Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nad brodem sie zastanowie, zalezy to glownie od tego jak beda wygladaly tekstury na ubraniach.

 

Musze uzyc mojego ulubionego powiedzonka "zrzygam sie", ciagle mi na tych renderach sie nie podobal Spec, w sensie brakowalo mokrej skory pod oczami, na nosie itp. Po 4-5h proby naprawienia tego, okazalo sie, ze mialem ustawione Aniostropy speca na 0.06 zamiast 0.5. W skrocie, tworzylem mapy aby miec ciasne highlightly, a takie ustawianie mi to rozpraszalo. Walka z wiatrakami :)) Przez przydek to kliknac musialem.

 

Tutaj porownanie na szybko

 

jLVXBhz.jpg

Napisano

co sie stalo z japoneczka? Fajna mordeczka naprawde, nie psiocz tyle, zrob to o czym piszesz. Potrzeba jej aby byla bardziej wilgotna na buzi :) i bedzie gitarka. Model jest ekstra shader wymaga porzadnego speca i paru niuansow. tyle

Napisano

Japoneczka tez tam gdzies jest, tak samo jak gruby Wiedzmin, wszystko zostanie wypuszczone przez THU :D

 

Chcialem wziac udzial w tym challengu z Artstation, bo jest jakas szansa aby gdzies sie tam pokazac. Ten shader obecny i tak nie bedzie tak dobry jak Japonka jesli chodzi o jakosc, niestety ograniczyli ilosc map. Dla porownania, sama twarz japonki ma 9map po 8k, a tutaj musze sie zmiesic na jednej mape 4k z twarza :)

 

Rano wrzuce rendery nowe, wlansie sie robia :D

Napisano

drugi render nie jest tak dobry jak ten w powiekszeniu moim zdaniem. Dodaj malenkie krwinki na bialkach, wloski delikatne na buzi i bardziej nawilzone usta. Juz teraz wyglada jak zdjecie a mzo ebyc jeszcze lepiej. Nie wiem jak to robisz, ze w duzym powiekszeniu te buzki sa jak zywe ale to chyba nawet lepiej.btw oswietlenie na tym wiekszym jest rowniez lepsze wiec moze dlatego(bardzo ladny swiatlocien).

Napisano

Pewnie wygladaja lepiej, bo nie widac braku wlosow czy ubran :) Oczy dopracuje jak wspomniales, spec na ustach tez.

 

Jesli chodzi o swiatlo to jestem w tym straszny, to na tym duzym to jedyne ktore mnie nigdy nie zawodzi. Nie mam na ten temat w ogole pojecia, zawsze na oko ustawiam swiatla, przydaloby sie kurs fotografa zrobic czy cos :D

Napisano

Za szeroko rozstawione. Ja bym je troche poszerzyl i na pewno obnizyl by byla wieksza miedzy gorna powieka a lukiem brwiowym i dodal troche masy w kosciach policzkowych. Odrobine tluszczu w dolnej powiece by nei zaszkodzilo. I chyba robiles ja jakiej starej pracy bo momentami mam wrazenie ze jest biala ze skosnymi oczami.

Napisano

Przypomina trochę babeczkę z serialu "Lost" Oczy wydają się jakieś dziwne pewnie przez brak "mejkapu" albo te rzęsy za mało widoczne? Cała reszta jak zwykle świetna.

Napisano

Rzesy u azjatek sa ogolnie malo widczone, bo musza sie wylonic spod tej faldy :) Rzesy dopracuje i dodam dolne, brwi pewnie tez, bo cos mi sie pasuja. Mejkap sie pojawi, wlasnie ogladam filmiku na YT jak to robia azjatki i na koniec moze troche jeszcze kolor skory dopracuje.

Napisano (edytowane)

Gruby mnie nudzi, nie moge znalezc innego konceptu, takze pewnie kolejna glowa bedzie. Ciri nie byla zadnym cinematiku Wiedzmina, takze akruat przypasuje ;p Dzisiaj zaczalem, dluga droga :))

 

XQASQuj.jpg

Edytowane przez JackTheRippy
Napisano

Taak :) Malowalem je calkowicie na nowo, w Zbrushu to tylko tak dla mnie bylo.

 

Test z gownianymi mapami i quality tez. Brwi bede robil na nowo, nie siedzialy jak dla mnie.

 

7W79WMw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności