Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

FINAŁ

 

 

Mr. Everyman: Detektyw.

 

mógł zostac każdym, został detektywem, ciężki to kawałek chleba, szczególnie w przyszlości, ale jakoś trzeba żyć. W końcu uzbierał na egzoszkielet, dzięki temu może śledzić większą ilość osób, interes się kręci

 

-------------------------

Dzięki ekipie max3d.pl za zorganizowanie konkursu!

 

Powodzenia wszyskim, naprawde super prace się pojawiły! :)

 

WdMl3jf.jpg

 

V9muJUL.jpg

 

Tytuł jak tytuł.

 

Pomysł mam dość prosty, pokazać detektywa jako połączenie maszyny i człowieka.

Zmiany, których dokonał na sobie mają mu pomóc w jego pracy, nie zawsze etycznej.

 

Pierwszy miesiąc chce poświęcic na concept postaci i ekwipunku, pozostały czas na ilustracje ukazującą wizje świata w którym chciałbym osadzić detektywa.

Edytowane przez takashmen

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobry plan :), szczególnie 3 opcja wg mnie, nuta tajemniczości,

Powodzenia.

 

//pozdr.

Napisano
  • Autor

dzięki, opcja 3 to będzie po prostu ubrany, dwie pierwsze będą przedstawiać widok od przodu i od tyłu nagiego detektywa i jego ulepszenia.

Napisano

Nie za bardzo podoba mi się fakt, że za dużo ostatnio takich designów w stylu "elisium" jeśli wiesz co mam na myśli:D Ale to moje zdanie. Weź pod uwagę, że takie egzoszkielety mają zwiększać możliwości fizyczne przez co takie postacie tracą wiarygodność jako intelektualiści. Co do samego rysunku to prawa ręka nie gra(przedramię jest za długie). Powodzenia!

Napisano
  • Autor

pewnych skojarzeń nie da się uniknąć, niestety

 

historię jaką chciałbym opowiedzieć jest właśnie taki intelektualista, mizernej siły i budowy, który wzmocnił się technologią,

jednak nie jest nieśmiertelny, jego egzoszkielet musi miec wymieniana baterię a jeśli zabraknie mu energii ze źródła, czerpie ją z właściciela

 

jak na razie mam tyle

 

dzięki za uwagi

Napisano
  • Autor

uhh,

trochę zamarudziłem, na tym etapie kończę zabawe z sama postacią

 

pomysły na ilustracje w drodze

 

6sfc.jpg

Napisano

Zgadzam się, ostatni najciekawszy. Jak zwykle zaproponowałbym, aby "dno" metropolii nie było... dnem :). Porobiłbym tam dziury i światła jeszcze głębszego piętra miasta :).

Napisano

zastanów sie nad kadrem i perspektywą bo w tej chwili główna postać i pojazd czyli jakas akcja rozgrywa się w górnej części obrazka, a ten dół można mocno obciąć

Napisano
  • Autor

mi się taki kadr podoba, dlaczego nie mam pokzaywać otoczenia? chcę jasno pokazać że to faktycznie przyszlość

 

perspektywa faktycznie mocno pokopana, popracuje nad nią wersja do 3 punktów zbiegu

 

co do kadru to możliwe że go jeszcze powiększe w góre tak aby detektywa przecieła linia 1/3 obrazka

 

dzięki za uwagi :)

Napisano
  • Autor

dzięki @soyletGreen

 

powiększyłem, jeszcze bardziej mi się podoba :D

 

co sądzicie?

 

e4fa.jpg

Napisano

Dla mnie na razie scena jeszcze mało czytelna - jak wykończysz będzie na pewno lepiej jako całość pracować. Perspektywa ciekawa ale też trudna do poprawnego narysowania więc uważaj:D Jedna uwaga- dla mnie samo sedno czyli detektyw jest w tej scenie na dalekim miejscu i ucieka uwadze. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzięki rymin, będę uważał

co do umiejscowniena detektywa to jestem świadom że podejmuje ryzyko, bo skupiam się nie tylko na postaci, ale taki mam pomysł na swoja pracę i konsekwentnie się go trzymam

 

postępy (małe ale są)

 

x90b.jpg

Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano
  • Autor

finał w pierwszym poscie, bez zmian od nominacji, wolny czas pochłonęły inne zadania, niestety.

Napisano

Takshmen, jesteś paskudniks. Bardzo czekałem na tę pracę. Czasami mam wrażenie, że graficy nie zdają sobie sprawy z tego, jak ich prace wpływają na ludzi. To realizacja marzeń, to okno do innej rzeczywistości. Ten obraz ma kapitalny potencjał. Dosłownie kilka ruchów w górze i dole kadru i byłby prawie gotowy...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności