Skocz do zawartości

Thorscan Demo [Tech demo nowatorskiej technologii Twórców Deadfall Adventures]


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawie to wygląda.

@Kramon pisales wcześniej, ze nie masz czasu na badanie nowosci w moim watku o Clarisse. A widać, ze udzielasz się tutaj na forum, w większości nowych postow i jak zwykle prowokujesz. Bajkopisarz z Ciebie nieziemski, wes się może za robote i popróbuj trochę softow, na temat których się wypowiadasz. Ja wolalbym na Twoim miejscu np. sprobowac Clarisse(sam pisales, ze Cie interesuje) niż przegladac calymi dniami fora.

Napisano
Ciekawie to wygląda.

@Kramon pisales wcześniej, ze nie masz czasu na badanie nowosci w moim watku o Clarisse. A widać, ze udzielasz się tutaj na forum, w większości nowych postow i jak zwykle prowokujesz. Bajkopisarz z Ciebie nieziemski, wes się może za robote i popróbuj trochę softow, na temat których się wypowiadasz. Ja wolalbym na Twoim miejscu np. sprobowac Clarisse(sam pisales, ze Cie interesuje) niż przegladac calymi dniami fora.

 

 

Wejść na forum przez telefon. jak mi się coś renderuje testowo na komputerze. zajmuje mi raptem 5 minut. + obejrzenie filmiku.

W żaden sposób nie atakuje tego. Super grafika oby im gra wypaliła. Mój post był postem pytającym czy to jest silnik na voxelach bo zawsze jest o nich głośno a potem wszystko ucicha.

 

Natomiast przetestowanie programu żeby powiedzieć o nim coś sensownego to nie jest 5 minut pobawienia się przyciskami tylko minimum tydzień pracy z nim żeby naprawdę powiedzieć coś z sensem.

Napisano

a tego czy za wysoka to nie wiadomo, bo nie pokazał siatki, a tekstury mogła robić kamera HD i wrażenie będzie podobne do normal mapy, szczególnie ze wypalone jest też oświetlenie.

Oglądałem ostatnio wywiad z nastolatkiem, ktory zbudował sobie urządzenie do wstecznej inżynierii układów elektronicznych, dzięki czemu odtworzył schemat komunikacji radiowej zwykłego helikoptera za klika dolarów i podłączył do niego podobne sensory jak ma kinekt. Dzieki złamanej komunikacji potrafił dosyc precyzyjne puszczać helikopter po wskazanej przez soft ścieżce i przy skanowaniu pomieszczenia otrzymał kilku centymetrową dokładność. Więc nie jest to takie nieosiągalne. Wyglada bardzo fajnie i mam nadzieje, ze mniej byloby czyszczenia niż w mocapach takiego materiału 3d.

@beny - to jeszcze nie działa. Ale skanowanie 3d dostępne jest już nawet w skartfonach więc jest szansa ze zadziała. Gorzej jak lokacje nie skanowane beda prezentować poziom jak na screenach w chipie.

Napisano
...żeby naprawdę powiedzieć coś z sensem.

 

Taka moja koleżenska rada, Wes sobie do serca te ostatnie swoje słowa!

A moja wypowiedz nie była atakiem na Ciebie, tylko zastanawia mnie ilość spędzonego Twojego czasu tutaj na forum na potyczki słowne. Jak dla mnie spokojnie moglbys się "w tym samym czasie" zapoznać się z softem, który cie interesuje.

Oczywiście jak testowe renderery, nie zamulilyby Ci bardzo komputera...

Napisano

Jeżeli ta technologia ma w sobie wypalone oświetlenie, to nie ma w tym nic odkrywczego - tekstury to projekcja zdjęć. Nie znam żadnych szczegółów, ale coś czuję, że interakcja takiego środowiska będzie dokładnie żadna - wg mnie nie w tą stronę powinna iść technologia - Całkowicie statyczne meshe, statyczne oświetlenie. Dopóki nie zobaczę jakiejś dynamicznej sceny -dopóty nie uwierzę.

Napisano

Ej a to nie jest zrobione może tak samo jak był zrobiony nowy york w avengersach że to jest projekcja? kulek HDR?

 

 

 

Taka moja koleżenska rada, Wes sobie do serca te ostatnie swoje słowa!

Twojego czasu tutaj na forum na potyczki słowne. Jak dla mnie spokojnie moglbys się "w tym samym czasie" zapoznać się z softem, który cie interesuje.

 

odpisanie na wiadomość na forum w szczególności że na telefonie dostaje powiadomienie na temat tego. Zajmuje mi tyle samo co odpisanie na sms'a... Więc jesteś w błędzie.

Napisano
Ej a to nie jest zrobione może tak samo jak był zrobiony nowy york w avengersach że to jest projekcja? kulek HDR?

????? Co ma projekcja tekstur do lightprobe'ów (jakkolwiek nazwać "kulka HDR")?

Serio Maciek - zamiast udzielać się w każdym możliwym temacie to może poczytaj prezentacje naukowe, czy choćby tematy na wikipedii, żeby np. wiedzieć na jaki temat się w ogóle się wypowiadasz? Teraz to wygląda tak: gdzieś coś słyszałem, co brzmiało podobnie - muszę się wypowiedzieć na forum!

Napisano
Ej a to nie jest zrobione może tak samo jak był zrobiony nowy york w avengersach że to jest projekcja? kulek HDR?

 

Nie wiadomo jaka technika skanowali te pomieszczenia ale skanowanie terenow w 3d nie jest niczym wyjatkowym/nowym (sam fakt wykorzystania skanow 3d w grze moze i jest wyjatkowe, nie znam sie).

Moze to byc zwykly lidar scan i wiele godzin pracy nad oczyszczaniem i optymalizowaniem geometrii (czego sie uzywa na codzien przy pracy filmowej).

 

Nowy Jork zostal wymodelowany z oszalamiajaca dokladnoscia co do klamki przez miliony lemingow (zapewne bazujac wstapnie na lidar skanach). Teraz rozne studia 'wynajmuja' te modele.

Taka wlasna wersje 3D calego miasta ma min ILM czy Sony. Wybiera sie konkretny obszar miasta nad ktorym chesz pracowac.

 

 

????? Co ma projekcja tekstur do lightprobe'ów (jakkolwiek nazwać "kulka HDR")?

Serio Maciek - zamiast udzielać się w każdym możliwym temacie to może poczytaj prezentacje naukowe, czy choćby tematy na wikipedii, żeby np. wiedzieć na jaki temat się w ogóle się wypowiadasz? Teraz to wygląda tak: gdzieś coś słyszałem, co brzmiało podobnie - muszę się wypowiedzieć na forum!

 

Wiekszosc osob 'gdzies cos slyszala'/czytala/widziala na filmikach z youtube ale tak naprawde malo z nas mialo z tym prawdziwa stycznosc. Skad ta nagla agresja na forum? ;]

Napisano

 

Nowy Jork zostal wymodelowany z oszalamiajaca dokladnoscia co do klamki przez miliony lemingow (zapewne bazujac wstapnie na lidar skanach). Teraz rozne studia 'wynajmuja' te modele.

Taka wlasna wersje 3D calego miasta ma min ILM czy Sony. Wybiera sie konkretny obszar miasta nad ktorym chesz pracowac.

 

Myślałem że to jest bardziej na małym detalu wymodelowane i tylko są projekcje w dodatku do avengersów był w pewnym momencie widok obiektów i większość wyglądało na zwykłe boxy które tylko łapały światło. i na to była projekcja przynajmniej tak mówili w tym filmie, z tąd pomyślałem że skoro to był takie kluchy które tylko cienie i światło łapały to w sumie to modele low poly są odpowiednikiem tych kluch i na to jest zrobiona projekcja właśnie.. Bo Ram teraz jest tani.. i jest go dużo GPU ma go coraz więcej więc to nie dokońca jest problem. + Może jakaś technologia do brania w różnych rozdzielczościach/kompresji tych map HDR wraz z odległośćią. jak ma to miejsce w przypadku tricku z Mega textures.

 

Chyba że te boxy to były mockupy tylko a żeby scena szybko chodziła... skoro mówisz że nowy york jest w ostrym detalu machnięty :D

Napisano (edytowane)
Myślałem że to jest bardziej na małym detalu wymodelowane i tylko są projekcje w dodatku do avengersów był w pewnym momencie widok obiektów i większość wyglądało na zwykłe boxy które tylko łapały światło. i na to była projekcja przynajmniej tak mówili w tym filmie, z tąd pomyślałem że skoro to był takie kluchy które tylko cienie i światło łapały to w sumie to modele low poly są odpowiednikiem tych kluch i na to jest zrobiona projekcja właśnie.. Bo Ram teraz jest tani.. i jest go dużo GPU ma go coraz więcej więc to nie dokońca jest problem. + Może jakaś technologia do brania w różnych rozdzielczościach/kompresji tych map HDR wraz z odległośćią. jak ma to miejsce w przypadku tricku z Mega textures.

 

Chyba że te boxy to były mockupy tylko a żeby scena szybko chodziła... skoro mówisz że nowy york jest w ostrym detalu machnięty :D

 

Oczywiscie przy takiej duzej ilosci geometrii, zaden komputer nie byl by wstanie uciagnac wyswietlenia tego wiec optymalizacja polega na wyswietlaniu samych 'bounding boxow' gdzie wczytujesz podglad geometrii tylko danego miejsca ktore cie interesuje.

Dodatkowo podczas renderowania latwo sprawdzic ktore 'boxy' sa widoczne w kamerze i tylko ta widoczna geometria jest wczytywania i renderowana. Bez wzgledu czy jest to miasto Nowy York czy puszcza pandory z miliardem roslinnosci.

Techniki mipmapingu [wiki] sa wykorzystywane rowniez od dawien dawna. Nie potrzebujesz wysokiej rozdzielczosci textury do obiektu bardzo oddalonego od kamery, jak rowniez nie potrzebujesz obiektu wysokiej rozdzielczosci gdy nie widac jego detalu.

Wiele tego typu optymizacji (nie tylko pod wzgledem odleglosci od kamery) odbywa sie w kazdym dzisiejszym rendererze automatycznie.

 

Temat tych optymizacji jest bardzo dlugi i istnieje od samego poczatku grafiki komputerowej (gdzie komputery byly wolniejsze/slabsze).

Edytowane przez tmdag
Napisano

Wiekszosc osob 'gdzies cos slyszala'/czytala/widziala na filmikach z youtube ale tak naprawde malo z nas mialo z tym prawdziwa stycznosc. Skad ta nagla agresja na forum? ;]

Racja. Nikt nie jest nie omylny.

W moim przypadku nie nazwał bym tego agresją (no może trochę:) ) - z Maćkiem (Kramon) znamy się dość personalnie (w sensie, że rozmawialiśmy wiele razy na skype :) ) i moim zamiarem była raczej udzielenie rady - bo choćby ten przypadek - obiekty, które są objęte projekcją ze skanów nie potrzebują light probów, bo te służą do poprawnego oświetlenia nowych obiektów (których w czasie skanowania nie ma, lub są, ale się poruszają). Co do samych probów - nie ma sensu wiązać tego z megatexturingiem, bo w przypadku silników gier probów (jako box projected cubemaps) jest tak mało, że się zupełnie nie opłaca. W systemach z dużą ilości probów nie używa się cubemap, a harmonik sferycznych (dużo lżejsze, bo to tylko 7 wektorów w większości przypadków) do przybliżenia GI. Ehhh co ja w ogóle się produkuję. Ja bym po prostu chciał, żeby ludzię wypowiadali na jakiś temat, leżeli są pewni tego co mówią (co wcale nie oznacza, że mają rację -samemu wiele raz myślałem, że mam rację a byłe w ogromnym błędzie).

Napisano

a mi się wydaje że jednak ten silnik ma coś z megatextur.

 

Ogarnijcie sobię ten filmik.

widać na nim jak jest taki moment kiedy jakby tekstura jest podmieniana na teksturę o dużo większej rozdizelczości.

[video=youtube_share;EyDi7r7XnM8]http://youtu.be/EyDi7r7XnM8

 

A ten już pokazuje zaplecze :D a nazwa to giga textures więc :D

[video=youtube;ezXl-iI7h8c]

Napisano

W tym co teraz pokazałeś megatexture można zastosować jak najbardziej - bo tu tylko mamy tylko same projekcje. Problem z tą technologią jest taki, że da się odwzorować tylko to co już istnieje (da się zeskanować). Dobrze, że takie rzeczy powstają, do odważnych świat należy, co nie oznacza, że każda z prób będzie udana. Inna sprawa, jest taka, że teraz wszyscy przechodzą na PBR - nie wiem czy jest możliwe odpowiedni skan, żeby uzyskać do razu czyste Albedo i Reflectance - inaczej czeka grafików masakryczna ilość obróbki. Na koniec rzecz najważnejsza - jak traktują oświatlenie - wg mnie jest już wbudowane w teksturę (mam nadzieje, że jakimś cudem mylę), bo inaczej ciężko będzie ze zmiennymi warunkami oświetlenia (choćby kołysająca się żarówka na kablu, czy cykla dzień/noc). Ogólnie to widzę duże problemy z interaktywnością.

Napisano

wiem, ze bede zlosliwy ale ten news wyglada albo na probe zrobienia hype wokol spolki by znalezc inwestora albo skonczą na grze mobilnej, bo w 2015 taka jakosc na mobilach z wypalonym oswietleniem będzie całkowicie realna.

Napisano

Wygląda to świetnie. Ja tam kibicuje naszym. Tylko trochę szkoda,*że sami od siebie nic nie podesłali. Na pewno ktoś*z nich czyta Max3D.pl. Ktoś ktoś coś tutaj napisze więcej.

 

olaf: po części pewnie, że tak, ale dlaczego mają*być gorsi niż zachód? Bardzo dobry ruch.

Napisano

Wojtka Pazdura nie interesuje stawanie w konkury z gigantami, za to umieszczanie swojego wizerunku jako badassowego zolnierza w materialach promocyjnych juz bardziej ;))))))

 

Taka mala uszczypliwosc;) Dobrze to wyglada, aczkolwiek chyba uzyteczne w wirtualnych przechadzkach po istniejacych miejscach, bo z wypieczonymi swiatlami i cieniami niczego innego juz nie wstawisz, nie zrobisz z dnia nocy, dynamicznej zmiany envu, itp. Swiat nie bedzie oswietlany latarka, wybuchem granatu, bujajacym sie zyrandolem. Nagle okaze sie, ze w grze wszystko jest mega statyczne.

 

Dobra gra to niekoniecznie realistycznie odtworzony swiat.

Napisano

Adek, inwestor jak najbardziej, ale na 2015 z taką technologią naprawdę lepiej targetować się w komórki, przecież moga tam zarobić wtedy rownie dobre- jak nie lepsze pieniądze niż na PC, a takie enviro będzie cieszyć oko jak obecny realracing.

Druga sprawa, kto normalny teraz robi na PC? Rozumiem, ze przeszkodą moze być stworzenie biznesplanu w oparciu o freemium czy 5pln/grę ale tego tez mozna sie nauczyc, bo wiele firm dzieli się chętnie know-how.

Napisano

Świetnie to wygląda, niesamowite detale, ale patrząc przez pryzmat Battlefield 3 i 4 i ilości sypiących się śmieci podczas zabawy (gruz itp.), mało będzie się zwracać uwagę na detal.

Napisano

"W tym gatunku ciągle można zaproponować coś świeżego, a obecnie rynek otworzył się na nietypowe rozwiązania. Gracze stali się głodni nowych doświadczeń" Co za okrutne bzdury. ;) Nic nie pokazuje bardziej czego chcą gracze jak słupki sprzedaży kolejnych CoD i battelfieldów. ;)

 

To skanowanie... Jak to jest projekcja z texów a na to wygląda to nic specjalnego do zastosowań w grach. Te okna z płaskimi krzakami wyglądały okrutnie.

Jakby z tych lokacji mogli wyciągać jakąś magią samo albedo tekstur i specular a potem oświetlali w realtime probami pobranymi podczas skanowania. to by było coś.

 

Olaf- Gdzie takie rzeczy na komórkach. Te sprzęty nadal mają bardzo duże ograniczenia. Ilość tekstur i moc potrzebna na streaming zabijają taki pomysł z miejsca. Jak dla mnie masz trochę mylne pojęcie o tym co można osiągnąć na popularnych modelach smartfonów. Techdemka na najnowszych iphonach czy topowych androidach to jeszcze nie gry.

Napisano
GTA:SA na iphona to nie gra? okej.

No pewnie i gra,tak samo jak i AngryBirds, która swoja popularność bazuje na reklamie i promocji marki. Technologicznych nowinek w niej nie ma

ale ma popularność. I tutaj jestem za @Moniem, bo w kontekście tego watku ma calkowita racje, jeszcze minie trochę czasu zanim smartfony będą mogly "pociagnac" ilość danych potrzebna do wizualnie podobnych rezultatow j.w.

Napisano

Witam wszystkich

Technologa opracowana jest w mojej firmie Better Reality ,

 

Pierwsza firma która się nią zainteresowała to The Farm 51 ,

która na bazie tej technologi tworzy grę Get Even ,

Grywalne demo powstało jako wspólny projekt Better Reality i The Farm 51

sam jestem zaskoczony tym co widziałem w piątek ,

to nie była zwykła gra , to był kontakt z realnym światem , bardzo dziwne wrażenie ...

Chłopaki z Farm 51 odwalili kawał dobrej roboty , wierze że wyniku naszej współpracy powstanie unikatowa gra

która zapisze się w historii :)

Wszystko co widać działa w czasie realnym ,

z możliwością użycia tekstur od 4K do 512 K , na laptopie z przed 2 lat.

Co do zniszczeń , mamy już pomysły jak zrobić całkowicie realistyczną destrukcje .

Tu jest przykładowy obiekt z gry bez post procesu.

Atmosferka i światło znacznie poprawia wrażenia wizualne co można było zobaczyć na grywalnym demie.

Napisano

man abstrahując od gry, swietna robota, w sumie gry to akurat najmniej prawdopodobny scenariusz wykokrzystania tego, życze powodzenia, bo az sie prosi by zainteresowały się tym domy postpro i telewizje czy wszelkie firmy robiące virtualne przechadzki. Good job.

Napisano
bo az sie prosi by zainteresowały się tym domy postpro

 

Domy post pro uzywaja skanow do filmow od dawien dawna . Jednak z regoly skan sam w sobie troce kosztuje i wymaga dodatkowej pracy przy obrobce, wiec budzet musi tez byc odpowiedni.

Napisano
Jakby ktoś nie kojarzył Reseta z kolei to :D

Filmik wprowadza w bląd, bo największym światem w grze może się poszczycić się Daggerfall (seria Elder Scrolls) - FUEL to ok 14 tys. km^2, gdzie w Daggerfallu szacuje się na 240 tys km^2.

Napisano

Wygląda jak skan :-) jedyne co odrywa moja uwagę to widok przez swietliki. Przypomina mi o prezentacji Spider-Mana 3 przez panów z Sony. Podczas budowania miasta, bazowali, jak tmdag pisze, na systemie lidar i polrocznej pracy zespolu modelarzy ale nie o to mi chodzi. Zastosowali taki sprytny patent na modelowanie wnętrz biurowców tudzież kamienic. Poniewaz biurowce glownie skladaja sie z okien, i modelowanie kazdego pomieszczenia wraz z wyposazeniem, oswietleniem to czyste szalenstwo. Aby zachowac realizm, zamiast zwyklej projekcji na boxy użyto shadera który wyliczal w locie wnętrze pomieszczenia. Czyli jakby wklejal tam obiekt przestrzenny, pokój z biurkiem oświetleniem itp...

Napisano

Kramon - GTA:SA to gra z grafiką na poziomie 13 letniej konsoli. Najbardziej zaawansowana graficznie rzecz w tej grze to cubemapa na samochodach. Ty chyba też nie wiesz na co stać komórki, tylko w drugą stronę niż Olaf. ;)

 

Olaf- Nie ogarniam. Chciałeś chyba dobitnie potwierdzić to co napisałem. Pokazałeś mi techdemo odpalone na prototypowym sprzęcie. ¯\_(ツ)_/¯ Na dodatek i tam teksturki są na poziomie konsol poprzedniej generacji. Kiepskie porównanie do stremowanych mapek 512k o których wspomniał autor silnika.

 

Amok - Twoje rozwiązanie skupia się na wyświetlaniu tych modeli czy bardziej samym skanowaniu? Ciekawa sprawa chociaż wypalone światło w takich skanach mocno zmiesza ilość zastosowań tego w dynamicznych grach.

 

CgBartosz- Podobny shader zastosowano też w grze DeusEx Human revolution. Świetna sprawa.

Napisano

Od 3 lat rozwijamy tą technologie , przeprowadzamy też testy na skanowaniu z użyciem zautomatyzowanych dornów ,własnej konstrukcji , mam za sobą udane testy skanowania fragmentu miasta ,

z dokładnością pomiaru do centymetra przy obiektach kilka tysięcy m2.

trwają tez prace nad doskonaleniem programu który będzie budował budynki i miasta z modułów .

każdy budynek ma kilkadziesiąt realnych pomieszczeń

i automatycznie buduje lokacje o fotorealistycznym wyglądzie na zadanym obszarze .

Ta technologia już była użyta testowo w jednej grze co skróciło okres produkcji z 3 lat do 3 miesięcy .

Napisano
Kramon - GTA:SA to gra z grafiką na poziomie 13 letniej konsoli. Najbardziej zaawansowana graficznie rzecz w tej grze to cubemapa na samochodach. Ty chyba też nie wiesz na co stać komórki, tylko w drugą stronę niż Olaf. ;)

 

Olaf- Nie ogarniam. Chciałeś chyba dobitnie potwierdzić to co napisałem. Pokazałeś mi techdemo odpalone na prototypowym sprzęcie. ¯\_(ツ)_/¯ Na dodatek i tam teksturki są na poziomie konsol poprzedniej generacji. Kiepskie porównanie do stremowanych mapek 512k o których wspomniał autor silnika.

 

Amok - Twoje rozwiązanie skupia się na wyświetlaniu tych modeli czy bardziej samym skanowaniu? Ciekawa sprawa chociaż wypalone światło w takich skanach mocno zmiesza ilość zastosowań tego w dynamicznych grach.

 

CgBartosz- Podobny shader zastosowano też w grze DeusEx Human revolution. Świetna sprawa.

 

 

obejrzałeś to do końca ten film co dał olaf? koleś pokazywał jak wyglądają gry. a potem odpalił BF3... -,- też kiepska gra. Co z tego że gta:SA jest stare. Ta gra jest gigantyczna.

Napisano

Tak widziałem, obraz był rozmazany ale widać że jest słabiej lub w najlepszym wypadku porównywalnie do BF na PS3. Zanim ten te podzespoły będą na tyle tanie żeby je montować w telefonach ze średniej taka grafika się mocno zestarzeje w porównaniu do obecnych konsol.

GTA:SA może i jest gigantyczne ale co z tego skoro tam masz może pareset mega tekstur na całą grę. Modularność, zapętlone texy i wszechobecny reuse- podstawy gameartu.

 

Amok- Trzymam kciuki. Jak kiedyś ogarniecie postprocesing materiału żeby oddzielić dane oświetlenia otoczenia od danych o własnościach materiałów to na emeryturę będziesz pił drinki z palemką na jakiejś własnej wysepce na Pacyfiku. ;)

Napisano

Monio: Jeżeli uważasz, ze mobilny Kepler i jej konkurenci nie uciągnie tego typu technologii, to spoko, nie płacą mi za przekonywanie. No i najwazniejsze - po co Ci telefony ze sredniej półki jak tych flagowych na swiecie sie sprzedaje wiecej niż nowej generacji konsol (galaxy s4 chyba sie sprzedał w kilkunastu mln już w zeszlym mies samsung mowil o 12mln).

Napisano (edytowane)

Uważam że mówienie o grach mobilnych w odniesieniu do chipów, które jeszcze nie istnieją i przez lata nie będą w pułapie cenowym komórek do których dostosowuje się mainstreamowe gry, ma tyle sensu co rozprawianie o grafice konsol w odniesieniu do Play Station 5.

 

Co to SGS4. Może i sprzedaje się tego mase. Pytanie jaki procent z tych osób kupuje regularnie nowe gry inne niż angry birds i fruit ninja. Popatrz na statystki sprzedaży gier gameloftu i sprzedaż gta5 czy CoDów.

Edytowane przez Monio
Napisano

to wrzuć sobie appstore i zobacz ile jest gier w dziale iphone 5/5s które nie pójdą na słabszych fonach. To że google play nie ma takiej opcji nie znaczy ze nie robi się gier dla grupy np. 50mln topowych modeli. Dynamika przyrostu mocy jest taka jak kiedyś na PC - robisz na max konfiguracji bo za 2lata będzie to opcja ze średniej półki. A chipy istnieją i były pokazywane na targach, ale ja się odcinam, bo to glupie w ogole prowadzić taką rozmowę, w tym momencie w sklepach masz 8calowe tablety, ktore dopalają starcrafta 2 czy halflife2 z pełnym windowsem, więc i to demo technologiczne byś odpalił już teraz, ale na pewno masz rację za 2lata wszystko się cofnie i nie będzie nic.

Napisano

Starcraft 2 i HL2 mają technicznie słabą grafikę, poziom początków poprzedniej generacji konsol. Dziwiłbym się jakby sprzęty za taką kasę ich nie odpalały. Za pół roku tablety to demko może i odpalą, mowa była o technologii której dotyczy ten wątek. Tutaj szczerze wątpię ale lepiej zapytać Amoka.

Moc komórek rośnie jak szalona ale twoje hi-ednowe crapy sprzedają się słabo bo target jest wąski jak dupa węża. ;) Najpopularniejszy płatny FPS na androidze - pół miliona kopi. Do the math. Komórki to głównie darmowe gierki 2d z mikrotrazakcjami, inny target niż gry z zaawansowaną grafą 3d.

Napisano
Starcraft 2 i HL2 mają technicznie słabą grafikę, poziom początków poprzedniej generacji konsol. Dziwiłbym się jakby sprzęty za taką kasę ich nie odpalały. Za pół roku tablety to demko może i odpalą, mowa była o technologii której dotyczy ten wątek. Tutaj szczerze wątpię ale lepiej zapytać Amoka.

Moc komórek rośnie jak szalona ale twoje hi-ednowe crapy sprzedają się słabo bo target jest wąski jak dupa węża. ;) Najpopularniejszy płatny FPS na androidze - pół miliona kopi. Do the math. Komórki to głównie darmowe gierki 2d z mikrotrazakcjami, inny target niż gry z zaawansowaną grafą 3d.

No i ponownie zmuszony jestem sie zgodzić. Jeśli chodzi o gry 3d na platformy mobilne, to na razie raczkujaca czesc rynku gier w porównaniu do konsol i PC. I nie wydaje mi się, żeby miało to się znacząco zmienić w ciągu następnych 2 lat(biorac pod uwagę statystyki). A co napedza rynek?...nie statystyki?

Napisano
No i ponownie zmuszony jestem sie zgodzić. Jeśli chodzi o gry 3d na platformy mobilne, to na razie raczkujaca czesc rynku gier w porównaniu do konsol i PC

 

Ok ja naprawdę odpadam, gry 3D ściągane po 100+mln w formule freemium, zarabiające więcej w miesiąc niż zarobi Deadfall w rok to dla Was margines, to spoko, dobrze ze to forum dla grafików a nie księgowych.

Napisano
No i ponownie zmuszony jestem sie zgodzić. Jeśli chodzi o gry 3d na platformy mobilne, to na razie raczkujaca czesc rynku gier w porównaniu do konsol i PC

 

buahahahahahahhahahahahah

Napisano

@Olaf, @Kramon jeśli chodzi Wam o gry 3d o grafice Commodore 64 po lekkim lifingu no to rzeczywiście:

 

buahahahahahahhahahahahah

 

Chyba, ze stawiacie na mobilne sprzęty z segmentu powyżej 3000 zl, ale @Moniowi i mnie chyba nie o to chodzilo.

Można kupic tablet 8-mio calowy, nawet i większy z win8, ale mówimy wtedy o komorkach?

Chyba koledzy za bardzo zakochaliście się w technologicznych gadżetach, czas się obudzić i popatrzeć na fakty, oczywiście w kontekście tego watku(albo intencji jego wlasciciela).

Napisano

Mówisz że, mało jest high endów? Jakoś nigdy tego nie zauwarzyłem. Jak jestem w warszawie to.. co 2'ga osoba ma iphona, W każdej kawiarni resturacji czy czymkolwiek zawsze jest ładowarka nigdy z tym nie ma problemu wszyscy mają iphony albu samsungi galaxy.

We włoszech to samo, (genua/Santa ML/portofino) bo w tych rejonach mieszkam.

Ostatnio było oświadczenie że najwięcej telefonów w ameryce to iphony.

Więc tak wydaje mi się iż.. jest rynek, i high endów jest od groma.

 

Mówisz że segment powyrzej 3000? Zobaczmy najnowsze dziecko Rockstar Games na iphona. Gra jest wydana na iphona 4S.

Jego premiera była, 14 października 2011. Pomyśl tak więc bebechy ten telefon ma już słabe jak na możliwości dzisiejsze. Jeżeli gta:sa, zostało wydane na tak stary sprzęt.. to prostą logiką jest jaką mocą dysponuje najnowsze dziecko 5S. I myślę że bez problemu by wszystko śmigało.

 

Iphona 4S można mieć za tysiaka więc... A nowego officialnie od apple za 1700zł.

Po za tym Większość ludzi bierze te telefony w abonamencie na umowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności