mantragora Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Have fun: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 A co on takiego ma? oprócz tony post pro? i tego co ma marmoset... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Wygląda imponująco ale nie widzę miejsca w branży gier na takie rozwiązania. Liczą się tylko silniki w których można szybko robić gameplay gryczyli unity, UE4 i gdzieś tam dalej CryEngine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 znajac japoczykow beda mieli na tym kilka niesamowitych tytułów, ale Monio ma racje, te aspekty są wazniejsze niż dof czy hdr. @Azbesty: masz racje, Blender game engine lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Gdyby sony dotrzymało umowy i niezmienili by zdania to kto wie olaf jak dzisiaj by wyglądał Blender Game engine :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 nie ma co gdybać. Unity jest byle jakie, ale swietnie sie w nim pracuje i za grosze mozna wpuszczac gry na nexgeny (patrz Max na XBO) więc nie zawsze chodzi o jakosc. Wracajac do tematu - nie pokazali organiki, mam nadzieje, że uda im się fejkować ładnie SSS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 silnik jest zwykly ma naklade postpro jest napisane przeciez ;) co nie zmienia faktu ze efekt jest kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxymilianMax Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 heh a myslalem na poczatku ze to nowy renderer unibasowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Nextgeny srekstgeny. AA i fajerflaje pacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 a co chcialbys wiecej? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Pewnie że tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 a co chcialbys wiecej? :> Pewnie że tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 przykład, że przecinek wiele zmienia, nie tylko jak się pisze silnik do gry :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 (edytowane) A w jakim języku używa sie w skladni przecinków? ;) Klicek: chciałbym nie widziec aa i fajerflaji ;) Jak w porządnych silnikach które na pc od dawna funkcjonują. Edytowane 8 Kwiecień 2014 przez deshu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WYROCZNIA Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 YYyyyyy? http://gry.onet.pl/demo-technologiczne-studia-silicon-pokazuje-moc-silnika-unreal-engine-4/gcb0r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 nextgen sretsgen, tech dema z 2009 roku wyglada lepiej niz aktualne "nextgenowe" gry... moze sie nie znam ale wiekszej roznicy miedzy tym a gta4 z 2008 nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 Problem w tym ze techdemo sprzed 5 lat wygląda najs, a zerknij sobie jak wyglada gameplay tej gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 wszystko ladnie ale to chyba nie jest caly silnik, tylko same efekty postprocesu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 wszystko ladnie ale to chyba nie jest caly silnik, tylko same efekty postprocesu.... dokladnie o tym pisalem wczesniej, to jest sama nakladka z postprecesem na jakis tam silnik (podobniez unril 4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 dokladnie o tym pisalem wczesniej, to jest sama nakladka z postprecesem na jakis tam silnik (podobniez unril 4) a rzeczywiscie :D, slepym ja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 Film w pierwszym poście odnosi się do nowego engine nad którym studio pracuje. Nakładka z post procesem YEBIS 2 to oddzielna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 deshu w kazdym oop np. w tablicach albo atrybutach funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 Nawet jeśli z post procesem wygląda dość fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 deshu w kazdym oop np. w tablicach albo atrybutach funkcji. Nie wiem jak mogłem zadać tak głupie pytanie:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iniside Napisano 9 Kwiecień 2014 Share Napisano 9 Kwiecień 2014 Nawet jeśli z post procesem wygląda dość fajnie Przeciez teraz polowa wygladu gry to odpowiedni post process. Zwlaszcza, jesli pojsc tropem tego, ze do post process mozna rozne cuda zaliczyc ktore sie dzieja w image space. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 9 Kwiecień 2014 Share Napisano 9 Kwiecień 2014 no na szczescie filmy animowane sa robione bez zadnego postprocesu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się