l Autor Może rzeczywiście więcej głębi by było, ale ogólnie trochę pojechałem perspektywę tutaj. Emejzing jak bardzo mózgownicę otwiera trenowanie czystej perspektywy na kartkach papieru - polecam. A tutaj Wiedźminowo:
Napisano 24 Czerwiec 20159 l Autor Tonaszkiców :P A tutaj początek serii tematycznych rysunków które sobie robię:
Napisano 26 Czerwiec 20159 l Autor WIP i chyba się zakopałem. To ten cudowny moment kiedy w pewnej chwili rysowania coś się przełącza w głowie i ilustracja przestaje mi się podobać. Jakieś sugestie? Na pewno muszę dopracować postacie, ale co jeszcze?
Napisano 27 Czerwiec 20159 l przekozackie rysunki, świetnie ogarniasz perspektywę, samochodziki cud miód malina
Napisano 28 Czerwiec 20159 l Hej! Taaaak ^^ To tę teczkę miałam na myśli ^^ Kojarzę jak najbardziej ;) Bardzo fajnie ciśniesz. Zarówno szkice, speedy jak i te bardziej dopracowane prace (post 188 - niezła faza ;)). Te ostatnie rysunki w perspektywie. Kurczak, też trzeba mi takie rzeczy porysować (kiedyś rysowałam, teraz do tego staram się wrócić, ale... eee... za bardzo freestajluję :/). Bo to bardzo pomocne, a wcale nie takie proste. Tobie wychodzi to naprawdę nieźle - szczególnie samochody i samoloty. Swoją drogą - bardzo mi się podoba, że szkicujesz tradycyjnie. Uwielbiam tradycyjny szkic. Mam wrażenie, że on dużo uczy ;) Reasumując - świetna teczka :) Będę tu zaglądać :) Pozdro!
Napisano 29 Czerwiec 20159 l Autor @tr3buh Dzięki, cieszę się, że widać postęp, bo właśnie nad perspektywą teraz pracuję. @abbaart Te moje rysunki pojazdów to też jeszcze nie są takie typowo konstrukcyjne - można powiedzieć, ze pół na pół. Robie ja na razie bardziej żeby nauczyć się form, kształtów itd. i stosować je później do swoich, już w pełni sztywno i dokładnie konstruowanych rzeczy. W nowszych autach i bardziej sexy kształtach już zaczyna się trochę rozjeżdżać "eyeballowanie". A z samolotami to w ogólę się jeszcze jakoś nie lubię. Ale nie samą perspektywą żyję, więc obok zaczynam powrót do anatomii. Edytowane 30 Czerwiec 20159 l przez DraxMustHurt
Napisano 5 Lipiec 20159 l Autor I od czasu do czasu muszę sobie przypomnieć, że portrety to powinienem oglądać a nie malować. Czyjeś :P
Napisano 6 Lipiec 20159 l Hej! Miło widziej, jak dobrze ciśniesz ^^ Fajnie Ci twarze wychodzą, co chcesz? :) Te na miniaturkach anatomicznych bardzo sugestywne i świetnie przedstawiające mimikę. A o kobitce już wiesz co myślę ;P Masz smykałkę do tych pojazdów, coraz lepiej Ci wychodzą, aż miło popatrzeć. To teraz może jakiś wyrenderowany, do końca, co? ;) Myślę, że by wyglądał świetnie :) Pozdrowienia!
Napisano 10 Lipiec 20159 l Autor Powoli i nieśmiało wchodzę w renderowanie :p Chociaż i tak jeszcze chce duuużo w perspektywie ogarnąć. Za wszelką korektę i krytykę będę mega wdzięczny, bo renderowanie to temat miejscami trochę bardziej "na wyczucie" niż perspektywa, którą po prostu trzeba wyryć.
Napisano 17 Lipiec 20159 l Autor Dzięki za miłe słowa, ale do super to jeszcze 500 takich stron mi brakuje ;) Trochę walczyłem z trudnościami czysto technicznymi tutaj. Nie mogę jeszcze przeginać ze skomplikowaniem obiektów bo się sypią. I trochę więcej szkicu wokół szkicu, work in progress. Cały czas kombinuję tutaj jak rozłożyć walory żeby uzyskać lepszą czytelność tego szkicu, cały czas coś mi nie pasuje.
Napisano 17 Lipiec 20159 l ło panie ale ciśniesz, czekam na tego ostatniego bo świetnie się zapowiada
Napisano 22 Lipiec 20159 l w dobrą strone to wszystko idzie. teraz tylko utrzymać tempo i za rok dwa będzie naprawdę super ;)
Napisano 23 Lipiec 20159 l Autor Dzięki Mathias, morale boost zawsze na propsie! ;) Ostatnio siedziałem nad dwiema ilustracjami których nie mogę jeszcze wrzucić, poza tym dalszy rendering:
Napisano 31 Lipiec 20159 l Autor W jakim sensie biorę? Jeśli chodzi o wyjaśnienie techniki to tak, "How to render" Robertsona
Napisano 19 Sierpień 20159 l Bardzo fajna szamanka :) Trochę bym popracował nad anatomią (bark, przedramiona) i może trochę lepiej pokazał kierunek światła. Jeśli dobrze widzę to szamanka miała być schowana za skrzydłem? to też by się przydało to lepiej pokazać. Mały overpainting ode mnie >>over Pozdrawiam Edytowane 19 Sierpień 20159 l przez Varmer
Napisano 20 Sierpień 20159 l Autor Ogromne dzięki za mega trafną krytykę. Jest o niebo lepiej. Jedynie anatomie trochę mniej ruszałem, zależy mi, żeby była dość wątła i jade z refką. Jedno pytanie - dlaczego zamknąłeś dziób ptakowi? A tutaj rendering, wracamy po wakacjach:
Napisano 20 Sierpień 20159 l Hej. Jeśli chodzi o dziób to po prostu coś mi tam nie pasowało z kompozycją (rzuciłem też trochę cienia na prawe ramię, bo jak dla mnie tak wyprostowana, mocno oświetlona ręka przyciąga strasznie wzrok, a raczej nie jest aż tak ważnym elementem tej ilustracji? ). Znowu mały obrazek >>link (linie trochę naciągane ale mniej więcej pokazują do czego zmierzałem). Pozdrawiam
Napisano 29 Sierpień 20159 l Hej ;) A Ty ciśniesz i ciśniesz ;) i prawidłowo! Bardzo mi się podobają Twoje rendery. Fajny efekt. Szamanka coraz lepiej - jeszcze będziesz ją polerował? wg mnie wygląda już bardzo dobrze. Pozdrowienia!
Napisano 6 Wrzesień 20159 l Autor Nie będę już dłubał szamanki, odstawiona ;) Jako że ostatni Mad Max wymiata i rządzi, hołd dla niego! Rusty Justice :D
Napisano 12 Wrzesień 20159 l Autor Rendering refleksyjnych powierzchni. Oby tylko z renderu na render było lepiej :S
Napisano 20 Wrzesień 20159 l Lineart spoko tylko nie wiem czemu nie zdecydowałeś się pokazać sufitu i prawej strony? Tak to wygląda jak część większego obrazka a zapowiada się obiecująco. Ten obrazek wyżej wygląda strasznie plastikowo- nie ma rozróżnienia materiału. Do tego wszędzie maznąłeś te odbicia gwiazd które są identyczne a w rzeczywistości tak nie wyglądają. Generalnie widać po tych wcześniejszych, że kierunek rozwoju jest dobry ale odważniej bym rozdzielał wszystkie zagięcia i zmiany materiałów. Pozdrawiam
Napisano 20 Wrzesień 20159 l Autor Co do tej kapsuły to racja, dużą winę za to ponosi też fakt, że nie użyłem refek do refleksu gwiazd. Nad rozróżnianiem materiałów właśnie pracuje i postaram się wyeliminować te błędy co zrobiłem powyżej. Dzięki!
Napisano 21 Październik 20159 l Autor Trochę spóźniony update. Sporo malowane na laptopie na którym normalnie nie pracuję, teraz widzę, że w niektórych kolory są trochę zbyt ciemne/nasycone. Tutaj szkice dla klienta: I jedna z wielu ilustracji, trochę już leciwa, jakie robię dla nowej edycji RPGa KULT:
Napisano 8 Listopad 20159 l Autor Jeszcze parę zleceń do skończenia i w końcu będzie czas na swoje rzeczy. Tutaj studia do pracy, którą mam zamiar zrobić:
Napisano 8 Listopad 20159 l Nie czuć budulca pod tym płaszczem. Wydaje się jakby na koniu jechało samo ubranie. Chyba, że to tak ma być to sorki. Wiem, że to szkic. Natomiast cała reszta, z pędzlami włącznie na plus.
Napisano 21 Listopad 20159 l Człowiek, który ciśnie. Ciśnie, że aż widać, słychać i czuć ;) I nie, nie przesadzam :P Dobra. Może napiszę, co mi się NAJBARDZIEJ podoba (poza tym, że wszystko XD). 229 i MadMaxowy samochodzik, 231 - bardzo fajne wrażenie trójwymiarowości i że ten pojazd może w każdej chwili odlecieć, 233 już poleciało w kosmos ;) 236 - te koncepty ludzików są po prostu boskie, bardzo mi się podoba styl, w jakich je zrobiłeś - super byłoby zobaczyć więcej takich! Te szybkie miniaturki envirosików - też bardzo mi się podobają. Bardzo fajne i dzięki za zamieszczenie tej mega szybkiej wersji i tej z pewnymi detalami. Milo jest wiedzieć, jak to robisz :) To stalowe "coś" pod szkicami pojazdów - bardzo. No i ostatnie 3 z tego postu - miód na moje oczy. Studia konia - jestem na tak, bardzo zacne. Nie ma się do czego przyczepić... ^^ Przepraszam - tym razem tylko chwalę ;) Ciśnij dalej! Wymiatasz jak należy :D Pozdrowienia!
Napisano 16 Grudzień 20159 l Autor Eksperymenty, pierdoły - głównie mniej udane :P Powoli próbuję wracać do pełnych kompozycji, opornie mi to idzie.
Napisano 17 Grudzień 20159 l Ja sobie robię zapiski po polsku ale jak kto woli;). Bardzo fajne pojazdy te dwa na dole. W postaciach wciąż nie czuć budulca, gubisz proporcje. Niedawno kupiłem sobie polską wersję loomisia o rysowaniu ludzi. Pewnie książkę znasz, ale na pewno warto odświerzyć.
Napisano 22 Grudzień 20159 l Ta panienka w czerwieni mi się podoba z racji tego szkicowego "minimalizmu" w jakim ja namalowałeś , a jednak formy sie czyta....co do tego statku z planetą to się już wypowiadałem... ten statek powyżej bardoz mi się podoba w kwestii formy / designu... natomiast coś nie gra ze skalą.... nie wiem jak ma być duzy... w tej chwili inntuicja podpowiada że to co wielkości motocykla / skutera.... natomiast domyślam się że chodziło CI o coś o wiele większego...... już CI moge powiedzieć że to pewnie kwestia skali detalu jakiej użyłeś... gdyby ten statek był wielkości planety to te światełka i przecięcia w poszyciu byłyby nieporównywalnie mniejsze... , ale jak mówie ssam design generalnie mi się podoba. Co do tych studiów, dobry patent, sam robie coś podobnego, tylko zapewne większy burdel mam przy tym.. :P
Napisano 14 Styczeń 20169 l Autor Dzięki za trafne uwagi panowie! I tak jak myślałem, pełnie ilustracje poszły i zboczyłem w stronę linii. Mam nieśmiałe plany trochę w niej zostać, bo ogólnie bardzo lubię linię: Jeszcze długa droga, szczególnie z organicznymi. Bardzo dobre ćwiczenia - linia zupełnie nie wybacza :P
Napisano 15 Styczeń 20169 l to http://i.imgur.com/WkDfQ84.jpg jest do jakiejs gierki?, bo chętnie bym sobie modelnął tego shipa jesli nie masz nic przeciwko ;]
Napisano 15 Styczeń 20169 l Autor @tr3buh Do żadnej gierki, modeluj do woli :) Chętnie zobaczę rezultaty. @Slawomr Dzięki bardzo :)
Napisano 15 Styczeń 20169 l Pojazdy na propsie dużym. Jak fajnie trzymasz perspektywe przy wehikułach tak na postaci wszystko czy sie sypie. Więcej czasu poświęć konstrukcji i będzie gites. Wiadomo anatomia mogła by być lepsza wiadomo. Ale wyrobisz sie
Napisano 16 Styczeń 20169 l @tr3buh Do żadnej gierki, modeluj do woli :) Chętnie zobaczę rezultaty. dzięki, no troszkę nie jest w 100% wierne, delikatnie mówiąc ale to była taka "inspiracja" i robione na szybko tak więc dużo do poprawy ale chyba już nie będę przy tym siedział
Napisano 27 Styczeń 20169 l Autor @tr3buh Oo, super go zobaczyć w 3D i trochę innej interpretacji. Dobra robota! Kilka osób już pytało o ten design, może powinienem jeszcze go dopracować pod portfolio? :) W czym modelowałeś/teksturowałeś? @wwysocki Dzięki dzięki! Racja, muszę podejść do postaci jak do pojazdu i zobaczyć co z tego będzie. Tymczasem: I projekcik do dalszego dopracowania, może jeszcze usiądę:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto