Skocz do zawartości

T-55


segea

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ponownie wszystkich jako, że w końcu mam możliwość i nieco czasu, mała przymiarka do modelowania. Czołgów czy też pojazdów pancernych trochę tu się przewinęło, więc jeden więcej nie zaszkodzi :). Padło na T-55, trochę z sentymentu i wspomnień z wojska.

Na pierwszy ogień poszedł układ jezdny.

 

testowe_rendery_00005.jpg

testowe_rendery_00008.jpg

testowe_rendery_00011.jpg

testowe_rendery_00015.jpg

testowe_rendery_00013.jpg

Edytowane przez segea
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

infected - reszta powoli się tworzy, choć więcej tu nauki niż tworzenia :)

Mały up choć jak teraz patrzę, to jest do poprawki, ale skoro już poszło w render to zamieszczam.

Materiały są testowe, jak ogarnę nieco temat z materiałami, to może uda mi się cię coś lepszego pokazać. Jak by nie było to pierwszy model w tczyde :)

 

TRT550024.jpg

 

TRT550025.jpg

 

i jeszcze baza wyjściowa

 

TRT550022.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przekroju wypukłe fragmenty ramion są zbliżone do półokręgu raczej niż do płaskiego owalu...rozumiesz?

 

Edit:

 

Swoją drogą jak tak patrzę po czasie to koła w moim t-62 tez bym obecnie ciut poprawił :D

 

Edit 2:

 

Wydają się łatwe ale kiedy się robi na obie strony z jednego mesha okazuje się że już tak prosto nie jest

Edytowane przez kliment woroszyłow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę ostatnio braknie mi czasu ale powoli do przodu :)

Poprawione koła nośne, bryła kadłuba prawie skończona, wrzucę jak zabiorę się do detalu.

 

MZTRT550035.jpg

 

MZTRT550031.jpg

 

MZTRT550049.jpg

 

Ups.. źle założone gąski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ponownie.

Po małych perypetiach osobistych mam w końcu trochę czasu, by zająć się ponownie grafiką i czas by pokończy rozpoczęte projekty :)

Na pierwszy ogień powraca T-55.

 

Wieża jeszcze trochę detalu i parę poprawek i finisz. Kadłub dopiero w powijakach.

 

MZTRT5500121.jpg

 

MZTRT5500122.jpg

 

MZTRT5500117.jpg

 

MZTRT5500115.jpg

 

MZTRT5500118.jpg

 

MZTRT5500092.jpg

Edytowane przez segea
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qnaman - cały model jest robiony w maxie z maksymalnie prostej bryły i dodany tylko modyfikator turbosmooth z iterations 1 max 2. Zbrusha na obecną chwilę jest zero. Po świętach jak będę miał dostęp do swojego kompa wrzucę siatkę bez wygładzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam siatki, wiele do doskonałości brakuje, wszelkie uwagi, sugestie mile widziane. Trochę podciągnięta lewa strona :)

 

medwed - przejrzałem, dzięki za link, mam zamiar zrobić go lp, ale zobaczymy.

 

MZTRT5500126.jpg

 

MZTRT5500127.jpg

 

MZTRT5500129.jpg

 

MZTRT5500125.jpg

 

MZTRT5500128.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja z postępu pracy, przód praktycznie na finiszu. Pozostały jeszcze małe poprawki, które co jakiś czas wyłapuje. Choć z drugiej strony powstało tyle wersji tego modelu, że czasem trudno się odnaleźć.

 

MZTRT5500155.jpg

 

MZTRT5500157.jpg

 

MZTRT5500156.jpg

 

MZTRT5500154.jpg

 

MZTRT5500152.jpg

 

MZTRT5500149.jpg

 

MZTRT5500148.jpg

 

MZTRT5500137.jpg

 

MZTRT5500135.jpg

 

MZTRT5500133.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mistrz &kliment woroszyłow pisze, kapitalny model! :)

 

Powinieneś taki stempel sobie zrobić "Kliment Woroszyłow APPROVED" :D

 

Szkoda jedynie, że pozbawiłeś nas oglądania poszczególnych części, tylko od razu przywaliłeś z grubej rury poskładany! :(

Lubię oglądać każdy element, delektuje się tym, fajnie jest wiedzieć, że gdzieś tam przed komputerem ktoś poświęca tyle czasu pracując nad modelem.

Więcej detalu w przyszłości, dla mnie możesz śrubki i sprężynki pokazywać :)

 

Bardzo Cię zmęczyło koło?

Dla mnie każde z kół było nieco męczące, kasowanie & ARRAY & weld, i tak bez końca...

 

Będziesz go jeszcze rzeźbił?

Masz w planach teksturowanie?

 

PS.

A otwory na śruby są i gwinty? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2013 - Wielkie dzięki.

Podczas modelowania zapominam się :) Jak już mam kompa gasić pojawia się myśl że nie zrobiłem jeszcze żadnego renderku czy screena. Kusiło mnie iść w hard detal, ale na razie powoli sprawdzam możliwości sprzętu ale chyba bardziej swoje możliwości :)

Koło napędzające i napinające poszły bez jakiegoś większego bólu, ale koło nośne dało mi w kość i to nieźle, uparłem się że zrobię je z jednego mesha poza obręczami i bandażami.

Miałem też farta, że wymodelowałem pierwsze koło napędzające a później ogniwa, o wiele łatwiej spasować.

Chodzi mi po głowie by wrzucić model do Unerala, bądź Unity, ale zobaczymy. Finalnie zrobić jakąś scenkę bitewną, więc nie obędzie się bez teksturek ale czy będą w HP czy LP zobaczymy. Nad klimatem i epoką nadal się zastanawiam, chodzi mi coś pogłowie w klimacie SF ;)

Otwory i gwinty tylko w kilku miejscach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także myślałem o silniku gier, i byłby to Unreal Engine.

Co do scenki to jeśli chcesz coś Sci-fi to proponuję abyś przemyślał klimaty postapokaliptyczne.

Ciekawy jestem jakbyś go przedstawił w silniku gier!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z scenką postapokaliptyczną dosłownie wyjąłeś mi to z ust ! :)

Chodzi mi po głowie jednak kilka wersji, najbardziej kusi klimat w stylu Mad Maxa, jednak przydało by się trochę "przekraplać blachę" i "przyspawać" co nieco postapokaliptycznego stylu - cóż odojechane pomysły danej epoki, albo nasze wyobrażenie o przyszłej epoce ;). Kiełkuje mi kilka zwariowanych wersji nie chciał by jednak przegiąć :).

Na razie wrzucam do szuflady i czekam na wyklarowanie się pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@infected, @martin-flash, @Maciek Jutrzenka - dzięki, cieszę się, że się podoba :)

Co do spawów to różnie, część skryptem - zależnie czym było łatwiej i wygodniej, a część jak podpowiada w swoim tutorialu @kliment woroszyłow http://max3d.pl/forum/threads/61227-INNE-spawy-w-maxie?p=834171#post834171

Brezent to już tekstura z przymiarką do low poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności