segea Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 (edytowane) Witam, ponownie wszystkich jako, że w końcu mam możliwość i nieco czasu, mała przymiarka do modelowania. Czołgów czy też pojazdów pancernych trochę tu się przewinęło, więc jeden więcej nie zaszkodzi :). Padło na T-55, trochę z sentymentu i wspomnień z wojska. Na pierwszy ogień poszedł układ jezdny. Edytowane 26 Kwiecień 2015 przez segea
infected Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 Kolejny czolg na forum. Widac lekka przymiarke do spawania. Czekamy na reszte.
segea Napisano 11 Kwiecień 2014 Autor Napisano 11 Kwiecień 2014 infected - reszta powoli się tworzy, choć więcej tu nauki niż tworzenia :) Mały up choć jak teraz patrzę, to jest do poprawki, ale skoro już poszło w render to zamieszczam. Materiały są testowe, jak ogarnę nieco temat z materiałami, to może uda mi się cię coś lepszego pokazać. Jak by nie było to pierwszy model w tczyde :) i jeszcze baza wyjściowa
kliment woroszyłow Napisano 11 Kwiecień 2014 Napisano 11 Kwiecień 2014 (edytowane) mam wrażenie że za płasko i za szeroko ciut te ramiona wewnętrzne kół...musiałbym to narysować żeby wytłumaczyć dokładnie.... Edytowane 11 Kwiecień 2014 przez kliment woroszyłow
segea Napisano 11 Kwiecień 2014 Autor Napisano 11 Kwiecień 2014 kliment woroszyłow - chyba wiem o co chodzi. Dzięki za uwagę postaram się poprawić. Myślałem że te koła nośne będą w miarę proste, jednak dały mi w kość :)
kliment woroszyłow Napisano 11 Kwiecień 2014 Napisano 11 Kwiecień 2014 (edytowane) w przekroju wypukłe fragmenty ramion są zbliżone do półokręgu raczej niż do płaskiego owalu...rozumiesz? Edit: Swoją drogą jak tak patrzę po czasie to koła w moim t-62 tez bym obecnie ciut poprawił :D Edit 2: Wydają się łatwe ale kiedy się robi na obie strony z jednego mesha okazuje się że już tak prosto nie jest Edytowane 11 Kwiecień 2014 przez kliment woroszyłow
Jacek Hewusz Napisano 14 Maj 2014 Napisano 14 Maj 2014 Ładnie Tobie idzie, te koła są ciękie do wykonania, życzę powodzenia i czekamy na dalsze upy.
segea Napisano 18 Maj 2014 Autor Napisano 18 Maj 2014 Trochę ostatnio braknie mi czasu ale powoli do przodu :) Poprawione koła nośne, bryła kadłuba prawie skończona, wrzucę jak zabiorę się do detalu. Ups.. źle założone gąski :)
segea Napisano 2 Kwiecień 2015 Autor Napisano 2 Kwiecień 2015 (edytowane) Witam, ponownie. Po małych perypetiach osobistych mam w końcu trochę czasu, by zająć się ponownie grafiką i czas by pokończy rozpoczęte projekty :) Na pierwszy ogień powraca T-55. Wieża jeszcze trochę detalu i parę poprawek i finisz. Kadłub dopiero w powijakach. Edytowane 2 Kwiecień 2015 przez segea
Sebazx6r Napisano 2 Kwiecień 2015 Napisano 2 Kwiecień 2015 Duze poklady cierpliwosci :). Gratuluje. Siateczki prosimy.
segea Napisano 3 Kwiecień 2015 Autor Napisano 3 Kwiecień 2015 Siateczki dopiero po świętach wrzucę, przez święta mały odwyk od komputera ;)
qnaman Napisano 3 Kwiecień 2015 Napisano 3 Kwiecień 2015 Jak tworzysz modele? Najpierw rzeźbienie w zbrush. Czy od razu proste bryły z quadów plus subdivision x 2? Bardzo precyzyjne i gładkie brzegi.
zaki79 Napisano 3 Kwiecień 2015 Napisano 3 Kwiecień 2015 Jak tworzysz modele? Najpierw rzeźbienie w zbrush. Czy od razu proste bryły z quadów plus subdivision x 2? Bardzo precyzyjne i gładkie brzegi. To jest model robiony w Zbrushu? No coś Ty. Po czym wnioskujesz?
qnaman Napisano 3 Kwiecień 2015 Napisano 3 Kwiecień 2015 To jest model robiony w Zbrushu? No coś Ty. Po czym wnioskujesz?Tylko pytam, czy najpierw dla ułatwienia jest rzeźba w zbrush, a potem sobie na niej buduje właściwy model?
segea Napisano 4 Kwiecień 2015 Autor Napisano 4 Kwiecień 2015 qnaman - cały model jest robiony w maxie z maksymalnie prostej bryły i dodany tylko modyfikator turbosmooth z iterations 1 max 2. Zbrusha na obecną chwilę jest zero. Po świętach jak będę miał dostęp do swojego kompa wrzucę siatkę bez wygładzenia.
medwed Napisano 4 Kwiecień 2015 Napisano 4 Kwiecień 2015 Wiem że nie czas jeszcze i T-34 ale materiały mniamniuśne ;) Temat tutaj http://3d-coat.com/forum/index.php?showtopic=15068 Pozdrawiam.
segea Napisano 7 Kwiecień 2015 Autor Napisano 7 Kwiecień 2015 Wrzucam siatki, wiele do doskonałości brakuje, wszelkie uwagi, sugestie mile widziane. Trochę podciągnięta lewa strona :) medwed - przejrzałem, dzięki za link, mam zamiar zrobić go lp, ale zobaczymy.
segea Napisano 13 Kwiecień 2015 Autor Napisano 13 Kwiecień 2015 Mała aktualizacja z postępu pracy, przód praktycznie na finiszu. Pozostały jeszcze małe poprawki, które co jakiś czas wyłapuje. Choć z drugiej strony powstało tyle wersji tego modelu, że czasem trudno się odnaleźć.
Akierek Napisano 13 Kwiecień 2015 Napisano 13 Kwiecień 2015 Fantastyczny detal. Widac ogrom pracy. :)
segea Napisano 20 Kwiecień 2015 Autor Napisano 20 Kwiecień 2015 Taki mały up. Tył praktycznie na finiszu, ale do końca jeszcze trochę brakuje. Wrzucam kilka testowych renderów :)
segea Napisano 26 Kwiecień 2015 Autor Napisano 26 Kwiecień 2015 Na chwilę obecną koniec. Można by jeszcze dorobić to i owo ale jak znajdzie się czas.
2013 Napisano 29 Maj 2015 Napisano 29 Maj 2015 Tak jak mistrz &kliment woroszyłow pisze, kapitalny model! :) Powinieneś taki stempel sobie zrobić "Kliment Woroszyłow APPROVED" :D Szkoda jedynie, że pozbawiłeś nas oglądania poszczególnych części, tylko od razu przywaliłeś z grubej rury poskładany! :( Lubię oglądać każdy element, delektuje się tym, fajnie jest wiedzieć, że gdzieś tam przed komputerem ktoś poświęca tyle czasu pracując nad modelem. Więcej detalu w przyszłości, dla mnie możesz śrubki i sprężynki pokazywać :) Bardzo Cię zmęczyło koło? Dla mnie każde z kół było nieco męczące, kasowanie & ARRAY & weld, i tak bez końca... Będziesz go jeszcze rzeźbił? Masz w planach teksturowanie? PS. A otwory na śruby są i gwinty? :D
segea Napisano 30 Maj 2015 Autor Napisano 30 Maj 2015 2013 - Wielkie dzięki. Podczas modelowania zapominam się :) Jak już mam kompa gasić pojawia się myśl że nie zrobiłem jeszcze żadnego renderku czy screena. Kusiło mnie iść w hard detal, ale na razie powoli sprawdzam możliwości sprzętu ale chyba bardziej swoje możliwości :) Koło napędzające i napinające poszły bez jakiegoś większego bólu, ale koło nośne dało mi w kość i to nieźle, uparłem się że zrobię je z jednego mesha poza obręczami i bandażami. Miałem też farta, że wymodelowałem pierwsze koło napędzające a później ogniwa, o wiele łatwiej spasować. Chodzi mi po głowie by wrzucić model do Unerala, bądź Unity, ale zobaczymy. Finalnie zrobić jakąś scenkę bitewną, więc nie obędzie się bez teksturek ale czy będą w HP czy LP zobaczymy. Nad klimatem i epoką nadal się zastanawiam, chodzi mi coś pogłowie w klimacie SF ;) Otwory i gwinty tylko w kilku miejscach :D
2013 Napisano 31 Maj 2015 Napisano 31 Maj 2015 Ja także myślałem o silniku gier, i byłby to Unreal Engine. Co do scenki to jeśli chcesz coś Sci-fi to proponuję abyś przemyślał klimaty postapokaliptyczne. Ciekawy jestem jakbyś go przedstawił w silniku gier!
segea Napisano 31 Maj 2015 Autor Napisano 31 Maj 2015 Z scenką postapokaliptyczną dosłownie wyjąłeś mi to z ust ! :) Chodzi mi po głowie jednak kilka wersji, najbardziej kusi klimat w stylu Mad Maxa, jednak przydało by się trochę "przekraplać blachę" i "przyspawać" co nieco postapokaliptycznego stylu - cóż odojechane pomysły danej epoki, albo nasze wyobrażenie o przyszłej epoce ;). Kiełkuje mi kilka zwariowanych wersji nie chciał by jednak przegiąć :). Na razie wrzucam do szuflady i czekam na wyklarowanie się pomysłu.
2013 Napisano 1 Czerwiec 2015 Napisano 1 Czerwiec 2015 Fajnie, ciekawe co Ci z tego wyjdzie, niech zatem sobie leży i czeka na dobry pomysł :)
martin-flash Napisano 3 Czerwiec 2015 Napisano 3 Czerwiec 2015 Piękny. Spawy i brezet super. Spawy to tekstura?
Maciek Jutrzenka Napisano 3 Czerwiec 2015 Napisano 3 Czerwiec 2015 zazdroszcze takiej wytrwałości :D i naprawdę przegenialny model!
segea Napisano 4 Czerwiec 2015 Autor Napisano 4 Czerwiec 2015 @infected, @martin-flash, @Maciek Jutrzenka - dzięki, cieszę się, że się podoba :) Co do spawów to różnie, część skryptem - zależnie czym było łatwiej i wygodniej, a część jak podpowiada w swoim tutorialu @kliment woroszyłow http://max3d.pl/forum/threads/61227-INNE-spawy-w-maxie?p=834171#post834171 Brezent to już tekstura z przymiarką do low poly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się